Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Aproape 30% dintre români sunt nemulţumiţi de personalul insuficient din marile magazine şi modul în care sunt serviţi

Publicat

cumparaturi supermarket

cumparaturi supermarket Aproape 30% dintre români sunt nemulţumiţi că personalul din marile magazine este insuficient, în special la ore de maximă aglomeraţie. Sunt concluziile unui studiu realizat de o companie specializată în domeniul relaţiilor cu clienţii.

„În general, românii au o problemă legată de modul în care sunt serviţi, sau interacţionează cu personalul din magazine. Astfel, 28% dintre respondenţi spun că personalul din marile magazine este insuficient, mai ales la orele de maximă aglomeraţie. Aproape 14% dintre cumpărători sunt nemulţumiţi de lipsa de cunoştinţe a vânzătorilor, în timp ce 11% dintre ei se plâng că trebuie să aştepte prea mult la cozi din cauza casierilor prea lenţi”, arată studiul, care menţionează că doar unul din 10 români se plânge de personalul nepoliticos.

Cercetarea mai arată că bărbaţii sunt mai exigenţi la cumpărături decât femeile. Aproape un sfert dintre cei intervievaţi au avut observaţii de făcut.Sunt deranjaţi cel mai mult de amplasarea „ilogică” sau de schimbarea produselor de la raft. Mai mult, bărbaţii sunt şi cei care se simt deranjaţi într-o măsură mai mare, în timp ce femeile sunt mai dispuse să treacă cu vederea micile nemulţumiri.

Aproape jumătate dintre femei sunt mulţumite de atmosfera generală din marile magazine.

Cei mai mulţumiţi sunt tinerii sub 25 de ani, în ceea ce priveşte calitatea şi diversitatea produselor de pe rafturile hipermarketurilor.

La polul opus sunt românii de peste 45 de ani, care sunt foarte nemulţumiţi de calitatea produselor actuale. Mai mult de 19% dintre aceştia spun că, înainte, produsele erau de o calitate mai bună. Tot cumpărătorii de peste 45 de ani sunt şi cei care preferă cel mai mult promoţiile de tipul „trei produse la preţ de două”.

Studiul a fost efectuat în 43 de ţări de compania de mystery shopping 4Service Group. În România, cercetarea s-a desfăşurat în perioada iunie-decembrie 2016, în marile lanţuri de retail şi a cuprins 166 de respondenţi, din Bucureşti şi marile oraşe.

sursa: News.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax