Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Albalact intră pe piața sucurilor „fără bule“ din România. FRUPT, cel mai nou brand al fabricii din Oiejdea

Publicat

Albalact Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, a intrat pe piața sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt. Miza reprezintă o parte din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

Brandul Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

„Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – n.r.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner.  Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional“, au spus reprezentanţii Albalact.

Anul trecut, piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, ne­carbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante.

sursa: zf.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax