Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Concurs la Direcţia ANTIFRAUDĂ – ANAF: Înscrieri pentru peste 150 de posturi, până în 6 mai. Cum poți deveni inspector antifraudă

Publicat

masina antifrauda ANAF organizează în 23 mai concurs pentru ocuparea a 159 de posturi la Direcţia generală antifraudă fiscală. Un număr de 30 dintre acestea sunt la Direcţia Regională Antifraudă 7, cu sediul la Sibiu, de care aparţine şi judeţul Alba. Sunt disponibile funcţii de inspectori debutanţi, asistenţi, principali şi superiori. Înscrierile au început din 22 aprilie şi se fac până în 6 mai.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de articolul 54 din legea 188/199, privind ocuparea funcţiilor publice, plus condiţii de vechime în specialitatea studiilor, respectiv 9 ani pentru inspector superior, 5 ani pentru inspector principal, 1 an pentru inspector asistent şi fără vechime pentru inspector debutant.

Condiții:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe economice sau juridice;

– promovarea evaluărilor psihologice complexe, organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

– promovarea evaluărilor de integritate, inclusiv prin evaluarea personalului Direcţiei generale antifraudă fiscală din punct de vedere psihologic şi al comportamentului simulat, de către personal sau cabinete de specialitate, autorizate în condiţiile legii;

– posesor permis categoria B

– disponibilitatea la delegări, detașări și deplasări în ţară /străinătate;

– disponibilitatea la program de lucru prelungit;

– condiţie fizică și psihică corespunzătoare efortului fizic şi intelectual prelungit;

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea decizională, inclusiv în situaţii de criză, asumarea responsabilităţii, păstrarea confidenţialităţii lucrărilor executate şi a informaţiilor deţinute, fidelitate faţă de instituţie, rezistenţă la stres, abilităţi de comunicare orală şi scrisă, capacitatea de a lucra individual şi în echipă, ţinută morală şi decentă în exerciţiul funcţiei publice.

AICI, condiţiile integral pentru participarea la concurs şi conţinutul dosarului de înscriere: Anunt concurs Antifrauda_23 mai 2015

Concursul va avea trei erape: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul.

Proba scrisă este programată în 23 mai 2015 şi reprezintă rezolvarea unor teste grilă.

Dosarele de înscriere se depun în zilele lucrătoare, între orele 8.30 – 17.00, de luni până joi, respectiv 8.30 – 14.30, vinerea, la sediul ANAF din Bucureşti, (Direcţia generală a vămilor), strada Matei Milo, nr, 13, sector 1, parter, sala de şedinţe.

Posturi la Direcţia Regională 7 Antifraudă:

Serviciul de control antifraudă 1: 1 post – inspector antifraudă asistent

Serviciul de control antifraudă 2: 1 post – inspector antifraudă debutant

Serviciul de control antifraudă 3: 4 posturi – inspector antifraudă debutant (1 post), superior (3 posturi)

Serviciul de control antifraudă 4: 5 posturi – inspector principal (2 posturi), inspector superior (3 posturi)

Serviciul de control antifraudă 5: 1 post – inspector superior

Serviciul de control antifraudă 6: 4 posturi – inspector debutant (1 post), inspector principal (1 post), inspector superior (2 posturi)

Serviciul de control antifraudă 7: 2 posturi – inspector asistent şi superior

Serviciul de control antifraudă 8: 4 posturi – inspector asistent (1 post), inspector principal (1 post), inspector superior (2 posturi)

Serviciul de control antifraudă 9: 4 posturi – inspector antifraudă principal (1 post), superior (3 posturi)

Serviciul de analiză și programare: 2 posturi – inspector debutant și superior.

Vezi toate posturile disponibile la nivel naţional la Direcția Antifraudă / ANAF: posturi vacante concurs antifrauda 23 mai 2015

Reamintim că Guvernul a aprobat în 22 aprilie o serie de modificări ale OUG nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, iar sancțiunile decise se referă și la activitatea inspectorilor Antifraudă. Potrivit noilor reglementări, în situațiile în care operatorul economic nu s-a dotat cu aparat de marcat electronic fiscal, suspendarea activității va fi dispusă până în momentul în care acesta se conformează prevederilor legale și achiziționează un aparat de marcat pe care îl fiscalizează și îl utilizează în activitate, făcând în același timp, dovada plății amenzii pe care organul de control i-a aplicat-o.

Conform legislației aflată până acum în vigoare, sancțiunea pentru operatorii economici care nu erau dotaţi cu aparat electronic fiscal consta în suspendarea activității de la o lună la 3 luni, fără a se ţine cont de intrarea în legalitate și nici de plata amenzii.

Citește și Situaţiile în care ANAF poate suspenda activitatea firmelor. Amenzile şi modificări de procedură, aprobate de Guvern

Citește și CONTROALE Antifraudă în ALBA: ANAF a închis cinci unităţi, din cauza bonurilor fiscale. RECOMANDĂRI pentru comercianţi

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax