Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ADMINISTRATIE

De la Alba Iulia la Salonic, Malta sau Milano. Cheltuieli de aproximativ 200.000 de lei făcute de Primărie pentru deplasări în străinătate, în opt luni ale anului

avatar

Publicat

primaria alba iuliaÎn jur de 200.000 de lei au fost cheltuiți de Primăria Alba Iulia, în primele opt luni ale anului 2017, pentru participarea la diferite proiecte europene. Londra, Salonic, Cologne, Helsinki, Dublin sunt o parte dintre orașele în care au avut loc întâlnirile pe proiecte precum: SUITS, INTERACTIVE CITIES, LOCARBO. Sumele cheltuite cuprind transport cu avionul, transfer de la aeroport și cazare în unele cazuri, dar și deplasarea studenților de la Erasmus sau primirea la Alba Iulia a unor participanți la diferite evenimente, potrivit SEAP, unde cumpărarea pachetelor s-a făcut prin achiziție directă.

Vă prezentăm lista proiectelor la care a participat municipiul Alba Iulia în primele 8 luni ale anului.

1. Servicii de transport naţional transport aerian 3 pers./ deplasare, servicii transfer internaţional si asigurare de tip Travel în cadrul proiectului Technological Upcycling -K1- 23.08.2017

Suma totală pentru deplasarea a trei persoane a fost de: 11.967 lei (3.989 lei cu TVA/ persoana)
Din care servicii transfer naţional: 182.142 lei cu TVA (714 lei /pers cu TVA)
Servicii transport aerian pentru 3 persoane: 8.505 lei (2.835 lei/ persoană) fără TVA, cu bagaj de mână şi bagaj de cală inclus – TVA SDD
Servicii transfer internaţional: 1.086 lei (362 lei/ persoană) fără TVA – TVA SDD
Servicii asigurare tip travel (pachet protecţie de călătorie clasic): 234 lei (39 lei/ persoană) fără TVA
Total general ofertă: 11.625 lei fără TVA (3875 lei/ persoană, fara TVA) – preţ cu TVA inclus 11.967 lei (3.989 lei cu TVA/ persoană)

2. Transport aerian Cluj-Londra, transfer internaţional, cazare, asigurare călătorie 3-5 iulie 2017

Cluj-Napoca – Londra Luton / Londra Luton – Cluj-Napoca: 950 lei/persoană (TVA inclus)

Transfer internaţional Londra Luton aeroport – Londra centru E16 – Londra Luton aeroport: 1.190 lei/persoană (TVA inclus, transfer privat,
asigurare medicală + bagaje + răspundere civilă în străinătate – 13 lei/persoană –  TVA inclus)

Cazare 2 nopți cu mic dejun, Hotel Good Hotel London 4 stele – camera single cu mic dejun: 910 lei/persoană – TVA inclus

Total pachet: 2.890 lei – TVA inclus

3. Servicii transport în cadrul proiectului SUITS – 18-21 iunie, la Salonic

Ruta Cluj – Bucureşti – Salonic / Salonic – Bucureşti – Cluj (tarif: 2.150 lei/ persoană (tarif fără TVA)
Servicii de transfer naţional, Alba Iulia – Aeroportul Cluj-Napoca şi retur – tarif: 250 lei / persoană x 1 = 250 lei / persoană (tarif fără TVA)

Total cu TVA: 2.447,5 lei, o persoană.

4. Servicii transport proiect METHAMORPHOSIS – 18-24 iunie, la Milano

Transfer Alba Iulia – Aeroportul Cluj-Napoca şi retur – tarif: 250 lei / persoană x 2 = 500 lei (fără TVA)
Transport aerian – tarif: 2.077 lei / persoană x 2 = 4.154 lei (fără TVA)
Transfer internaţional: aeroport – hotel în Meranp – aeroport. Tarif: 773 lei/ persoană x 2 = 1.546 lei (fără TVA)

Tarif cu TVA: 6.588.74 lei, două persoane

5. Servicii transport PlastiCircle 19-22 iunie

Servicii transfer naţional: 823,53 lei (411,76 lei/ persoană) fără TVA – transfer privat (tip taxi)
Sevicii transport aerian pentru 2 persoane: 2.580 lei (1.290 lei/ persoană) fără TVA cu bagaj de cală inclus

Ruta Bucureşti – Otopeni (OTP) – Valencia – Manises – retur
Servicii transfer internațional: 400 lei (200 lei/ persoană) fără TVA – transfer privat (tip taxi)
Servicii cazare 2 x camere single 19-22 iunie 2017: 1.490 lei (745 lei/ pers)
Servicii cazare cu mic dejun inclus în 2 camere single Hotel 3*** – tarif 745 lei / pers: 1490 lei, 2 persoane
Servicii asigurare tip Travel: 64 lei (32 lei/ persoană) fără TVA
Total preț cu TVA inclus 5.514 lei

6. Achiziție servicii transfer național, transport aerian, asigurare proiect – EPICURO. 11 iunie: Cluj –  Cologne
Transfer național: Alba Iulia – aeroportul Cluj Napoca și retur: 500 LEI/PERS X2 = 1000 LEI (TARIFUL ESTE FARA TVA)
Servicii de transport aerian: tarif: 2.623,1 lei/pers x 2 = 5.246,2 lei (TARIFUL ESTE NEPURTATOR DE TVA)
Tariful include: bagaj de cala de 23 kg /pers și bagaj de mână
Asigurare de tip Travel: 26.9 lei/pers x 2 = 53.8 lei (tarif fără TVA)

Tarif ofertă cu TVA: 6.500,2 lei

7. Servicii de transfer naţional, transport aerian și cazare proiectului INTERACTIVE CITIES 13-16 iunie, delegat din Lisabona 

Transfer național: București (aeroport) – Alba Iulia (hotel) 13 iunie; Alba Iulia (hotel) – București (aeroport) 16 iunie: 840 lei (tariful nu include TVA)
servicii transport aerian:
– 13 iunie: LISABONA – FRANKFURT – BUCURESTI
– 16 iunie: BUCURESTI – FRANKFURT – LISABONA
Preț: 1.550 lei (tariful este nepurtător de TVA)
Servicii de cazare și pensiune completă: 500 lei (tariful nu include TVA)
TARIF CU TVA: 3.094.6 LEI

8. Servicii transfer, transport aerian și asigurare în cadrul proiectului INTERAC, 3-8 iunie, Helsinki

SERVICII DE TRANSFER NATIONAL:03 iunie : Alba Iulia – aeroportul București; aeroportul Bucuresti – Alba Iulia – Tarif: 100 lei/pers (tariful nu include TVA) x 2 = 200 lei
SERVICII DE TRANSPORT AERIAN:
– 03 IUNIE: Cluj Napoca – București – Munchen-Helsinki – Tartu:

Tarif: 3524 lei/pers (tariful este nepurtător de TVA) x 3 = 10.572 lei

TRANSFER INTERNAȚIONAL: AEROPORT – CAZARE – AEROPORT 523 lei/pers x 3 =1.569 lei (tariful nu include TVA)
SERVICII DE CAZARE:
03 iunie București: 230 lei/pers x3 = 690 lei (prețul nu include TVA )
04 iunie: Helsinki: 440 lei/pers x3 = 1.320 lei (prețul nu include TVA)
05 iunie – 07 iunie Tartu (2 nopti): 613 lei/pers x3=1.839 lei (prețul nu include TVA)
07 iunie Helsinki (1 noapte): 370 lei /pers x3 = 1.110 lei (prețul nu include TVA)
ASIGURARE TIP TRAVEL: 32.77 lei/persx3 = 98,31 lei (pretul nu include TVA)
Tarif oferta cu TVA: 18.745.34 LEI

9. Servicii de transport international de pasageri in cadrul proiectului INTERACTIVE CITIES, 

Servicii transport aerian pe ruta Brisbane – Bucuresti si retur 14.568 lei (7.284 lei/ pers) – cu 1 bagaj de cală/ pers inclus
15-mai-2017 • Brisbane Arpt, Brisbane » Henri Coanda Arpt, Bucharest
Turkish Airlines
15-mai-2017 14:00 Brisbane Arpt, Brisbane Terminal: I – 20:20 Suvarnabhumi Intl Arpt, Bangkok Numar zbor: TK8015
15-mai-2017 22:40 Suvarnabhumi Intl Arpt, Bangkok – 05:00 Ataturk Arpt, Istanbul
16-mai-2017 07:10 Ataturk Arpt, Istanbul Terminal: I – 08:30 Henri Coanda Arpt, Bucharest

02-iun-2017 • Henri Coanda Arpt, Bucharest » Brisbane Arpt, Brisbane
Etihad Airways
02-iun-2017 10:40 Henri Coanda Arpt, Bucharest – 12:15 Eleftherios Venizelos Intl Arpt, Athens
02-iun-2017 14:25 Eleftherios Venizelos Intl Arpt, Athens – 20:20 Dhabi Intl Arpt, Abu Dhabi
02-iun-2017 21:50 Dhabi Intl Arpt, Abu Dhabi Terminal: 3 – 17:35 03-iun-2017 Brisbane Arpt, Brisbane Terminal: I

Tarif total: 14,568 RON  (3,201.7582 EUR)

10. Servicii transfer, transport aerian și asigurare în cadrul proiectului LOCARBO,Municipiul Alba Iulia

Servicii de transfer, transport aerian și asigurare în cadrul proiectului LOCARBO
Plecare: București – Malta Retur
TARIF : 398 EURO/PERSOANA – TVA INCLUS , BAGAJ DE CALA INCLUS
Tarif grup : 2 X 398 = 796 euro – TVA inclus
Transfer privat Alba Iulia – Bucuresti aeroport 21.03.17 pt. 2 persoane – 53 euro/persoana + TVA
Tarif grup : 2 X 53 = 106 euro + TVA 19% = 126.14 euro – TVA inclus
Transfer privat Bucuresti aeroport – Alba Iulia 25.03.17 pt. 2 persoane – 53 euro/persoana + TVA
Tarif grup : 2 X53 = 106 euro + TVA 19% = 126.14 euro – TVA inclus
Transfer privat Malta aeroport – Mediterranean Conference Centre – Valletta 21.03.17 pt. 2 persoane – 8 euro/persoana – TVA inclus
Tarif grup : 2 X 8 = 16 euro – TVA inclus
Transfer privat Mediterranean Conference Centre – Valletta – Malta aeroport 24.03.17 pt. 2 persoane – 8 euro/persoana – TVA inclus
Tarif grup : 2 X 8 = 16 euro – TVA inclus
Asigurare medicala + bagaje + raspundere civila : 8.6 euro/persoana – Mondial Asistance – TVA inclus
Tarif grup : 2 X 8.6 = 17.2 euro – TVA inclus
Tarif total proiect : 528.6 euro/persoana * 2 pers = 1.057.2 euro + TVA = 1097.48 euro TVA inclus * 4.5505 = 4810.78 lei + TVA = 4.994.08 lei TVA inclus

11. Servicii de transport aerian in cadrul proiectului LOCARBO

Servicii de transfer national, transfer international, transport aerian si asigurare calatorie
Plecare: Bucuresti- Vilinius 14 martie

Tarif grup : 4 * 392 = 1568 euro – TVA inclus
Transfer privat Alba Iulia – Bucuresti aeroport 12.03.17 pt. 4 persoane – 28 euro/persoana + TVA
Tarif grup : 4 * 28 = 112 euro + TVA 19% = 133.28 euro – TVA inclus
Transfer privat Bucuresti aeroport – Alba Iulia 14.03.17 pt. 4 persoane – 28 euro/persoana + TVA
Tarif grup : 4 * 28 = 112 euro + TVA 19% = 133.28 euro – TVA inclus
Transfer privat Vilnius aeroport – Park Inn by Radisson Kaunas 12.03.17 pt. 4 persoane – 34 euro/persoana – TVA inclus
Tarif grup : 4 * 34 = 136 euro – TVA inclus
Transfer privat Park Inn by Radisson Kaunas – Vilnius aeroport 14.03.17 pt. 4 persoane – 34 euro/persoana – TVA inclus
Tarif grup : 4 * 34 = 136 euro – TVA inclus
Asigurare medicala : 10.8 euro/persoana – Generali – TVA inclus
Tarif grup : 4 * 10.8 = 43.2 euro – TVA inclus
Tarif total proiect : 526.8 euro/persoana * 4 pers = 2107.2 euro + TVA = 2149.76 euro TVA inclus * 4.5362 = 9558.68 lei + TVA = 9.751.74 lei TVA inclus

12. SERVICII TRANSPORT ERASMUS + ALBA IULIA

CLUJ-VARSOVIA-CRACOVIA 13 x 1.131.72lei = 14.712.36 ( fără TVA)

Pe lângă asta se mai adaugă deplasarea cu alte mijloace de transport, asigurare, și cazare pentru 2 persoane, o noapte.

Suma totală: 37,626.93 RON  (8,319.7563 EUR)

 

13. Achizitie servicii transfer national, transport aerian si asig.travel in cadrul proiectului EPICURO. Februarie, Riga

Transfer privat Alba Iulia – Aeroport Sibiu – Alba Iulia. bilet de avion Sibiu Arpt, Sibiu  Munich Intl Arpt, Muenchen – Riga Arpt. Tarif : 345 euro/persoana * 2 persoane = 690 euro – TVA inclus * 4.5048 = 3108.312
Bagaj de cala și taxe de aeroport incluse

Asigurare medicala valabila 7 zile – 31 lei * 2 persoane = 62 lei TVA inclus

Total pachet :  3,620.31 RON  (803.246 EUR)

14. SERVICII DE TRANSPORT NATIONAL, TRANSPORT AERIAN, TRANSPORT INTERNATIONAL, PROIECTUL JOBTOWN2

Bilet avion 13 februarie : Cluj – Londra (Luton) 16 februarie: Londra (Luton) – Cluj Napoca. Tarif: 1.04.45 lei/pers cu bagaj de cala și prioritypass.
– transfer Alba Iulia – aeroportul Cluj Napoca si retur: 140.05 lei/pers (pretul nu include TVA)
transfer international: Luton – Grays Train Station (13 februarie); Grays Train Station – Victoria Coach Station (15 februarie); Victoria Coach Station – Luton Airport (16 februarie): 230.5 LEI/PERS pretul nu include TVA)
Suma totală: 7,900 RON  (1,759.9358 EUR)

15. Transport si cazare proiect interactive cities, Mun. Alba Iulia, 8-11 februarie, Lisabona

Ruta SIBIU – MUNCHEN – LISABONA – Retur.  Tarif: 2/558,55 lei/pers.
– cazare 08 feb – 11 feb 1 camera dubla + 1 camera single : Hotel Eduardo 3* – 1207.82 lei (pretul nu include TVA)
– transfer aeroport Lisabona – cazare – aeroport Lisabona: 437.95 lei/3 persoane (pretul este nepurtator de TVA fiind vorba despre transport international)
– transfer Alba Iulia – aeroport Sibiu, aeroport Cluj Napoca – Alba Iulia: 420.17 lei/3 pers (pretul nu include TVA)
asigurare tip TRAVEL:26.9 lei/pers (pretul nu include TVA)
Suma totală: 9.822.29 RON  (2,175.1905 EUR)

16. Servicii de transport aerian si transfer national in cadrul proiectului INT-HERIT- 07 februarie – 11 februarie, Milano

Bilete de avion Sibiu – Milano -Sibiu,, cu bagaj de mana mare, transfer aeroport 2 persoane pe ruta: Alba Iulia – Sibiu – Alba Iulia
Transfer Alba Iulia – Sibiu – Alba Iulia : 75 lei/pers – transferul va fi efectuat cu autoturism
Suma totală: 2.150 RON  (477.3747 EUR)

17. Servicii transport international si cazare in cadrul proiectelor THERMOS si SUITS- 22-15 ianuarie,Dublin

3 bilete avion tur/retur pe ruta Cluj Napoca- Dublin în perioada 22-25.01.2017. Transfer cu autobuzul de la aeroport la cazare, tur/retur, pe ruta Dublin-Limerick, cazare la hotel, pentru 3 persoane în 3 camere single.

Suma totală: 8.463.84 RON  (1,881.6896 EUR)

18. Servicii Transport in cadrul proiectului Transforming Your City – Municipiu Alba Iulia, perioada ianuarie- aprilie

Bilete de avion, pentru 2 persoane, în varianta economy pe rutele:
– Alba Iulia-Saint Omer, FR-Alba Iulia, în intervalul 22-25 ianuarie 2017;
– Alba Iulia-Soria, ESP.-Alba Iulia, în intervalul 14–17 februarie 2017
– Alba Iulia-Heviz, HU-Alba Iulia, în intervalul 28 februarie–3 martie 2017
– Alba Iulia-Saint Omer FR-Alba Iulia în intervalul 19–22 martie 2017
– Alba Iulia-Torres Vedras PT-Alba Iulia, în intervalul 24–27 aprilie 2017
– Alba Iulia-Soria, ESP-Alba Iulia, în intervalul 15–18.05.2017

Tarif total trasnport aerian – 10.089,00 lei

Transfer aeroport 2 persoane pe urmatoarele rute:
-Alba Iulia–Timisoara–Alba Iulia / Brusseles–Saint Omer–Brusseles, în intervalul 22-25 ianuarie 2017
-Alba Iulia–Sibiu–Alba Iulia / Madrid–Soria–Madrid, ESP, în intervalul 14–17 februarie 2017
-Alba Iulia–Cluj N–Alba Iulia / Budapesta–Heviz-Budapesta, HU, în intervalul 28 februarie–3 martie 2017
-Alba Iulia–Timisoara–Alba Iulia / Brusseles–Saint Omer–Brusseles, în intervalul 19–22 martie 2017
-Alba Iulia–Sibiu–Alba Iulia / Lisabona-Torres Vedras-Lisabona, PT, în intervalul 24–27 aprilie 2017
-Alba Iulia–Sibiu–Alba Iulia / Madrid–Soria-Madrid, ESP, în intervalul 15–18.05.2017

Tarif total transferuri – 8.077,00 lei

Cazare câte o noapte, pentru 2 persoane in hoteluri de minim 3***, cu cina, mic dejun inclus astfel:
– Saint Omer, FR, în intervalul 24-25 ianuarie 2017
– Soria, ESP, în intervalul 16-17 februarie 2017
– Heviz, HU, în intervalul 02–03 martie 2017
– Saint Omer, FR., în intervalul 21–22 martie 2017
– Torres Vedras, PT. în intervalul 26–27 aprilie 2017
– Sori, ESP, în intervalul 17–18 mai 2017

Tarif total cazare: 4.320,00 lei

Suma totală: 23.287 lei  (5.167,5395 euro)

19. Anul 2017 a început în forță pentru primar cu 3 săptămâni în Asia, deplasare pentru care Primăria a plătit 4.135 de euro, respectiv 18.608 lei, potrivit documentelor publicate de pe SEAP, asta doar cazarea și transportul, la care se mai adaugă și alte cheltuieli „de întreținere”.

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

FOTO ȘTIREA TA: Șoferi surprinși la plimbare, cu mașina, pe pista de biciclete de pe dealul Mamut, lângă Alba Iulia

avatar

Publicat

Pista de biciclete din apropierea oraşului Alba Iulia, cunoscută ca „Transalpina de Mamut”, nu este o atracție doar pentru cicliști, ci și pentru șoferi. Vineri, un cititor Alba24 a surprins două mașini parcate, cu tupeu, pe trotuarul aflat lângă pista special amenajată pentru iubitorii de mișcare pe două roți. 

Pista de biciclete din apropierea oraşului Alba Iulia este o atracţie pentru cei care doresc să facă mişcare în aer liber.

Cu toate acestea, încă mai sunt șoferi care nu înțeleg că pista de biciclete nu este pentru mașini. Este și cazul unor conducători auto, suprinși vineri, în timp ce și-au parcat autoturismele pe trotuarul aflat lângă pistă.

 

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Institutul pentru Politici Publice cere ministrului Sănătății creșterea bugetului pentru achiziția de medicamente

avatar

Publicat

Institutul pentru Politici Publice îi cere ministrului Sănătății, Sorina Pintea, să aibă în vedere o suplimentare a bugetului alocat achiziției de medicamente, „concomitent cu asigurarea transparenței și a integrității procedurilor specifice”. IPP arată, într-o scrisoare adresată ministrului Sănătății, că „În ultimii 2 ani, 2.000 de tipuri de medicamente din cele 6.000 existente pe piață au fost retrase de firmele producătoare/importatoare”.

Reprezentanții IPP atrag atenția că „Prețurile medicamentelor sunt ținute jos, în mod artificial, prin decizii guvernamentale, acest lucru determinând producătorii și distribuitorii să retragă din România produsele la care își acoperă cu greu costul de producție. Prețul minim impus producătorilor de medicamente descurajează distribuția pe piața noastră”.

De asemenea, „Distribuitorii, entități separate de producători/importatori, sunt forțați să trateze aceste medicamente cărora statul le stabilește un preț foarte mic ca pe orice altă marfă circulând pe piața liberă, și să le ducă în alte țări UE unde le revând la prețuri duble, triple sau mult mai mari de atât”, atrage atenția Institutul pentru Politici Publice.

sursa: hotnews.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Guvern: Autorizaţiile de mediu vor trebui avizate anual şi nu vor mai avea valabilitate de 5 şi 10 ani

avatar

Publicat

Guvernul României a adoptat, la propunerea Ministerului Mediului, un proiect de Ordonanţă de Urgenţă prin care valabilitatea autorizaţiilor de mediu şi a autorizaţiilor integrate de mediu nu mai este limitată în timp, fiind determinată de constanţa funcţionării activităţilor economice la parametrii iniţiali, dar cu aplicarea unei vize anuale de către autoritatea de mediu.

„Eliminarea valabilităţii actelor de reglementare reduce, considerabil, birocraţia şi vine în sprijinul operatorilor economici, care vor avea posibilitatea realizării propriei evaluări în ceea ce priveşte conformarea activităţii la condiţiile de mediu. Totodată, aplicarea vizei anuale va creşte eficienţa şi va simplifica activitatea de control al conformării activităţilor economice la condiţiile de mediu, constituind o garanţie în plus a respectării legislaţiei în domeniu, în beneficiul sănătăţii cetăţenilor”, se arată în comunicat.

Decizia a fost luată în condiţiile în care actele de reglementare de mediu emise au valabilitate de 5 ani, respectiv de 10 ani.

Totodată, procedurile de emitere ale unor noi autorizaţii de mediu derulate de-a lungul ultimilor 10 ani, de la momentul aderării României la UE, au pus în evidenţă faptul că, pentru cele mai multe activităţi, condiţiile iniţiale de mediu nu au fost modificate şi nici condiţiile şi modul de operare nu au impus modificări substanţiale ale actelor de reglementare, potrivit Executivului.

Ordonanţa de Urgenţă adoptată aduce modificări OUG nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice şi Legii nr. 59/2016 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Arii Naturale Protejate (ANANP). Potrivit acestora, la data operaţionalizării structurilor teritoriale ale ANANP, atribuţiile custozilor ariilor naturale protejate vor fi preluate de către agenţie.

Scopul acestei măsuri este, potrivit Guvernului, realizarea unei administrări eficiente a ariilor naturale protejate şi asigurării unui proces unitar de evaluare şi emitere a avizelor în cadrul procedurilor de reglementare.

„Astfel, vor fi evitate situaţiile de depăşire a termenelor de realizare şi blocajele în realizarea proiectelor de infrastructură, cauzate de lipsa de cooperare şi comunicare cu custozii în ceea ce priveşte transmiterea informaţiilor reale, din teren. Vom avea garanţia obiectivităţii şi a respectării tuturor normelor legale privind măsurile de conservare impuse încă din faza realizării studiilor de fezabilitate, a evaluării corecte a termenelor de execuţie şi a costurilor, care nu vor mai fi încărcate, pe parcurs, cu lucrări suplimentare, neprevăzute”, se arată în comunicat.

sursa: digi24.ro

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

Plouă cu prime de zeci de mii de euro la Apa CTTA Alba. Indemnizațiile șefilor refulează ca apa din canalizare

avatar

Publicat

Directorul general, administratorii și angajații Apa CTTA Alba primesc în acest an prime și indemnizații de peste 1,4 milioane de lei. Decizia a fost luată în data 28 martie, în Adunarea Generală a Acționarilor (AGA).

Reamintim faptul că acționarul majoritar la Apa CTTA Alba este Consiliul Județean Alba, instituție care a aprobat sumele, prin reprezentantul în AGA.

Astfel, în luna martie s-a aprobat acordarea cotei de participare la profit a salariaților pentru anul 2017 în sumă totală de 1.190.000 lei (incluzând C.A.M. – 1.216.775 lei).

De asemenea, a fost aprobată acordarea sumelor aferente plății componentei variabile anuale a indemnizației administratorilor și directorului general după cum urmează:

  • Administratori – 139.381 lei (incluzând C.A.M. – 142.517 lei)
  • Director General – 78.000 lei (incluzând C.A.M. – 79.775 lei)

„La Apa CTTA plouă cu prime pentru directorul general și membri consiliului de administrație. 30.000 de EURO pentru fiecare membru al Consiliului de Administrație și 17.000 de EURO pentru directorul general. Aceste sume se adaugă la salariul sau indemnizațiile primite lunar!!!

Haideți să vedem performanțele care ar putea motiva o astfel de decizie:

  • La orice ploaie torențială municipiul Alba Iulia se transformă într-o mică Veneție!
  • Sistemul de canalizare este subdimensionat, iar în unele zone nu s-a respectat regimul de adâncime pentru conducte și cămine;
  • Organigrama supradimensionată – în prezent Apa CTTA are aprox. 800 de angajați;
  • Calitatea apei este reclamată constant … și lista poate continua”, a scris pe rețeaua de socializare Facebook vicepreședintele Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice (ANRSC), Daniel Zdrânc.

Acesta a transmis pentru Alba24 că are în vedere declanșarea unui control la Apa CTTA Alba, pentru a verifica dacă indicii de performanță în baza cărora s-au atribuit aceste prime sunt reali.

Echipa de conducere a societății Apa CTTA SA Alba este formată din: director general Ștefan Bardan, director general adjunct Ioan Dreghiciu, director resurse umane Zenaida Dumitrel, director economic Cristina Mariș și director tehnic Gheorghe Hațegan.

Din Consiliul de Administrație fac parte: președinte Consiliul de Administrație Marian Florin Aitai și membrii Elena Opruța, Dorina Alexi, Cornel Murg și Emil Nicolae Muntean.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

ADMITERE LICEU 2018: LISTA liceelor cu LOCURI LIBERE pentru a doua etapă. Înscrieri, din 3 septembrie

avatar

Publicat

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba a publicat vineri, 20 iulie, lista actualizată cu locurile libere pentru a doua etapă de admitere la liceu 2018. Reamintim că prima etapă s-a finalizat în 9 iulie, iar înscrierile din toamnă încep în 3 septembrie. Prima zi de liceu va fi din 10 septembrie 2018.

Înscrierea în clasa a IX-a în liceele de stat se face fără examen, pe baza mediei de admitere, care este media ponderată între media generală obținută la Evaluarea Națională (cu o pondere de 80%) și media generală de absolvire a claselor din gimnaziu (cu o pondere de 20%).

La prima etapă, dintre cei 1.870 de candidaţi din judeţul Alba înscrişi pentru admiterea la liceu (şi 14 care au ales licee din Alba, dar provin din alte judeţe), au fost repartizaţi 1.838 (97,66%). La Colegiul Naţional Militar din Alba Iulia sunt 120 de elevi repartizaţi, iar la celelalte licee din învăţământul vocaţional, 247. În liceele din sistem şcoală profesională/învăţământ dual sunt 322 de candidaţi repartizaţi, la învăţământ special 16, rromi 38 şi doi candidaţi au fost respinşi. Au mai fost repartizaţi 42 de candidaţi din alte judeţe, la licee din Alba.

Citeşte şi ADMITERE LICEU 2018: REZULTATE REPARTIZARE computerizată în ALBA. Ultimele MEDII de intrare

Au rămas nerepartizaţi 46 de elevi înscrişi încă de la prima etapă.

Potrivit situaţiei prezentate de IŞJ Alba, sunt 141 locuri libere la licee – învăţământ liceal şi 516 locuri pentru învăţământul profesional/dual, după cum urmează:

Locuri libere la licee după repartizare computerizată 2018 în Alba:

Alba Iulia

Colegiul Naţional “Horea, Cloşca şi Crişan” Alba Iulia – Filologie (franceză) – 1 loc

Liceul de Arte “Regina Maria” Alba Iulia – Muzică – 3 locuri

Liceul cu Program Sportiv Alba Iulia – 3 locuri

Colegiul Tehnic “Apulum” Alba Iulia – Estetică şi igiena corpului – 1 loc

Seminarul Teologic Ortodox “Sfânul Simion Ştefan” Alba Iulia – Teologie ortodoxă – 6 locuri

Liceul Teologic Romano-catolic “Grof Majlath Gusztav Karoly” Alba Iulia – Teologie romano-catolică (maghiară) – 14 locuri

Blaj

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” Blaj – Matematică-Informatică – 1 loc

Liceul Teologic Greco-Catolic “Sfântul Vasile cel Mare” Blaj – Teologie Greco-catolică – 4 locuri

Liceul Tehnologic „Stefan Manciulea” Blaj – Agricultură – 5 locuri

Sebeş

Liceul cu Program Sportiv “Florin Fleşeriu” Sebeş – 3 locuri

Liceul German Sebeş – Filologie (germană) – 5 locuri

Liceul German Sebeş – Ştiinţe ale Naturii (germană) – 13 locuri

Liceul Tehnologic Sebeş – Electronică Automatizări – 1 loc

Liceul Tehnologic Sebeş – Industrie alimentară  – 1 loc

Cugir

Colegiul Naţional “David Prodan” Cugir – 2 locuri

Colegiul Tehnic „I. D. Lăzărescu” Cugir – Mecanică – 16 locuri

Zlatna

Liceul „Corneliu Medrea” Zlatna – Electronică automatizări – 6 locuri

Liceul „Corneliu Medrea” Zlatna – Ştiinţe ale Naturii – 5 locuri

Abrud

Liceul “Horea, Cloşca şi Crişan” Abrud – Economic – 1 loc

Ciumbrud

Liceul Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” Ciumbrud – Agricultură – 9 locuri

Jidvei

Liceul Tehnologic Jidvei – Agricultură – 12 locuri

Cîmpeni

Liceul Tehnologic Silvic Cîmpeni – Electronică automatizări – 3 locuri

Liceul Tehnologic Silvic Cîmpeni – Economic – 1 loc

Albac

Liceul Tehnologic „Ţara Moţilor” Albac – Agricultură – 15 locuri

Teiuş

Liceul Teoretic Teiuş – Ştiinţe ale Naturii – 10 locuri

Vezi integral: AB locuri libere admitere etapa II_liceu

1354_AB locuri libere admitere etapa II_prof_dual

CALENDAR A doua etapă de admitere în învăţământul liceal

18 iulie – Afişarea situaţiei locurilor rămase libere, a locului de desfăşurare şi a graficului probelor de aptitudini sau de verificare a cunoştinţelor de limba modernă ori maternă

3 septembrie – Înscrierea candidaţilor la liceele care organizează probe de aptitudini sau probe de verificare a cunoştinţelor de limba modernă sau maternă

4-5 septembrie – Desfăşurarea probelor de aptitudini sau de limba modernă sau maternă

3-6 septembrie – Primirea cererilor de înscriere a absolvenţilor clasei a VIII-a care nu au participat sau nu au fost repartizaţi în etapă anterioara, care nu s-au înscris în perioada prevăzută de metodologie sau care şi-au încheiat situaţia şcolară ulterior etapei anterioare

7 septembrie – Repartizarea absolvenţilor care nu au participat sau nu au fost repartizaţi în etapă anterioară, care nu s-au înscris în perioada prevăzută sau care şi-au încheiat situaţia şcolară ulterior etapei anterioare, utilizând aplicaţia informatică centralizată.

7 septembrie – Transmiterea rezultatelor repartizării

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate