Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: a V-a ediție a Conferinței Managementul Carierei la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

Publicat

În perioada 8-10 noiembrie 2017 la Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia s-a desfășurat a V-a ediție a Conferinței Managementul Carierei, cel mai mare eveniment anual de dezvoltare personală și carieră, desfășurat în cadrul UAB. Conferința a fost organizată de Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC-UAB).

Această ediție a beneficiat atât de suportul partenerilor constanți ai evenimentului: Consiliul Județean Alba, Primăria Municipiului Alba Iulia, Centrul Europe Direct Alba Iulia, Fundația Comunitară Alba, Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Alba, Asociația Alumni UAB, Liga Studenților UAB, cât și de sprijin din partea Consiliului Național pentru Finanțarea Învățământului Superior, prin proiectul: Mecanisme și instrumente de corelare a ofertei educaționale cu cerințele pieței muncii în cadrul Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia –PRO INSERT, CNFIS-FDI-2017-0592.

De-a lungul celor trei zile, participanții au participat la prelegeri publice, ateliere interactive și întâlniri cu angajatorii.

În prima zi a conferinței, cei prezenți au putut afla detalii legate de debutul în carieră, oportunități, obstacole și șanse întâmpinate în decursul carierei de către cei trei invitați de excepție: Dl. Daniel Breaz, Rector al Universității “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Dl. Mircea Hava, Primar al Municipiului Alba Iulia și Dl. Ioan Vulpescu, Senator, fost Ministru al Culturii. Participanții au adresat întrebări în sesiunea Q&A, aflând astfel detalii mai puțin cunoscute din modalitatea de alegere a carierei sau setul de valori după care se ghidează în carieră fiecare invitat.

A doua zi a Conferinței a cuprins un număr de trei ateliere interactive, la care studenții au participat cu interes, ateliere susținute de către: Trainer: Ovidiu Panaite, Consilier orientare carieră (Rolul dezvoltării personale în orientarea profesională: corporalitate, proiecție, rol), Valentin Voinica, Manager Proiect, Primăria Municipiului Alba Iulia (Oportunități de dezvoltare a carierei în contextul Smart City) și Iulia Muntean, Psiholog CICOC-UAB (Rolul asertivităţii în carieră sau…Cum să comunici ceea ce simți și gândești)

În a treia zi a acestui eveniment-maraton dedicat carierei a avut loc o masă rotunda cu reprezentanți ai angajatorilor, studenților, absolvenților, cadrelor didactice, cu tema: Importanța parteneriatului Universitate-absolvent-angajator. Modele de succes în comunitatea albaiuliană, moderată într-o manieră deosebită de către Dl. Alin Tomuș, sociolog.

În cadrul întâlnirii au fost dezbătute posiblități de întărire a parteneriatului Universitate-angajator-absolvent și a fost prezentată de către D-na Lect.dr. Maria Viorela Muntean, platforma de job-uri PRO-INSERT, implementată în acest an de către UAB, în care angajatorii pot posta locurile de muncă vacante în organizație, iar acestea vor ajunge direct la absolvenți, conform profilului absolvit.

Participarea la acest eveniment a fost gratuită, iar participanții au fost reprezentanți ai tuturor celor cinci facultăți ale Universității.

Echipa de organizare a fost formată din corpul de voluntari ai Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC) al Universității ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, care au reușit într-o manieră impecabilă să organizeze activitățile premergătoare evenimentului și deopotrivă să răspundă tuturor solicitărilor participanților pe tot parcursul celor trei zile. Componența echipei de voluntari CICOC implicată în organizarea acestei ediții a conferinței a fost următoarea: Sergiu-Eugen Apostu, Adriana-Daniela Cociș, Claudia Corcheș, Ioan-Lucian Cotârlea, Bianca Crișan, Iulian Lodroman, Emanuel Murgu, Daniela Udrea.

În acest an, la activitățile din prima zi a conferinței au avut posibilitatea să participe și studenții Erasmus și internaționali care studiază la Alba Iulia, grație sprijinului oferit de Centrul de Relații Internaționale al Universității, coordonat de către Lect.univ.dr. Petru Ștefan Ionescu, prin asigurarea serviciilor de traducere de către D-ra Traducător Adina Elena Petrescu. De asemenea, Centrul de Imagine și Marketing (prin D-ra Conf.univ.dr. Diana Câmpan și Inf.-Graf. Mădălin Ordean) și Biroul IT (Inf. Otilia Despa, Inf. Cristian Victor Matei) au fost părți componente ale echipei organizatorice.

Programul celor trei zile a stârnit interesul publicului vizat, iar numărul celor prezenți a depășit prognozele inițiale ale organizatorilor.

Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a fost înființat în anul 1998 și vine în sprijinul studenţilor prin oferirea de servicii de informare, consiliere şi orientare în carieră, precum și servicii de consiliere psihologică.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax