Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ACTUALITATE

Investiția de la Centrul Multifuncțional de Sănătate din Ocna Mureș, ”împotmolită” în avize

avatar

Publicat

spital ocna muresCondițiile de autorizare ISU au încurcat din punct de vedere birocratic situația Centrului de Sănătate Multifuncțional de la Ocna Mureș. Consiliul Județean Alba a alocat banii pentru reparații și amenajări, dar, spun reprezentanții primăriei din Ocna Mureș, ”totul s-a împotmolit la sfârșitul lui 2016”. De vină este înăsprirea  condițiilor de autorizare ISU, după incendiul din clubul Colectiv. ”Pentru a aduce la zi construcția cel puțin din punct de vedere ISU, dar și DSP, au fost investite sume mari de bani și toate au necesitat timp” se arată într-un document al instituției postat de primarul Silviu Vințeler pe siteul primăriei. Pe de altă parte, situația s-ar putea remedia până la sfârșitul lunii octombrie, când ar putea fi obținute toate avizele necesare funcționării Centrului. Vă prezentăm mai jos o informare pe acest subiect semnată de primarul Vințeler, care cuprinde și istoricul acestei investiții (foto: ocnamuresonline.ro). 

Informarea Primăriei Ocna Mureș

”Pentru a înlătura orice fel de speculații și pentru o corectă informare a locuitorilor orașului Ocna Mureș, vă prezentăm firul evenimentelor de la închiderea Spitalului Orășenesc Ocna Mureș până în prezent.
Așa cum se cunoaște, la 1 aprilie 2011 ministrul de atunci al Sănătății, Cseke Attila Zoltan, printr-un ordin de ministru, a închis multe spitale din țară. Printre ele și cel din Ocna Mureș. Justificarea, cel puțin cea oficială, a fost că unitatea nu e rentabilă. Întrebare: cât de rentabilă trebuie să fie o activitate care se referă exclusiv la sănătatea oamenilor, activitate garantată de lege și care trebuie aplicată de executiv (măcar teoretic)? Evident că personajul care a dat respectivul ordin a mai câștigat între timp un mandat de deputat, iar acum este senator.

Probabil ca recompensă că s-a îngrijit corespunzător de sănătatea oamenilor… Deși spitalul a fost închis de ministrul sănătății de atunci, unii au uitat cursul evenimentelor și au viziuni cum că alte instituții au închis unitatea sanitară. Dacă mai trec câțiva ani sigur aceleași personaje vor găsi alți vinovați, după cerințele celor ce vor să manipuleze opinia publică.
La sfârșitul lui mai 2011, așa cum de asemenea se cunoaște (evenimentul a fost suficient de mediatizat) administrația locală de atunci cedează cu surle și trâmbițe clădirea Spitalului și tot inventarul acestuia (inclusiv clădirea) unei firme conduse de doctorul Filip. Se legaliza printr-un HCL din 31.05.2011 un parteneriat între administrația locală și firma respectivă pentru continuarea serviciilor medicale către populație. Evident că una dintre părți nu și-a respectat obligațiile contractuale, astfel că noua administrație aleasă în 2012 s-a văzut în imposibilitatea de a reface ce se putea din vechiul spital. Atacarea acelui HCL de parteneriat în instanță a dus la un proces și la manifestări din cele mai diverse prin oraș.

Să nu uităm că o televiziune dispărută din motive de patron la pușcărie făcea valuri prin urbe că Filip e cel mai bun, clădirea spitalului e a lui, ce mai vrea administrația locală. Interesant este că au fost destui care au crezut în manipularea mediatică promovată de acel post, iar acum aceștia și-au uitat voit sau nu opțiunile manifestate atunci.
Abia în 2012 în decembrie administrația locală câștigă definitiv și irevocabil în instanță clădirea spitalului și inventarul acesteia. Din 2013 începe războiul birocratic pentru deschiderea Centrului multifuncțional. Pentru a deschide acest centru trebuie HCL de închidere a Spitalului închis prin ordin de ministru. Apoi acest HCL trebuie adus la cunoștința Guvernului pentru a închide oficial ce s-a închis prin ordin de ministru, deși vechea structură nu mai avea autoritatea de a funcționa culmea, datorită acelui ordin de ministru.

Toate aceste fenomene au durat până în vara lui 2013 când a apărut acea buclucașă hotărâre de guvern. Acest fapt a fost și el mediatizat mult la vremea lui.
Urmează obținerea avizelor pentru deschiderea Centrului Multifuncțional de Sănătate. În 2014 se dă avizul favorabil din partea Ministerului Sănătății. Tot în 2014 CNAS se angajează să acopere cheltuielile de funcționare a acestui Centru pentru că bugetul local nu are posibilitatea de a le acoperi în întregime iar unitatea sanitară urmează să deservească toată zona Ocna Mureș cu localitățile limitrofe, în total peste 30.000 de locuitori. Și despre aceste decizii au fost informări promovate în mediul on-line.
În 2015, prin HCL 16/2015. Consiliul Local Ocna Mureș cedează etajul 1 al clădirii Spitalului Orășenesc Ocna Mureș către Spitalul Județean de Urgență Alba, tocmai pentru a putea fi înființat Centrul Multifuncțional.

Și acest lucru a fost mediatizat însă unii se fac că au uitat acest lucru, scopul acestor indivizi fiind acela de a lansa minciuni și dezinformări.
În februarie 2016, printr-o hotărâre de Consiliu Județean, se aprobă organigrama Spitaului Județean de Urgență Alba, organigramă care cuprinde și Centrul Multifuncțional de Sănătate Ocna Mureș.

Din acest moment a început obținerea tuturor celorlalte avize necesare. Mai mult, consiliul județean alocă bani pentru reparații și amenajări. Din păcate totul s-a împotmolit la sfârșitul lui 2016. Evenimentele tragice din cazul Colectiv au dus la înăsprirea condițiilor de autorizare ISU și de aici au pornit toate problemele. Clădirea Spitalului Orășenesc Ocna Mureș a fost construită acum mai bine de 30 de ani, la nivelul normativelor de atunci. Pentru a aduce la zi construcția cel puțin din punct de vedere ISU, dar și DSP, au fost investite sume mari de bani și toate au necesitat timp.

Au durat mult și procedurile de intabulare pe Unitatea Administrativ Teritorială Ocna Mureș. Au trebuit radiate câteva sarcini înscrise în CF pe perioada cât acest spațiu aparținea Ministerului Sănătății, a trebuit intabulat imobilul pe UAT Ocna Mureș și parcelat deoarece doar la nivelul unu al fostei policlinici vor fi amenajate cabinetele medicale pentru Centrul de Sănătate Multifuncțional. Și acest lucru a fost adus la cunoștința locuitorilor.
Tot datorită întârzierii acestor acorduri nu pot fi executate lucrările la etajul 1 al clădirii Spitalului Orășenesc Ocna Mureș cu suma de aproape 1.000.000 lei alocați de către Consiliul Județean dintr-un motiv foarte simplu: banii există, executantul există în urma licitației pe SEAP, dar nu se pot începe amenajările pentru că trebuie autorizație de construcție, care se eliberează numai după obținerea celorlalte avize.

Unii uituci comentează tendențios aceste lucruri care au fost și ele mediatizate, dar uită că tot ei sunt cu gura mare când nu sunt respectate aceste norme.
Administrația locală refuză să fie părtașă la soluții de compromis, refuză să încalce legile țării, punând în pericol viața și sănătatea oamenilor. Administrația locală Ocna Mureș înțelege să accepte, să respecte și să îndeplinească toate cerințele impuse de instituțiile responsabile pentru siguranța cetățeanului.

Cu aceste lucruri suntem convinși că toți suntem de acord. Manifestări de genul agresiunilor verbale ori acțiuni bezmetice fără cap și fără coadă fac mai mult rău decât bine într-o societate bazată pe respectarea legilor și nu pe înjurături, strigăte, aberații și inepții debitate fără noimă, influențate de produsele specifice toamnei.
Așa cum stau lucrurile în acest moment, având în vedere demersurile făcute de către cei implicați în aceste acțiuni, sperăm ca până la sfârșitul acestei luni să obținem acordurile pentru funcționarea Centrului Multifuncțional de Sănătate, în conformitate cu toate normele impuse și cu legile țării.

Primar Silviu Vințeler”

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

EVENIMENT

Atenţionare COD GALBEN de INUNDAŢII în judeţul Alba, până MARŢI. Zonele vizate

avatar

Publicat

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis atenţionare hidrologică, Cod Galben, valabilă de luni până marţi, pe mai multe râuri din judeţul Alba.

Vor fi scurgeri importante pe versanţi, torenţi şi pâraie, viituri rapide pe râurile mici cu posibile efecte de inundaţii locale şi creşteri de debite şi niveluri pe unele râuri din bazinele hidrografice menţionate, cu posibile depăşiri ale cotelor de atenţie.

Având în vedere situaţia hidrometeorologică actuală şi prognoza meteorologică pentru următoarele 24 de ore, se instituie Cod Galben de inundaţii, în intervalul 18 iunie, ora 11.00 – 19 iunie, ora 9.00, pe râurile din bazinele hidrografice: Arieş – bazin superior şi afluenţi (judeţele Alba şi Cluj), Mureş – afluenții aferenţi sectorului aval confluenţă Târnave (judeţele Alba, Sibiu, Hunedoara şi Arad), Drincea, Desnӑţui, Jiu – bazin superior şi afluenţi (judeţele Hunedoara, Mehedinţi, Gorj şi Dolj), Olt – afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Feldioara (judeţele Harghita, Covasna, Braşov, Sibiu, Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeş şi Olt), Vedea – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele Argeş, Olt şi Teleorman), Argeş – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele Argeş, Dâmboviţa, Giurgiu, Teleorman şi Ilfov), Ialomiţa – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu, Prahova – bazin superior şi afluenţi (judeţele Dâmboviţa şi Prahova), Buzău – bazin superior (judeţele: Braşov, Covasna şi Buzău). Fenomenele se pot produce cu probabilitate şi intensitate mai mare pe unele râuri mici din judeţele: Hunedoara, Braşov, Sibiu, Vâlcea, Argeş, Olt şi Teleorman.

Este şi Cod Portocaliu, luni, între orele 11.00 şi 24.00, dar pe pe râurile din bazinele hidrografice: afluenţii Oltului aferenţi sectorului aval confluenţă Lotru – amonte Ac. Slatina (judeţele Vâlcea, Argeş şi Olt), Argeş – bazin superior (judeţele Argeş şi Dâmboviţa), Fenomenele se pot produce cu probabilitate şi intensitate mai mare pe unele râuri mici din judeţele: Vâlcea şi Argeş.

Fenomenele hidrologice periculoase se pot produce şi pe afluenţi de grad inferior ai râurilor marcate pe hartă.

sursa: inhga.ro

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Consiliul Judeţean, DGASPC, Primăria Alba Iulia şi alte instituţii publice din Alba. Condiţii

avatar

Publicat

Mai multe concursuri sunt organizate în perioada iunie-iulie, pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

– șef serviciu – Serviciul Administrarea Terenurilor, Clădirilor, Rețelelor de Alimentare cu Apă – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe juridice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; candidaţii trebuie să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; candidaţii trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice de minim 2 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 12 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Programe, Lucrări, Întreţinere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă, Domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri și poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 11 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața Ion I.C.Brătianu nr.1, la Biroul resurse umane, tel. 0731.560.763, e-mail: [email protected]

 

Primăria Municipiului Alba Iulia

– asistent medical – Serviciul Public „Administrarea Patrimoniului Local“, Serviciul Baze Sportive şi Agrement, Compartimentul Bazin Olimpic

Condiţii: studii de specialitate – studii postlieeale absolvite în specialitatea asistenţă medicală; vechime- ; certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15:00

Concurs: 9 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.Locul organizării probei scrise: la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

 

Direcţia de Asistenţă Socială Alba Iulia

– consilier, grad profesional IA – Compartimentul Resurse Umane, Monitorizare.

Condiţii: studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă (Dl); economie; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu – certificat ECDL complet.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 6 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Alba Iulia, Str. Bucovinei nr. 3, județul Alba, telefon 0258.810.325.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Alba

DGASPC Alba – Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

– medic primar

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– medic (5 posturi)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Plasament Blaj

– muncitor calificat, treapta II (bucătar);

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare bucătar organizat de furnizori autorizaţi de formare profesionala acreditaţi; vechime în profesia de bucătar 6 ani.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud

– muncitor calificat IV (fochist)

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare fochist organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 iunie 2018, ora 16.00

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, Bulevardul I Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115, mobil 0755/069.660.

 

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 iulie 2018

Concurs: 16 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, situată în Aiud, Str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail [email protected]

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– director Club Sportiv Ocna Mureş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul educaţie fizică şi sport; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale de conducere de minimum 3 ani.

îngrijitor – Club Sportiv Ocna Mureş.

Condiţii: studii generale/medii; vechime în muncă, cel puţin 3 ani.

Concurs: 5 iulie 2018: ora 10:00: proba scrisă; 5 iulie 2018: ora 14:00: proba practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae Iorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

 

Primăria Municipiului Blaj

Serviciul Public de Gospodărie Comunală

– muncitor calificat – zidar (2 posturi): studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – tâmplar – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – dulgher – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – zugrav – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

şofer – studii 8 clase; permis de conducere B, F; curs calificare maşinist la maşini pentru terasamente.

referent resurse umane debutant: studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; curs calificare resurse umane.

Data limită de depunere a dosarelor: 21 iunie 2018, ora 14.00

Concurs: 29 iunie 2018, ora 10.00, proba scrisă; 2 iulie 2018, ora 14.00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110, 0724/060.511.

 

Primăria Comunei Mogoș

– consilier I debutant – Compartimentul Contabilitate, Aparatul de Specialitate al Primarului Comunei Mogoş.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

Concurs: 9 iulie 2018, ora 12:00: proba scrisă; 11 iulie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mogoș nr. 3A, Judeţul Alba, telefon 0769.094.915, e-mail [email protected]

 

Primăria Comunei Sohodol

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Protecție Civilă și Mediu.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, grad profesional debutant, specialitatea tehnica – domeniu de studiu Ingineria mediului – domeniu de licenţă – ingineria mediului; perfecţionări (specializări): cursuri în domeniul situaţiilor de urgenta, dovedite cu certificat corespunzător, respectiv curs șef serviciu voluatari- privat pentru situaţii de urgenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0373.550.063 sau 0733/917.087.

 

ALTE POSTURI

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– şofer autosanitară I

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoriile B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier; 6 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 iunie 2018, ora 13:00

Concurs: 28 iunie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 3 iulie 2018, ora 10.00: proba practică și proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Primăria Municipiului Aiud

– arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

– director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2018

Concurs: 3 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Oraşului Cugir

– poliţist local asistent

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 22 iunie 2018

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Avram Iancu

– jurist documente inclusiv antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul studii universitare juridice, experienţă minimă 5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă 5 ani. timp parţial, 4 ore zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă <5 ani. timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– asistent social: studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, experienţă minimă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– responsabil financiar: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 iunie 2018

Concurs: 28 iunie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 28 iunie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria comunei, strada Avram lancu nr, 169, judeţul Alba.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba

– manager

Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; nu au fost condamnaţi pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 29 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 14 iunie 2018 (9.00-14.00), vizitarea spitalului de către candidaţi; 2 iulie 2018 – selectarea dosarelor şi afişarea rezultatelor; 12 iulie, ora 10.00 – susţinerea proiectelor de management

Relaţii suplimentare: la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, din localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258/820.825.

Citește mai departe
Publicitate

BLAJ

MARȚI: Întreruperi în alimentarea cu APĂ POTABILĂ pe tronsonul Galda de Jos – Blaj. Localitățile afectate

avatar

Publicat

Apa, robinet

SC APA CTTA SA ALBA anunță că marţi, 19 iunie, între orele 8.30 şi 14.30, se va întrerupe furnizarea apei potabile pe tronsonul Galda de Jos – Blaj, din aducțiunea generală a sistemului zonal de alimentare cu apa potabilă a județului Alba, Dn 600 mm, în vederea remedierii unei avarii.

Consumatorii afectati vor fi cei localităţile Mihalț, Crăciunelu de Jos, Bucerdea Grânoasă, Cistei, Obreja, Coșlariu Nou.

„Pe parcursul acestor lucrări pot apărea local depășiri ale parametrului turbiditate, fiind nevoiți să procedăm la purjarea apei (spălări locale), până la încadrarea acesteia în paramețrii de calitate, situație în care rugăm clienții să folosească apa numai în scopuri menajere.

Eventualele perturbații, precum și zona în care ele apar pot fi semnalate imediat Dispeceratului Alba Iulia la numărul de telefon 0258.834.501, în vederea intervenției”, a transmis APA CTTA Alba.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Doi pompieri de la ISU “Unirea” al județului Alba, pe podium la Cupa A.S.P.R. la tenis de masă, ediția 2018

avatar

Publicat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Unirea” al județului Alba a participat, în perioada 13-15 iunie 2018, la etapa finală a Cupei ASPR la tenis de masă 2018.

Competiţia a fost organizată de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Bistriţa” al judeţului Bistrița-Năsăud și a reunit la start peste 60 de pompieri militari de la inspectoratele pentru situații de urgență.

La finalul competiției, sublocotenent Simion Petruş de la ISU Alba a obținut locul 3 la categoria de vârstă ”până la 35 de ani” și plutonier adjunct Vasile Butură (ISU Alba) a obținut locul 1 la categoria de vârstă „peste 45 de ani”.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Pastorul olandez de la Ocna Mureş, trimis în judecată pentru violarea unui minor în vârstă de 5 ani

avatar

Publicat

Pastorul din Olanda care locuieşte de 9 ani în Ocna Mureş, reţinut după ce și-ar fi abuzat nepotul în vârstă de 5 ani, a fost trimis în judecată pentru „viol în formă continuată”.

Citește și Olandez cu rezidenţă în Ocna Mureş, reţinut de polițiști. Și-ar fi abuzat sexual nepotul în vârstă de 5 ani

Cetățeanul olandez care locuieşte la Ocna Mureş, arestat preventiv în 16 mai 2018 pentru agresiune sexuală asupra unui nepot al acestuia în vârstă de 5 ani, a fost trimis în judecată.

Dosarul a fost înregistrat în 8 iunie la Judecătoria Aiud sub acuzaţia de ”viol în formă continuată”. Ulterior, instanţa a decis prelungirea măsurii arestării preventive cu încă 30 de zile. Decizia a fost contestată, iar dosarul a ajuns la Tribunalul Alba care se va pronunţa luni, 18 iunie.

„Conform probatoriului administrat la data de 16.05.2018 s-a dispus inculparea cetăţeanului olandez reţinându-se că în zilele de 12.05.2018, 13.05.2018, 14.05.2018 şi 15.05.2018 a întreţinut, în mod repetat, în baza aceleiaşi rezoluţii infracţionale, acte sexuale orale cu persoana vătămată în locuinţa sa din Ocna-Mureş (nepotul inculpatului, în vârstă de 5 ani, aflat în îngrijirea sa temporară), precedate de acte de natură sexuală constând în atingeri, mângâieri şi masturbări, în timp ce erau dezbrăcaţi”, se afirmă într-un comunicat de presă al Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud de la momentul reţinerii inculpatului.

Citește și Olandezul cu rezidenţă în Ocna Mureş care și-ar fi abuzat sexual nepotul în vârstă de 5 ani, ARESTAT preventiv

Bărbatul se numeşte Derk de Jong şi avea rezidenţă în oraşul Ocna Mureş din judeţul Alba, scrie adevărul.ro. Pentru obţinerea de probe, poliţiştii au făcut o percheziţie la locuinţa din Ocna Mureş a cetăţeanului olandez, în urma căreia au ridicat un calculator şi mai multe mijloace de stocare.

Poliţia a fost sesizată de vecinii acestuia, care i-au văzut la un moment dat pe cei doi dezbrăcaţi în casă. Derk de Jong era predicator penticostal şi s-a stabilit în Ocna Mureş acum 9 ani, după ce înainte venise în România cu ajutoare pentru copiii săraci.

Olandezul a început să predice în bisericile din zonă şi a câştigat rapid încrederea localnicilor. Acesta a mai predicat şi în alte ţări, cum ar fi Belarus, SUA sau Filipine.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate