Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

IŞJ Alba: CONCURS pentru experţi în management educaţional, în perioada ianuarie-februarie. Înscrieri, până în 16 ianuarie

Publicat

isj avizier inspectorat scolar alba 1Inspectoratul Școlar Județean Alba a anunţat lansarea celei de-a 11-a serii a concursului de selecţie pentru Corpul Naţional de Experţi în Management Educaţional (CNEME) sesiunea 2017. Înscrierile on-line se fac pe site-ul Corpului Naţional de Experţi în Managementul Educaţional, în perioada 11-16 ianuarie.

Potrivit Legii Educaţiei Naţionale, la concursurile pentru ocuparea unei funcţii de conducere în învăţământ, inclusiv cele de directori, directori adjuncţi, inspectori şcolari, pot participa doar experţii în management educaţional.

La concursul de selecție pentru CNEME seria a 11-a au fost scoase la concurs un număr de 206 locuri.

Calendarul desfăşurării concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea CNEME, seria 11:

11-16 ianuarie: completarea formularului de selecţie online, în aplicaţia informatică (AICI)

17 ianuarie: afişarea listelor cuprinzând candidaţii admişi în această etapă, în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie online. Lista candidaților se va afișa la adresa http://cneme.edu.ro/, la sediul ISJ Alba şi pe site-ul www.isj.albanet.ro.

17-23 ianuarie: depunerea la IŞJ a portofoliului cu documentele prevăzute la art. 7 din Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru CNEME, aprobată prin OMECTS 5549/2011, cu completările şi modificările ulterioare. Depunerea se face la sediul ISJ Alba – SECRETARIAT.

24-26 ianuarie: IŞJ transmite către Ministerul Educaţiei lista candidaţilor declaraţi admişi după etapa de selecţie online, care la data înscrierii la selecţie ocupă o funcţie de conducere sau de îndrumare şi control din IŞJ, precum şi dosarele acestora

27 ianuarie – 1 februarie: evaluarea portofoliilor candidaţilor de către comisiile de evaluare constituite la nivelul IŞJ, respectiv MECŞ

2 februarie: validarea rezultatelor selecţiei de către consiliul de administraţie IŞJ; transmiterea către IŞJ a rezultatelor selecţiei făcute de comisia de evaluare constituită la nivel MECŞ

3 februarie: afişarea rezultatelor evaluării, în ordinea descrescătoare a punctajelor

6-10 februarie: depunerea contestaţiilor la IŞJ, respective MECŞ

6-13 februarie: soluţionarea contestaţiilor

13 februarie: transmiterea de către MECŞ a rezultatelor contestaţiilor la IŞJ

14-15 februarie: întocmirea de către IŞJ a listelor cu candidaţii promovaţi şi înaintarea acestor liste la MECŞ

16 februarie: emiterea ordinului de ministru privind înscrierea cadrelor didactice declarate promovate în Registrul Naţional al experţilor în management educaţional

În Registrul Naţional al Experţilor în Management Educaţional sunt înregistraţi în prezent 559 de profesori din judeţul Alba. AICI, lista actualizată.

Condiţii de participare la selecţia CNEME:

Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional prevăzută în OMECTS nr. 5549/6.10.2011 descrie modul de derulare a acestuia.

Potrivit documentului citat, calitatea de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional se dobândeşte prin înscrierea în Registrul naţional al experţilor în management educaţional, în urma promovării concursului de selecţie organizat

La concursul de selecţie pentru dobândirea calităţii de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional poate participa orice cadru didactic care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

– face dovada acumulării a 60 de credite transferabile în cadrul unor programe acreditate de formare în domeniul managementului educaţional;

– este titular în învăţământ şi are cel puţin gradul didactic II sau titlul științific de doctor;

– a obţinut calificativul “foarte bine” în ultimii 4 ani şi nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent;

– nu a fost lipsit de dreptul de a ocupa o funcţie de conducere sau de îndrumare şi control în învăţământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;

– nu a fost exclus din Registrul naţional al experţilor în management educaţional.

Portofoliul candidaţilor înscrişi la selecţie pentru a deveni membri în corpul naţional de experţi în management educaţional se evaluează pe baza fişelor de evaluare, ţinându-se seama de următoarele criterii generale:

– absolvirea unor programe de formare în domeniul managementului educaţional;

– experienţa managerială;

– performanţe deosebite în inovarea didactică/managerială;

– participarea la proiecte.

Candidaţii trebuie să prezinte şi adeverință că nu au fost sancţionaţi disciplinar în anul şcolar curent, în original.

Etapa de evaluare a portofoliilor candidaţilor se desfăşoară la sediul inspectoratului şcolar şi constă în: verificarea datelor înregistrate în aplicaţia online şi stabilirea punctajului conform fişei de evaluare.

Stabilirea punctajului se face, în plenul comisiei, prin acordarea de puncte. Punctajul minim de promovare este de 70 de puncte din maximum 100 de puncte.

Documentele reglementative ale celei de a 11-a serii de selecţie sesiunea 2016 sunt disponibile AICI.

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

ACTUALITATE

Internet la sate: ANCOM a publicat lista localităţilor rurale fără semnal. Situaţia din Alba

Publicat

ANCOM a publicat lista localităților rurale din România încă nedeservite de rețele fixe cu viteze de 30 Mbps sau mai mari la persoane fizice, în unele dintre acestea fiind posibile măsuri de intervenţie publică din partea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI).

Potrivit ANCOM, aceste localități nu au beneficiat până acum de măsuri de intervenție publică în acest sens și nici nu s-au declarat intenții de investiții private în următorii 3 ani pe teritoriul lor. Deși unele sunt deservite de rețele fixe sau mobile, acestea nu pot oferi însă vitezele minime specificate.

Pe lista ANCOM se află 384 de localităţi din judeţul Alba, din care 125 nu au deloc semnal, nici pe reţele fixe, nici mobile. Sunt în această situaţie 2.537 de gospodării, adică 5.974 de locuitori, potrivit sursei citate.

Majoritatea localităţilor din Alba de pe lista ANCOM se află în zona Munţilor Apuseni, dar şi în comunele Rîmeţ, Vinţu, Şibot, Şona, Şpring, Săliştea, Săsciori, Sîntimbru, Rădeşti, Ohaba, Noşlac, Mirăslău, Mihalţ, Livezile, Lopadea Nouă, Întregalde, Hopârta, Galda, Fărău, Doştat.

Vezi integral: Localitati zone albe NGN_judetul Alba la 1 nov 2017

Lista publicată de ANCOM a rezultat în urma unui proces de consultare publică inițiat la solicitarea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI) și a corelării informațiilor primite cu cele mai recente raportări de date statistice realizate de operatorii de comunicații electronice, având ca dată de referință 30 iunie 2017, transmite ministerul, într-un comunicat.

În cadrul consultării publice din perioada 2 noiembrie – 1 decembrie 2017, 114 operatori de comunicații electronice au transmis informații către Autoritate cu privire la existența rețelelor de acces la puncte fixe (buclă locală) sau mobile.

La 1 noiembrie 2017, 3.251 de localități rurale (sate care aparțin de comune) din România nu erau, potrivit declarațiilor operatorilor, deservite de rețele fixe cu viteze de 30 Mbps sau mai mari și nici nu este prevăzut să beneficieze de o asemenea facilitate în următorii 3 ani (până la data de 1 noiembrie 2020).

„Zonele albe NGN” reprezintă localitățile care nu sunt acoperite rețele de generație viitoare (Next Generation Network).

Localitățile incluse în lista „zonelor albe NGN”

Cele 3.251 de localități din lista „zonelor albe NGN” conțin 350.870 de gospodării și au o populație totală de 939.438 de locuitori (potrivit datelor Institutului Național de Statistică de la cel mai recent recensământ al populației, din 2011). AICI, localizarea pe ţară.

Din cele 3.251 de localități, 1.781 figurează ca fiind deservite de o rețea de comunicații electronice la puncte fixe care poate asigura conexiuni cu viteze de transfer a datelor (download) în regim „best effort” de minim 2 Mbps, dar nu mai mult de 30 Mbps, iar un număr de 2.418 figurează ca fiind deservite de cel puțin o rețea de acces la puncte mobile de tipul 4G (LTE). Unele dintre aceste localități ar putea face obiectul unei scheme de ajutor de stat din partea MCSI, astfel încât să devină deservite de rețele cu viteze de 30 Mbps sau mai mari.

ANCOM aduce la cunoștința operatorilor de comunicații electronice că, în eventualitatea în care vor instala rețele de comunicații electronice în cele 3.251 de localități din lista „zone albe NGN”, ar putea fi concurați de operatori care primesc finanțare publică pentru atingerea obiectivelor de acoperire din Agenda Digitală pentru România 2020. Operatorii de comunicații electronice au avut posibilitatea, în cursul consultării publice, să indice toate localitățile în care intenționează, până la data de 1 noiembrie 2020, să realizeze investiții private în rețele fixe cu viteze de 30 de Mbps sau mai mari.

Măsurile MCSI de intervenție publică

Schema de ajutor de stat care urmează a fi derulată vizează atingerea obiectivului specific O.S 2.1 „Extinderea și dezvoltarea infrastructurii de comunicații în bandă largă de mare viteză” – Axa prioritară 2 a Programului Operațional Competitivitate. Fondurile publice vor fi folosite pentru construirea de rețele de comunicații electronice și, eventual, de infrastructuri fizice asociate acestora, necesare în vederea furnizării de servicii de comunicații electronice în bandă largă de mare viteză în localitățile defavorizate din acest punct de vedere.

Pe data de 20 ianuarie 2018 expiră termenul la care pot fi transmise MCSI observații pe marginea întregii documentații aferente schemei de ajutor de stat pentru dezvoltarea infrastructurii și rețelelor în localitățile din „zonele albe” din toate regiunile de dezvoltare ale României, cu excepția regiunii de dezvoltare București-Ilfov, corespunzătoare Acțiunii 2.1.1 „Îmbunătățirea infrastructurii în bandă largă și a accesului la internet”.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Statele Uniunii Europene vor putea aplica TVA redus la mai multe produse. Proiect al Comisiei Europene

Publicat

Comisia Europeană a propus noi norme menite să le ofere statelor membre o mai mare flexibilitate pentru stabilirea cotelor de taxă pe valoare adăugată (TVA) și să creeze un mediu fiscal îmbunătățit, care să ajute la dezvoltarea IMM-urilor.

Propunerile formulate joi, 18 ianuarie, reprezintă pașii finali ai revizuirii de către Comisie a normelor în materie de TVA, prin crearea unui spațiu unic pentru TVA în UE în vederea reducerii semnificative a celor 50 de miliarde EUR pierdute în fiecare an ca urmare a fraudei în domeniul TVA la nivel de UE, sprijinind, în același timp, întreprinderile și asigurând venituri publice.

Normele comune ale UE în materie de TVA, convenite de toate statele membre în 1992, nu mai sunt de actualitate și sunt prea restrictive. Ele permit statelor membre să aplice cote reduse de TVA numai unui număr limitat de sectoare și de produse. În același timp, țările din UE consideră cotele de TVA ca reprezentând un instrument util pentru a-și urmări unele dintre obiectivele lor politice. În prezent, Comisia își îndeplinește promisiunea de a acorda statelor membre o mai mare autonomie în materie de cote. Se va ajunge la o mai mare egalitate între țări în ceea ce privește unele dintre excepțiile existente de la norme, cunoscute ca derogări cu privire la TVA.

Comisia abordează și problema întreprinderilor mai mici care sunt afectate de costurile disproporționate de asigurare a conformității cu normele privind TVA. Întreprinderile care efectuează tranzacții comerciale transfrontaliere se confruntă cu costuri de conformitate cu 11 % mai ridicate față de cele care efectuează numai tranzacții comerciale la nivel național, întreprinderile de dimensiuni mai mici fiind cele mai afectate. Acest lucru s-a dovedit a fi un obstacol real în calea creșterii economice, întrucât întreprinderile mici reprezintă 98 % dintre întreprinderile din UE. Prin urmare, propunem să se permită mai multor întreprinderi să beneficieze de norme mai simple în materie de TVA, care deocamdată sunt disponibile numai pentru cele mai mici întreprinderi. Costurile totale de asigurare a conformității cu normele privind TVA vor fi reduse cu până la 18 % pe an.

„În urmă cu trei luni, Comisia a propus revizuirea normelor UE privind TVA, demarând tranziția către un regim definitiv în materie de TVA. Acest lucru înseamnă introducerea principiului perceperii TVA în țara de destinație. Se prevede ca propunerile de astăzi în ceea ce privește cotele de TVA să intre în vigoare odată ce este introdus regimul definitiv”, a declarat Valdis Dombrovskis, vicepreședinte pentru moneda euro și dialog social.

„Astăzi, mai facem încă un pas în direcția creării unui spațiu unic pentru TVA în Europa, cu norme mai simple pentru statele noastre membre și pentru întreprinderile noastre. Aceste propuneri vor oferi țărilor UE o mai mare libertate de a aplica cote reduse de TVA pentru produse sau servicii specifice. În același timp, ele vor reduce birocrația pentru întreprinderile mici care își desfășoară activitatea la nivel transfrontalier, ajutându-le să se dezvolte și să creeze locuri de muncă. Pe scurt: norme comune acolo unde ele sunt necesare funcționării pieței interne și o mai mare flexibilitate acordată guvernelor pentru a-și exprima preferințele politice prin intermediul cotelor de TVA pe care le aplică”, a afirmat Pierre Moscovici, comisarul pentru afaceri economice și financiare, impozitare și vamă

Mai multă flexibilitate

În prezent, statele membre pot aplica o cotă redusă de până la 5 % pentru două categorii distincte de produse din țara lor. O serie de state membre aplică, de asemenea, derogări specifice pentru cote și mai reduse.

În afară de o cotă de TVA standard de minimum 15 %, statele membre vor fi acum în măsură să instituie:

  • două cote reduse distincte, cuprinse între 5 % și cota standard aleasă de statul membru;
  • o scutire de TVA (sau „cotă zero”);
  • o cotă redusă stabilită între 0 % și cotele reduse.

Actuala listă complexă de bunuri și servicii cărora le pot fi aplicate cotele reduse ar fi eliminată și înlocuită cu o nouă listă de produse (cum ar fi armele, băuturile alcoolice, jocurile de noroc și tutunul), cărora li s-ar aplica întotdeauna cota standard de 15 % sau o cotă superioară.

Pentru a proteja veniturile publice, statele membre vor trebui, de asemenea, să se asigure că media ponderată a cotei de TVA este de cel puțin 12 %.

Noul regim înseamnă, de asemenea, că toate bunurile care beneficiază în prezent de cote diferite față de cota standard pot continua să beneficieze de acestea.

Reducerea costurilor în materie de TVA pentru IMM-uri

În temeiul normelor actuale, statele membre pot scuti de TVA vânzările întreprinderilor mici, cu condiția ca acestea să nu depășească o anumită cifră de afaceri anuală, care variază de la o țară la alta. IMM-urile în creștere își pierd accesul la măsurile de simplificare odată ce au depășit pragul de scutire. De asemenea, aceste scutiri sunt disponibile numai pentru întreprinderile naționale. Aceasta înseamnă că nu există condiții de concurență echitabile pentru întreprinderile mici care își desfășoară activitatea în interiorul UE.

În timp ce actualele praguri de scutire ar rămâne valabile, propunerile de astăzi ar introduce:

  • un prag de venituri de 2 milioane EUR la nivel de UE sub care întreprinderile mici ar beneficia de măsuri de simplificare, indiferent dacă au fost sau nu deja scutite de TVA;
  • posibilitatea ca, în cazul tuturor întreprinderilor mici care se califică pentru scutirea de TVA, statele membre să le exonereze de obligațiile referitoare la identificare, la facturare, la contabilitate sau la declarații;
  • un prag al cifrei de afaceri de 100 000 EUR, care le-ar permite întreprinderilor care își desfășoară activitatea în mai mult de un stat membru să beneficieze de scutirea de TVA.

Aceste propuneri legislative vor fi transmise în continuare Parlamentului European și Comitetului Economic și Social European pentru consultare și Consiliului pentru adoptare. Modificările vor intra în vigoare numai atunci când va avea loc trecerea efectivă la regimul definitiv.

Context

Măsurile propuse se bazează pe „pietrele de temelie” ale unui nou spațiu unic definitiv pentru TVA în UE, propuse în octombrie 2017, precum și pe Planul de acțiune privind TVA „Către un spațiu unic pentru TVA în UE”, prezentat în aprilie 2016.

Sistemul comun privind taxa pe valoarea adăugată (TVA) joacă un rol important în cadrul pieței unice europene. TVA reprezintă o sursă majoră și tot mai consistentă de venituri pentru UE, generând, în 2015, peste o mie de miliarde EUR, adică 7 % din PIB-ul UE. Una dintre resursele proprii ale UE se bazează, de asemenea, pe TVA.

sursa europa.eu

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Raport devastator al Consiliului Europei: România, puține progrese în prevenirea și combaterea corupției

Publicat

România a făcut progrese extrem de limitate în implementarea recomandărilor de prevenire şi combatere a corupţiei în privinţa membrilor parlamentului, judecătorilor şi procurorilor, se arată într-un raport publicat joi de Grupul Statelor împotriva Corupţiei (GRECO), organismul anticorupţie al Consiliului Europei, anunţă Agerpres.

GRECO evidenţiază că România a implementat pe deplin numai două din cele 13 recomandări incluse într-o evaluare din 2016. Şapte recomandări nu au fost implementate, iar alte patru au fost doar parţial implementate, precizează Consiliul Europei într-un comunicat.

Raportul remarcă faptul că principala iniţiativă adoptată în România în privinţa parlamentarilor este adoptarea unui cod de conduită în octombrie 2017 cu scopul de a reglementa cadourile şi alte beneficii şi managementul conflictelor de interese.

În ciuda acestui progres, GRECO evidenţiază că formulările prea generale şi regulile inconsistente pentru punerea în aplicare îl împiedică să fie un cadru pe deplin satisfăcător.

GRECO consideră de asemenea că România nu a acordat încă o atenţie corespunzătoare îmbunătăţirii activităţii Agenţiei Naţionale de Integritate (ANI) în controlarea declaraţiilor de avere şi de interese ale parlamentarilor, deşi metodele de lucru şi capacităţile de procesare a datelor s-au îmbunătăţit. GRECO cere de asemenea îmbunătăţirea implementării în practică a deciziilor şi sancţiunilor ANI privind incompatibilităţile şi conflictele de interese.

Procesul legislativ rămâne un motiv de îngrijorare pentru GRECO, date fiind controversele şi acuzaţiile persistente privind consultări necorespunzătoare, folosirea excesivă a procedurii de urgenţă şi lipsa de transparenţă.

În privinţa reformelor legate de judecători şi procurori, GRECO observă aceeaşi acţiune decisivă limitată. Măsurile pentru a face sistemul de justiţie mai receptiv la riscurile de integritate sunt într-o fază incipientă, se arată în raport.

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) şi Inspecţia Judiciară ar trebui să joace un rol mai activ în privinţa analizelor, informaţiilor şi recomandărilor, subliniază GRECO. Sunt necesare de asemenea măsuri pentru a întări rolul şi eficienţa persoanelor din funcţii manageriale în instanţe şi procuratură.

GRECO îşi exprimă de asemenea regretul faţă de absenţa unor acţiuni tangibile pentru a garanta că numirea şi revocarea majorităţii procurorilor din cele mai înalte funcţii se bazează pe un proces transparent, cu criterii obiective, şi evidenţiază nevoia ca CSM să joace un rol mai puternic în această procedură.

Anul 2017 a fost marcat de o serie de propuneri şi contrapropuneri privind numiri, procedura disciplinară şi alte aspecte, unele dintre ele fiind percepute ca o încercare de subminare a independenţei sistemului judiciar, se mai atrage atenţia în raport.

Raportul a fost adoptat la 8 decembrie 2017 în timpul unei sesiuni plenare în cadrul căreia GRECO a decis de asemenea să efectueze o evaluare urgentă asupra a trei propuneri legislative privind justiţia înregistrate pentru adoptare de Parlament la 31 octombrie prin procedură de urgenţă, mai notează comunicatul Consiliului Europei.

GRECO precizează că nu a putut evalua proiectele legislative în raportul făcut public joi, din cauză că au fost recent redactate. Raportul ad hoc privind propunerile legislative este în prezent în pregătire şi va fi discutat şi eventual adoptat de GRECO la sesiunea sa plenară de la 19-23 martie.

Grupul Statelor împotriva Corupţiei a cerut autorităţilor române să prezinte un raport privind implementarea recomandărilor în curs până la 31 decembrie 2018.

GRECO este un organism al Consiliului Europei care urmăreşte să aducă îmbunătăţiri capacităţii statelor membre de a lupta împotriva corupţiei, prin monitorizarea respectării de către acestea a standardelor anticorupţie.

Foto: coe.int/en/web/greco

sursa: realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Pâinea ar putea fi mai scumpă cu 10%, din februarie. Care sunt cauzele majorării prețului

Publicat

Pâinea ar putea fi mai scumpă cu 10% de luna viitoare. Majorarea preţului este cauzată de creşterea tarifelor la electricitate şi gaze naturale, explică producătorii. Nu este însă, singurul motiv. Costul produselor de panificaţie este influenţat şi de majorările salariile, decise de autorităţi.

De la începutul lunii viitoare, pâinea noastră cea de toate zilele ar putea costa cu 10% mai mult. Producătorii spun că sunt nevoiţi să ia această decizie pentru a acoperi facturile tot mai mari la utilităţi.

Majorarea salariilor din ultima perioadă se va regăsi şi ea în costul pâinii, care a rămas neschimbat din 2013, de când TVA-ul s-a redus la 9%.

Utilitățile și forța de muncă acum au ajuns la peste 50% din prețul produsului, ori scumpirea lor duce obligatoriu la o modificare de preț în piață pentru că altfel nu ai cum să lucrezi”, a transmis Aurel Popescu, reprezentant ROMPAN.

Asta în condiţiile în care pâinea este cel mai consumat aliment de către români.

Într-un an, un român mănâncă 96 de kilograme de pâine, cu aproape 20% mai mult decât media europeană. E drept, preţul pâinii este de 3 ori mai mic la noi în comparaţie cu Germania, Franţa sau Italia. Românii plătesc, în medie, 2 lei şi 20 de bani pentru o pâine.

sursa: digi24.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

PSD Alba explică de ce și-a trimis aleșii locali la Strasbourg: să promoveze turistic și economic județul

Publicat

O delegație din județul Alba, alcătuită din primari și aleși locali ai Partidului Social Democrat, a vizitat în această săptămână sediul Parlamentului European de la Strasbourg, cu ocazia primei sesiuni plenare a anului 2018.

PSD Alba a transmis un comunicat de presă pentru a explica ce au făcut aceștia acolo. În ultima zi au apărut comentarii legate de unii membri ai delegației, cum ar fi primarii, pe care problemele apărute odată cu ninsoarea abundentă i-au prins în străinătate, dar și legate de activitatea șefei IȘJ Alba, Marcela Dărămuș, și ea aflată la Strasbourg în timp ce instituția pe care o conduce se regăsește în centrul unui scandal legat de închiderea și comasarea unor școli și grădinițe, care ar afecta sute de copii din județ. 

Citește și RĂZBOI: Florin Roman acuză IȘJ Alba că forțează închiderea unor școli și grădinițe. Replică dură de la PSD

În acest context, reprezentanții PSD spun că delegația partidului a discutat la Strasbourg despre promovarea turistică și economică a județului Alba și au aflat despre ”procesul decizional al Uniunii Europene”.

Comunicatul de presă al PSD Alba

”Aleșii din Alba au discutat la Strasbourg despre promovarea județului, la inițiativa ministrului Victor Negrescu

Inițiativa i-a aparținut ministrului delegat pentru Afaceri Europene, Victor Negrescu, iar vizita a fost realizată cu sprijinul deputatului european Răzvan Popa. Oaspeții din Alba au putut afla, astfel, mai multe detalii despre procesul decizional al Uniunii Europene, dar și participa la discuții cu diverși  oficiali europeni privind mecanisme eficiente care pot fi utilizate în vederea atragerii fondurilor europene, dar și pentru promovarea turistică și economică a județului în perspectiva preluării de către România a Președinției Consiliului Uniunii Europene, începând cu 1 ianuarie 2019.

„Proiectul Președinției României la Consiliul Uniunii Europene este unul de importanță majoră pentru întreaga societate, iar intervalul de vizibilitate de care se va bucura țara noastră reprezintă o oportunitate inclusiv pentru județul Alba, atât în anul premergător, cât și pe durata celor șase luni de mandat. Vom organiza, pe perioada președinției noastre, evenimente în Alba și ne dorim ca acest proiect să genereze un impact pozitiv asupra vieții de zi cu zi a albaiulienilor“, a declarat Victor Negrescu.”

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate