Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ACTUALITATE

JOI: Ședință la Consiliul Local Aiud. Investiţii, modificarea tarifelor la salubrizare şi organizarea evenimentelor „Toamna Crizantemelor” și „Ziua Educatorului”

avatar

Publicat

primaria aiud

primaria aiudJoi, 28 septembrie, de la ora 14.00, în sala Ion I.C. Brătianu a Primăriei municipiului Aiud, va avea loc ședința ordinară a Consiliului Local al municipiului Aiud.

Consilierii au de votat, printre altele, rectificări de buget, participărea municipiului la implementarea proiectului „Incluziunea socială şi îmbunătăţirea condiţiilor de trai pentru romi şi alte grupuri vulnerabile”, aprobarea documentației tehnice faza SF aferentă obiectivului de investiție „Alimentare cu apă potabilă localitatea Măgina”, garantarea unei finanţări interne rambursabile sub forma unui credit furnizor destinat finanțării investiției „Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public, în municipiul Aiud”, organizarea evenimentelorToamna Crizantemelor” și „Ziua Educatorului” şi modificarea tarifelor la salubrizare.

Proiect al ordinii de zi: 

1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Serviciului Public Administrația Patrimoniului Local pe anul 2017.

2. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Centrului Cultural „Liviu Rebreanu” Aiud pe anul 2017.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Aiud pe anul 2017.

4. Proiect de hotărâre privind modificarea componenţei Consiliului Comunitar Consultativ.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Municipiului Aiud la implementarea proiectului „Incluziunea socială şi îmbunătăţirea condiţiilor de trai pentru romi şi alte grupuri vulnerabile” prin programul „Prevenirea abandonului şcolar” în parteneriat cu Asociaţia „Filantropia Ortodoxă” Alba Iulia şi Şcoala Gimnazială „Axente Sever” Aiud pentru anul şcolar 2017-2018.

6. Proiect de hotărâre privind însușirea Documentației tehnice de parcelare, schimbarea categoriei de folosință pentru imobilul teren situat administrativ în Aiud, str. Transilvaniei, fn înscris în CF nr. 91329 Aiud, nr. top/cad. 91329 și înscrierea dreptului de proprietate privată a Municipiului Aiud asupra lotului nr.2 nou format.

7. Proiect de hotărâre privind prelungirea termenului contractului de închiriere nr. 3 din 04.10.2002.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnice faza SF aferentă obiectivului de investiție ”Alimentare cu apă potabilă localitatea Măgina, municipiul Aiud, jud. Alba”, indicatorii tehnico-economici și asigurarea finanțării de la bugetul local a categoriilor de cheltuieli care nu se finanțează de la bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării de la bugetul local a cheltuielilor care nu se finanţează de la bugetul de stat pentru obiectivele de investiţii cuprinse în Programul Naţional de Dezvoltare Locală.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării unei delegații oficiale a Municipiului Aiud în orașul înfrățit Cherepovets (Federația Rusă) în perioada 1 – 6 noiembrie 2017, la cea de-a 240-a aniversare a orașului Cherepovets.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării unei delegații oficiale a Municipiului Aiud în orașul înfrățit Soltvadkert (Ungaria) în perioada 26 – 28 octombrie 2017, la evenimentul ”500 de ani de Reformare” al orașului Soltvadkert.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea garantării unei finanţări interne rambursabile sub forma unui credit furnizor destinat finanțării investiției ”Reabilitarea şi modernizarea sistemului de iluminat public, în Municipiul Aiud”.

13. Proiect de hotărâre privind modificarea tarifelor pentru serviciul public de salubrizare din municipiul Aiud potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 48 din 30 iunie 2017.

14. Proiect de hotărâre pentru modificarea art. 5 și 6 din H.C.L. nr. 153 din 29.06.2017 privind închirierea prin licitaţie publică cu strigare a loturilor de teren nr. 7, 11 și 17, cu suprafaţa de 17 mp fiecare, părți componente ale imobilului “Construcţie corp A”, situat în Municipiul Aiud, Piaţa Agroalimentară Dr. Constantin Hagea.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud şi a serviciilor publice, fără personalitate juridică, subordonate Consiliului Local Aiud, pentru anul 2018.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul Serviciului Public Administraţia Patrimoniului Local subordonat Consiliului Local Aiud pentru anul 2018.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea statului de funcţii al Direcției de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

18. Proiect de hotărâre privind organizarea evenimentului “Toamna Crizantemelor”.

19. Proiect de hotărâre privind organizarea evenimentului ”Ziua Educatorului”.

20. Proiect de hotărâre pentru completarea anexei 2 la HCL nr. 307/20.12.2016 privind aprobarea calendarului principalelor manifestări culturale care vor avea loc în municipiul Aiud în anul 2017, cu evenimentul “Întâlnirea tinerilor ortodocși” din Eparhia Alba

21. Proiect de hotărâre privind propunerea de atribuire în proprietate a unui teren, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

22. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Aiud în comisia de concurs/examen, respectiv comisia de soluționare a contestațiilor pentru ocuparea funcției de director medical al Spitalului Municipal Aiud.

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii contractului de comodat între SC Agroexpres Development SRL și Centrul Cultural „Liviu Rebreanu” Aiud.

24. Proiect de hotărâre privind alocarea gratuită a unei cantităţi de 20 mc. material lemnos pentru foc către Așezământul Social „Sfântul Prooroc Ilie Tesviteanul.

25. Proiect de hotărâre privind scrierea, depunerea și implementarea unui proiect în cadrul apelului de proiecte cu numărul POR/2017/3/3.2/1/7 REGIUNI (Cod nr. POR/186/3),– Axa prioritară 3: Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 4e: Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilității urbane multimodale durabile și a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul specific 3.2: Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazată pe planurile de mobilitate urbană durabilă, din cadrul Programului Operaţional Regional (POR) 2014-2020.

26. Proiect de hotărâre privind acceptul donației de bunuri viitoare din partea Eparhiei Reformat din Ardeal pentru preluarea în patrimoniul Municipiului Aiud, a unui număr de 8 locuințe mobile, pentru a fi asigurat spațiul locativ familiilor ale căror imobile au fost retrocedate Municipiul Aiud.

27. Proiect de hotărâre privind modificarea art. 1 al HCL nr. 157 din 28.07.2016 de stabilire a componenţei Comisiei pentru achiziţiile publice organizate şi derulate de Municipiul Aiud în calitate de autoritate contractantă, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile.

28. Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor în baza cărora se repartizează locuinţele de necesitate ce vor fi acordate cu chirie din fondul locativ de stat aflate în patrimoniul Municipiului Aiud.

29. Proiect de hotărâre privind sesizarea Comisiei de specialitate nr. I – Juridică, buget finanțe din cadrul Consiliului Local Aiud, în vederea efectuării de cercetări în legătură cu afirmațiile și expresiile injurioase, ofensatoare și calomnioase utilizate de către doamna Danciu Ionela Mariana.

30. Proiect de hotărâre privind revocarea HCL nr. 165 din 24 septembrie 2014.

31. Proiect de hotărâre privind efectuarea expertizei tehnice pentru imobilul din Aiud, str. Iuliu Maniu – Fostul Cinematograf Progresul.

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

EVENIMENT

Atenţionare COD GALBEN de INUNDAŢII în judeţul Alba, până MARŢI. Zonele vizate

avatar

Publicat

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis atenţionare hidrologică, Cod Galben, valabilă de luni până marţi, pe mai multe râuri din judeţul Alba.

Vor fi scurgeri importante pe versanţi, torenţi şi pâraie, viituri rapide pe râurile mici cu posibile efecte de inundaţii locale şi creşteri de debite şi niveluri pe unele râuri din bazinele hidrografice menţionate, cu posibile depăşiri ale cotelor de atenţie.

Având în vedere situaţia hidrometeorologică actuală şi prognoza meteorologică pentru următoarele 24 de ore, se instituie Cod Galben de inundaţii, în intervalul 18 iunie, ora 11.00 – 19 iunie, ora 9.00, pe râurile din bazinele hidrografice: Arieş – bazin superior şi afluenţi (judeţele Alba şi Cluj), Mureş – afluenții aferenţi sectorului aval confluenţă Târnave (judeţele Alba, Sibiu, Hunedoara şi Arad), Drincea, Desnӑţui, Jiu – bazin superior şi afluenţi (judeţele Hunedoara, Mehedinţi, Gorj şi Dolj), Olt – afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Feldioara (judeţele Harghita, Covasna, Braşov, Sibiu, Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeş şi Olt), Vedea – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele Argeş, Olt şi Teleorman), Argeş – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele Argeş, Dâmboviţa, Giurgiu, Teleorman şi Ilfov), Ialomiţa – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu, Prahova – bazin superior şi afluenţi (judeţele Dâmboviţa şi Prahova), Buzău – bazin superior (judeţele: Braşov, Covasna şi Buzău). Fenomenele se pot produce cu probabilitate şi intensitate mai mare pe unele râuri mici din judeţele: Hunedoara, Braşov, Sibiu, Vâlcea, Argeş, Olt şi Teleorman.

Este şi Cod Portocaliu, luni, între orele 11.00 şi 24.00, dar pe pe râurile din bazinele hidrografice: afluenţii Oltului aferenţi sectorului aval confluenţă Lotru – amonte Ac. Slatina (judeţele Vâlcea, Argeş şi Olt), Argeş – bazin superior (judeţele Argeş şi Dâmboviţa), Fenomenele se pot produce cu probabilitate şi intensitate mai mare pe unele râuri mici din judeţele: Vâlcea şi Argeş.

Fenomenele hidrologice periculoase se pot produce şi pe afluenţi de grad inferior ai râurilor marcate pe hartă.

sursa: inhga.ro

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Consiliul Judeţean, DGASPC, Primăria Alba Iulia şi alte instituţii publice din Alba. Condiţii

avatar

Publicat

Mai multe concursuri sunt organizate în perioada iunie-iulie, pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

– șef serviciu – Serviciul Administrarea Terenurilor, Clădirilor, Rețelelor de Alimentare cu Apă – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe juridice sau Domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; candidaţii trebuie să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; candidaţii trebuie să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice de minim 2 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 12 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Programe, Lucrări, Întreţinere Drumuri – Direcția Gestionarea Patrimoniului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) Științe inginerești, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă, Domeniul de licenţă (DL) – Căi ferate, drumuri și poduri; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 iulie 2018

Concurs: 11 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, Piața Ion I.C.Brătianu nr.1, la Biroul resurse umane, tel. 0731.560.763, e-mail: [email protected]

 

Primăria Municipiului Alba Iulia

– asistent medical – Serviciul Public „Administrarea Patrimoniului Local“, Serviciul Baze Sportive şi Agrement, Compartimentul Bazin Olimpic

Condiţii: studii de specialitate – studii postlieeale absolvite în specialitatea asistenţă medicală; vechime- ; certificat de membru în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România; autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15:00

Concurs: 9 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.Locul organizării probei scrise: la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

 

Direcţia de Asistenţă Socială Alba Iulia

– consilier, grad profesional IA – Compartimentul Resurse Umane, Monitorizare.

Condiţii: studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă (Dl); economie; vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu – certificat ECDL complet.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 6 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Alba Iulia, Str. Bucovinei nr. 3, județul Alba, telefon 0258.810.325.

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Alba

DGASPC Alba – Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

– medic primar

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

– medic (5 posturi)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare in gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de libera practica sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

DGASPC Alba – Centrul de Plasament Blaj

– muncitor calificat, treapta II (bucătar);

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare bucătar organizat de furnizori autorizaţi de formare profesionala acreditaţi; vechime în profesia de bucătar 6 ani.

DGASPC Alba – Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud

– muncitor calificat IV (fochist)

Condiţii: studii generale, absolvite cu diplomă; curs de calificare fochist organizat de furnizori autorizaţi de formare profesională acreditaţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 iunie 2018, ora 16.00

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, Bulevardul I Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115, mobil 0755/069.660.

 

Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Aiud

– consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Financiar, Salarizare, Contabilitate.

Condiţii: studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă – ştiinţe economice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 iulie 2018

Concurs: 16 iulie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Aiud, situată în Aiud, Str. Unirii nr. 8A, telefon 0258.862.313, e-mail [email protected]

 

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– director Club Sportiv Ocna Mureş

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul educaţie fizică şi sport; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale de conducere de minimum 3 ani.

îngrijitor – Club Sportiv Ocna Mureş.

Condiţii: studii generale/medii; vechime în muncă, cel puţin 3 ani.

Concurs: 5 iulie 2018: ora 10:00: proba scrisă; 5 iulie 2018: ora 14:00: proba practică; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Oraş Ocna Mureş, judeţul Alba, strada Nicolae Iorga nr. 27, telefon 0258.871.217.

 

Primăria Municipiului Blaj

Serviciul Public de Gospodărie Comunală

– muncitor calificat – zidar (2 posturi): studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – tâmplar – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – dulgher – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

– muncitor calificat – zugrav – studii 8 clase şi curs de calificare sau şcoală profesională.

şofer – studii 8 clase; permis de conducere B, F; curs calificare maşinist la maşini pentru terasamente.

referent resurse umane debutant: studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; curs calificare resurse umane.

Data limită de depunere a dosarelor: 21 iunie 2018, ora 14.00

Concurs: 29 iunie 2018, ora 10.00, proba scrisă; 2 iulie 2018, ora 14.00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110, 0724/060.511.

 

Primăria Comunei Mogoș

– consilier I debutant – Compartimentul Contabilitate, Aparatul de Specialitate al Primarului Comunei Mogoş.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

Concurs: 9 iulie 2018, ora 12:00: proba scrisă; 11 iulie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mogoș nr. 3A, Judeţul Alba, telefon 0769.094.915, e-mail [email protected]

 

Primăria Comunei Sohodol

– inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Protecție Civilă și Mediu.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalenta, grad profesional debutant, specialitatea tehnica – domeniu de studiu Ingineria mediului – domeniu de licenţă – ingineria mediului; perfecţionări (specializări): cursuri în domeniul situaţiilor de urgenta, dovedite cu certificat corespunzător, respectiv curs șef serviciu voluatari- privat pentru situaţii de urgenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 iulie 2018, ora 16.00

Concurs: 16 iulie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0373.550.063 sau 0733/917.087.

 

ALTE POSTURI

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

– şofer autosanitară I

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoriile B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier; 6 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 iunie 2018, ora 13:00

Concurs: 28 iunie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 3 iulie 2018, ora 10.00: proba practică și proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

Primăria Municipiului Aiud

– arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

– director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 19 iunie 2018

Concurs: 3 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Oraşului Cugir

– poliţist local asistent

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 22 iunie 2018

Concurs: 5 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Avram Iancu

– jurist documente inclusiv antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul studii universitare juridice, experienţă minimă 5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă 5 ani. timp parţial, 4 ore zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– expert înfiinţare şi monitorizare antreprenoriat: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă minimă <5 ani. timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– asistent social: studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, experienţă minimă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

– responsabil financiar: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 iunie 2018

Concurs: 28 iunie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 28 iunie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria comunei, strada Avram lancu nr, 169, judeţul Alba.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba

– manager

Condiţii: absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; nu au fost condamnaţi pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 29 iunie 2018, ora 15.00

Concurs: 14 iunie 2018 (9.00-14.00), vizitarea spitalului de către candidaţi; 2 iulie 2018 – selectarea dosarelor şi afişarea rezultatelor; 12 iulie, ora 10.00 – susţinerea proiectelor de management

Relaţii suplimentare: la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, din localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258/820.825.

Citește mai departe
Publicitate

BLAJ

MARȚI: Întreruperi în alimentarea cu APĂ POTABILĂ pe tronsonul Galda de Jos – Blaj. Localitățile afectate

avatar

Publicat

Apa, robinet

SC APA CTTA SA ALBA anunță că marţi, 19 iunie, între orele 8.30 şi 14.30, se va întrerupe furnizarea apei potabile pe tronsonul Galda de Jos – Blaj, din aducțiunea generală a sistemului zonal de alimentare cu apa potabilă a județului Alba, Dn 600 mm, în vederea remedierii unei avarii.

Consumatorii afectati vor fi cei localităţile Mihalț, Crăciunelu de Jos, Bucerdea Grânoasă, Cistei, Obreja, Coșlariu Nou.

„Pe parcursul acestor lucrări pot apărea local depășiri ale parametrului turbiditate, fiind nevoiți să procedăm la purjarea apei (spălări locale), până la încadrarea acesteia în paramețrii de calitate, situație în care rugăm clienții să folosească apa numai în scopuri menajere.

Eventualele perturbații, precum și zona în care ele apar pot fi semnalate imediat Dispeceratului Alba Iulia la numărul de telefon 0258.834.501, în vederea intervenției”, a transmis APA CTTA Alba.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Doi pompieri de la ISU “Unirea” al județului Alba, pe podium la Cupa A.S.P.R. la tenis de masă, ediția 2018

avatar

Publicat

Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Unirea” al județului Alba a participat, în perioada 13-15 iunie 2018, la etapa finală a Cupei ASPR la tenis de masă 2018.

Competiţia a fost organizată de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Bistriţa” al judeţului Bistrița-Năsăud și a reunit la start peste 60 de pompieri militari de la inspectoratele pentru situații de urgență.

La finalul competiției, sublocotenent Simion Petruş de la ISU Alba a obținut locul 3 la categoria de vârstă ”până la 35 de ani” și plutonier adjunct Vasile Butură (ISU Alba) a obținut locul 1 la categoria de vârstă „peste 45 de ani”.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Pastorul olandez de la Ocna Mureş, trimis în judecată pentru violarea unui minor în vârstă de 5 ani

avatar

Publicat

Pastorul din Olanda care locuieşte de 9 ani în Ocna Mureş, reţinut după ce și-ar fi abuzat nepotul în vârstă de 5 ani, a fost trimis în judecată pentru „viol în formă continuată”.

Citește și Olandez cu rezidenţă în Ocna Mureş, reţinut de polițiști. Și-ar fi abuzat sexual nepotul în vârstă de 5 ani

Cetățeanul olandez care locuieşte la Ocna Mureş, arestat preventiv în 16 mai 2018 pentru agresiune sexuală asupra unui nepot al acestuia în vârstă de 5 ani, a fost trimis în judecată.

Dosarul a fost înregistrat în 8 iunie la Judecătoria Aiud sub acuzaţia de ”viol în formă continuată”. Ulterior, instanţa a decis prelungirea măsurii arestării preventive cu încă 30 de zile. Decizia a fost contestată, iar dosarul a ajuns la Tribunalul Alba care se va pronunţa luni, 18 iunie.

„Conform probatoriului administrat la data de 16.05.2018 s-a dispus inculparea cetăţeanului olandez reţinându-se că în zilele de 12.05.2018, 13.05.2018, 14.05.2018 şi 15.05.2018 a întreţinut, în mod repetat, în baza aceleiaşi rezoluţii infracţionale, acte sexuale orale cu persoana vătămată în locuinţa sa din Ocna-Mureş (nepotul inculpatului, în vârstă de 5 ani, aflat în îngrijirea sa temporară), precedate de acte de natură sexuală constând în atingeri, mângâieri şi masturbări, în timp ce erau dezbrăcaţi”, se afirmă într-un comunicat de presă al Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud de la momentul reţinerii inculpatului.

Citește și Olandezul cu rezidenţă în Ocna Mureş care și-ar fi abuzat sexual nepotul în vârstă de 5 ani, ARESTAT preventiv

Bărbatul se numeşte Derk de Jong şi avea rezidenţă în oraşul Ocna Mureş din judeţul Alba, scrie adevărul.ro. Pentru obţinerea de probe, poliţiştii au făcut o percheziţie la locuinţa din Ocna Mureş a cetăţeanului olandez, în urma căreia au ridicat un calculator şi mai multe mijloace de stocare.

Poliţia a fost sesizată de vecinii acestuia, care i-au văzut la un moment dat pe cei doi dezbrăcaţi în casă. Derk de Jong era predicator penticostal şi s-a stabilit în Ocna Mureş acum 9 ani, după ce înainte venise în România cu ajutoare pentru copiii săraci.

Olandezul a început să predice în bisericile din zonă şi a câştigat rapid încrederea localnicilor. Acesta a mai predicat şi în alte ţări, cum ar fi Belarus, SUA sau Filipine.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate