Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

LOTERIA BONURILOR FISCALE, 31 decembrie 2016: Vezi dacă ai un bon câştigător. Rezultatele extragerii speciale

avatar

Publicat

Ministerul Finanţelor a organizat sâmbătă, 31 decembrie, de la ora 17.30, o extragere specială a Loteriei bonurilor fiscale, la care au participat cele emise între 17 aprilie și 15 decembrie 2016.

Au fost declarate câştigătoare bonurile fiscale în valoare de 187 lei din data de 27 aprilie 2016.

Fondul de premiere este de un milion de lei, sumă din care vor fi acordate cel mult 100 de premii.

Dacă numărul cererilor de revendicare depășește o sută, va fi organizată o a doua extragere, pentru desemnarea celor 100 de câștigători.

Rezultatele extragerii vor fi postate pe site-urile Ministerului Finanțelor Publice (MFP), al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și al C.N. „Loteria Română” (CNLR) pentru o perioadă de minimum 30 de zile. La extragere au participat toate bonurile fiscale emise în perioada 17 aprilie – 15 decembrie 2016, fără a fi necesară înregistrarea prealabilă a acestora într-o bază de date.

Cererile de revendicare pot fi depuse începând cu 3 ianuarie, timp de 30 de zile. Posesorii bonurilor câștigătoare trebuie să depună bonurile fiscale (în original), alături de copia actului de identitate și de o cerere, la orice administrație fiscală din structura ANAF.

Un bon fiscal este considerat câștigător doar dacă îndeplinește cumulativ condițiile prevăzute de lege, având înscrise elementele obligatorii care arată că a fost emis cu un aparat de marcat fiscalizat (de exemplu: logotipul și seria fiscală ale aparatului de marcat electronic fiscal, data și ora emiterii, precum și numărul de ordine). Fiecare unitate teritorială ANAF, la care se depun bonurile fiscale câștigătoare în prima etapă de selecție, va elibera o copie a acestora cu mențiunea „conform cu originalul”, pe care va fi scris numărul unic de înregistrare.

Pentru asigurarea transparenței, lista cu numerele unice de înregistrare ale cererilor de revendicare va fi publicată pe site-urile MFP și ANAF. În situația în care, după finalizarea perioadei de depunere a cererilor de revendicare, lista centralizatoare cuprinde cel mult 100 de cereri, premiul de un milion de lei este împărțit persoanelor care le-au depus, după verificarea autenticității bonurilor câștigătoare. Dacă în urma centralizării listei bonurilor fiscale pentru care s-au revendicat premiile se constată depășirea numărului maxim de 100 de cereri de revendicare, va fi organizată a doua extragere în vederea determinării celor 100 de câștigători.

În cazul realizării celei de-a doua etape de selecție în cadrul Loteriei bonurilor fiscale, va fi extras un număr din lista numerelor unice de înregistrare atribuite bonurilor pentru care au fost revendicate premii. Și această extragere va fi realizată cu urnele CNLR și va fi televizată, organizarea acesteia urmând să fie anunțată ulterior.

Numărul extras în cadrul acestei trageri va fi primul câștigător. Pentru desemnarea celui de-al doilea câștigător, se aplică crescător la primul număr extras un pas care are valoarea egală cu ziua emiterii bonului fiscal câștigător. Pentru aflarea celorlalți câștigători, pasul se adună succesiv la numărul desemnat anterior ca fiind câștigător. Dacă în urma aplicării acestei proceduri de selecție se depășește numărul unic maxim atribuit bonurilor fiscale din listă, următorul număr câștigător din listă este dat de diferența dintre suma determinată prin aplicarea pasului la baza de referință şi numărul unic maxim atribuit, continuând cu aplicarea pasului până la stabilirea numărului maxim de premii prevăzut de legislația în vigoare. În procesul de aplicare a pasului, numerele selectate ca fiind câștigătoare sunt eliminate din listă.

După stabilirea celor 100 de bonuri fiscale câștigătoare, acestea vor fi centralizate și transmise în termen de două zile către ANAF în vederea încărcării rezultatelor în „Baza de date privind Loteria bonurilor fiscale”, respectiv pentru verificarea autenticității bonurilor fiscale câștigătoare de către Direcţia Generală Antifraudă Fiscală, prin direcţiile regionale.

Vezi MESAJE DE ANUL NOU 2018: SUTE de URĂRI de ANUL NOU pentru cei dragi. SMS cu FELICITĂRI pentru 2018. MESAJE frumoase de REVELION

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

26 mai: Festivalul Luminii 2018, la Alba Iulia. Cercetașii reamintesc de frumusețea lucrurilor mărunte

avatar

Publicat

Sâmbătă, 26 mai, de la ora 19.00 în fața Obeliscului de la Poarta III a Cetății, va avea loc Festivalul Luminii 2018. Cercetașii din Alba Iulia îşi propun şi în acest an să creeze pentru albaiulieni o ambianță care să îi ajute să se deconecteze preţ de câteva minute de agitația cotidiană și să intre într-o lume feerică, construită din gulguțe.

Ce reprezintă Festivalul Luminii?

În prezent, ideea că fericirea este un lucru măreț, în calea căruia trebuie să alergăm mereu, a devenit tot mai populară. Prinși în agitația vieții cotidiene, adesea uităm că lucrurile mărunte, precum un zâmbet, un cântec sau găsirea unui strop de lumină la finalul zilei sunt, de fapt, cele care contează, cele care ne aduc bucuria sufletească.

Din acest motiv, încă din 2004, Cercetașii României și-au propus ca măcar pentru câteva ore să le amintească membrilor comunității locale de bucuria lucrurilor mărunte și, împreună cu partenerii lor, să transforme orașele în care trăiesc într-un spațiu magic, în care fiecare dintre noi să redevenim copii și, indiferent de vârstă, să descoperim lucrurile care ne fac fericiți, să le luăm cu noi și să le ținem aproape până la următoarea ediție.

De ce?

Festivalul Luminii este organizat în fiecare an în mai multe locații din România, cu scopul de a crea un spațiu liniștit, de deconectare a participanților de la agitația vieții de zi cu zi și de a oferi copiilor, tinerilor și voluntarilor de toate vârstele implicați o educație non-formală prin responsabilizarea lor și dezvoltarea abilităților de organizare în cadrul unui eveniment național.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Parchetul din Alba atacă sentința prin care o patroană din Blaj a fost achitată într-un proces de evaziune

avatar

Publicat

Parchetul de pe lângă Tribunalul Alba a făcut apel la Curtea de Apel Alba Iulia privind o sentință de achitare dată de către Tribunalul Alba într-un  caz de  evaziune fiscală  în luna martie. Inculpata din dosar nefiind o străină a sălilor de judecată ea fiind acuzată în trecut  și achitată și pentru infracțiunea de înșelătorie în urmă căreia ar fi lasat un prejudiciu de un milion de euro.

O fostă administratoare de firme din Blaj care în trecut a fost acuzată de înșelătorie și fraudă fiscală este din nou parte într-un dosar aflat pe rolul instanțelor din Alba Iulia.

În 2011 T.D . a fost trimisă în judecată pentru infracțiuniile de înșelătorie și spălare în urm cărora ar fi creat un prejudiciu în valoare de 5.115.319, 28 lei, echivalentul a 1.249.394,35 euro. Metoda ei era una foarte ingenioasă, potrivit rechizitoriului D.T, furniza unor societăţi de factoring facturi fiscale false din care rezulta că ar fi avut de încasat sume de bani care în realitate nu existau ori erau cu mult inferioare celor cuprinse în facturile reale. Pentru aceste prejudicii ea a fost condamnată în februarie  2015 la 3 ani de închisoare cu executare, dar în 6 iulie același an a fost achitată de Curtea de Apel Alba Iulia, motivul achitării fiind faptul că nu există probe că persoana acuzată de procurori a săvârşit infracţiunea pentru care a fost condamnată.

Acum Parchetul de pe lângă Tribunalul Alba a făcut apel la Curtea de Apel Alba Iulia ca urmare a deciziei de achitare a lui T.D. ce avea calitatea de inculpat în dosarul nr. 2924/107/2016. În minuta de ședință este stipulat că se „urmărea crearea unui cadru juridic propice pentru efectuarea de operațiuni fictive, cu scopul de a solicita rambursare TVA de la Bugetul de stat”. În data de 12.03.2018, Tribunalul Alba a achitat-o pe T.D de  sub învinuirea săvârşirii infracţiunii de evaziune fiscală și a obligat D.G.R.F.P. -Administrația Județeană A Finanțelor Publice Alba  la plata sumei de 1.000 lei cheltuieli de judecată. În urma deciziei de achitare Parchetul  a făcut apel la Curtea de Apel Alba Iulia, dosarul fiind mutat pe rolul instanței superioare pentru continuarea judecății.

Citește și: Administrator de firmă din Blaj, ACHITAT după ce a fost condamnat la închisoare cu executare. Decizie la Curtea de Apel

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

30 aprilie – 2 mai: Sesiunea de primăvară a Conferinţei Episcopilor Catolici din România, la Blaj

avatar

Publicat

Sesiunea de primăvară a Conferinţei Episcopilor Catolici din România va fi găzduită de Arhieparhia de Alba-Iulia și Făgăraș în perioada 30 aprilie – 2 mai la Blaj, sediul Arhiepiscopului Major al Bisericii Greco-Catolice din România.

În această a șaizeci și patra sesiune plenară a Conferinței Episcopilor Catolici, activitatea de reflecţie și de colaborare se va împleti zilnic cu rugăciunea şi cu celebrările euharistice. Astfel, ierarhii catolici vor celebra Sfânta Liturghie în Catedrala Arhiepiscopală Majoră „Sfânta Treime” din Blaj luni 30 aprilie la ora 18:30, respectiv marți 1 mai la ora 08:00, iar miercuri 2 mai celebrarea euharistică va avea loc în biserica  Adormirea Maicii Domnului „Capela Arhiereilor” din Blaj la ora 08:00.

Conferinţa Episcopilor din România, instituţie bisericească permanentă, a luat fiinţă pe data de 16 martie 1991 şi îi reuneşte pe toţi episcopii catolici de ambele rituri. Adunarea tuturor episcopilor catolici din România se constituie astfel ca un moment privilegiat de colegialitate, de dezbatere şi de colaborare frățească, în abordarea unor teme sau soluţionarea unor probleme de actualitate din viaţa Bisericii Catolice.

Cei 16 episcopi catolici din România se întrunesc de două ori pe an în sesiune ordinară, primăvara şi toamna, în România fiind şase eparhii greco-catolice și şase dieceze romano-catolice. Preşedintele şi vicepreşedintele Conferinţei Episcopilor sunt aleşi pe baza alternanţei celor două rituri. Actualul preşedinte este Preafericitul Părinte Cardinal Lucian Mureşan, Arhiepiscop Major al Bisericii Române Unită cu Roma, Greco-Catolică, iar vicepreşedinte este Înalt Preasfinția Sa Ioan Robu, arhiepiscop și mitropolit romano-catolic de Bucureşti.

sursa: bru.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Studenții, inclusiv cei peste 26 de ani, pot călători gratis cu trenul începând de vineri

avatar

Publicat

Vineri, 27 aprilie, va intra în vigoare un act normativ care reglementează transportul gratuit cu trenul în cazul studenţilor înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, indiferent de vârstă. În acest moment, Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, prevede această gratuitate doar pentru studenţii în vârstă de până la 26 de ani.

Prin Legea nr. 95/2018 se introduce o prevedere conform căreia, cu titlu de excepție, studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență – licență, master, doctorat – în instituțiile de învățământ superior acreditate, indiferent de vârstă, beneficiază de gratuitate la transportul feroviar intern.

Instituțiile de învățământ superior acreditate poartă responsabilitatea legală asupra distribuirii legitimațiilor de student pentru gratuitate la transport, precum și asupra eliberării adeverințelor care să ateste calitatea de student.

La verificarea legalității călătoriei în tren, studenții trebuie să prezinte următoarele documente:

  • legitimația de călătorie reducere/gratuit pentru reducere/gratuitate la transport vizată pentru anul universitar în curs sau adeverința de student;
  • un act de identitate, respectiv carte de identitate sau pașaport.

În cazul în care, în tren, studenții fie nu prezintă aceste documente, fie prezintă alte documente eliberate de instituțiile de învățământ superior, de apartenență sau prezintă legitimații de student pentru reducere/gratuitate la transport nevizate pentru anul universitar în curs, aceștia vor fi considerați ca fiind fără legitimație de călătorie și vor fi tratați conform legislației în vigoare și reglementărilor proprii operatorului de transport feroviar.

sursa: legestart.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Profesor de la Școala nr.3 Cugir, la Seminarul Internațional „Project Quality in Early Education” din Polonia

avatar

Publicat

O profesoară de la Școala Gimnazială Nr. 3 din Cugir a participat, la mijlocul lunii aprilie, alături de alte trei cadre didactice din țară, la Seminarul Internațional „Project Quality in Early Education” desfășurat la Varșovia, Polonia.

Evenimentul de la Varșovia a reunit cadre didactice din învățământul preșcolar din 11 țări: Armenia, Bulgaria, Cipru, Cehia, Franța, Letonia, Malta, Republica Moldova, Polonia, Slovacia și România.

„În perioada 12-15 aprilie 2018 am participat la Varșovia, capitala Poloniei, la un seminar Etwinning internațional organizat de Etwinning Polonia și realizat cu sprijinul ambasadorilor Etwinning Anna Krzyżanowska, eTwinning Ambasador în Polonia și Juan Carlos Garrido, eTwinning Ambasador în Spania, care împreună cu alți profesori au realizat proiecte etwinning foarte reușite, valoroase, și prin aceasta au reușit împreună cu toată echipa Etwinning din Polonia să învețe și pe alții, respectiv pe noi, participanții care am fost selectați să participăm.

Vreau să mulțumesc pe această cale Institutului de Științe ale Educației care a făcut posibilă participarea mea la acest eveniment și totodată mulțumesc Etwinning, platformă pe care lucrez și sunt înregistrată încă din 2008, obținând certificate de calitate și certificate europene, în urma activității la aceste proiecte ca fondator și nu numai, alături de alte colege din Europa și România, bineînțeles. Țin să menționez că participarea mea la aceste proiecte și evenimente, precum și a colegilor din școală a adus anul acesta un real success Școlii Gimnaziale nr. 3 Cugir, aceasta obținând titlul de „Școală Etwinning” pentru anul școlar 2018-2019, ceea ce este o mare realizare pentru noi.

Participarea la acest seminar a fost deosebit de utilă, programul a fost foarte bine întocmit și respectat, am avut foarte multe de învîățat, chiar dacă, așa cum spuneau și cei din Polonia, că lucrează cu participanții la seminar ca și cu utilizatori avansați ai Etwinning.

Activitatea a debutat cu sesiunea plenară, în care ne-a fost prezentat programul și totodată s-a urmărit pe tot parcursul desfășurării seminarului găsirea de parteneri pentru viitoare proiecte Etwinning, avându-se în vedere faptul că e mult mai eficientă găsirea de parteneri face-to-face decât pe platform. În prima zi am sintetizat o scurtă definiție etwinning pe care de-a lungul timpului am și experimentat-o, însă nu am scris-o niciodată: <Etwinning înseamnă prietenie și colaborare!>

Pentru a doua zi fiecare din cei 63 de profesori participanți din 11 țări: România, Franța, Polonia, Moldova, Slovacia, Malta, Cehia, Cipru, Bulgaria, Armenia și Latvia a trebuit să se înscrie la unul din cele 4 workshopuri, cu specificația că cel legat de web tools era obligatoriu pentru fiecare. Astfel pe parcursul întregii zile am fost conectați la internet mai ales în sesiune în care ne-am consolidate folosirea platformei etwinning și utilizarea intrumentelor web în proiectele Etwinning. Am participat deasemenea la un worksop legat de dezvoltarea senzorială în educația timpurie, unde ne-a fost prezentat atât un proiect deja desfășurat în Polonia și apoi am lucrat efectiv, realizând materiale folositoare la clasă, astfel încât le-am și putut testa și apoi chiar să ne confecționăm câteva, atât cât timpul ne-a permis, pe care să le luăm cu noi la întoarcere acasă.

Toate workshopurile la care am participat au fost deosebit de atractive, în cadrul lor am aprofundat colaborarea dintre noi, utilizatori etwinning și viitori parteneri de proiect.

Ultima zi parcă a dat tonul, deși era cea de-a treia zi, iar cât despre primele două, au fost la fel de eficiente, dar în a treia zi s-a concretizat munca depusă și cunoștințele accumulate prin inchegarea unui nou proiect pe care îl discutasem în fiecare din cele trei zile, colaborând cu parteneri din alte țări. La sfârșitul zilei proiectul a fost depus ca aplicație on line, urmând să fie aprobat, iar în ce privește proiectul din care fac parte, menționez că a și fost aprobat la întoarecerea în țară, înainte de a scrie acest articol, dar urmează să înceapă după începerea anului viitor școlar, având în vedere faptul că deja avem în derulare proiecte și dorim să fie un proiect de calitate.

Seminarul international s-a încheiat cu festivitatea de premiere, unde fiecare țară participant a avut ocazia să primească pentru fiecare participant în parte certificatul de participare și să mulțumească pe această cale organizatorilor pentru această experiență deosebită.

Doresc să încurajez colegele și colegii profesori să se implice în aceste tipuri de proiecte, deși necesită timp, dar se merită, fiindcă așa cum spune și proverbul românesc: <După faptă și răsplată! Încercați! Nu veți regreta, cu siguranță!>”, a transmis prof. Nicoletta Hustiuc.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate