Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

O nouă tentativă de a anima Șanțurile Cetății Alba Carolina. Negociere directă pentru 8 spații, în 27 octombrie, la Primăria Alba Iulia

Publicat

cetate spatii libere Spațiile din Cetatea Alba Carolina rămân în continuare neocupate după ce la ultima licitație din 25 mai s-a prezentat un singur client interesat, motiv pentru care a fost amânată. Dat fiind faptul că a fost a treia tentativă de a da spre concesiune cele 8 spații, Primăria Alba Iulia trece la negocierea directă a acestora, în data de 27 octombrie.

„Primăria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562923 organizează negociere directă conform HCL nr. 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145,146, 147,148,/26 martie 2015 ,O.U.G. nr. 54/2006 şi OG nr. 21/2006 la spaţiul Primăriei, situat în Alba Iulia, str. Calea Moţilor, nr.7, bl. S1, sc. E (vis-a-vis de BANCPOST ), în data de 27 octombrie 2016, orele 10.00, în vederea concesionării spaţiilor situate în sanţurile Fortificaţiei de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina. Spaţiile sunt incluse pe Lista Monumentelor Istorice având codul LMI 2010 AB-II-a-A-00088.

Destinaţia acestora este de spaţiu comercial şi/sau de alimentaţie publică, punct de informare turistică, spaţiu cultural polivalent, spaţiu pentru servicii turistice, iar spaţiul nr .13 are destinaţia de bistro ecologic.

Durata concesiunii este de 25 de ani cu posibilitate de prelungire cu cel mult jumătate din perioada iniţială.

Chiar dacă tariful de chirie este accesibil, condiţiile pentru întreprinzători sunt greu de îndeplinit de unii dintre aceştia. Trebuie să dispună de sume considerabile în conturi, prin care să dovedească faptul că au capacitatea financiară necesară investiţiei și să amenajeze la anumite standarde acele zone. Este cel mai probabil și motivul pentru care nu se arată interes în concesionarea acestor spații.

Spațiile scoase la licitație sunt:

Spaţiul nr. 2 (M4C1) – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Trinitarienilor; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 521,6 euro/lună; suprafaţa utilă 521,59 mp; necesar scrisoare de bonitate în valoare de 264.130 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 4 (M5R1) – în Cetatea Alba Carolina, Ravelinul Sf. Capistrano; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 59,9 euro/lună; suprafaţa utilă 85,6 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 54.170 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 5 (M6C2) – în Cetatea Alba Carolina, Bastionul Sf. Elisabetha; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 524,4 euro/lună; suprafaţa utilă 476,75 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 233.460 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 6 (M7C1) – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Sf. Michael; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 406,8 euro/lună; suprafaţa utilă 508,52 mp; scrisoare de bonitate sau confort în valoare de 304.680 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 7 (M7C2) – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Sf. Carol; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 479 euro/lună; suprafaţa utilă 532,2 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 288.140 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 9 (M7R2) – în Cetatea Alba Carolina, Ravelinul Sf. Carol; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 56 euro/lună; suprafaţa utilă 186,8 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 170.480 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 10 (M7R3) – în Cetatea Alba Carolina, Ravelinul Sf. Carol: preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 229,3 euro/lună; suprafaţa utilă 254,8 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 138.300 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 13 – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Trinitarienilor; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 40 euro/lună; suprafaţa utilă 100 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 63.200 euro (sau echivalentul în lei).

Taxa de înscriere la negocierea directă este de 200 lei, preţul Caietului de Sarcini este de 100 lei, garanţia de înscriere la negociere reprezintă valoarea minimă a redevenţei pentru o perioadă de 6 luni.

Ofertele se redactează în limba romană şi cuprind două plicuri, unul exterior şi unul interior, şi se depun la sediul concedentului.

Plicul exterior va cuprinde obiectul concesiunii, o fişa cu informaţii privind ofertantul şi o declaraţie de participare semnată de ofertant, copie certificat de înmatriculare a societăţii şi statut, declaraţie pe propria răspundere că ofertantul nu a fost condamnat în ultimii 5 ani pentru participarea la activitaţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională, precum şi faptul că nu se află în situaţia de a fi în faliment ori lichidare, că în ultimii 3 ani nu şi-a îndeplinit în mod defectuos obligaţiile contractuale, certificat de atestare fiscală, bilanţ contabil, declaraţie privind cifra de afaceri pe o perioadă de 3 ani, scrisoare de bonitate, dovada plăţii garanţiei de participare şi a contravalorii documentaţiei, caiet de sarcini semnat şi ştampilat, dovada existenţei unui cotract-antecontract încheiat cu o persoană fizică sau juridică atestată sau autorizată, înscrisă în registrele Ministerul Culturii şi Cultelor privind urmărirea în timp a spaţiului.

Plicul interior conţine oferta propriu-zisă, numele (denumirea ) ofertantului şi adresa acestuia, oferta propriu -zis trebuie să cuprindă detailat toate condiţiile prevăzute în caietul de sarcini, alte obligaţii pe care ofertantul şi le asumă, precum şi date tehnice şi financiare referitoare la investiţie.

Valoarea redevenţei nu poate fi mai mică decât valoarea minimă stabilită de concedent.

Cumpărarea Documentaţiei de Atribuire (cu caietul de sarcini inclus) se face la spaţiul Primariei, Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat situat în Alba Iulia, str. Calea Motilor, nr.7, bl. S1, sc. E (vis-a-vis de BANCPOST), plata acesteia se face la Casieria Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat, în perioada 05 – 12 octombrie 2016, achiziţionarea acestora fiind condiţie pentru acceptarea la negociere a ofertanţilor.

Depunerea ofertelor se face în perioada 17 octombrie 2016 – 21 octombrie 2016, pâna la ora 12 la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, str. Calea Motilor, nr. 5A, camera 8 (Registratura), într-un exemplar. Fiecare participant poate depune o singură ofertă pe spaţiu. Data limită pentru solicitarea clarificărilor este cu 4 zile înainte de ultima zi de depunere a ofertelor. În caz de amânare a şedinţei de negociere, aceasta se va repeta în data de 03 noiembrie 2016, orele 10. Informaţii suplimentare, la Primaria municipiului Alba Iulia, sediul menţionat mai sus, sau la telefon 0258/ 815367, persoane de contact: Băla Luminiţa, Pripon Mihai. Soluţionarea litigiilor se face conform dispoziţiilor Legii Contenciosului Administrativ nr. 554/2004 cu completările si modificările ulterioare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax