Contacteaza-ne si pe

EVENIMENT

Pavilionul din zona Mamut a fost concesionat pe 5 ani. O singură firmă, la negocierea directă cu Primăria Alba Iulia

Publicat

mamut, restaurantPavilionul central din zona Mamut a fost dat în concesiune pe o durată de 5 ani firmei Sercar Power SRL, după negociere directă organizată miercuri, la Primăria Alba Iulia. Firma este din Alba Iulia și a fost singura interesată de concesionarea pavilionului unde va funcţiona restaurant, în zona de agrement de la marginea oraşului.

Pentru a anima baza de agrement Mamut, unde s-a deschis Parcul Dendrologic, pista de biciclete „mini-Transalpina”, dar şi spaţiul pentru picnic, Primăria Alba Iulia a scos iniţial la licitație construcţia ce va deservi drept punct de alimentaţie publică. După încercări eşuate, din lipsă de investitori interesaţi, s-a trecut la vairanta de negociere directă. Singura firmă care s-a prezentat miercuri, la şedinţa de procedură, a fost Sercar Power SRL. Aceasta care va plăti suma de 2.900 de lei pe lună pentru concesionarea spaţiului pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.

(P) Haine și încălțăminte sport pentru orice sezon pe FashionSport.ro. Peste 40.000 de articole sportive de la 900 de branduri renumite. Adidași și îmbrăcaminte pentru alergare, tricouri, treninguri,  adidași pentru tenis, îmbrăcăminte pentru fitness , ghete fotbal , haine și pantofi pentru golf de la mărci ca Adidas, Jack and Jones, Nike, Pierre Cardin, Puma, Londsdale, Under Armour, Brithish Knights, New Ballance, Karrimor, Soul Cal, Everlast, Dunlop, Kangol, Vans etc.

Citeşte şi Baza de agrement proiectată lângă Bazinul Olimpic din Alba Iulia ar putea fi MUTATĂ pe dealul Mamut. Ce spune primarul Mircea Hava

mamut, pavilionPavilionul central are o suprafaţă totală de 217,3 mp, cu terasă acoperită de 31,34 mp, spaţiu de recreere de 91,62 mp, bucătărie de 19,23 mp, hol acces magazine şi grup sanitar de 9,42 mp, magazine de 11,8 mp, două grupuri sanitare de câte 3,43 mp, alt hol de 8,82 mp cu acces la alte două grupuri sanitare de câte 14,57 mp, cameră centrală termică de 7,40 mp.

Destinația pavilionului este de bufet-restaurant. Pavilionul va fi deschis cel mai probabil până la începutul acestei veri, lucru îmbucurător mai ales pentru bicicliștii care vor avea de unde să „își tragă sufletul” după câțiva kilometri de pedalat.

Potrivit reprezentanților primăriei, contractul de concesiune se poate rezilia în orice moment dacă se constată că termenii nu sunt respectați.

Potrivit contractului de închiriere aprobat de CL Alba Iulia în 2014, locatarul îşi va desfăşura activitatea în perioada 15 februarie – 15 decembrie, iar chiria va fi plătită strict pentru acest interval. Are însă posibilitatea să desfăşoare activitate şi în afara acestui interval, cu anunţarea primăriei şi plata corespunzătoare.

Consiliul Local, în calitate de locator, poate organiza evenimente în incinta bazei, după un program stabilit cu locatarul, iar acesta din urmă trebuie să asigure, printre altele, repararea şi întreţinerea locaţiei, accesul la unele grupuri sanitare ale vizitatorilor şi paza obiectivului. Trebuie să angajeze personal, minimum 4 persoane şi nu poate subînchiria sau subconcesiona.

De asemenea, chiriaşul are obligaţia să organizeze evenimente culturale cel puţin o dată la 3 luni, numai cu acordul primarului. Trebuie să ţină însă cont de programul de evenimente al municipiului.

În 6 aprilie, licitaţii pentru spaţii în Cetatea Alba Carolina

Reamintim că în 6 aprilie se va organiza licitaţie pentru concesionarea celor opt spaţii disponibile în Cetatea Alba Carolina. Administraţia așteaptă persoane interesate și dispuse să investească în aceste locaţii, ce au destinaţii de spaţii comerciale, alimentaţie publică, servicii turistice sau bistro ecologic, punct de informare turistică, respectiv spaţiu cultural polivalent.

Durata concesiunii este de 25 de ani cu posibilitate de prelungire cu cel mult jumătate din perioada iniţială. Prețurile de pornire ale licitațiilor sunt cuprinse între 40 și 500 de euro pe lună.

Licitația pentru aceste spații va fi  în data de 6 aprilie 2016 la ora 10.00, la sediul din Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 7, Bloc S1, sc. E (vizavi de Bancpost). Spaţiile, situate în sanţurile Fortificaţiei de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina, sunt incluse pe Lista Monumentelor Istorice.

Depunerea ofertelor se face în perioada 21 – 25 martie, până la ora 12.00, la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul in Alba Iulia, Calea Motilor, nr. 5 A, cam 8 (Registratura), într-un exemplar. Fiecare participant poate depune o singură ofertă pe spaţiu. Data limită pentru solicitarea clarificărilor este cu 4 zile înainte de ultima zi de depunere a ofertelor.

Pentru desfăşurarea licitaţiei este nevoie de cel puţin trei oferte valabile. În caz de amânare a ședinţei de licitaţie, aceasta se va repeta în data de 13 aprilie 2016, ora 10.00.

VEZI: Cele 8 spații rămase libere în Cetatea Alba Carolina, scoase la LICITAŢIE pentru concesionare, în 6 aprilie. Detalii de la Primăria Alba Iulia

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Cucu

    miercuri, 02.03.2016 la 19:37

    Negocieri directe cu o firmă care în ultimii 5 ani face pierderi, 56.000 în 2014 și înregistrează datorii de 142.000, istoricul poate fi vizionat pe site anaf…e ceva putred pe moților, 6A….

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud reia licitaţia pentru vânzarea unui teren pe strada Fenichel Samuel. Condiţii

Publicat

Primăria Municipiului Aiud reia, în data de 27.02.2018, ora 12.00, licitaţia publică deschisă cu strigarea prețului, pentru vânzarea unei parcele de teren, pe strada Fenichel Samuel.

Terenul este intravilan, înscris în CF nr.33 Aiud, nr. top. 2666/56/2, 2667/1/56/2, cu suprafața de 138 mp, situat în Aiud, str. Fenichel Samuel, nr. 2, cu destinația „grădină”, proprietar tabular Municipiul Aiud, domeniul privat.

Preţul de pornire a licitației publice este de 15,3 euro/mp, iar pragul de strigare este de 5% din preţul minim de pornire, respectiv 0,765  euro/mp.

Documentele licitaţiei şi informaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Tehnică din Primăria Aiud, telefon 0258-861310, int. 39.

Data limită pentru depunerea ofertelor este 26.02.2018, ora 15.00.

Licitaţia se desfăşoară la sediul din Primăriei Aiud, str. Cuza – Vodă, nr. 1.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Alba Iulia, promovată la Târgul de Turism al României, în Anul Centenarului

Publicat

Alba Iulia este în centrul atenţiei, în Anul Centenarului, la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, ce se desfăşoară la Romexpo Bucureşti, în perioada 22-25 februarie. Muzeul Naţional al Unirii din Alba Iulia are un stand special, oraşul fiind promovat ca destinaţie distinctă de vacanţă, în 2018, iar judeţul Alba, ca locaţie cu potenţial turistic ecumenic, balnear, ecologic, cultural, gastronomic.

Evenimentul a început joi, 22 februarie, la standul Ministerului Turismului, cu intonarea Imnului Naţional şi prezentarea semnificaţiei oraşului, de către „primarul Camil Velican” – Liviu Zgârciu, reprezentant al Muzeului Naţional al Unirii din Alba Iulia, alături de Garda naţională românească, la Poarta a III-a a Cetăţii Alba Carolina (macheta monumentului, la târgul de turism).

Au urmat momente artistice cu Nicolae Furdui Iancu şi Ansamblul “Junii Sibiului”.

În programul târgului, Alba Iulia apare, ca temă de dezbateri, în contextul Marii Uniri, pe lista Academiei de Studii Economice, joi, de la ora 12.15, respectiv 13.15.

Ediţia de primavară a Târgului de Turism al României se desfăşoară între 22 și 25 februarie, în noile pavilioane ale Centrului Expoziţional Romexpo, B1 și B2. Destinaţii din România şi străinătate se dezvăluie călătorilor, prin intermediul ofertelor prezentate în cadrul celei de-a 39-a ediţii a celui mai mare eveniment de turism din ţară.

Manifestarea promovează cele mai avantajoase vacanțe cu ocazia sărbătorilor de Paști, city-break-uri sau early booking pentru sejururi și excursii în sezonul primăvară-toamna 2018.

Mii de pachete care vizează: turismul cultural, rural sau de business, cel de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură se dezvăluie vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.

În acelaşi timp, evenimentul devine pentru specialiștii care activează în turism locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri, în scopul reînnoirii si fidelizării relaţiilor existente cu parteneri noi sau tradiţionali.

Peste 290 de agenții și tur-operatori expun pe o suprafață de peste 15.000 de metri pătrați.

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi împreună cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).

Evenimentul beneficiază de prezența centrelor cultural – turistice și asociațiilor care prezintă vizitatorilor diverse zone rurale din România. Astfel, cei care vin la Târgul de Turism au parte de informații despre obiective de interes turistic din locurile bogate în tradiții și meșteșuguri. Aceste informații sunt ilustrate prin filme, fotografii și sunt „asezonate” cu produse culinare specifice zonelor promovate, pe care vizitatorii le pot degusta la standurile centrelor și asociațiilor de informare și promovare turistică.

Ca destinații din Europa, doritorii pot alege dintre sute de oferte speciale către: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, Croația, Slovenia, Muntenegru, Ungaria sau oferte de early-booking, pentru călătoriile cu destinații exotice: Seychelles, Trinidad & Tobago, Mauritius, Maldive, Caraibe, Canare, Madagascar, Reunion, Singapore, Indonezia şi altele.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Acţiune a Poliţiei şi Registrului Auto Român, la Blaj. 11 maşini cu defecţiuni tehnice, găsite în trafic

Publicat

Poliţiştii din Blaj şi specialişti RAR Alba au depistat, miercuri, în trafic, 11 autovehicule ce prezentau diverse defecţiuni tehnice. Au dat amenzi şi au reţinut certificate de înmatriculare.

Potrivit IPJ Alba, în 21 februarie, poliţiştii Compartimentului Rutier Blaj, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, au organizat o acţiune ce a avut ca scop depistarea şoferilor care conduc, pe drumurile publice, autoturisme ce nu îndeplinesc condiţiile tehnice pentru circulaţia în condiţii de siguranţă.

Cu ocazia acestei acţiuni au fost depistate 11 autovehicule ce prezentau defecţiuni tehnice.

Conducătorii acestora au fost sancţionaţi contravenţional, iar complementar sancţiunii, s-a dispus retragerea certificatelor de înmatriculare pentru două autoturisme.

Alţi 9 conducători auto au fost sancționați pentru alte abateri de la normele legale privind circulaţia pe drumurile publice.

Valoarea totală a sancţiunilor aplicate a fost de 3.190 lei.

foto: arhivă

Citește mai departe
Publicitate

BLAJ

Compania JIDVEI din Alba a primit statutul de SUPERBRAND al României pentru performanțe excepționale în 2017

Publicat

Jidvei a primit statutul de Superbrand în cadrul celei de-a opta ediție a Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding. Superbrands România a omagiat 30 de branduri cu perfomanțe excepționale în anul 2017, printre acestea aflându-se și compania din județul Alba . Cu o suprafață întinsă pe 2.500 hectare, compania Jidvei deține în județul Alba cea mai mare plantație viticolă din România și cea mai mare podgorie din Europa cu proprietar unic. Jidvei are în portofoliu cea mai longevivă marcă de vin de pe teritoriul țării – Tradițional Riesling. De asemenea, deține cea mai mare capacitate de stocare (peste 30 milioane litri) și cele mai avansate tehnologii moderne din România, fiind cel mai mare producător de vinuri cu Denumire de Origine Controlată (DOC) și oferind cea mai variată gamă de produse – vinuri liniștite, vinuri spumante, vinars și must.

Superbrands România, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a omagiat brandurile cu perfomanțe excepționale în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding

Intitulată simbolic “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”,  în onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a opta ediție a galei a onorat cu trofee 30 dintre brandurile excepționale desemnate Superbrands ale României în 2017.

Compania Jidvei se numărat printre cele 30 de branduri de excepție ale României, alături de Ariston, Bonduelle, Borsec, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Fashion Days, Garanti Bank, Gerovital, Head & Shoulders, Helpnet, Jidvei, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Karcher, Librăriile Humanitas, Medlife, Mega Image, Mobexpert, Nivea, Olympus, Orange, Provident, Radio Zu, Raiffeisen Bank și Visa, alături de lideri ai unor instituții precum Amcham, Artmark, Business  Review și Junior Achievement.

„Distincția de Superbrand înseamnă mai mult decât a investi în tehnologie de ultima oră și a avea unele dintre produsele de cea mai bună calitate. Un Superbrand trebuie să fie aproape de consumatorii săi, să îi înțeleagă, și să încerce să rezoneze cu valorile lor. Și acest lucru a fost mereu una dintre prioritățile cele mai importante ale Jidvei”, a spus Maria Necșulescu, Director General Adjunct Jidvei, în cadrul Galei Superbrands Romania, ediția a VIII-a.

Simbolurile Jidvei au origini medievale. Simbolul utilizat în identitatea vizuală a gamei Jidvei, Dragonul cu cap de femeie, care poartă struguri la urechi și are coadă din frunze de vita-de-vie, a fost găsit pe clopotul uneia dintre cele mai frumoase biserici fortificate din Romania, construită în secolul al XV-lea, în satul Bălcaciu din comuna Jidvei.

Castelul Bethlen-Haller, construit în anul 1560 și readus la lumina printr-un proces amplu de restaurare începând cu anul 1989, este simbolul din logo-ul Jidvei, iar Castelul Sânmiclauș, construcție unică ridicată de Miklos Bethlen între anii 1642-1716, se regăsește pe eticheta vinurilor Ana din gama Owner’s Choice.

 

Jidvei a fost mereu unul dintre producatorii români de vin de top, prima medalie de aur obtinuță la un concurs internațional fiind în 1958, la doar nouă ani de la înființare. Performanțele au continuat de-a lungul anilor, însă o transformare semnificativă are loc odată cu privatizarea companiei în anul 1999.

Etapa de dezvoltare, marcată de un amplu program de retehnologizare și modernizare, a fost susținută de cea mai mare investiție din industria vinurilor din România, respectiv un total de peste 80 de milioane de euro.

Pentru dezvoltarea companiei, investițiile au fost direcționate către replantarea viței-de-vie, plantarea unor noi suprafețe, precum și modernizarea sistemelor de susținere. De asemenea, s-a urmărit extinderea cramelor existente, construcția unora noi și, nu în ultimul rând, modernizarea și retehnologizarea echipamentelor mecanice. Tehnologia de ultimă generație și îmbunătățirea tehnicilor de vinificare au contribuit la obținerea numeroaselor premii.

În ultimii cinci ani, vinurile Jidvei au fost distinse cu peste 200 de medalii la concursuri internaționale de prestigiu: Concours Modial du Sauvignon, Decanter World Wine, Femmes et Vins du Monde, Mondial de Bruxelles, Mundus Vini, Concours Mondial du Rose, Chardonnay du Monde, Vinalies, Selections Mondiales des Vins Canada, San Francisco International Wine Competition, China Wine & Spirits Awards etc.

Jidvei este pionier în România în ceea ce privește inovația și implementarea tehnologiilor noi, deținând cea mai mare cramă gravitațională din Europa și singura din România, prima mașină de plantat cu GPS din Europa și primul sistem de vinificatie complet computerizat.

De-a lungul timpului, Jidvei a creat game alese și diverse, pentru ca orice iubitor de vin să se poată bucura de un vin de calitate, pe placul sau: vinuri seci, vinuri aromate, cupaje vinificate în alb și roze, dar și vinuri roșii. Diversitatea gamelor arată și preocuparea continuă pe care compania o are pentru inovația în materie de vin și de gusturi, portofoliul cuprinzând peste 56 de produse.

Gamele sunt grupate în vinuri cu indicatie geografica – Dealurile Transilvaniei (1958), și vinuri de origine controlata – Tradițional (1975), Clasic (2000), Castel (2002), Tezaur (2003), Grigorescu (2008) și Nec Plus Ultra (2010). În anul 2012, compania a lansat doua game de vinuri exclusiviste: Mysterium și Owner’s Choice – Ana și Maria.

De peste 60 de ani, Jidvei produce vinuri spumante după metoda tradițională – Spumant Jidvei (1974) și Mărgăritar (2003). Acestea se remarcă prin prospețime, finețe și echilibrul texturii.

În spiritul unei tradiții transilvanene vechi, Jidvei produce distilate din vin – Vinars Jidvei VSOP (2002) și Vatra VS (2015). Obținute din vinuri nobile și învechite în butoaie de lemn de Transilvania, acestea sunt renumite în rândurile iubitorilor de vinars.

În anul 2015, compania a lansat campania „Vin de casa din must de la Jidvei”, inițiativă care vine în sprijinul micilor producători și a gospodarilor care doresc să obțina acasa un vin de calitate autentic romanesc, soiurile disponibile fiind Sauvignon Blanc și Feteasca Regală cu Muscat Ottonel.

Parcursul și evoluția companiei au fost posibile datorită crezului unor oameni dedicați care au înțeles și au știut cum să păstreze cu deosebită grijă și demnitate vechea și bogată tradiție viticolă a României și a Târnavelor.

Pasiunea pentru vinuri s-a transmis din tată în fiu, vinurile Jidvei fiind o moștenire de familie, o emblemă pentru cei din zona și o mândrie națională. Acum moștenirea Jidvei se pregătește să treacă în mâinile celei de-a treia generații a familiei care deține compania. Tradiția se păstrează, vinurile Jidvei fiind recunoscute și premiate constant la concursurile internaționale de specialitate. Jidvei este cel mai bun exemplu că în România se poate face agricultură de calitate.

 

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Cei doi tineri din Târgu Mureş, care au furat bijuterii şi bani din locuinţe din Alba, ARESTAŢI preventiv

Publicat

Cei doi tineri reţinuţi de poliţiştii din Ocna Mureş, pentru furturi din locuinţe, vor fi cercetaţi în stare de arest preventiv. Reamintim că aceştia au urat bani şi bijuterii din trei locuinţe, prejudiciul, de 10.000 lei, fiind recuperat de poliţie.

Potrivit IPJ Alba, în 21 februarie poliţiştii din cadrul Poliţiei Oraşului Ocna Mureş au prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud, doi bărbaţi reţinuţi, ce sunt bănuiţi de comiterea a 3 furturi din locuinţe de pe raza orașului Ocna Mureş.

Procurării Parchetului de pe lângă Judecătoria Aiud au solicitat arestarea preventivă a celor doi bărbaţi, iar judecătorul de drepturi şi libertăţi din cadrul Judecătoriei Aiud  a admis cererea acestora, emițând, pe numele lor, mandate de arestare preventivă, pentru o perioadă de 30 de zile.

Cercetările sunt continuate, pentru stabilirea întregii activităţi infracționale a celor doi – în vârstă 28 şi 30 de ani, din municipiul Târgu Mureş.

Citeşte şi Doi tineri din Târgu Mureş, REŢINUŢI de Poliţia Alba. Au furat bani şi bijuterii din trei apartamente

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate