Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI în ADMINISTRAȚIE: Inspector Antifraudă la ANAF, 11 funcții vacante la Primăria Alba Iulia și alte posturi în județ. LISTA completă

Publicat

primarie alba iulia 3 În perioada octombrie – noiembrie, sunt organizate concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în perioada octombrie – noiembrie şi condiţii de participare:

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) – Direcția Generală Antifraudă Fiscală

– inspector antifraudă superior la Serviciul Alba Iulia (un post); în total, ANAF organizează concurs pentru 166 posturi la Direcţia Generală de Antifraudă Fiscală. AICI, condițiile pentru toate posturile.

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în următoarele domenii: științe economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; promovarea evaluărilor psihologice complexe, organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii; promovarea evaluărilor de integritate, inclusiv prin evaluarea personalului Direcţiei generale antifraudă fiscală din punct de vedere psihologic şi al comportamentului simulat, de către personal sau cabinete de specialitate, autorizate în condiţiile legii; disponibilitatea la delegări, detașări și deplasări în ţară/străinătate; disponibilitatea la program de lucru prelungit; condiţie fizică și psihică corespunzătoare efortului fizic şi intelectual prelungit; abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea decizională, inclusiv în situaţii de criză, asumarea responsabilităţii, păstrarea confidenţialităţii lucrărilor executate şi a informaţiilor deţinute, fidelitate faţă de instituţie, rezistenţă la stres, abilităţi de comunicare orală şi scrisă, capacitatea de a lucra individual şi în echipă, ţinută morală şi decentă în exerciţiul funcţiei publice.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor – 14 octombrie 2015 – la sediul ANAF / Direcția Generală a Vămilor din str. Matei Millo nr. 13, sector 1, București (parter, sala de ședințe), conform orarului: luni-joi: 08:30-17:00; vineri: 08:30-14:30.

Concurs: 31 octombrie  2015 – proba scrisă (rezolvarea unor teste-grilă prin care se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării funcțiilor publice pentru care se organizează concursul; subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei de concurs aprobate de președintele ANAF, astfel încât să se asigure verificarea capacității de analiză și sinteză a candidaților, în concordanță cu nivelul și specificul funcțiilor publice pentru care se organizează concursul); data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

AICI, mai multe detalii despre concurs.

Primăria Municipiului Alba lulia

inspector, clasa  I, gradul profesional principal – Direcţia Tehnică, Dezvoltare, Serviciul administrare drumuri şi utilităţi publice, Biroul întreţinere şi reparaţii drumuri şi siguranţa circulaţiei

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie mecanică, inginerie şi management; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu

inspector, clasa  I, gradul profesional principal – Compartiment energetic

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: ingineria instalaţiilor, inginerie energetică, inginerie electrică, inginerie şi management, ingineria mediului; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu

– inspector, clasa  I, gradul profesional debutant – Compartiment energetic.

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: ingineria instalaţiilor, inginerie energetică, inginerie electrică; cunoştinţe de operare PC- nivel mediu.

Anunț publicat în 9 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 10 noiembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier clasa I, gradul debutant – Serviciul Public, Serviciul Comunitar pentru Cadastru şi Agricultură, Compartimentul Cadastru.

consilier clasa I, gradul debutant – Compartimentul Funciar agricol.

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă inginerie geodezică sau mine, petrol şi gaze, specializarea topografie minieră; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Anunț publicat în 2 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 5 noiembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier, clasa I, gradul superior – Serviciul Investiţii şi lucrări publice.

Condiții: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani; studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor; cunoştinţe de operare PC nivel mediu.

consilier, clasa I,  gradul superior – Compartimentul Urmărirea execuției lucrărilor publice (2 posturi)

Condiții: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental de învăţământ: ştiinţe inginereşti; autorizaţie pentru activitatea de diriginte de şantier în domeniile construcţii civile, industriale şi agricole; instalaţii electrice, sanitare şi termoventilaţii în clădiri; lucrări tehnico-edilitare de alimentare cu apă şi canalizare; drumuri şi poduri; cunoştinţe de operare PC nivel mediu.

consilier, gradul profesional superior – Biroul Întreţinere şi reparaţii clădiri

Condiții: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţa: inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, inginerie mecanică, inginerie şi management; cunoştinţe de operare PC nivel mediu

Anunț publicat în 2 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 3 noiembrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

şef serviciu, gradul II (ID 378058) – Serviciul Investiţii și lucrări publice

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental de învăţământ: ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare calculator – nivel mediu.

şef birou, gradul II (ID 441211) – Biroul Întreţinere reparaţii şi siguranţa circulaţiei.

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie şi management, inginerie mecanică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare calculator – nivel mediu.

Anunţ publicat în 25 septembrie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 27 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe ale educaţiei, economie şi afaceri internaţionale, limbi moderne aplicate, biologic, ştiinţe ale comunicării, ştiinţe administrative, studii culturale sau specializarea/programul de studii universitare de licenţă: informatică economică; cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.

Anunţ publicat în 25 septembrie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.

Concurs: 29 octombrie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia, telefon 0258 819462.

Primăria Municipiului Aiud

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Impozite și Taxe Locale, Persoane Fizice. Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartimentul Executare Silită și Încasări Venituri. Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

Anunț publicat în 5 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 9 noiembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 13.

Primăria Municipiului Sebeș

consilier clasa I, gradul profesional superior la Serviciul Investiții și Achiziții Publice-Compartimentul Investiții

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineriei, specialitățile căi ferate, drumuri, poduri, amenajări și construcții hidrotehnice, instalații pentru construcții, construcții civile, industriale și agricole; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 21 octombrie 2015, ora 16.00.

Concurs: 2 noiembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

Primăria Comunei Săliștea

inspector debutant (2 posturi). Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent; nu este necesară vechime în specialitatea studiilor

referent debutant (un post). Condiții: studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; nu este necesară vechime în specialitatea studiilor

Termenul limită de depunere a dosarelor: 22 octombrie 2015, ora 15.30.

Concurs: 29 octombrie 2015 – proba scrisă; 3 noiembrie 2015 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Săliştea cu sediul in localitatea Săliştea, str. Joseni nr. 447, judeţul Alba, telefon nr. 0762201054 sau 0258/762101 – persoana de contact Adriana Mania.

Liceul Tehnologic Silvic Cîmpeni

îngrijitor. Condiții: studii generale sau studii medii

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9-23 octombrie 2015

Concurs: 11 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba scrisă; 19 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba practică; 23 noiembrie 2015, ora 9.00 – proba interviu.

Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni, Str. Izvoarelor nr. 2. tel, fax 0258771544.

Primăria Comunei Pianu

funcționar – Centrul de Informare Turistică din Pianu de Jos. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: turism, geografie sau calificare ca agent de turism/ghid turistic.

inspector de specialitate în administrația publică – Biroul de Proiecte Europene. Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economie, contabilitate, finanțe

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2015

Concurs: 20 octombrie 2015, ora 9.30 – proba scrisă; 20 octombrie 2015, ora 13.30 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Pianu, Județul Alba, telefon 0258/761.111, interior 12.

Primăria Comunei Meteş

guard cu jumătate de normă

Condiţii: studii medii sau profesionale

Termenul limită de depunere a dosarelor:15 octombrie 2015, ora 15:30

Concurs: 26 octombrie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; 26 octombrie 2015, ora 12:00 – proba practică; 27 octombrie 2015, ora 13:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Meteş, din str. Principală, nr. 43, Judeţul Alba, telefon: 0258/849.003.

AICI, mai multe posturi.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax