Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

POSTURI la Consiliul Judeţean Alba, primării, şcoli şi alte instituţii publice. Condiţii de participare la concurs

Publicat

Prefectura, CJ  AlbaÎn perioada octombrie-noiembrie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Consiliul Judeţean Alba

– inspector de specialitate gradul IA, la Compartimentul Monitorizare şi sustenabilitate proiecte – Serviciul Accesare şi coordonare proiecte din cadrul Direcţiei Dezvoltare şi Bugete.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă: domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani şi 6 luni, din care 2 ani experienţă în implementarea proiectelor cu finanţare europeană.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 26 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi stabilite ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba din Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I. C. Brătianu nr. 1, telefon 0731/560.763.

 

Şcoala Gimnazială “Avram lancu” Alba Iulia

– şofer (0.5 normă)

Condiţii: studii (obligatoriu): medii – şcoala profesională, liceu; vechime (obligatoriu): minimum 3 ani; permis conducere categoria D; atestat şofer profesionist transport persoane

-administrator patrimoniu

Condiţii: studii (obligatoriu): superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul (inginer, subinginer, economist, birotică), vechime (obligatoriu): 5 ani; cunoştinţe operare PC.

Concurs: 24 octombrie 2017, ora 10:00, proba scrisă; 24 octombrie 2017, ora 12:30/13:30, proba practică; 24 octombrie 2017, ora 09:00/10:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială „Avram lancu“, Alba Iulia, cu sediul în Alba lulia, Str. Moldovei nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258 811548.

Primăria Municipiului Sebeş

– sociolog

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – sociologie; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani

– facilitator de dezvoltare comunitară (2 posturi)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – sociologie sau informatică; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 octombrie 2017, ora 16:30

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă – Sebeş, Parcul Arini nr. 1; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria Oraşului Cugir

inspector clasa I, gradul profesional superior – Biroul Resurse Umane, Arhivă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, ştiinţe politice și administrative, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 25 octombrie 2017

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 9 noiembrie 2017 – proba interviu.

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, contabilitate, finanțe sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017

Concurs: 1 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 3 noiembrie 2017 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Liceul Tehnologic „Timotei Cipariu“ din Blaj

– administrator financiar (funcţie temporar vacantă, perioadă determinată)

Condiţii: studii superioare; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului, minimum 1 an.

Termen pentru depunerea dosarelor, 12 octombrie

Concurs: 23 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 24 octombrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Liceului Tehnologic „Timotei Cipariu“, cu sediul în Blaj, Strada Dr. Vasile Suciu nr. 25, județul Alba, telefon 0258/713.630.

 

Primăria Vinţu de Jos

– referent, treapta I – Compartimentul investiţii, achiziţii publice şi servicii publice

Condiţii: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă, minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 27 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Vinţu de Jos, judeţul Alba, tel./fax 0258.739.234. interior 21.

ALTE POSTURI

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

şef birou – Biroul Adopţii şi Postadopţii din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie sau asistenţă socială; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef birou – Biroul Evidenţă şi Plată Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în asisţenţă socială, drept, administraţie publică, ştiinţe inginereşti sau ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef serviciu la Serviciul Juridic şi Contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria Municipiului Alba Iulia

şef serviciu – Serviciul Urbanism (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 10:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Alba Iulia

administrator patrimoniu

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă: domeniul fundamental (DF1) – ştiinţe sociale; ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice sau domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe inginereşti; vechime minimă de 6 ani şi 6 luni în specialitatea studiilor necesare ocupării postului; cunoştinţe de utilizarea calculatorului (Word, Excel, Windows).

Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 octombrie 2017

Concurs: 19 octombrie 2017, ora 10:00: proba practică; 23 octombrie 2017, ora 09:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. T. Vladimirescu nr. 39, judeţul Alba, telefon 0258/819.383; 0726.304.282.

Primăria Municipiului Aiud

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Abrud

– secretar al oraşului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

auditor, clasa I, gradul profesional principal (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ighiu

auditor, clasa I, grad profesional asistent – post vacant temporar, perioadă determinată (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 11 octombrie

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Galda

auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Sighişoara

auditor, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice, juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

 

Primăria comunei Cetatea de Baltă

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cîlnic

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Horea

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ponor

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Sohodol

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Săliştea

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şugag

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Aiud

– infirmier – Secţia Ortopedie Traumatologie;

infirmier –Compartiment Neurologie.

Condiţii: şcoală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor si Asistenţilor Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, familiei si Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare; 6 luni vechime în activitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 octombrie 2017, ora 15.00

Concurs: 18 octombrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, interior 192.

Primăria Oraşului Câmpeni

referent, clasa III, grad profesional superior – Compartiment A.D.P.P.

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 12 octombrie  2017, ora 16:00

Concurs: 31 octombrie  2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Oraşului Câmpeni, din Piaţa Avram Iancu nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/771.215, interior 37.

Primăria Comunei Valea Lungă

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant la Compartimentul Urbanism

studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 13 octombrie 2017

Concurs: 17 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 19 octombrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Valea Lungă, Județul Alba, telefon 0258/888.102, interior 14.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
loading...
loading...
Publicitate

ACTUALITATE

Când pot fi scoşi banii de la Pilonul II de pensii private

Publicat

Un act normativ recent al Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) va introduce, din 2018, regulile de retragere a banilor pentru încă o categorie de persoane: cei care se pensionează pentru limită de vârstă și au un activ la Pilonul II.

Ca regulă generală, nu se pot retrage banii din fondurile de pensii private (Pilonul II de pensii). Există însă și situații excepționale, iar două dintre ele sunt deja reglementate pe larg încă din 2015: e vorba de cei care beneficiază de pensie de invaliditate și de cei care decedează înainte să depună o cerere pentru obținerea unei pensii private, caz în care banii, desigur, revin moștenitorilor.

Dacă nu există suficienți bani la Pilonul II de pensii private, fiecare beneficiar care se pensionează va putea să ceară să i se dea banii din cont, toți deodată sau în rate, dar care nu se vor întinde pe mai mult de cinci ani.

Noul act normative publicat în Monitorul Oficial reglementează situația celor care se pensionează pentru limită de vârstă și nu au suficienți bani în cont pentru a primi pensia privată, alături de cea de la stat. Norma ASF nr. 27/2017 privind utilizarea activului personal net al participantului la un fond de pensii administrat privat a fost publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 13 decembrie 2017 și se va aplica de la 1 aprilie 2018.

„Participantul care beneficiază de pensie pentru limită de vârstă, în condițiile Legii pensiilor publice, respectiv de o categorie similară de pensie stabilită în baza legilor care reglementează acordarea pensiei în cazul unor categorii profesionale, după caz, are dreptul să primească contravaloarea activului personal net, ca plată unică sau plăți eșalonate, la cerere”, scrie în norma ASF.

surse: avocatnet.ro, digi24.ro

Citește mai departe
Publicitate

BLAJ

Sala polivalentă de la Blaj. Parteneriat cu CJ Alba pentru investiţia de 2 milioane de euro. Când va fi gata

Publicat

Primăria Blaj pregăteşte terenul pentru construirea sălii polivalente ce ar putea deservi tot judeţul Alba. În acest sens, propune încheierea unui parteneriat cu CJ Alba, pentru derularea investiţiei şi împărţirea cheltuielilor şi preluarea în cote egale a terenului respectiv.

Primăria a identificat un teren de 17.118 mp, într-o zonă apropiată centrului municipiului, pentru construirea sălii de sport polivalente. A fost finalizat concursul de soluţii de arhitectură, iar acum este în faza de proiectare.

Sala va avea un total de 11.000 mp și 2.000 de locuri, investiţia urmând să fie finalizată în 2019.

“Prin adresa nr. 26070/31 octombrie 2017, înregistrată la registratura Consiliului Judeţean Alba cu nr. 20184/31 octombrie 2017, Consiliul Local al municipiului Blaj solicită realizarea unui parteneriat, în cote părți egale, între Județul Alba prin Consiliul Județean Alba și municipiul Blaj prin Consiliul Local al municipiului Blaj pentru construirea la Blaj a Sălii de sport polivalentă a Județului Alba.

În acest sens Consiliul Local al municipiului Blaj a identificat bunul imobil-teren situat administrativ în municipiul Blaj, înscris în CF nr. 76992 Blaj și CF nr. 77085 Blaj, în suprafaţă totală de 17.118 mp, teren adecvat construirii unei săli polivalente în condițiile și la standardele naționale și internaționale impuse unui asemenea obiectiv sportive

imobilul – teren, unde urmează să se construiască sala polivalentă, conform legislației în vigoare, trebuie să fie în proprietatea celor două unități administrativ teritoriale, în părți egale.

În consecință se impune însușirea cereri adresate Consiliului local al municipiului Blaj, pentru transmiterea cotei de ½ părți asupra unui bun imobil – teren situat administrativ în municipiul Blaj, din domeniul public al municipiului Blaj și din administrarea Consiliului local al municipiului Blaj , în domeniul public al Județului Alba și în administrarea Consiliului Județean Alba, în vederea realizării în comun a obiectivului „Sală de sport polivalentă a Județului Alba în municipiul Blaj”, se arată în documentaţia proiectului ce va fi supus votului consilierilor judeţeni în 14 decembrie.

În adresa primăriei către CJ Alba se arată că Blajul şi judeţul Alba au jucat, în ultimii patru ani, un rol primordial în voleiul feminin românesc.

“Volei Alba Blaj este prima echipă din Transilvania, în istoria voleiului românesc feminin, care a cucerit titlul de Campioană a României şi Cupa României. De trei sezoane, Blajul şi judeţul Alba reprezintă România în cea mai prestigioasă competiţie europeană de volei feminin – Liga Campionilor”, potrivit sursei citate.

Administraţia locală mai arată că, în lipsa unei săli adecvate, cu 2000 de locuri del puţin, echipele de volei, baschet şi handbal nu se pot bucura de un număr important de spectatori la meciurile disputate în judeţ, iar în cupele europene trebuie găsite săli în Sibiu, Cluj sau Mureş.

Având în vedere că, “la Alba Iulia nu există o intenţie avansată în ceea ce priveşte construirea unei săli de sport polivalente a judeţului Alba, municipiul Blaj are în intenţie să demareze procedurile pentru construirea unei săli de sport cu aproximativ 2000 de locuri în folosul întregului sport din judeţul Alba”, mai scrie în adresă.

Echipele naţionale de volei ale României îşi vor disputa toate meciurile la sala din Blaj, după finalizarea acesteia.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Răsărit de soare în Munţii Şureanu. Imagini superbe de iarnă

Publicat

Imagini superbe din Munţii Şureanu, în decembrie. Răsăritul de soare contrastează albul zăpezii cu nuanţe vii de roşu, portocaliu şi galben.

Natura este parcă mai frumoasă, aproape de cer, în munţi. Poţi vedea până departe, de pe pârtiile din Şureanu, când este senin. Iar aerul curat îţi dă bună dispoziţie şi zăpada proaspătă din acest an te invită să-ţi pui forţele în mişcare, pe schiuri.

E doar un crâmpei din peisajul spectaculos din Munţii Şureanu, în această perioadă.

Imaginile au fost făcute publice miercuri, pe reţeaua de socializare, de către Domeniul Schiabil Şureanu.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Rolul temelor pentru acasă ale elevilor. Primele concluzii, după consultarea publică organizată de minister

Publicat

Temele pentru acasă sunt considerate utile și necesare pentru îmbunătățirea învățării, a fost concluzia generală în urma consultării publice din perioada 7-20 noiembrie, organizată de Ministerul Educației Naționale și Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. Totuşi, sunt şi unele aspecte ce ar trebui îmbunătăţite.

La consultare au participat, completând integral un chestionar on-line, 70.952 de actori din învățământul preuniversitar, dintre care 27.383 părinți (84% – mame), 32.786 de elevi și 10.783 de cadre didactice din toate județele țări. În urma analizei răspunsurilor primite, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei a elaborat un raport care include rezultatele și concluziile acestei consultări publice.

Conform studiului, temele pentru acasă sunt considerate utile și necesare pentru îmbunătățirea învățării de cei mai mulți dintre respondenți.

Cu toate acestea, se constată o preponderență a temelor repetitive, monotone și dificile, care întăresc ceea ce s-a predat la clasă. Profesorii se centrează pe explicarea sarcinilor și pe feedback-ul frontal, în timp ce elevii și părinții își doresc teme diferențiate, provocatoare, pe care să le rezolve creativ și eventual în echipă. Mai mult de jumătate dintre profesori declară că nu dau teme pentru vacanță.

Pe de altă parte, 75-80% dintre elevii şi părinții care au completat chestionarele consideră că temele sunt adesea prea obositoare și prea multe și că acestea consumă o mare parte din timpul liber. Un alt efect negativ face referire la faptul că temele pentru acasă conduc la neliniște, îngrijorare sau stres. Această afirmație este susținută cu prioritate de către părinți (70,7%) şi de către elevi (67,8%), în ponderi mai ample la liceu şi la gimnaziu, unde şi complexitatea temelor este mai mare. În același timp, aproape 80% dintre părinți afirmă că elevii au nevoie de sprijin în rezolvarea temelor.

În privința adoptării unui act normativ care să reglementeze rolul temelor pentru acasă și timpul necesar efectuării acestora, opiniile cadrelor didactice sunt polarizate: o parte consideră că temele pentru acasă trebuie să beneficieze de o reglementare juridică pentru o raportare la un cadru comun, evitându-se astfel excesele legate de volumul temelor, gradul de dificultate, timpul necesar efectuării acestora etc.

La polul opus se situează opinia potrivit căreia această chestiune trebuie să fie și poate fi gestionată de către profesioniști (cadrele didactice), în funcție de particularitățile fiecărei clase, reglementarea acestei problematici fiind văzută drept o constrângere a libertății de acțiune a profesorilor.

Fetele şi băieții se raportează la teme în mod diferit. La nivel general, ponderea elevilor care susțin efectele pozitive ale temelor este mai mare în rândul fetelor, comparativ cu băieții.

Recomandările respondenților susțin acordarea unei atenții speciale nu doar tehnicilor de învățare independentă, care contribuie la formarea unor deprinderi de rezolvare independentă a unor sarcini, transferabile în efectuarea temelor pentru acasă, ci și tehnicilor de lucru în echipă, care contribuie la exersarea competențelor de comunicare, negociere, management al timpului etc., competențe transferabile în realizarea unor teme de grup.

Alte propuneri vizează nevoia de stabilire a unor teme pentru acasă cu caracter interdisciplinar sau transdisciplinar, alternarea temelor clasice, tradiționale, cu cele cu caracter practic-aplicativ, legate de viața reală (proiecte, machete), diferențierea între teme zilnice și teme cu termen mai lung de realizare (săptămânal, bilunar, lunar, semestrial) pentru formarea/dezvoltarea abilităților și competențelor elevilor legate de managementul timpului, a responsabilității etc.

De asemenea, apar recomandări privind utilizarea unor instrumente pentru monitorizarea temelor zilnice și săptămânale la nivelul clasei, care să sprijine cadrele didactice în stabilirea realistă a temelor (ex. caietul/jurnalul/graficul clasei, disponibil/accesibil pentru toți profesorii care predau la clasa respectivă).

Reamintim că demersul consultativ al MEN și al ISE are ca obiective corectarea unor disfuncționalități semnalate și identificarea unor noi abordări în ceea ce privește rolul temelor în procesul de învățare. Studiul integral și sinteza de cercetare sunt disponibile pe site-ul Institutului de Științe ale Educației: http://www.ise.ro/temele-pentru-acasa-raport-de-consultare-nationala.

sursă: realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Camera Deputaţilor a adoptat Split TVA. Care sunt prevederile din lege

Publicat

Legea de aprobare a OUG privind split TVA a fost aprobată miercuri de Camera Deputaţilor, cu 163 de voturi ”pentru” și 95 ”împotrivă”.

Potrivit noilor reglementări adoptate la articolul 2, „au obligația să deschidă și să utilizeze cel puțin un cont de TVA persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Codul fiscal, pentru încasarea și plata TVA, și instituțiile publice înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Codul fiscal, pentru încasarea TVA, care se află în cel puțin una din următoarele situații:

a) la 31 decembrie 2017 înregistrează obligații fiscale restante reprezentând TVA, cu excepția celor pentru care s-a obținut eșalonarea la plată, în cuantum mai mare de: 15.000 lei în cazul contribuabililor mari, 10.000 de lei în cazul contribuabililor mijlocii, 5.000 de lei pentru restul contribuabililor, dacă aceste obligații nu sunt achitate până la 31 ianuarie 2018;

b) începând cu 1 ianuarie 2018 înregistrează obligații fiscale restante reprezentând TVA mai vechi de 60 de zile de la scadență, cu excepția celor pentru care s-a obținut eșalonarea la plată, în cuantum mai mare de: 15.000 lei în cazul contribuabililor mari, 10.000 de lei în cazul contribuabililor mijlocii, 5.000 de lei — restul contribuabililor;

c) se află sub incidența legislației naționale privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență”.

De asmenea, persoanele publice și persoanele impozabile care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA au fost scoase din rândul celor care au obligația să plătească contravaloarea TVA aferente achizițiilor de bunuri și servicii în cont separat al furnizorului aflat în sistem split TVA.

sursa: realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate