Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

POSTURI la Consiliul Judeţean Alba, Spitalul Judeţean, Ambulanţă, primării şi alte instituţii publice. Detalii despre înscrieri la concursuri

avatar

Publicat

spital spitalul judetean alba iuliaÎn lunile mai şi iunie, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

CONSILIUL JUDEŢEAN ALBA

şef-serviciu, gradul IIServiciul pentru implementarea programului Alba-România 100

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de  licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; Domeniul de licenţă (DL) – Construcţii civile, industriale şi agricole; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

– şef-serviciu, gradul IIServiciul achiziţii publice şi monitorizarea implementării contractelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-serviciu, gradul IIServiciul juridic-contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ştiinţe juridice; Domeniul de licenţă (DL) – Drept; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării mneţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-birou, gradul IIBiroul programe şi proiecte mediu;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

consilier, clasa I, gradul profesional superior Biroul programe şi proiecte mediu

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 12 mai, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 12 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Consiliul Judeţean Alba – Serviciul Achiziții Publice și Monitorizarea Implementării Contractelor

– inspector de specialitate gradul IA

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 6 ani și 6 luni

– inspector de specialitate gradul I

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 3 ani și 6 luni

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 16:30

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Mun. Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALBA (43 de posturi)

– registrator medical debutant la Serviciul Județean de Medicină Legală Alba

registrator medical debutant la Internări informații

Condiţii: diplomă de bacalaureat; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word şi Excell; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 22 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 27 iunie 2017, ora 10:00: proba practică.

asistent medical principal de farmacie PL la Farmacie spital

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; vechime în muncă minim 5 ani ca asistent medical de farmacie și adeverință de grad principal; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

asistent social debutant la CSM Adulți.

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 16 iunie 2017, 14:00: proba interviu.

inspector de specialitate I la Serviciul achiziţii publice, aprovizionare şi transport

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economic/ tehnic/ juridic; cursuri specifice de perfecţionare în domeniul achiziţiilor publice; vechime în specialitatea studiilor, minimum 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel avansat

– sociolog la Compartimentul relaţii cu publicul şi consiliere

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; vechime în specialitate: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 14 iunie 2017, 14:00: proba interviu

asistent medical debutant PL la CPCIN

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime; în cazul admiterii la concurs are obligația efectuării specializării în igienă și sănătate publică până la data de 31.12.2017.

infirmier la secția psihiatrie acuți;

infirmier la comp. recuperare neurologică;

infirmier la secția neurologie;

infirmier la secția neurologie- comp. terapie acută;

infirmier debutant la secţia oncologie medical;

infirmier debutant la secția neurologie- comp. terapie acută;

– infirmier debutant la Bloc operator chirurgie general;

Condiţii pentru posturile de infirmier: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare; vechime in specialitate – minim 6 luni.

Condiţii pentru posturile de infirmier debutant: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare. În cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmier, care se va desfășura în termen de 6 luni; fără vechime.

brancardier la UPU;

brancardier la secția neurologie;

Condiţii pentru posturile de brancardier:  studii: minim școală generală; fără vechime.

îngrijitoare de curățenie la CPCIN;

îngrijitoare de curățenie la comp. nefrologie (2 posturi);

îngrijitoare de curățenie la secţia oncologie medicală;

îngrijitoare de curățenie la secţia chirurgie generală;

îngrijitoare de curățenie la stația de hemodializă;

îngrijitoare de curățenie la secția cardiologie;

îngrijitoare de curățenie la sectia ortopedie si traumatologie.

Condiţii pentru posturile de îngrijitoare de curățenie: minim școală generală; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 9:00 – testare psihologică; 19 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 22 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

asistent medical principal PL la UPU;

asistent medical principal PL la secţia obstetrică ginecologie;

Condiţii pentru posturile de asistent medical principal: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; vechime minim 5 ani ca asistent medical şi adeverință de grad principal

asistent medical debutant PL la secția pediatrie;

asistent medical debutant PL la bloc operator chirurgie generală;

asistent medical debutant PL la secţia obstetrică ginecologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la compartiment hematologie;

– asistent medical debutant PL la secţia oncologie medical (2 posturi)

asistent medical debutant PL la secţia neonatologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la secţia cardiologie;

asistent medical debutant PL la Laboratorul de radiologie și imagistică medicală;

asistent medical debutant PL la CSM Adulți.

Condiţii pentru posturile de asistent medical debutant: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 15 iunie 2017, 14:00: proba practică.

– muncitor II – conducător auto la comp. conducatori auto

Condiţii: studii medii cu diploma de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoria B si C; 3 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist

– muncitor II – croitor la comp. confecționare, reparare şi întreținere inventar moale

Condiţii: calificare în meseria de croitor; vechime, minim 6 ani în meserie.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 20 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă/practică; 23 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

– maseur principal la compartiment recuperare neurologică

maseur principal la secția neurologie

maseur principal la secția recuperare, medicină fizică și balneologie

Condiţii: studii: diplomă de liceu sanitar sau şcoala sanitară de profil; vechime minim 5 ani în specialitate şi adeverință de grad principal

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 21 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 26 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258.820.825/interior 146

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

referent de specialitate II (S) la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de licenţă; specializare cu durata de 80 ore pentru ocupaţia „Inspector Protecţia Muncii”; specializare pentru ocupaţia de „Cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiului”; 3 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

– şofer autosanitară II la Substaţia Zlatna.

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoria B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier; 3 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

 

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia

şef serviciu gradul I, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani.

– artist instrumentist gradul II, violă, Compartimentul Orchestra de Cameră, „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; specializarea violă; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor; 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 09:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 09:00: proba practică/interviu; 13 iunie 2017, ora 9:00: proba interviu.

producător delegat gradul I, studii superioare, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena” al Judeţului Alba

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe sociale sau ramura de ştiinţă Ştiinţe economice, domeniul de licenţă Administrare Afacerilor, Contabilitate, Marketing, Management; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Excel etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

îngrijitor, Compartimentul Administrativ.

Condiţii: studii gimnaziale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 9.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

 

Primăria Oraşului Cugir

– consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Contecios.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept; fără vechime necesară în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 31 mai 2017

Concurs: 12 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 15 iunie 2017: proba interviu.

şofer, treaptă profesională I

Condiţii: şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat cu profil mecanic auto/ elcctromecanic/ conducător auto; sau şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat şi posesor al certificatului de pregătire profesională a conducătorilor auto; posesor al permisului de conducere categoriile B, C, E; aviz psihologic conducător auto; minimum 5 ani vechime în muncă din care minimum 6 luni vechime în meseria de conducător auto/mecanie auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir

– muncitor întreţinere.

Condiţii: nivelul studiilor: minimum 8 clase; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: proba practică; 9 iunie 2017, ora 9:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir, cu sediul în localitatea Cugir, Strada 21 Decembrie 1989 nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258.752.287.

Centrul de Transfuzie Sanguină Alba

– casier cu 0,5 normă

Condiţii: studii (obligatoriu): diplomă de bacalaureat; vechime (obligatoriu): minimum 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.

Concurs: 29 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 31 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Centrului de Transfuzie Sanguină Alba, din Alba Iulia, bd. Revoluţiei nr. 23-25, Judeţul Alba, telefon 0258/834.050 sau 0774/665.471.

 

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” Aiud

administrator financiar

Condiţii: studii superioare în domeniul economic; vechime în specialitate: nu se solicită.

Concurs: 22 mai 2017, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 29 mai 2017, ora 9:00: proba scrisă; 29 mai 2017, ora 15:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0255/251.467.

 

Primăria Comunei Vinţu de Jos

consilier, gradul I, în cadrul Biroului Buget- Finanţe, Contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte, Impozite şi Taxe Locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor: mmimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 24.

 

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, comuna Avram Iancu

– administrator financiar (patrimoniu) debutant S – 0,50 normă

Condiţii: studii economice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă-economist; vechimea în specialitatea studiilor de minimum 6 luni în funcţia de administrator financiar (patrimoniu) în instituţie de învăţământ.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Comuna Avram Iancu, Judeţul Alba, telefon 0258/786063.

 

Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“ Sebeş

muncitor întreţinere şcoală.

Condiţii: nivelul studiilor: medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 12:00: proba scrisă; 6 iunie 2017, ora 14:00 – proba practică; 8 iunie 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“, cu sediul în Sebeş, telefon 0258/731506.

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

– medic şef (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe biologice şi biomedicale – specializarea medicină; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 28 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile (la sediul ANFP)

Concurs: 29 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Sebeş (5 posturi)

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, minimum 5 ani.

consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 30 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional principal, în cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional superior din Compartimentul Patrimoniu şi Transport

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Achiziţii Publice

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 30 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu“, Aiud

– contabil şef

Condiţii: studii superioare de lungă durată/studii universitare dc licenţă şi masterat, în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei de contabil sef, minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului Cultural „Liviu Rebreanu“, Aiud, Str. Transilvaniei nr. 35 sau la numărul de telefon 0258861703.

 

Primăria Comunei Pianu

– inspector de specialitate în administraţia publică din cadrul Biroului de Proiecte Europene.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economic, juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se cere.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 15.00

Concurs: 30 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 30 mai 2017, ora 13.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Pianu, Satul Pianu de Sus, str. Principală nr. 94, Județul Alba, telefon: 0258/761.111, interior 12.

 

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Mamele ar putea primi, de la stat, haine pentru copiii lor, la fiecare naștere. PROIECT, la Senat

avatar

Publicat

Deoarece două din trei gravide nu se prezintă niciodată la medic, la Senat a fost pus în dezbatere publică un proiect de lege prin care se acordă gratuit, pentru fiecare nou-născut, produse de îmbrăcăminte şi îngrijire. De aceste ajutoare vor beneficia însă doar mamele care se prezintă la consultaţiile prenatale.

Iniţiatorii susţin în expunerea de motive a proiectului legislativ că stimularea prezentării gravidelor la consultaţiile prenatale – prin condiţionarea acordării gratuite de sprijin material constând în haine şi produse de îngrijire – este necesară pe fundalul datelor negative privind monitorizarea sarcinii (mortalitatea maternă, avorturi spontane, prematuritate, malformaţii congenitale şi mortalitate infantile): “Mai precis doar o gravidă din trei se prezină la consultaţiile prenatale în perioada sarcinii”.

Proiectul de lege stabileşte că acest sprijin material, raportat la nivelul indicatorului social de referinţă (ISR = 500 lei), va fi acordat o singură dată la ieşirea din spital sau la eliberarea certificatului de naştere, doar dacă gravida s-a prezentat la consultaţiile prenatale. Valoarea efectivă a ajutorului se va actualiza anual, prin hotărâre a Guvernului, în funcţie de rata inflaţiei.

La baza acestei idei se află o măsură aplicată în Finlanda, ţară în care acest sprijin material a fost introdus în anul 1938, pentru combaterea mortalităţii infantile în familiile sărace, pentru ca mai apoi să fie generalizat în 1949: “Chiar şi după 75 de ani «cutia finlandeză» face parte din tradiţiile importante ale ţării şi reprezintă un simbol al maternităţii. Statisticile arată că şi această <cutie finlandeză> contribuie la realizarea celei mai mici mortalităţi infantile din lume.”

sursa: legestart.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

”Închisoarea de weekend” și la domiciliu pentru deținuți, APROBATĂ în Comisia Juridică a Camerei Deputaților

avatar

Publicat

Parlamentarii PSD-ALDE-UDMR au dat luni, raport de adoptare pentru proiectul privind măsuri alternative de executare a pedepselor, precum detenția la domiciliu și de weekend pentru condmnările de maxim 5 ani, proiect ce aparține inițial parlamentarilor PNL, dar modificat substanțial de deputații juriști PSD și ALDE, anunță hotnews.ro. Pe de altă parte, cei care au comis infracțiuni cu violență, recidiviștii, precum și cei care au fost condamnați pentru luare de mită, dare de mită și trafic de influență nu pot beneficia de aceste măsuri.

Astfel, persoanele condamnate pentru fapte fără violență, care nu sunt recidiviste și care au o pedeapsă de maximum cinci ani vor putea beneficia de măsura arestului la domiciliu sau în zilele de sâmbătă și duminică, cu sau fără brățară electronică, potrivit raportului favorabil al Comisiei juridice din Camera Deputaților.

Proiectul va intra la votul final miercuri, Camera Deputaților fiind decizională. Legea ar urma să intre în vigoare după publicarea în Monitorul Oficial, iar ministerul Justiției are 30 de zile la dispoziție pentru a aproba normele metodologice.

„Măsura alternativă de executare a pedepsei privative de libertate a executării la domiciliu constă în executarea la domiciliu a pedepsei privative de libertate cu supraveghere din partea unor lucrători anume desemnați de către MAI cu sau fără brăţară electronică,” prevede proiectul.

PNL a protestat: proiectul, total schimbat

Săptămâna trecută, liberalii au protestat faţă de amendamentele PSD, menţionând că acestea schimbă fundamental propunerea făcută de ei.

Potrivit amendamentelor depuse de PSD şi aprobate de comisie, măsurile alternative de executare a pedepsei privative de libertate sunt măsuri de natură judiciară, dispuse de judecătorul de supraveghere a executării pedepsei conform Legii 254/2013, constând în înlocuirea măsurii executării pedepsei principale cu închisoarea în regim de detenţie cu măsura executării acesteia la domiciliu, în libertate sau în regim special penitenciar.

Judecătorul de supraveghere a executării pedepsei va dispune aceste măsuri pentru persoanele condamnate la o pedeapsă de până la 5 ani, care au efectuat fracţia de 1/5 necesară pentru luarea în discuţie a regimului de detenţie. Măsurile alternative nu pot fi dispuse în cazul deţinuţilor care au săvârşit abateri disciplinare, mai prevede textul adoptat, la propunerea PSD.

Care sunt măsurile alternative: detenția, doar în weekend, sâmbătă și duminică

Măsurile alternative de executare a pedepsei privative de libertate sunt: executarea la domiciliu a pedepsei, executarea fracţionată a pedepsei privative de libertate în zilele de sâmbătă şi duminică într-un centru special înfiinţat pentru această măsură de executare, precum şi executarea pedepsei în regim mixt, de echivalent zile de muncă în folosul comunităţii şi de zile de executare sâmbătă şi duminică într-un centru special înfiinţat. Toate măsurile sunt aplicabile pentru condamnări de până la 5 ani de închisoare.

Nu sunt valabile pentru infracțiuni cu violență

Măsurile nu se aplică în cazul condamnărilor pentru săvârşirea de către condamnat a unei infracţiuni cu violenţă sau profitând de starea de neputinţă fizică sau psihică a victimei.

De asemenea, măsura alternativă de executare fracţionată a unei pedepse privative de libertate constă în executarea pedepsei în regim deschis de detenţie numai în zilele de sâmbătă şi duminică, în penitenciarul în care a executat restul pedepsei sau într-un centru de detenţie special înfiinţat în acest scop, iar măsura alternativă de executare în regim mixt a unei pedepse privative de libertate constă în executarea pedepsei prin prestarea de zile de muncă în folosul comunităţii în echivalent şi de executare a pedepsei în regim deschis de detenţie, mai prevăd amendamentele adoptate.

O lucrare scrisă: 20 de zile executate

Deputaţii jurişti au mai stabilit că în cazul persoanelor condamnate la pedeapsa închisorii de până la un an executarea pedepsei se realizează în arest la domiciliu, cu excepţia persoanelor condamnate pentru fapte comise cu violenţă. Potrivit amendamentelor propuse de UDMR, se va reveni la reducerea pedepsei cu câte 20 de zile pentru fiecare carte scrisă în închisoare. Astfel, în cazul elaborării de lucrări ştiinţifice publicate sau invenţii şi inovaţii brevetate, se consideră 20 de zile executate, pentru fiecare lucrare ştiinţifică sau invenţie şi inovaţie brevetate, prevede textul adoptat.

sursa: hotnews.ro, realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Dacia Logan MCV Edelweiss. Autoturism proiectat cu portiere verticale şi platformă

avatar

Publicat

Dacia a venit, în urmă cu mai mulţi ani, cu o versiune utilitară, dar şi modernă, în acelaşi timp, a Loganului. Vorbim de Dacia Logan MCV Edelweiss, care a fost proiectat numai prezentare, dar fabricarea lui în serie nu este exclusă total.

Noua versiune Dacia Logan MCV este prevăzută în partea din spate cu portiere verticale ce devin ori rampă de încărcare a obiectelor voluminoase pentru transport, ori platformă suplimentară de încărcare ce dă aspectul unei maşini pick-up.

Acoperişul vechiului MCV a fost înlocuit cu un pavilion textil retractabil electric, care culisează pe nişte şine şi transformă maşina într-o decapotabilă.

Nici interiorul nu a scăpat nemodificat, scaunele fiind îmbrăcate în piele alcantara albă, aeratoarele vopsite în albastru și argintiu, volanul îmbrăcat în piele, pedalele schimbate cu unele sport.

Proiectul numit Heuliez Edelweiss care are la bază Logan-ul MCV a fost prezentat în urmă cu mai mulți ani la Geneva.

sursa: realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

MARȚI și MIERCURI: Sesiuni de trageri și distrugeri cu material real, în poligon, lângă Alba Iulia

avatar

Publicat

detonari explozibil poligon

Marți, 24 aprilie și miercuri, 25 aprilie, în poligonul cazarmei 5002, zona Podei-deal Mamut și poligonul de tragere Micești se vor executa distrugeri cu material real și trageri. Locuitorii sunt atenționați să evite zona.

UM 01684 informează că în perioada 24-25 aprilie, între orele 09.00-14.00, se vor executa distrugeri cu material real în poligonul din cazarma 5002 (zona Podei, Deal Mamut), accesul populației fiind interzis pe drumurile de acces și pe cele aflate în vecinătatea poligonului.

De asemenea, în data de 25 aprilie, între orele 08.00-16.00, se vor executa trageri în poligonul de tragere de garnizoană Micești, accesul populației fiind interzis pe drumurile de acces și pe cele aflate în vecinătatea poligonului.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Proiect pilot Alba Iulia Smart City. Platformă de învăţare online în două licee şi conferinţă de eLearning

avatar

Publicat

Două licee din Alba Iulia vor avea acces la educaţie inteligentă prin servicii eLearning în portal, în reţeaua şcolară Alba Iulia Smart City, iar municipiul va găzdui, în august, Conferinţa internaţională de eLearning – MoodleMoot România 2018. Toate acestea, în cadrul unui proiect-pilot.

Propunerile intră la aprobare în şedinţa Consiliului Local din 24 aprilie.

Prin serviciile în cloud de platformă eLearning Moodle, elevi şi profesori din două licee din Alba Iulia, ce urmează a fi selectate, dar şi părinţi vor avea acces la modalităţi de învăţare modernă, teste de autoevaluare înainte de examene, materiale suport multimedia, concursuri tematice, pe clase sau între şcoli. Aceste servicii fac parte din reţeaua şcolară de eLearning implementate în reţeauaEdu.ro de o firmă din Arad, eLearning & Software SRL, partener certificate Moodle.

Prin proiectul pilot de la Alba Iulia, vor avea acces la platforma de eLearning, furnizată prin reţeauaEdu.ro, şi elevi şi profesori de la cele două licee din oraş.

Platforma include instanţe private pentru fiecare unitate, aplicaţii sau soluţii terţe (bibliotecă virtuală, catalog online), se va oferi instruire pentru cadrele didactice şi suport online.

Din reţeauaEDU.ro fac parte peste 700 de şcoli şi licee din întreaga ţară, cu peste 14.000 de utilizatori (elevi din clasele IX-XII). Mai au conturi în aceasă reţea şi peste 700 de profesori şi 500 de părinţi. Se pune accent pe creşterea calităţii învăţământului preuniversitar, prin activităţi şcolare sau extraşcolare, cu accent pe partea aplicativă şi metode inovative de predare şi învăţare.

Utilizatorii platformei pot face schimb de experienţe şi bune practici, fiind incluse şi forumuri şi alte instrumente de relaţionare.

Serviciile sunt furnizate online, iar infrastructura este susţinută de firma din Arad, prin data centerul său aflat la Timişoara.

Platforma Moodle va reprezenta o soluţie de portal educaţional care va gestiona, monitoriza şi raporta întreaga activitate şcolară. Va putea fi utilizată gratuit şi de alte licee /colegii din Alba Iulia (maxim 50 de utilizatori, din care un administrator, un profesor, un părinte, 47 elevi) şi vor fi maximum 5 cursuri active.

Ce se poate face prin reţeauaEDU.ro:

– postarea lecţiilor, a bibliografiei şi resurselor suplimentare; materiale suport multimedia la clasă sau acasă

– trimiterea temelor

– autoevaluarea şi evaluarea cunoştinţelor: teste pentru elevi

– pregătiri pentru Bacalaureat

– organizarea de concursuri

– clasă virtuală – colaborare între şcoli şi licee; cursuri comune; în sistem videoconferinţă (video sau doar audio)

– comunicare şi colaborare; provocări între şcoli şi licee

– gestionarea notelor şi absenţelor: catalog online; orar online

– dezvoltarea de proiecte între şcoli şi licee

– sistem antiplagiat (program informatic pentru compararea documentelor în format text, pentru verificarea originalităţii lucrărilor).

Accesul se poate face de pe orice dispozitiv (calculator, laptop, tabletă, telefon), nonstop, de la şcoală, de acasă sau din alte locaţii.

Moodle este sistemul de management al programelor educaţionale, cu o complexitate crescută, ce asigură dezvoltarea de soluţii adaptate nevoilor unei instituţii de învăţământ. A fost creat de profesionişti din domeniul educaţiei, fiind bazat pe principii pedagogice unanim acceptate de universităţi din întreaga lume. Platforma Moodle a fost folosită, în ultimul deceniu, de milioane de utilizatori din toată lumea, din medii variate, de la corporaţii la şcoli isolate geografic.

A doua componentă a proiectului este Conferinţa internaţională de eLearning – MoodleMoot România 2018 ce va fi organizată în Alba Iulia, de companie, alături de Universitatea “1 Decembrie 1918” şi Asociaţia Pro Artă Dezvoltare şi Cunoaştere, în perioada 27-31 august 2018, sub egida Alba Iulia Smart City.

Vor fi organizate ateliere despre tehnologii şi procese eLearning, despre Moodle, cursuri de formare profesională în specializarea dezvoltator de eLearning

Toate cheltuielile aferente soluţiilor tehnologice propuse în cadrul proiectului-pilot “Alba Iulia Smart City 2018” şi care vor fi furnizate de companie vor fi suportate de către aceasta.

Soluţiile implementate vor aplica o arhitectură deschisă şi principiile care permit scalarea, accesul şi interoperabilitatea cu alte soluţii tehnologice propuse de alte companii

Protocolul este valabil până în 31 august 2019, dar compania menţine serviciile de platformă eLearning în cloud pentru cele două şcoli, pentru cel puţin încă 3 ani şcolari (2019-2022), gratuit cu acces pentru cel mult 50 utilizatori.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate