Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

POSTURI la Consiliul Judeţean Alba, Spitalul Judeţean, Ambulanţă, primării şi alte instituţii publice. Detalii despre înscrieri la concursuri

Publicat

spital spitalul judetean alba iuliaÎn lunile mai şi iunie, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

CONSILIUL JUDEŢEAN ALBA

şef-serviciu, gradul IIServiciul pentru implementarea programului Alba-România 100

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de  licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; Domeniul de licenţă (DL) – Construcţii civile, industriale şi agricole; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

– şef-serviciu, gradul IIServiciul achiziţii publice şi monitorizarea implementării contractelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-serviciu, gradul IIServiciul juridic-contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ştiinţe juridice; Domeniul de licenţă (DL) – Drept; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării mneţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-birou, gradul IIBiroul programe şi proiecte mediu;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

consilier, clasa I, gradul profesional superior Biroul programe şi proiecte mediu

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 12 mai, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 12 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Consiliul Judeţean Alba – Serviciul Achiziții Publice și Monitorizarea Implementării Contractelor

– inspector de specialitate gradul IA

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 6 ani și 6 luni

– inspector de specialitate gradul I

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 3 ani și 6 luni

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 16:30

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Mun. Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALBA (43 de posturi)

– registrator medical debutant la Serviciul Județean de Medicină Legală Alba

registrator medical debutant la Internări informații

Condiţii: diplomă de bacalaureat; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word şi Excell; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 22 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 27 iunie 2017, ora 10:00: proba practică.

asistent medical principal de farmacie PL la Farmacie spital

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; vechime în muncă minim 5 ani ca asistent medical de farmacie și adeverință de grad principal; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

asistent social debutant la CSM Adulți.

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 16 iunie 2017, 14:00: proba interviu.

inspector de specialitate I la Serviciul achiziţii publice, aprovizionare şi transport

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economic/ tehnic/ juridic; cursuri specifice de perfecţionare în domeniul achiziţiilor publice; vechime în specialitatea studiilor, minimum 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel avansat

– sociolog la Compartimentul relaţii cu publicul şi consiliere

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; vechime în specialitate: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 14 iunie 2017, 14:00: proba interviu

asistent medical debutant PL la CPCIN

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime; în cazul admiterii la concurs are obligația efectuării specializării în igienă și sănătate publică până la data de 31.12.2017.

infirmier la secția psihiatrie acuți;

infirmier la comp. recuperare neurologică;

infirmier la secția neurologie;

infirmier la secția neurologie- comp. terapie acută;

infirmier debutant la secţia oncologie medical;

infirmier debutant la secția neurologie- comp. terapie acută;

– infirmier debutant la Bloc operator chirurgie general;

Condiţii pentru posturile de infirmier: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare; vechime in specialitate – minim 6 luni.

Condiţii pentru posturile de infirmier debutant: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare. În cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmier, care se va desfășura în termen de 6 luni; fără vechime.

brancardier la UPU;

brancardier la secția neurologie;

Condiţii pentru posturile de brancardier:  studii: minim școală generală; fără vechime.

îngrijitoare de curățenie la CPCIN;

îngrijitoare de curățenie la comp. nefrologie (2 posturi);

îngrijitoare de curățenie la secţia oncologie medicală;

îngrijitoare de curățenie la secţia chirurgie generală;

îngrijitoare de curățenie la stația de hemodializă;

îngrijitoare de curățenie la secția cardiologie;

îngrijitoare de curățenie la sectia ortopedie si traumatologie.

Condiţii pentru posturile de îngrijitoare de curățenie: minim școală generală; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 9:00 – testare psihologică; 19 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 22 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

asistent medical principal PL la UPU;

asistent medical principal PL la secţia obstetrică ginecologie;

Condiţii pentru posturile de asistent medical principal: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; vechime minim 5 ani ca asistent medical şi adeverință de grad principal

asistent medical debutant PL la secția pediatrie;

asistent medical debutant PL la bloc operator chirurgie generală;

asistent medical debutant PL la secţia obstetrică ginecologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la compartiment hematologie;

– asistent medical debutant PL la secţia oncologie medical (2 posturi)

asistent medical debutant PL la secţia neonatologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la secţia cardiologie;

asistent medical debutant PL la Laboratorul de radiologie și imagistică medicală;

asistent medical debutant PL la CSM Adulți.

Condiţii pentru posturile de asistent medical debutant: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 15 iunie 2017, 14:00: proba practică.

– muncitor II – conducător auto la comp. conducatori auto

Condiţii: studii medii cu diploma de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoria B si C; 3 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist

– muncitor II – croitor la comp. confecționare, reparare şi întreținere inventar moale

Condiţii: calificare în meseria de croitor; vechime, minim 6 ani în meserie.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 20 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă/practică; 23 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

– maseur principal la compartiment recuperare neurologică

maseur principal la secția neurologie

maseur principal la secția recuperare, medicină fizică și balneologie

Condiţii: studii: diplomă de liceu sanitar sau şcoala sanitară de profil; vechime minim 5 ani în specialitate şi adeverință de grad principal

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 21 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 26 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258.820.825/interior 146

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

referent de specialitate II (S) la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de licenţă; specializare cu durata de 80 ore pentru ocupaţia „Inspector Protecţia Muncii”; specializare pentru ocupaţia de „Cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiului”; 3 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

– şofer autosanitară II la Substaţia Zlatna.

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoria B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier; 3 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

 

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia

şef serviciu gradul I, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani.

– artist instrumentist gradul II, violă, Compartimentul Orchestra de Cameră, „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; specializarea violă; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor; 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 09:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 09:00: proba practică/interviu; 13 iunie 2017, ora 9:00: proba interviu.

producător delegat gradul I, studii superioare, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena” al Judeţului Alba

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe sociale sau ramura de ştiinţă Ştiinţe economice, domeniul de licenţă Administrare Afacerilor, Contabilitate, Marketing, Management; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Excel etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

îngrijitor, Compartimentul Administrativ.

Condiţii: studii gimnaziale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 9.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

 

Primăria Oraşului Cugir

– consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Contecios.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept; fără vechime necesară în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 31 mai 2017

Concurs: 12 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 15 iunie 2017: proba interviu.

şofer, treaptă profesională I

Condiţii: şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat cu profil mecanic auto/ elcctromecanic/ conducător auto; sau şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat şi posesor al certificatului de pregătire profesională a conducătorilor auto; posesor al permisului de conducere categoriile B, C, E; aviz psihologic conducător auto; minimum 5 ani vechime în muncă din care minimum 6 luni vechime în meseria de conducător auto/mecanie auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir

– muncitor întreţinere.

Condiţii: nivelul studiilor: minimum 8 clase; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: proba practică; 9 iunie 2017, ora 9:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir, cu sediul în localitatea Cugir, Strada 21 Decembrie 1989 nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258.752.287.

Centrul de Transfuzie Sanguină Alba

– casier cu 0,5 normă

Condiţii: studii (obligatoriu): diplomă de bacalaureat; vechime (obligatoriu): minimum 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.

Concurs: 29 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 31 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Centrului de Transfuzie Sanguină Alba, din Alba Iulia, bd. Revoluţiei nr. 23-25, Judeţul Alba, telefon 0258/834.050 sau 0774/665.471.

 

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” Aiud

administrator financiar

Condiţii: studii superioare în domeniul economic; vechime în specialitate: nu se solicită.

Concurs: 22 mai 2017, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 29 mai 2017, ora 9:00: proba scrisă; 29 mai 2017, ora 15:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0255/251.467.

 

Primăria Comunei Vinţu de Jos

consilier, gradul I, în cadrul Biroului Buget- Finanţe, Contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte, Impozite şi Taxe Locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor: mmimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 24.

 

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, comuna Avram Iancu

– administrator financiar (patrimoniu) debutant S – 0,50 normă

Condiţii: studii economice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă-economist; vechimea în specialitatea studiilor de minimum 6 luni în funcţia de administrator financiar (patrimoniu) în instituţie de învăţământ.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Comuna Avram Iancu, Judeţul Alba, telefon 0258/786063.

 

Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“ Sebeş

muncitor întreţinere şcoală.

Condiţii: nivelul studiilor: medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 12:00: proba scrisă; 6 iunie 2017, ora 14:00 – proba practică; 8 iunie 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“, cu sediul în Sebeş, telefon 0258/731506.

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

– medic şef (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe biologice şi biomedicale – specializarea medicină; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 28 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile (la sediul ANFP)

Concurs: 29 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Sebeş (5 posturi)

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, minimum 5 ani.

consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 30 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional principal, în cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional superior din Compartimentul Patrimoniu şi Transport

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Achiziţii Publice

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 30 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu“, Aiud

– contabil şef

Condiţii: studii superioare de lungă durată/studii universitare dc licenţă şi masterat, în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei de contabil sef, minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului Cultural „Liviu Rebreanu“, Aiud, Str. Transilvaniei nr. 35 sau la numărul de telefon 0258861703.

 

Primăria Comunei Pianu

– inspector de specialitate în administraţia publică din cadrul Biroului de Proiecte Europene.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economic, juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se cere.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 15.00

Concurs: 30 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 30 mai 2017, ora 13.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Pianu, Satul Pianu de Sus, str. Principală nr. 94, Județul Alba, telefon: 0258/761.111, interior 12.

 

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

ACTUALITATE

Acţiune a Poliţiei şi RAR Alba, la Aiud. Amenzi de aproape 8000 de lei, zeci de şoferi sancţionaţi

Publicat

Zeci de şoferi au fost amendaţi, luni, de poliţiştii din Aiud, care au organizat o acţiune, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, pentru prevenirea accidentelor rutiere cauzate de starea tehnică necorespunzătoare a autovehiculelor.

Potrivit IPJ Alba, în 19 februarie, poliţiştii Compartimentului Rutier Aiud, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, au organizat o acţiune ce a avut ca scop depistarea şoferilor care conduc, pe drumurile publice, autoturisme ce nu îndeplinesc condiţiile tehnice pentru circulaţia în condiţii de siguranţă.

Cu ocazia acestei acţiuni au fost verificate 15 autovehicule, la 6 dintre acestea fiind identificate diverse defecţiuni tehnice.

Conducătorii acestora au fost sancţionaţi contravenţional, iar complementar sancţiunii s-a dispus retragerea certificatelor de înmatriculare.

Alţi 19 conducători auto au fost sancționați pentru alte abateri de la normele legale privind circulaţia pe drumurile publice.

Valoarea totală a sancţiunilor aplicate a fost de 7.685 lei.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Tânăr REŢINUT de Poliţie, la Alba Iulia, pentru furt. A mai fost cercetat şi în alte dosare penale

Publicat

Poliţiştii din Alba Iulia l-au reţinut pe un tânăr care a furat dintr-un magazin mai multe produse alimentare. Acesta a mai fost cercetat pentru furturi, loviri şi distrugere.

Poliţiştii de investigaţii criminale din cadrul Poliţiei Municipiului Alba Iulia au luat, luni, măsura reţinerii, pentru o perioadă de 24 de ore, faţă de un tânăr de 24 de ani, din Alba Iulia, care este cercetat sub aspectul comiterii infracțiunii de furt, transmite IPJ Alba.

Acesta ar fi sustras dintr-un magazin din Alba Iulia mai multe produse alimentare, în valoare de 129 de lei şi a fost surprins de agentul de pază al magazinului, care a anunţat Poliţia.

Tânărul nu este la prima faptă penală, în urma verificărilor efectuate, poliţiştii constatând că a mai fost cercetat şi în alte dosare, pentru furturi, distrugere şi lovire.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

A condus o motocicletă fără permis şi sub influenţa alcoolului. Dosar penal pentru un bărbat din Ocna Mureş

Publicat

Un bărbat în vârstă de 62 de ani din Ocna Mureş este cercetat penal după ce a condus o motocicletă fără permis şi cu alcoolemie de 1,06.

Potrivit IPJ Alba, în 19 februarie, în jurul orei 23.30, poliţiştii din Ocna Mureş l-au depistat pe un bărbat de 62 de ani din oraş, în timp ce conducea o motocicletă, fiind sub influenţa băuturilor alcoolice şi fără a poseda permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.

În urma testării motociclistului cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 1,06 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spitalul din Aiud unde  i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Faţă de acesta, cercetările sunt continuate sub aspectul comiterii infracțiunilor de conducere sub influenţa alcoolului şi conducere fără permis.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

DNA cere închisoare cu executare pentru Ludovic Orban. Sentința va fi pronunțată pe 5 martie

Publicat

La ultimul termen din dosarul în care este judecat liderul PNL, Ludovic Orban, procurorii DNA au cerut instanței să decidă o pedeapsă cu închisoare cu executare. Procurorii vor, totuși, o condamnare spre minimul pedepsei. În prima instanță, liderul PNL a fost achitat.

Judecătorii instanței supreme se vor pronunța pe 5 martie în dosarul președintelui PNL.

„Aștept să se facă dreptate. Din punctul meu de vedere, lucrurile sunt extrem de clare, de limpezi, nu mi-am folosit în niciun fel influența politică (…) Nu am luat niciun leu”, a declarat Orban, la ieșirea din sala de judecată.

Întrebat cum comentează solicitarea DNA, liderul PNL a răspuns: „La instanța de fond, a cerut pedeapsă cu executare spre medie. DNA nu are nicio probă suplimentară, nu a adus niciun martor suplimentar față de instața de fond”.

„Nu am niciun fel de motiv să cred că verdictul care a fost dat la instanța de fond poate fi modificat”, a mai spus Orban.

Solicitarea DNA a fost formulată luni, la sediul Înaltei Curți de Casație și Justiție unde are loc ultimul termen în procesul început în 2016 în care liderul PNL, Ludovic Orban, este acuzat de fapte de corupție.

Înainte de a intra în sala de judecată, preşedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat că aşteaptă ca instanţa să demonstreze faptul că este nevinovat. El a mai declarat că se aşteaptă ca această campanie împotriva luptei anticorupţie să înceteze, iar în situaţia în care procurorii fac abuzuri, „să se pronunţe acele entităţi care sunt învestite de Constituţie şi de legile ţării”.

„Astăzi este ultimul termen, se suţin pleodoariile finale. Mă duc exact cum am participat în fiecare fază a procedurilor juridice atât la DNA, cât şi la instanţa de recurs. Aştept să mi se facă dreptate, aştept ca instanţa să judece exact după faptă, după lege şi să dea acea decizie care mi se pare normală şi care să consfinţească faptul că eu nu am săvârşit nicio infracţiune”, a declarat Ludovic Orban.

Întrebat de ce susţine DNA, în ciuda faptului că el se consideră „o victimă” a acestei instituţii, liderul PNL a spus că nu este de acord cu abuzurile anumitor procurori.

„Faptul că am spus că nu văd niciun temei de revocare a procurorului-şef DNA, nu înseamnă că eu sunt de acord ca anumiţi procurori să comită abuzuri. Dimpotrivă, ştiţi foarte bine că, atunci când au apărut astfel de cazuri, am spus că este în interesul DNA şi în interesul percepţiei generale ca procurorii care în mod evident au săvârşit abuzuri să dispară din instituţie”, a continuat el.

„Eu aştept ca în România să înceteze campania asta mizerabilă care este dusă împotriva lupte anticorupţie şi care este dusă taman de oamenii care, mulţi dintre ei au probleme reale atât cu DNA, cât şi în instanţă. Eu cred că asupra activităţii instituţiilor din zona de Justiţie trebuie să se pronunţe acele entităţi care sunt învestite de Constituţie şi de legile ţării”, a continuat acesta.

Orban a fost trimis în judecată în 17 mai 2016, de către procurorii DNA, care l-au acuzat că şi-a folosit influenţa pentru a obţine foloase necuvenite. În 11 aprilie 2016, ziua în care a fost pus sub control judiciar, Orban a anunţat că îşi retrage candidatura la Primăria Capitalei şi demisionează din funcţiile de prim-vicepreşedinte PNL şi vicepreşedinte al Camerei Deputaţilor, el rămânând deputat până la încheierea mandatului, în decembrie 2016.

În 31 ianuarie 2017, Orban a fost achitat de un complet de trei judecători al instanţei supreme. Decizia nu a fost definitivă şi a fost contestată la completul de cinci judecători al instanţei supreme.

sursa: digi24.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

ITM Alba: Amenzi de 40.000 de lei pentru munca „la negru”. Nereguli constatate de inspectori

Publicat

Inspectorii ITM au depistat, în urma controalelor din perioada 12-16 februarie, două persoane care munceau fără documentele legale. Doi agenți economici au primit amenzi în cuantum total de 40.000 de lei pentru munca nedeclarată. 

În domeniul relaţiilor de muncă au fost controlate 54 de unități. Inspectorii ITM au depistat două persoane care munceau fără forme legale de angajare. S-au aplicat 8 avertismente și două amenzi în valoare de 40.000 de lei.

Agenţi economici sancţionaţi pentru muncă nedeclarată:

  • S.C.EASY SOLD SRL Alba Iulia- comert – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa (munca nedeclarata) – Art. 260 alin.1.lit.e. Codul Muncii -amenda de 20.000 lei;
  • – 1 pers. depistata in lucru pe perioada suspendarii contractului individual de munca – Art. 260 alin.1.lit.e^2 din Codul Muncii – amenda de 20.000 lei;
  • S.C. JOBS TRAVEL USA SRL Alba Iulia – comert – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa,(munca nedeclarata) – Art. 260 alin.1.lit.e. Codul Muncii – Avertisment;
  • Gradinita nr. 12. Aiud – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa – Art. 260 alin.1.lit.e.Codul Muncii – Avertisment;

Principalele deficienţe stabilite în controale:

  • Primirea în lucru a salariaţilor fără întocmirea în formă scrisă a contractelor individuale de muncă;
  • Netransmiterea in Revisal a contractelor individuale de munca nou intocmite ;
  • neplata orelor suplimentare;
  • neacordarea repausului saptamanal;
  • neconducerea corecta a evidenţei timpului lucrat ;
  • contractele individuale de muncă nu au fost completate cu clauze referitoare la criteriile de evaluare a activităţii profesionale a salariaţilor aplicabile la nivelul angajatorului;
  • primirea la muncă a persoanelor s-a realizat în absenţa certificatului medical (fişa de aptitudine);
  • regulamentul intern nu conţine dispoziţii referitoare la criteriile şi procedurile de evaluare profesională a salariaţilor;
  • registrul general de evidenţă al salariaţilor în format electronic nu se păstrează la sediul societăţii ori nu este condus la zi;

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, au fost controlaţi 50 de agenţi economici şi date două avertismente.

Principalele deficienţe stabilite în controale :

  • Lipsa fiselor de aptitudini eliberate in urma examinarii medicale la angajare si/sau periodica a lucratorilor.
  • Lipsa evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru activitatile desfasurate
  • Lipsa autorizarii initiale si a verificarilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementarilor ISCIR
  • Lipsa instruirii periodice a lucratorilor
  • Organizarea necorespunzatoare a activitatii de nivelul unitatilor, conform noilor reglementari din HG 955/2010
  • Lipsa instructiunilor proprii de securitatea muncii pentru activitatile desfasurate
  • Desfasurarea activitatii fara efectuarea examenului medical la angajare si/sau periodic a lucratorilor
Citește mai departe
Publicitate
Publicitate