Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ACTUALITATE

POSTURI la Consiliul Judeţean Alba, Spitalul Judeţean, Ambulanţă, primării şi alte instituţii publice. Detalii despre înscrieri la concursuri

avatar

Publicat

spital spitalul judetean alba iuliaÎn lunile mai şi iunie, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

CONSILIUL JUDEŢEAN ALBA

şef-serviciu, gradul IIServiciul pentru implementarea programului Alba-România 100

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de  licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti, Ramura de ştiinţe (RSI) – Inginerie civilă; Domeniul de licenţă (DL) – Construcţii civile, industriale şi agricole; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

– şef-serviciu, gradul IIServiciul achiziţii publice şi monitorizarea implementării contractelor

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-serviciu, gradul IIServiciul juridic-contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale, Ramura de ştiinţe (RSI) – Ştiinţe juridice; Domeniul de licenţă (DL) – Drept; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării mneţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

şef-birou, gradul IIBiroul programe şi proiecte mediu;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

consilier, clasa I, gradul profesional superior Biroul programe şi proiecte mediu

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 12 mai, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 12 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Consiliul Judeţean Alba – Serviciul Achiziții Publice și Monitorizarea Implementării Contractelor

– inspector de specialitate gradul IA

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 6 ani și 6 luni

– inspector de specialitate gradul I

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice/ științe juridice/ științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 3 ani și 6 luni

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 16:30

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Mun. Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Alba, Municipiul Alba Iulia, str. I.I.C. Brătianu, nr. 1, telefon: 0731/560.763.

SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALBA (43 de posturi)

– registrator medical debutant la Serviciul Județean de Medicină Legală Alba

registrator medical debutant la Internări informații

Condiţii: diplomă de bacalaureat; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word şi Excell; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 22 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 27 iunie 2017, ora 10:00: proba practică.

asistent medical principal de farmacie PL la Farmacie spital

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; vechime în muncă minim 5 ani ca asistent medical de farmacie și adeverință de grad principal; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

asistent social debutant la CSM Adulți.

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 16 iunie 2017, 14:00: proba interviu.

inspector de specialitate I la Serviciul achiziţii publice, aprovizionare şi transport

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economic/ tehnic/ juridic; cursuri specifice de perfecţionare în domeniul achiziţiilor publice; vechime în specialitatea studiilor, minimum 6 ani şi 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel avansat

– sociolog la Compartimentul relaţii cu publicul şi consiliere

Condiţii: diplomă de licenţă în specialitate; vechime în specialitate: minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 14 iunie 2017, 14:00: proba interviu

asistent medical debutant PL la CPCIN

Condiţii: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime; în cazul admiterii la concurs are obligația efectuării specializării în igienă și sănătate publică până la data de 31.12.2017.

infirmier la secția psihiatrie acuți;

infirmier la comp. recuperare neurologică;

infirmier la secția neurologie;

infirmier la secția neurologie- comp. terapie acută;

infirmier debutant la secţia oncologie medical;

infirmier debutant la secția neurologie- comp. terapie acută;

– infirmier debutant la Bloc operator chirurgie general;

Condiţii pentru posturile de infirmier: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare; vechime in specialitate – minim 6 luni.

Condiţii pentru posturile de infirmier debutant: studii:minim școală generală; curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romania sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii- Direcţia generală resurse umane si certificare. În cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmier, care se va desfășura în termen de 6 luni; fără vechime.

brancardier la UPU;

brancardier la secția neurologie;

Condiţii pentru posturile de brancardier:  studii: minim școală generală; fără vechime.

îngrijitoare de curățenie la CPCIN;

îngrijitoare de curățenie la comp. nefrologie (2 posturi);

îngrijitoare de curățenie la secţia oncologie medicală;

îngrijitoare de curățenie la secţia chirurgie generală;

îngrijitoare de curățenie la stația de hemodializă;

îngrijitoare de curățenie la secția cardiologie;

îngrijitoare de curățenie la sectia ortopedie si traumatologie.

Condiţii pentru posturile de îngrijitoare de curățenie: minim școală generală; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 7 iunie 2017, ora 9:00 – testare psihologică; 19 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 22 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

asistent medical principal PL la UPU;

asistent medical principal PL la secţia obstetrică ginecologie;

Condiţii pentru posturile de asistent medical principal: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; certificatul de membru OAMGMAMR; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; vechime minim 5 ani ca asistent medical şi adeverință de grad principal

asistent medical debutant PL la secția pediatrie;

asistent medical debutant PL la bloc operator chirurgie generală;

asistent medical debutant PL la secţia obstetrică ginecologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la compartiment hematologie;

– asistent medical debutant PL la secţia oncologie medical (2 posturi)

asistent medical debutant PL la secţia neonatologie (2 posturi);

asistent medical debutant PL la secţia cardiologie;

asistent medical debutant PL la Laboratorul de radiologie și imagistică medicală;

asistent medical debutant PL la CSM Adulți.

Condiţii pentru posturile de asistent medical debutant: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire şcoală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei sau adeverință pentru participare la concurs, eliberate de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmand ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei; cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 15 iunie 2017, 14:00: proba practică.

– muncitor II – conducător auto la comp. conducatori auto

Condiţii: studii medii cu diploma de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoria B si C; 3 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist

– muncitor II – croitor la comp. confecționare, reparare şi întreținere inventar moale

Condiţii: calificare în meseria de croitor; vechime, minim 6 ani în meserie.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 20 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă/practică; 23 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

– maseur principal la compartiment recuperare neurologică

maseur principal la secția neurologie

maseur principal la secția recuperare, medicină fizică și balneologie

Condiţii: studii: diplomă de liceu sanitar sau şcoala sanitară de profil; vechime minim 5 ani în specialitate şi adeverință de grad principal

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017

Concurs: 8 iunie 2017, ora 09:00: testare psihologică; 21 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 26 iunie 2017, 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, Bd. Revoluţiei 1989, nr. 23, telefon 0258.820.825/interior 146

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

referent de specialitate II (S) la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de licenţă; specializare cu durata de 80 ore pentru ocupaţia „Inspector Protecţia Muncii”; specializare pentru ocupaţia de „Cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiului”; 3 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare PC.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

– şofer autosanitară II la Substaţia Zlatna.

Condiţii: diplomă de bacalaureat; permis de conducere pentru şofer profesionist, categoria B şi C; diplomă de absolvire a cursului de ambulanțier; 3 ani vechime ca şofer profesionist.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 mai 2017, ora 13:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, ora 10:00: proba practică; 13 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

 

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia

şef serviciu gradul I, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani.

– artist instrumentist gradul II, violă, Compartimentul Orchestra de Cameră, „Augustin Bena“

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I; domeniul fundamental Ştiinţe umaniste şi arte; ramura de ştiinţă Arte; domeniul de licenţă Muzică; specializarea violă; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Sibelius etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor; 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 09:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 09:00: proba practică/interviu; 13 iunie 2017, ora 9:00: proba interviu.

producător delegat gradul I, studii superioare, Serviciul Ansamblul Folcloric „Augustin Bena” al Judeţului Alba

Condiţii: învăţământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, domeniul fundamental Ştiinţe sociale sau ramura de ştiinţă Ştiinţe economice, domeniul de licenţă Administrare Afacerilor, Contabilitate, Marketing, Management; cunoştinţe avansate de operare PC – Internet Explorer, Word, Excel etc.; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi 6 luni.

îngrijitor, Compartimentul Administrativ.

Condiţii: studii gimnaziale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 9.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

 

Primăria Oraşului Cugir

– consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Contecios.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept; fără vechime necesară în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 31 mai 2017

Concurs: 12 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 15 iunie 2017: proba interviu.

şofer, treaptă profesională I

Condiţii: şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat cu profil mecanic auto/ elcctromecanic/ conducător auto; sau şcoală profesională/ medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat şi posesor al certificatului de pregătire profesională a conducătorilor auto; posesor al permisului de conducere categoriile B, C, E; aviz psihologic conducător auto; minimum 5 ani vechime în muncă din care minimum 6 luni vechime în meseria de conducător auto/mecanie auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 iunie 2017, proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

 

Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir

– muncitor întreţinere.

Condiţii: nivelul studiilor: minimum 8 clase; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 7 iunie 2017, ora 09:00: proba practică; 9 iunie 2017, ora 9:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Josif Pervain“ Cugir, cu sediul în localitatea Cugir, Strada 21 Decembrie 1989 nr. 157, judeţul Alba, telefon 0258.752.287.

Centrul de Transfuzie Sanguină Alba

– casier cu 0,5 normă

Condiţii: studii (obligatoriu): diplomă de bacalaureat; vechime (obligatoriu): minimum 6 luni; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.

Concurs: 29 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 31 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Centrului de Transfuzie Sanguină Alba, din Alba Iulia, bd. Revoluţiei nr. 23-25, Judeţul Alba, telefon 0258/834.050 sau 0774/665.471.

 

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” Aiud

administrator financiar

Condiţii: studii superioare în domeniul economic; vechime în specialitate: nu se solicită.

Concurs: 22 mai 2017, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 29 mai 2017, ora 9:00: proba scrisă; 29 mai 2017, ora 15:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0255/251.467.

 

Primăria Comunei Vinţu de Jos

consilier, gradul I, în cadrul Biroului Buget- Finanţe, Contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte, Impozite şi Taxe Locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor: mmimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 8 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 24.

 

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, comuna Avram Iancu

– administrator financiar (patrimoniu) debutant S – 0,50 normă

Condiţii: studii economice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă-economist; vechimea în specialitatea studiilor de minimum 6 luni în funcţia de administrator financiar (patrimoniu) în instituţie de învăţământ.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 9 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Comuna Avram Iancu, Judeţul Alba, telefon 0258/786063.

 

Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“ Sebeş

muncitor întreţinere şcoală.

Condiţii: nivelul studiilor: medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.

Concurs: 6 iunie 2017, ora 12:00: proba scrisă; 6 iunie 2017, ora 14:00 – proba practică; 8 iunie 2017, ora 14:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“, cu sediul în Sebeş, telefon 0258/731506.

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

– medic şef (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe biologice şi biomedicale – specializarea medicină; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 28 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile (la sediul ANFP)

Concurs: 29 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Sebeş (5 posturi)

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, minimum 5 ani.

consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 30 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional principal, în cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 31 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional superior din Compartimentul Patrimoniu şi Transport

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 6 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Achiziţii Publice

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 30 mai 2017, ora 11:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133

Centrul Cultural „Liviu Rebreanu“, Aiud

– contabil şef

Condiţii: studii superioare de lungă durată/studii universitare dc licenţă şi masterat, în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei de contabil sef, minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Centrului Cultural „Liviu Rebreanu“, Aiud, Str. Transilvaniei nr. 35 sau la numărul de telefon 0258861703.

 

Primăria Comunei Pianu

– inspector de specialitate în administraţia publică din cadrul Biroului de Proiecte Europene.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economic, juridic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se cere.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 mai 2017, ora 15.00

Concurs: 30 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 30 mai 2017, ora 13.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Pianu, Satul Pianu de Sus, str. Principală nr. 94, Județul Alba, telefon: 0258/761.111, interior 12.

 

 

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Șoferii care folosesc telefonul mobil sau camera pentru a face filmări vor risca o amendă de câteva sute

avatar

Publicat

Șoferii care folosesc telefonul mobil sau camera pentru a face filmări vor risca o amendă de câteva sute de lei, potrivit unui proiect de act normativ înregistrat recent la Senat. În plus, dacă din cauza filmatului alte persoane sunt puse în pericol, șoferii vor risca să-și piardă permisul auto pentru trei luni.

Propunerea legislativă pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice a fost înregistrată marți la Senat pentru dezbatere. Ca să se aplice, aceasta trebuie să treacă de Parlament și de șeful statului.

Concret, proiectul prevede introducerea unei amenzi pentru șoferii care folosesc telefoane mobile sau camere pentru a face filmări în timp ce se află la volanul mașinii. Aceasta va fi de două sau trei puncte-amendă, adică, în prezent, 290 sau 435 de lei, la care se vor adăuga și două puncte de penalizare.

Pe deasupra, dacă în timp ce filmează șoferul săvârșește o faptă care pune alte persoane în pericol, acesta va risca să-și piardă permisul auto pentru o perioadă de 90 de zile.

Bine de știut este că proiectul face referire la dispozitivele ținute efectiv cu mâna în timp ce sunt folosite, nu la cele care pot fi fixate pe bord sau pe parbriz, de exemplu.

Atenție! Proiectul de lege NU se aplică momentan. Pentru a intra în vigoare, acesta trebuie adoptat de Parlament, promulgat prin decret prezidențial și publicat în Monitorul Oficial.

sursa: avocatnet.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Locuinţele sociale vor putea fi cumpărate de chiriaşi, în rate, fără dobândă. PROIECT, la Senat

avatar

Publicat

Locuinţele sociale ar putea fi vândute chiriaşilor după un an de la data încheierii contractului de închiriere, la cererea acestora. Suma va putea fi achitată şi în rate, fără dobândă, potrivit unui proiect legislativ inițiat la Senat. Mai mult, chiriașii care sunt și funcționari publici vor avea reducere.

Legea locuinței nr. 114/1996 prevede acum că locuinţele sociale nu pot fi vândute, dar acest articol se referea, în fapt, la vânzarea către terțe persoane, conform scopului inițial al actului normativ, citat de inițiatorii proiectului în expunerea de motive. De asemenea, se argumentează că spre deosebire de locuințele sociale, cele alocate prin ANL pot fi vândute către chiriași:

“Vânzarea acestora ar fi benefică atât pentru locator cât și pentru locatar, în ceea ce privește întreținerea locuințelor, mai ales că persoanele care stau cu chirie nu au niciun interes să facă eforturi financiare pentru a face eventuale reparații.”

Inițiatorii consideră că suma plătită drept chirie ar putea fi considerată ca avans, iar restul ratelor să fie achitate pe o perioadă de mai mulți ani.

Potrivit proiectului, locuințele sociale pot fi vândute chiriașilor care dețin locuința în baza contractului de închiriere, la cerea acestora, după trecerea unei durate de un an de la încheierea contractului de închiriere.

Cererea de cumpărare este aprobată de autoritatea publică locală în termen de 10 zile calendaristice, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în termen de 10 zile calendaristice de la data aprobării cererii de cumpărare, în caz contrar chiriașul având dreptul la despăgubiri materiale.

Prețul de vânzare al locuinței nu poate depăși 30% din limita minimă a prețului prevăzut de Institutul Național de Statistică la data vânzării – cumpărării.

Prețul de vânzare se achită în rate egale neproducătoare de dobânzi, în termen de maximum 30 de ani, prin plata efectuată la casieria sau în contul Trezoreriei unității administrativ teritoriale, fără internmediul vreunei instituții de creditare bancară. Cumpărătorul poate să achite prețul mai repede decât durata stabilită.

Ratele lunare neproducătoare de dobânzi nu pot depăși 10% din venitul net realizat pe membru de familie, de titularul contractului de vânzare-cumpărare și de familia acestuia avut la data încheierii contractului de vânzare-cumpărare, cu excepția în care cumpărătorul consimte altfel.

Funcționarii publici vor cumpăra locuința socială la preț de vânzare 20% din limita minimă a prețului INS, conform proiectului. De la data cumpărării, locuințele sociale nu se vor putea înstrăina timp de 10 ani.

Dacă va fi votată și în plenul Camerei Deputaților și va fi adoptată, chiriașii din locuințele sociale care dețin contracte de închiriere încheiate înainte de intrarea în vigoare a acestei legi, vor putea depune cererea de cumpărare la data intrării în vigoare a legii sau ulterior, dacă a trecut cel puțin un an.

sursa: legestart.ro, senat.ro

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO-FOTO: „Necaz mare ne-a dat Dumnezeu. Natura s-a răzbunat”. Urmele lăsate de POTOPUL din comuna Cricău

avatar

Publicat

O noapte lungă și grea au avut de trecut localnicii din Șard, Ighiu, Bucerdea, Circău și Țălna, satele care au fost lovite de viitura de vineri. Sunt cele mai mari inundații din ultimii 45 de ani spun oamenii. Peste 400 de case au fost inundate, zeci de mașini și utilaje agricole au fost păcute praf, sute de animale moarte, mai mulți oameni au fost evacuați și transportați la spital în stare de șoc, drumurile au fost închise și chiar distruse pe kilometri întregi.

Apa a ras tot ce i-a stat în cale spre durerea localnicilor care nu au avut cum să facă față naturii dezlănțuite. Doar o minune a făcut să nu fie și victime omenești, iar mulți dintre localnici o spun ca și cum ar fi primit doar un avertisment. Natura măcelărită de drujbe s-a răzbunat. Rădăcinile butucilor de la copacii tăiați fără discernământ nu au mai oprit torentul de  pe munte ci au pornit la vale odată cu apa, măturând totul în cale. 

”Doamne ajută/ Doamne ferește” – așa se salută acum între ei cei cărora apa le-a luat aproape totul. Toți trăiesc cu teama că la fiecare ploaie mai serioasă natura se va dezlănțui din nou.

Pe unii viitura i-a prins acasă și s-au adăpostit pe unde au putut. „Ne-am urcat în pod când a venit apa. Am stat acolo, eram neputicioși. Ne-a dus porumbu, ne-a dus găinile” povesteșe cu lacrimile în bărbie o femeie.

O altă femeie povestește că nu a fost acasă și a văzut dezastrul abia când s-a întors. „Eram la lucru. Am venit prin pădure pentru că aveam fata cea mică acasă. Am crezut că mor”

În timp ce se uita la utilajele care încercau să scoată nămolul din curte, o femeie repeta: Necaz mare avem, necaz mare.

Spune că nu nici măcar n-a fost zgomot mare în momentul în care a veniut viitura.

„A auzit fata din casă că au a pocnit ceva afară și a ieșit să vadă ce e. Atunci a și pornit apa și a umplut curtea. Nici m-am putut face nimic. Omu meu e bolnav, la pat, și mă gândem ce fac cu el că eu mă urc în pod dar el nu se poate mișca. A dat Dumnezeu și n-a mers chiar până la el a pat” spune femeia trecută de 70 de ani.

„Necaz mare”, asta spunea și un bărbat care se odihne în lopadă după ce toată ziua a încercat să-și curețe curtea. Este printre cei puținii care au scăpat de furia apelor și doar curtea i-a fost inundată, casa a scăpat.

„Dintr-o dată am auzit o bubuitură. Nu ne așteptam pentru că a plouat un pic, dupaia dintr-o dată a venit de sus de la munte. Când a venit a doua oară a luat mașina vecinului și un Jeep. Am avut aici 12 paleți de BCA, pe toți i-a luat apa. În curte a intrat și mi-a scos în drum lemnele tăiate” povesteșe un alt localnic.

În toate saltele afectate de viitură se muncește încă de azi noapte pentru a face lumină. Pe lângă oameni, și echipajele de la ISU, jandarmi, militarii, Crucea Roșie, echipaje de la gaz se află încă de la primele ore ale dimineții în teren pentru a-i ajuta pe localnici să scoată apa din cuți și case.

VEZI: Peste 400 de case inundate, 20 de mașini distruse de viituri, 3 persoane izolate. Bilanțul DEZASTRULUI în ALBA

Un detașament format din 21 de militari și 5 mijloace tehnice acționează în zona localităților Ighiu și Bucerdea Vinoasă din județul Alba pentru deblocarea drumurilor și înlăturarea efectelor produse de viituri.

FOTO-VIDEO: Imagini de COȘMAR după viitura de la Bucerdea și Cricău. Mai multe persoane, la spital în stare de șoc

Oamenii nu mai au apa, viitura a inundat fântânile și a rupt rețeaua de apa. În ajutorul lor, cinci angajaţi şi voluntari ai organizaţiei s-au deplasat cu 2 autospeciale în localităţile Cricău şi Bucerdea Vinoasă şi vor asigura necesarul de apă potabilă pentru familiile afectate, fiind planificată distribuirea a peste 1.400 de sticle de apă potabilă.

Potrivit ISU, în județul Alba s-au continuat acțiunile de intervenție pentru înlăturarea efectelor inundațiilor produse în data de 22 iunie 2018 după cum urmează:

loc. Cricău, com. Cricău: 23 de subsoluri unde s-a evacuat apa, s-au decolmatat 500 m rigolă la drumuri comunale;
loc. Șard, com. Ighiu: 8 subsoluri și curți, s-a evacuat apa;
loc. Bucerdea, com. Ighiu: 15 subsoluri, curți, s-a evacuat apa, se intervine pentru cu utilaje grele pentru decolmatarea albiei și regularizarea cursului pe Valea Bucerzii, decolmatarea unui podeț și evacuarea unui autoturism acoperit de aluviuni;
loc. Micești, mun. Alba Iulia: 3 subsoluri și curți, s-a evacuat apa.
În urma informării primite de la SDEE Electrica, s-a reluat alimentarea cu energie electrică pe raza com. Ighiu și com. Cricău, la această oră nu mai sunt utilizatori nealimentați.

 

Forțe de intervenție ISU Alba: 7 ofițeri, 34 subofițeri, 7 autospeciale, 1 autospecială grupă operativă, 3 autospeciale de muncă operativă, 7 motopompe, 1 ambulanță SMURD, unelte genistice (lopeți).

Forțe în sprijin: IPJ Alba: 6 agenti cu 3 echipaje auto; IJJ Alba: 2 ofițeri, 24 subofițeri, 2 autocamioane, unelte genistice; ISU SB: 1 of, 17 subofițeri, 1 microbuz, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, unelte genistice (lopeți); ISU HD: 18 subofițeri, 1 microbuz, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, 1 instalație de potabilizare a apei, unelte genistice (lopeți); ISU CJ: 19 subofițeri, 1 microbuz, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, unelte genistice (lopeți); ISU BH: 1 subofițeri, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, 1 instalație de potabilizare a apei; Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Alba: 3 persoane cu 2 motopompe; Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Ighiu: 8 persoane cu 3 buldoexcavatoare; Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Cricău: 4 persoane cu 1 buldoexcavator;

U.M. 01684 Alba Iulia: 3 ofițeri, 20 subofițeri, 1 buldoexcavator, 1 autobasculantă, 1 automacara 12,5 to, 2 autocamioane pentru transport efective și unelte genistice(lopeți); Sistemul de Gospodărire al Apelor Alba: 5 persoane cu 1 buldoexcavatoar, 1 excavator, 1 autocamion; Electrica: 3 persoane cu 1 auto; E-on Gaz: 15 persoane cu 4 auto.

Se intervine în continuare pentru înlăturarea efectelor negative.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Dragnea le cere iertare românilor din pușcării. Primă reacție după condamnarea la 3 ani și 6 luni de închisoare

avatar

Publicat

Liviu Dragnea a avut vineri după-amiază o primă reacție la condamnarea sa la 3 ani și 6 luni de închisoare în dosarul angajărilor fictive la DGASPC Teleorman. Acesta a spus că rămâne președintele PSD, a Camerei Deputaţilor şi a coaliţiei de guvernare şi că va merge „până la capăt”. Liderul PSD a mai atras atenția că social-democraţii au greşit având o atitudine procedural corectă în Parlament, iar de acum vor fi „mult mai fermi şi mai radicali” cu legile justiției. Totodată, Dragnea a făcut o declarație care a atras atenția: le-a cerut scuze „miilor de români care stau în puşcărie pe un articol neconstituţional”

VEZI: Liviu Dragnea, CONDAMNAT la 3 ani și 6 luni închisoare cu executare de ÎCCJ. Decizia nu este definitivă

Liviu Dragnea a făcut aceste declaraţii la finalul şedinţei Comitetului Executiv Naţional al PSD, care a avut loc în biroul său din Parlament, ci nu în sala grupului PSD, acolo unde era anunţat. El a venit în faţa jurnaliştilor împreună cu ceilalţi lideri ai partidului, între care Viorica Dăncilă, Gabriela Firea, Olguţa Vasilescu, Paul Stănescu, Marian Neacsşu, Rovana Plumb, Mihai Fifor, Codrin Ştefănescu.

El a spus că le-a transmis colegilor săi din PSD că obiectivele lui răman aceleaşi: programul de guvernare să fie pus în practică, iar statul paralel să fie zdrobit.

„Şi va fi zdrobit. Miilor de români care stau în puşcărie pe un articol neconstituţional, alţii sunt târâţi pe la DNA şi prin tribunale pe acelasi articol sovietic le cer iertare că s-a lungit atât de mult modificarea Codului penal. Poate nu o să mă ierte. Maniera de a avea o abordare procedural corectă s-a dovedit una greşită, pentru că în Parlament nu se mai poate vorbi de adoptarea procedurii normale, dezbateri, adoptare si promulgare”, a mai spus Liviu Dragnea.

Sursa: News.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Mai multe conducte de gaz au fost rupte de viitură la Bucerdea. Se lucrează la remedierea situației

avatar

Publicat

Ca urmare a fenomenelor meteo extreme, respectiv a revărsărilor de ape de vineri, alimentarea cu gaze naturale a localităţii Bucerdea Vinoasă din judeţul Alba a fost afectată parţial, mai multe conducte de distribuţie a gazelor naturale fiind rupte de viitură.

Pentru îndepărtarea oricărui potenţial pericol, mai multe echipe au intervenit  şi au sistat alimentarea cu gaze naturale la aproximativ 150 dintre consumatorii din localitate.

Aflate în teren, 6 echipe ale Delgaz Grid lucrează la acest moment pentru reluarea serviciului de distribuţie a gazelor naturale, acesta începând cu ora 12.00 pentru majoritatea consumatorilor.

„Echipele companiei fac tot posibilul, dată fiind situaţia dificilă din teren, să realimenteze câţi mai mulţi consumatori în cursul zilei de astăzi.

Compania solicită consumatorilor să închidă toate focurile, iar după reluarea distribuţiei gazelor naturale să supravegheze modul de ardere a acestora timp de 30 minute.

În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă al Delgaz Grid la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie” a transmis Delgaz Grid.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate