Contacteaza-ne si pe

ADMINISTRATIE

POSTURI la Universitatea din Alba Iulia, primării şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii de participare la concurs

Publicat

universitate uab 2În această perioadă, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– psiholog în cadrul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (C.I.C.O.C.);

– îngrijitor în cadrul Serviciului Administraţie Patrimoniu şi de Aprovizionare;

– paznic în cadrul Serviciului de Pază.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 17 mai 2017 – proba scrisă/practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, Judeţul Alba, telefon: 0258/806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

– medic primar specialitatea psihiatrie; (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie (0,5 normă)

 – medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

– medic;

Condiţii pentru:

medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie:studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau
echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală: adeverinţă/ certificat de confirmare în gradul profesional;
asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2017, ora 16.00

Concurs: 16 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755069660.

Direcția pentru Agricultură Județeană Alba

consilier superior la Compartimentul formare profesională, promovare şi elaborare proiecte Serviciul Implementarea politicilor, strategiilor în agricultură şi industrie alimentară, consultanţă agricolă şi formare profesională din cadrul Direcţiei pentru Agricultură Alba

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agronomie specializarea agricultură, în domeniul horticol specializarea horticultura şi în domeniul zootehnie specializarea zootehnie; cunoştinţe operare PC – nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 21 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.

Concurs: 29 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 30 mai 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției pentru Agricultură Județeană Alba, Orașul Alba Iulia, Calea Moților, nr. 112, telefon 0258/835.342, interior 120.

Casa Județeană de Pensii Alba

– consilier, clasa I, grad profesional superior

Condiţii: studii superioare economice/juridice/administrative de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, necesare exercitării funcţiei publice, de minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 mai 2017, ora 10:00

Concurs: 3 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 5 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Casei Judeţene de Pensii Alba, Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 61, judeţul Alba, telefon 0258/811.531.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef birou, gradul II, Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic.

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie geodezică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel superior program AutoCAD, GeoMedia, Microsoft Office.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2, din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0258/819.462, 0258/812.545.

Primăria Municipiului Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Proiecte cu Finanţare Internă şi Internaţională – Direcţia Tehnică – Aparatul de specialitate al primarului .

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 15 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004,  interior 133.

Primăria Municipiului Blaj

– inspector debutant, Birou Achiziţii Publice

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice sau ştiinţe juridice.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 mai 2017

Concurs: 22 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; 24 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj

– îngrijitor grupă preşcolari cu 0,5 normă

Condiţii: studii medii; vechime în speciaiitatea studiilor necesare ocupării postului; nu se solicită.

Anunţ publicat în 20 aprilie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 10 zile.

Concurs: 15 mai 2017, ora 12.00: proba scrisă; 15 mai 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Colegiului Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj, str. Simion Bărnuţiu nr. 2, Judeţul Alba, telefon 0258/711.208, 0258/710.661.

Primăria Comunei Sântimbru

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel): nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 15 mai 2017, ora 10:00 – proba suplimentară; 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, județul Alba, str. Blajului nr. 187, județul Alba, telefon/fax 0258/842.101.

Primăria Comunei Meteş

– consilier II în cadrul Compartimentului Contabilitate-Achiziţii publice – Resurse Umane

Condiţii: studii superioare economice sau – Facultatea de drept – specializarea Ştiinţe juridice sau Administraţie Publică; vechime în specialitatea studiilor – 3 ani;

aptitudini de operare pe calculator Microsoft Office – (Word, Excel etc.), Internet Explorer; cunoştinţe medii limba engleză scris şi vorbit.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 mai 2017, ora 15.00

Concurs: 15 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 16 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Meteş, cu sediul în comuna Meteş, Str. Principală nr. 43, judeţul Alba sau la telefon 0258/849.003

Şcoala Gimnazială Scărişoara

îngrijitor

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

muncitor de întreţinere

Condiţii: nivelul studiilor: studii generale/medii/curs de calificare profesională/școală profesională, cu cel puţin una din calificările: lăcătuş, tâmplar, zugrav, electrician etc.

vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

Anunţ publicat în 21 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 de zile.

Concurs: 22 mai 2017, ora 14:00: proba scrisă; 24 mai 2017, ora 14:00: proba practică; 24 mai 2017, ora 16:00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Scărişoara, str. Centru nr. 194, Judeţul Alba, telefon: 0258/777.529.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Biroului Buget-finanţe, contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte Finanţare Internă şi Nerumbursabilă, Investiţii Achiziţii Publice, Impozite şi Taxe Locale.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în ştiinţe economice; vechimea în specialitate studiilor – minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Compartimentului Cadastru şi Fond Funciar.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în Măsurători Terestre şi Cadastru; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.

Primăria Comunei Sohodol

– şofer I, studii medii – Compartimentul Deservire şi Întreţinere.

Condiţii: studii medii; adeverinţă care să ateste minimum 5 ani de vechime de conducător auto; permis de conducere categoria B, C, E; atestat profesional pentru categoriile C şi E;

aviz psihologic valabil; aviz medical apt conducător auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 9 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 11 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076.

Primăria Comunei Unirea

– şofer

Condiţii: studii medii; vechime în meserie: minimum 3 ani; permis de conducere: categoria B; atestat pentru maşini şi utilaje de terasamente.

Anunţ publicat în 14 aprilie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 10 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se obţin la Primăria Comunei Unirea, judeţul Alba, cu sediul în localitatea Unirea, Str. Mureşului nr. 597, judeţul Alba, telefon 0258/876101.

Primăria Comuna Bistra

– referent, gradul profesional II, în cadrul Compartiment centrul de zi pentru copii „Sfântul Nicolae„ din subordinea Primarului/Consiliului local.

Condiţii: studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat; certificat de calificare profesională sau diplomă absolvire educator sau educator specializat; vechime în muncă: minimum 6 luni.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 10 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 mai 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la Comuna Bistra, cu sediul în localitatea Bistra, Calea Turzii nr. 100, Județul Alba, telefon 0258/773105.

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

director executiv – Direcţia Relaţii Contractuale (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau în ştiinţe biologice şi biomedicale – specializarea medicină; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 12 aprilie. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile

Concurs: 15 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Aiud

– poliţist local, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Poliţia Locală – Compartiment Disciplină în construcţii şi afişajul stradal.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; aviz psihologic pentru funcţia solicitată.

Anunţ publicat în 12 aprilie. Termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 22 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Primăria Comunei Ciugud

– inspector de specialitate debutant în cadrul Compartimentului Achiziţii Publice;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice.

contabil şef în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil:

Condiţii: studii universitare superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta, în domeniul financiar-contabil, vechime necesară – vechime în specialitatea studiilor – minimum 7 ani, cursuri şi perfecţionări – studii de masterat sau postuniversitare în domeniul economic, membru al Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

Perioada limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 10 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ciugud, nr. 141, Judeţul Alba, telefon 0258/841.205, interior 1014 .

Primăria Muncipiului Aiud

-arhitect – şef al municipiului Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

director executivDirecţia de Asistenţă socială din subordinea Consiliului Local Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Direcţia Economică – Compartiment Impozite şi taxe locale persoane fizice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an

consilier, clasa I, grad profesional superior – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 10 mai 2017, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

inspector de specialitate IA (inginer peisagist) – Compartiment zone verzi

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime necesară ocupării postului: debutant; cunoştinţe operare PC.

– şofer I – Compartiment administrativ:

Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria B; minimum 2 ani vechime în muncă; certificat de calificare profesională (motostivuitorist)

– şofer I, Compartiment administrativ:

Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria B, C, E; minimum 9 ani vechime în muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 aprilie 2017, ora 15.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 11 mai 2017, ora 10.00: proba practică; 16 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

 

Unitatea Militară 01585 din Petreşti

– muncitor calificat IV (electrician) – plutonul deservire/atelier de reparaţii tehnică auto, scule şi dispozitive speciale.

Condiţii: studii generale profesionale în domeniu sau curs de calificare; vechime: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 14:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă; 10 mai 2017, ora 11.00: proba practică; 16 mai 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Unității Militare 01585 din Petreşti, str. Valea Sebeșului nr. 58, Județul Alba telefon: 0258/743.795, interior 106.

 

Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj

– contabil şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice, vechime în specialitatea studiilor, minimum 10 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 13:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10:00, proba scrisă; 9 mai 2017, ora 14:00, proba interviu.

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul U.A.T. Municipiul Blaj, până la data de 26.04.2017. (Relaţii suplimentare: 0258/710110).

 

Primăria Comunei Lupşa

– inspector de specialitate, grad profesional debutant – Compartiment Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii, Programe, Proiecte;

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic

şofer (buldoexcavator), treapta profesională I – Compartiment administrativ, S.V.S.U., Drumuri Comunale;

Condiţii: studii medii sau studii generale; vechime minimă în muncă, minimum 3 ani; permis de conducere categoria B sau B + C şi diplomă absolvire curs de mecanic maşini şi utilaje; aviz psihologic conducător auto

şofer (autobasculantă tip Raba), treapta profesională I (2 posturi) – Compartiment administrativ, S.V.S.U., Drumuri Comunale.

Condiţii: studii medii sau studii generale; vechime minimă în muncă, minimum 3 ani; permis de conducere categoria B + C şi atestat conducător auto; aviz psihologic conducător auto.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2017

Concurs: 8 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 11 mai 2017, ora 11:00: proba interviu; 15 mai 2017, ora 11:00: proba practică.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Lupşa, str. Principală nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0258/769.225.

 

Şcoala Gimnazială Nr. 2, Sebeş

– îngrijitor.

Condiţii: studii minime generale (minimum 8 clase); vechime în muncă: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 5 mai 2017, ora 13.00 – proba practică; 9 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială Nr. 2, cu sediul în Sebeş, Piaţa Libertăţii nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0258/731922

Primăria comunei Şpring

referent clasa III, grad profesional debutant

Condiţii: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul; nivel mediu de cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel).

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 8 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 10 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

şofer, 1 post, în cadrul compartimentului de specialitate al primarului comunei Şpring, compartimentul SVSU (Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă)

Condiţii: permis de conducere categoria B,C, vechime în muncă: minimum 1 an de zile.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 10 zile

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 5 aprilie 2017, ora 10.00: proba interviu; 8 aprilie 2017, ora 10.00: proba practică.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Şpring organizează concurs la sediul din localitatea Şpring, Str. Doştatului nr. 94, judeţul Alba, telefon 0258765019, fax 0258765045, e-mail: [email protected]

 

Primăria Comunei Livezile

– inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul Stare civilă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concurs: 12 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă la Sala de la Direcția Generală de Asistența Socială si Protecția Copilului Alba (vizavi de Liceul Horea, Cloșca și Crișan); 18 mai, 2017,ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Livezile, judeţul Alba, telefon 0258/868.120.

 

Şcoala Gimnazială Noşlac

– secretar (0.5 normă).

Condiţii: studii superioare; vechime în muncă (constituie avantaj); cunoştinţe de utilizare a tehnologiei informaţiei (operare PC. birotică); disponibilitate la program de 4 ore zilnic.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 13.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 9 mai 2017, ora 09.00: proba practică urmată de un interviu.

elaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Noşlac din Noşlac, Str. Şcolii nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258/889109 sau 0751882563

Primăria Municipiului Alba Iulia

-auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 9:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

ACTUALITATE

Acţiune a Poliţiei şi RAR Alba, la Aiud. Amenzi de aproape 8000 de lei, zeci de şoferi sancţionaţi

Publicat

Zeci de şoferi au fost amendaţi, luni, de poliţiştii din Aiud, care au organizat o acţiune, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, pentru prevenirea accidentelor rutiere cauzate de starea tehnică necorespunzătoare a autovehiculelor.

Potrivit IPJ Alba, în 19 februarie, poliţiştii Compartimentului Rutier Aiud, împreună cu specialişti din cadrul Registrului Auto Român – Alba, au organizat o acţiune ce a avut ca scop depistarea şoferilor care conduc, pe drumurile publice, autoturisme ce nu îndeplinesc condiţiile tehnice pentru circulaţia în condiţii de siguranţă.

Cu ocazia acestei acţiuni au fost verificate 15 autovehicule, la 6 dintre acestea fiind identificate diverse defecţiuni tehnice.

Conducătorii acestora au fost sancţionaţi contravenţional, iar complementar sancţiunii s-a dispus retragerea certificatelor de înmatriculare.

Alţi 19 conducători auto au fost sancționați pentru alte abateri de la normele legale privind circulaţia pe drumurile publice.

Valoarea totală a sancţiunilor aplicate a fost de 7.685 lei.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Tânăr REŢINUT de Poliţie, la Alba Iulia, pentru furt. A mai fost cercetat şi în alte dosare penale

Publicat

Poliţiştii din Alba Iulia l-au reţinut pe un tânăr care a furat dintr-un magazin mai multe produse alimentare. Acesta a mai fost cercetat pentru furturi, loviri şi distrugere.

Poliţiştii de investigaţii criminale din cadrul Poliţiei Municipiului Alba Iulia au luat, luni, măsura reţinerii, pentru o perioadă de 24 de ore, faţă de un tânăr de 24 de ani, din Alba Iulia, care este cercetat sub aspectul comiterii infracțiunii de furt, transmite IPJ Alba.

Acesta ar fi sustras dintr-un magazin din Alba Iulia mai multe produse alimentare, în valoare de 129 de lei şi a fost surprins de agentul de pază al magazinului, care a anunţat Poliţia.

Tânărul nu este la prima faptă penală, în urma verificărilor efectuate, poliţiştii constatând că a mai fost cercetat şi în alte dosare, pentru furturi, distrugere şi lovire.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

A condus o motocicletă fără permis şi sub influenţa alcoolului. Dosar penal pentru un bărbat din Ocna Mureş

Publicat

Un bărbat în vârstă de 62 de ani din Ocna Mureş este cercetat penal după ce a condus o motocicletă fără permis şi cu alcoolemie de 1,06.

Potrivit IPJ Alba, în 19 februarie, în jurul orei 23.30, poliţiştii din Ocna Mureş l-au depistat pe un bărbat de 62 de ani din oraş, în timp ce conducea o motocicletă, fiind sub influenţa băuturilor alcoolice şi fără a poseda permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.

În urma testării motociclistului cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 1,06 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv pentru care a fost condus la spitalul din Aiud unde  i-au fost recoltate mostre de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Faţă de acesta, cercetările sunt continuate sub aspectul comiterii infracțiunilor de conducere sub influenţa alcoolului şi conducere fără permis.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

DNA cere închisoare cu executare pentru Ludovic Orban. Sentința va fi pronunțată pe 5 martie

Publicat

La ultimul termen din dosarul în care este judecat liderul PNL, Ludovic Orban, procurorii DNA au cerut instanței să decidă o pedeapsă cu închisoare cu executare. Procurorii vor, totuși, o condamnare spre minimul pedepsei. În prima instanță, liderul PNL a fost achitat.

Judecătorii instanței supreme se vor pronunța pe 5 martie în dosarul președintelui PNL.

„Aștept să se facă dreptate. Din punctul meu de vedere, lucrurile sunt extrem de clare, de limpezi, nu mi-am folosit în niciun fel influența politică (…) Nu am luat niciun leu”, a declarat Orban, la ieșirea din sala de judecată.

Întrebat cum comentează solicitarea DNA, liderul PNL a răspuns: „La instanța de fond, a cerut pedeapsă cu executare spre medie. DNA nu are nicio probă suplimentară, nu a adus niciun martor suplimentar față de instața de fond”.

„Nu am niciun fel de motiv să cred că verdictul care a fost dat la instanța de fond poate fi modificat”, a mai spus Orban.

Solicitarea DNA a fost formulată luni, la sediul Înaltei Curți de Casație și Justiție unde are loc ultimul termen în procesul început în 2016 în care liderul PNL, Ludovic Orban, este acuzat de fapte de corupție.

Înainte de a intra în sala de judecată, preşedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat că aşteaptă ca instanţa să demonstreze faptul că este nevinovat. El a mai declarat că se aşteaptă ca această campanie împotriva luptei anticorupţie să înceteze, iar în situaţia în care procurorii fac abuzuri, „să se pronunţe acele entităţi care sunt învestite de Constituţie şi de legile ţării”.

„Astăzi este ultimul termen, se suţin pleodoariile finale. Mă duc exact cum am participat în fiecare fază a procedurilor juridice atât la DNA, cât şi la instanţa de recurs. Aştept să mi se facă dreptate, aştept ca instanţa să judece exact după faptă, după lege şi să dea acea decizie care mi se pare normală şi care să consfinţească faptul că eu nu am săvârşit nicio infracţiune”, a declarat Ludovic Orban.

Întrebat de ce susţine DNA, în ciuda faptului că el se consideră „o victimă” a acestei instituţii, liderul PNL a spus că nu este de acord cu abuzurile anumitor procurori.

„Faptul că am spus că nu văd niciun temei de revocare a procurorului-şef DNA, nu înseamnă că eu sunt de acord ca anumiţi procurori să comită abuzuri. Dimpotrivă, ştiţi foarte bine că, atunci când au apărut astfel de cazuri, am spus că este în interesul DNA şi în interesul percepţiei generale ca procurorii care în mod evident au săvârşit abuzuri să dispară din instituţie”, a continuat el.

„Eu aştept ca în România să înceteze campania asta mizerabilă care este dusă împotriva lupte anticorupţie şi care este dusă taman de oamenii care, mulţi dintre ei au probleme reale atât cu DNA, cât şi în instanţă. Eu cred că asupra activităţii instituţiilor din zona de Justiţie trebuie să se pronunţe acele entităţi care sunt învestite de Constituţie şi de legile ţării”, a continuat acesta.

Orban a fost trimis în judecată în 17 mai 2016, de către procurorii DNA, care l-au acuzat că şi-a folosit influenţa pentru a obţine foloase necuvenite. În 11 aprilie 2016, ziua în care a fost pus sub control judiciar, Orban a anunţat că îşi retrage candidatura la Primăria Capitalei şi demisionează din funcţiile de prim-vicepreşedinte PNL şi vicepreşedinte al Camerei Deputaţilor, el rămânând deputat până la încheierea mandatului, în decembrie 2016.

În 31 ianuarie 2017, Orban a fost achitat de un complet de trei judecători al instanţei supreme. Decizia nu a fost definitivă şi a fost contestată la completul de cinci judecători al instanţei supreme.

sursa: digi24.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

ITM Alba: Amenzi de 40.000 de lei pentru munca „la negru”. Nereguli constatate de inspectori

Publicat

Inspectorii ITM au depistat, în urma controalelor din perioada 12-16 februarie, două persoane care munceau fără documentele legale. Doi agenți economici au primit amenzi în cuantum total de 40.000 de lei pentru munca nedeclarată. 

În domeniul relaţiilor de muncă au fost controlate 54 de unități. Inspectorii ITM au depistat două persoane care munceau fără forme legale de angajare. S-au aplicat 8 avertismente și două amenzi în valoare de 40.000 de lei.

Agenţi economici sancţionaţi pentru muncă nedeclarată:

  • S.C.EASY SOLD SRL Alba Iulia- comert – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa (munca nedeclarata) – Art. 260 alin.1.lit.e. Codul Muncii -amenda de 20.000 lei;
  • – 1 pers. depistata in lucru pe perioada suspendarii contractului individual de munca – Art. 260 alin.1.lit.e^2 din Codul Muncii – amenda de 20.000 lei;
  • S.C. JOBS TRAVEL USA SRL Alba Iulia – comert – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa,(munca nedeclarata) – Art. 260 alin.1.lit.e. Codul Muncii – Avertisment;
  • Gradinita nr. 12. Aiud – 1 pers. fara contract individual de munca incheiat in forma scrisa – Art. 260 alin.1.lit.e.Codul Muncii – Avertisment;

Principalele deficienţe stabilite în controale:

  • Primirea în lucru a salariaţilor fără întocmirea în formă scrisă a contractelor individuale de muncă;
  • Netransmiterea in Revisal a contractelor individuale de munca nou intocmite ;
  • neplata orelor suplimentare;
  • neacordarea repausului saptamanal;
  • neconducerea corecta a evidenţei timpului lucrat ;
  • contractele individuale de muncă nu au fost completate cu clauze referitoare la criteriile de evaluare a activităţii profesionale a salariaţilor aplicabile la nivelul angajatorului;
  • primirea la muncă a persoanelor s-a realizat în absenţa certificatului medical (fişa de aptitudine);
  • regulamentul intern nu conţine dispoziţii referitoare la criteriile şi procedurile de evaluare profesională a salariaţilor;
  • registrul general de evidenţă al salariaţilor în format electronic nu se păstrează la sediul societăţii ori nu este condus la zi;

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, au fost controlaţi 50 de agenţi economici şi date două avertismente.

Principalele deficienţe stabilite în controale :

  • Lipsa fiselor de aptitudini eliberate in urma examinarii medicale la angajare si/sau periodica a lucratorilor.
  • Lipsa evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru activitatile desfasurate
  • Lipsa autorizarii initiale si a verificarilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementarilor ISCIR
  • Lipsa instruirii periodice a lucratorilor
  • Organizarea necorespunzatoare a activitatii de nivelul unitatilor, conform noilor reglementari din HG 955/2010
  • Lipsa instructiunilor proprii de securitatea muncii pentru activitatile desfasurate
  • Desfasurarea activitatii fara efectuarea examenului medical la angajare si/sau periodic a lucratorilor
Citește mai departe
Publicitate
Publicitate