Contacteaza-ne si pe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Universitatea din Alba Iulia, primării şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii de participare la concurs

avatar

Publicat

universitatea UAB

universitate uab 2În această perioadă, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– psiholog în cadrul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (C.I.C.O.C.);

– îngrijitor în cadrul Serviciului Administraţie Patrimoniu şi de Aprovizionare;

– paznic în cadrul Serviciului de Pază.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 17 mai 2017 – proba scrisă/practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, Judeţul Alba, telefon: 0258/806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

– medic primar specialitatea psihiatrie; (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie (0,5 normă)

 – medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

– medic;

Condiţii pentru:

medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie:studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau
echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală: adeverinţă/ certificat de confirmare în gradul profesional;
asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2017, ora 16.00

Concurs: 16 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755069660.

Direcția pentru Agricultură Județeană Alba

consilier superior la Compartimentul formare profesională, promovare şi elaborare proiecte Serviciul Implementarea politicilor, strategiilor în agricultură şi industrie alimentară, consultanţă agricolă şi formare profesională din cadrul Direcţiei pentru Agricultură Alba

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agronomie specializarea agricultură, în domeniul horticol specializarea horticultura şi în domeniul zootehnie specializarea zootehnie; cunoştinţe operare PC – nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 21 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.

Concurs: 29 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 30 mai 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției pentru Agricultură Județeană Alba, Orașul Alba Iulia, Calea Moților, nr. 112, telefon 0258/835.342, interior 120.

Casa Județeană de Pensii Alba

– consilier, clasa I, grad profesional superior

Condiţii: studii superioare economice/juridice/administrative de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, necesare exercitării funcţiei publice, de minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 mai 2017, ora 10:00

Concurs: 3 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 5 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Casei Judeţene de Pensii Alba, Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 61, judeţul Alba, telefon 0258/811.531.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef birou, gradul II, Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic.

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie geodezică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel superior program AutoCAD, GeoMedia, Microsoft Office.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2, din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0258/819.462, 0258/812.545.

Primăria Municipiului Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Proiecte cu Finanţare Internă şi Internaţională – Direcţia Tehnică – Aparatul de specialitate al primarului .

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 15 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004,  interior 133.

Primăria Municipiului Blaj

– inspector debutant, Birou Achiziţii Publice

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice sau ştiinţe juridice.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 mai 2017

Concurs: 22 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; 24 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj

– îngrijitor grupă preşcolari cu 0,5 normă

Condiţii: studii medii; vechime în speciaiitatea studiilor necesare ocupării postului; nu se solicită.

Anunţ publicat în 20 aprilie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 10 zile.

Concurs: 15 mai 2017, ora 12.00: proba scrisă; 15 mai 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Colegiului Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj, str. Simion Bărnuţiu nr. 2, Judeţul Alba, telefon 0258/711.208, 0258/710.661.

Primăria Comunei Sântimbru

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel): nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 15 mai 2017, ora 10:00 – proba suplimentară; 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, județul Alba, str. Blajului nr. 187, județul Alba, telefon/fax 0258/842.101.

Primăria Comunei Meteş

– consilier II în cadrul Compartimentului Contabilitate-Achiziţii publice – Resurse Umane

Condiţii: studii superioare economice sau – Facultatea de drept – specializarea Ştiinţe juridice sau Administraţie Publică; vechime în specialitatea studiilor – 3 ani;

aptitudini de operare pe calculator Microsoft Office – (Word, Excel etc.), Internet Explorer; cunoştinţe medii limba engleză scris şi vorbit.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 mai 2017, ora 15.00

Concurs: 15 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 16 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Meteş, cu sediul în comuna Meteş, Str. Principală nr. 43, judeţul Alba sau la telefon 0258/849.003

Şcoala Gimnazială Scărişoara

îngrijitor

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

muncitor de întreţinere

Condiţii: nivelul studiilor: studii generale/medii/curs de calificare profesională/școală profesională, cu cel puţin una din calificările: lăcătuş, tâmplar, zugrav, electrician etc.

vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

Anunţ publicat în 21 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 de zile.

Concurs: 22 mai 2017, ora 14:00: proba scrisă; 24 mai 2017, ora 14:00: proba practică; 24 mai 2017, ora 16:00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Scărişoara, str. Centru nr. 194, Judeţul Alba, telefon: 0258/777.529.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Biroului Buget-finanţe, contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte Finanţare Internă şi Nerumbursabilă, Investiţii Achiziţii Publice, Impozite şi Taxe Locale.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în ştiinţe economice; vechimea în specialitate studiilor – minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Compartimentului Cadastru şi Fond Funciar.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în Măsurători Terestre şi Cadastru; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.

Primăria Comunei Sohodol

– şofer I, studii medii – Compartimentul Deservire şi Întreţinere.

Condiţii: studii medii; adeverinţă care să ateste minimum 5 ani de vechime de conducător auto; permis de conducere categoria B, C, E; atestat profesional pentru categoriile C şi E;

aviz psihologic valabil; aviz medical apt conducător auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 9 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 11 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076.

Primăria Comunei Unirea

– şofer

Condiţii: studii medii; vechime în meserie: minimum 3 ani; permis de conducere: categoria B; atestat pentru maşini şi utilaje de terasamente.

Anunţ publicat în 14 aprilie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 10 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se obţin la Primăria Comunei Unirea, judeţul Alba, cu sediul în localitatea Unirea, Str. Mureşului nr. 597, judeţul Alba, telefon 0258/876101.

Primăria Comuna Bistra

– referent, gradul profesional II, în cadrul Compartiment centrul de zi pentru copii „Sfântul Nicolae„ din subordinea Primarului/Consiliului local.

Condiţii: studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat; certificat de calificare profesională sau diplomă absolvire educator sau educator specializat; vechime în muncă: minimum 6 luni.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 10 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 mai 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la Comuna Bistra, cu sediul în localitatea Bistra, Calea Turzii nr. 100, Județul Alba, telefon 0258/773105.

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

director executiv – Direcţia Relaţii Contractuale (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau în ştiinţe biologice şi biomedicale – specializarea medicină; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 12 aprilie. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile

Concurs: 15 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Aiud

– poliţist local, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Poliţia Locală – Compartiment Disciplină în construcţii şi afişajul stradal.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; aviz psihologic pentru funcţia solicitată.

Anunţ publicat în 12 aprilie. Termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 22 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Primăria Comunei Ciugud

– inspector de specialitate debutant în cadrul Compartimentului Achiziţii Publice;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice.

contabil şef în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil:

Condiţii: studii universitare superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta, în domeniul financiar-contabil, vechime necesară – vechime în specialitatea studiilor – minimum 7 ani, cursuri şi perfecţionări – studii de masterat sau postuniversitare în domeniul economic, membru al Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

Perioada limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 10 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ciugud, nr. 141, Judeţul Alba, telefon 0258/841.205, interior 1014 .

Primăria Muncipiului Aiud

-arhitect – şef al municipiului Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

director executivDirecţia de Asistenţă socială din subordinea Consiliului Local Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Direcţia Economică – Compartiment Impozite şi taxe locale persoane fizice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an

consilier, clasa I, grad profesional superior – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 10 mai 2017, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

inspector de specialitate IA (inginer peisagist) – Compartiment zone verzi

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime necesară ocupării postului: debutant; cunoştinţe operare PC.

– şofer I – Compartiment administrativ:

Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria B; minimum 2 ani vechime în muncă; certificat de calificare profesională (motostivuitorist)

– şofer I, Compartiment administrativ:

Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria B, C, E; minimum 9 ani vechime în muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 aprilie 2017, ora 15.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 11 mai 2017, ora 10.00: proba practică; 16 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

 

Unitatea Militară 01585 din Petreşti

– muncitor calificat IV (electrician) – plutonul deservire/atelier de reparaţii tehnică auto, scule şi dispozitive speciale.

Condiţii: studii generale profesionale în domeniu sau curs de calificare; vechime: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 14:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă; 10 mai 2017, ora 11.00: proba practică; 16 mai 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Unității Militare 01585 din Petreşti, str. Valea Sebeșului nr. 58, Județul Alba telefon: 0258/743.795, interior 106.

 

Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj

– contabil şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice, vechime în specialitatea studiilor, minimum 10 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 13:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10:00, proba scrisă; 9 mai 2017, ora 14:00, proba interviu.

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul U.A.T. Municipiul Blaj, până la data de 26.04.2017. (Relaţii suplimentare: 0258/710110).

 

Primăria Comunei Lupşa

– inspector de specialitate, grad profesional debutant – Compartiment Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii, Programe, Proiecte;

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic

şofer (buldoexcavator), treapta profesională I – Compartiment administrativ, S.V.S.U., Drumuri Comunale;

Condiţii: studii medii sau studii generale; vechime minimă în muncă, minimum 3 ani; permis de conducere categoria B sau B + C şi diplomă absolvire curs de mecanic maşini şi utilaje; aviz psihologic conducător auto

şofer (autobasculantă tip Raba), treapta profesională I (2 posturi) – Compartiment administrativ, S.V.S.U., Drumuri Comunale.

Condiţii: studii medii sau studii generale; vechime minimă în muncă, minimum 3 ani; permis de conducere categoria B + C şi atestat conducător auto; aviz psihologic conducător auto.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2017

Concurs: 8 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 11 mai 2017, ora 11:00: proba interviu; 15 mai 2017, ora 11:00: proba practică.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Lupşa, str. Principală nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0258/769.225.

 

Şcoala Gimnazială Nr. 2, Sebeş

– îngrijitor.

Condiţii: studii minime generale (minimum 8 clase); vechime în muncă: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 5 mai 2017, ora 13.00 – proba practică; 9 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială Nr. 2, cu sediul în Sebeş, Piaţa Libertăţii nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0258/731922

Primăria comunei Şpring

referent clasa III, grad profesional debutant

Condiţii: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul; nivel mediu de cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel).

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 8 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 10 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

şofer, 1 post, în cadrul compartimentului de specialitate al primarului comunei Şpring, compartimentul SVSU (Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă)

Condiţii: permis de conducere categoria B,C, vechime în muncă: minimum 1 an de zile.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 10 zile

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 5 aprilie 2017, ora 10.00: proba interviu; 8 aprilie 2017, ora 10.00: proba practică.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Şpring organizează concurs la sediul din localitatea Şpring, Str. Doştatului nr. 94, judeţul Alba, telefon 0258765019, fax 0258765045, e-mail: [email protected]

 

Primăria Comunei Livezile

– inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul Stare civilă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concurs: 12 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă la Sala de la Direcția Generală de Asistența Socială si Protecția Copilului Alba (vizavi de Liceul Horea, Cloșca și Crișan); 18 mai, 2017,ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Livezile, judeţul Alba, telefon 0258/868.120.

 

Şcoala Gimnazială Noşlac

– secretar (0.5 normă).

Condiţii: studii superioare; vechime în muncă (constituie avantaj); cunoştinţe de utilizare a tehnologiei informaţiei (operare PC. birotică); disponibilitate la program de 4 ore zilnic.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 13.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 9 mai 2017, ora 09.00: proba practică urmată de un interviu.

elaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Noşlac din Noşlac, Str. Şcolii nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258/889109 sau 0751882563

Primăria Municipiului Alba Iulia

-auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 9:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Șoferii care folosesc telefonul mobil sau camera pentru a face filmări vor risca o amendă de câteva sute

avatar

Publicat

Șoferii care folosesc telefonul mobil sau camera pentru a face filmări vor risca o amendă de câteva sute de lei, potrivit unui proiect de act normativ înregistrat recent la Senat. În plus, dacă din cauza filmatului alte persoane sunt puse în pericol, șoferii vor risca să-și piardă permisul auto pentru trei luni.

Propunerea legislativă pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice a fost înregistrată marți la Senat pentru dezbatere. Ca să se aplice, aceasta trebuie să treacă de Parlament și de șeful statului.

Concret, proiectul prevede introducerea unei amenzi pentru șoferii care folosesc telefoane mobile sau camere pentru a face filmări în timp ce se află la volanul mașinii. Aceasta va fi de două sau trei puncte-amendă, adică, în prezent, 290 sau 435 de lei, la care se vor adăuga și două puncte de penalizare.

Pe deasupra, dacă în timp ce filmează șoferul săvârșește o faptă care pune alte persoane în pericol, acesta va risca să-și piardă permisul auto pentru o perioadă de 90 de zile.

Bine de știut este că proiectul face referire la dispozitivele ținute efectiv cu mâna în timp ce sunt folosite, nu la cele care pot fi fixate pe bord sau pe parbriz, de exemplu.

Atenție! Proiectul de lege NU se aplică momentan. Pentru a intra în vigoare, acesta trebuie adoptat de Parlament, promulgat prin decret prezidențial și publicat în Monitorul Oficial.

sursa: avocatnet.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Locuinţele sociale vor putea fi cumpărate de chiriaşi, în rate, fără dobândă. PROIECT, la Senat

avatar

Publicat

Locuinţele sociale ar putea fi vândute chiriaşilor după un an de la data încheierii contractului de închiriere, la cererea acestora. Suma va putea fi achitată şi în rate, fără dobândă, potrivit unui proiect legislativ inițiat la Senat. Mai mult, chiriașii care sunt și funcționari publici vor avea reducere.

Legea locuinței nr. 114/1996 prevede acum că locuinţele sociale nu pot fi vândute, dar acest articol se referea, în fapt, la vânzarea către terțe persoane, conform scopului inițial al actului normativ, citat de inițiatorii proiectului în expunerea de motive. De asemenea, se argumentează că spre deosebire de locuințele sociale, cele alocate prin ANL pot fi vândute către chiriași:

“Vânzarea acestora ar fi benefică atât pentru locator cât și pentru locatar, în ceea ce privește întreținerea locuințelor, mai ales că persoanele care stau cu chirie nu au niciun interes să facă eforturi financiare pentru a face eventuale reparații.”

Inițiatorii consideră că suma plătită drept chirie ar putea fi considerată ca avans, iar restul ratelor să fie achitate pe o perioadă de mai mulți ani.

Potrivit proiectului, locuințele sociale pot fi vândute chiriașilor care dețin locuința în baza contractului de închiriere, la cerea acestora, după trecerea unei durate de un an de la încheierea contractului de închiriere.

Cererea de cumpărare este aprobată de autoritatea publică locală în termen de 10 zile calendaristice, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în termen de 10 zile calendaristice de la data aprobării cererii de cumpărare, în caz contrar chiriașul având dreptul la despăgubiri materiale.

Prețul de vânzare al locuinței nu poate depăși 30% din limita minimă a prețului prevăzut de Institutul Național de Statistică la data vânzării – cumpărării.

Prețul de vânzare se achită în rate egale neproducătoare de dobânzi, în termen de maximum 30 de ani, prin plata efectuată la casieria sau în contul Trezoreriei unității administrativ teritoriale, fără internmediul vreunei instituții de creditare bancară. Cumpărătorul poate să achite prețul mai repede decât durata stabilită.

Ratele lunare neproducătoare de dobânzi nu pot depăși 10% din venitul net realizat pe membru de familie, de titularul contractului de vânzare-cumpărare și de familia acestuia avut la data încheierii contractului de vânzare-cumpărare, cu excepția în care cumpărătorul consimte altfel.

Funcționarii publici vor cumpăra locuința socială la preț de vânzare 20% din limita minimă a prețului INS, conform proiectului. De la data cumpărării, locuințele sociale nu se vor putea înstrăina timp de 10 ani.

Dacă va fi votată și în plenul Camerei Deputaților și va fi adoptată, chiriașii din locuințele sociale care dețin contracte de închiriere încheiate înainte de intrarea în vigoare a acestei legi, vor putea depune cererea de cumpărare la data intrării în vigoare a legii sau ulterior, dacă a trecut cel puțin un an.

sursa: legestart.ro, senat.ro

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO-FOTO: „Necaz mare ne-a dat Dumnezeu. Natura s-a răzbunat”. Urmele lăsate de POTOPUL din comuna Cricău

avatar

Publicat

O noapte lungă și grea au avut de trecut localnicii din Șard, Ighiu, Bucerdea, Circău și Țălna, satele care au fost lovite de viitura de vineri. Sunt cele mai mari inundații din ultimii 45 de ani spun oamenii. Peste 400 de case au fost inundate, zeci de mașini și utilaje agricole au fost păcute praf, sute de animale moarte, mai mulți oameni au fost evacuați și transportați la spital în stare de șoc, drumurile au fost închise și chiar distruse pe kilometri întregi.

Apa a ras tot ce i-a stat în cale spre durerea localnicilor care nu au avut cum să facă față naturii dezlănțuite. Doar o minune a făcut să nu fie și victime omenești, iar mulți dintre localnici o spun ca și cum ar fi primit doar un avertisment. Natura măcelărită de drujbe s-a răzbunat. Rădăcinile butucilor de la copacii tăiați fără discernământ nu au mai oprit torentul de  pe munte ci au pornit la vale odată cu apa, măturând totul în cale. 

”Doamne ajută/ Doamne ferește” – așa se salută acum între ei cei cărora apa le-a luat aproape totul. Toți trăiesc cu teama că la fiecare ploaie mai serioasă natura se va dezlănțui din nou.

Pe unii viitura i-a prins acasă și s-au adăpostit pe unde au putut. „Ne-am urcat în pod când a venit apa. Am stat acolo, eram neputicioși. Ne-a dus porumbu, ne-a dus găinile” povesteșe cu lacrimile în bărbie o femeie.

O altă femeie povestește că nu a fost acasă și a văzut dezastrul abia când s-a întors. „Eram la lucru. Am venit prin pădure pentru că aveam fata cea mică acasă. Am crezut că mor”

În timp ce se uita la utilajele care încercau să scoată nămolul din curte, o femeie repeta: Necaz mare avem, necaz mare.

Spune că nu nici măcar n-a fost zgomot mare în momentul în care a veniut viitura.

„A auzit fata din casă că au a pocnit ceva afară și a ieșit să vadă ce e. Atunci a și pornit apa și a umplut curtea. Nici m-am putut face nimic. Omu meu e bolnav, la pat, și mă gândem ce fac cu el că eu mă urc în pod dar el nu se poate mișca. A dat Dumnezeu și n-a mers chiar până la el a pat” spune femeia trecută de 70 de ani.

„Necaz mare”, asta spunea și un bărbat care se odihne în lopadă după ce toată ziua a încercat să-și curețe curtea. Este printre cei puținii care au scăpat de furia apelor și doar curtea i-a fost inundată, casa a scăpat.

„Dintr-o dată am auzit o bubuitură. Nu ne așteptam pentru că a plouat un pic, dupaia dintr-o dată a venit de sus de la munte. Când a venit a doua oară a luat mașina vecinului și un Jeep. Am avut aici 12 paleți de BCA, pe toți i-a luat apa. În curte a intrat și mi-a scos în drum lemnele tăiate” povesteșe un alt localnic.

În toate saltele afectate de viitură se muncește încă de azi noapte pentru a face lumină. Pe lângă oameni, și echipajele de la ISU, jandarmi, militarii, Crucea Roșie, echipaje de la gaz se află încă de la primele ore ale dimineții în teren pentru a-i ajuta pe localnici să scoată apa din cuți și case.

VEZI: Peste 400 de case inundate, 20 de mașini distruse de viituri, 3 persoane izolate. Bilanțul DEZASTRULUI în ALBA

Un detașament format din 21 de militari și 5 mijloace tehnice acționează în zona localităților Ighiu și Bucerdea Vinoasă din județul Alba pentru deblocarea drumurilor și înlăturarea efectelor produse de viituri.

FOTO-VIDEO: Imagini de COȘMAR după viitura de la Bucerdea și Cricău. Mai multe persoane, la spital în stare de șoc

Oamenii nu mai au apa, viitura a inundat fântânile și a rupt rețeaua de apa. În ajutorul lor, cinci angajaţi şi voluntari ai organizaţiei s-au deplasat cu 2 autospeciale în localităţile Cricău şi Bucerdea Vinoasă şi vor asigura necesarul de apă potabilă pentru familiile afectate, fiind planificată distribuirea a peste 1.400 de sticle de apă potabilă.

Potrivit ISU, în județul Alba s-au continuat acțiunile de intervenție pentru înlăturarea efectelor inundațiilor produse în data de 22 iunie 2018 după cum urmează:

loc. Cricău, com. Cricău: 23 de subsoluri unde s-a evacuat apa, s-au decolmatat 500 m rigolă la drumuri comunale;
loc. Șard, com. Ighiu: 8 subsoluri și curți, s-a evacuat apa;
loc. Bucerdea, com. Ighiu: 15 subsoluri, curți, s-a evacuat apa, se intervine pentru cu utilaje grele pentru decolmatarea albiei și regularizarea cursului pe Valea Bucerzii, decolmatarea unui podeț și evacuarea unui autoturism acoperit de aluviuni;
loc. Micești, mun. Alba Iulia: 3 subsoluri și curți, s-a evacuat apa.
În urma informării primite de la SDEE Electrica, s-a reluat alimentarea cu energie electrică pe raza com. Ighiu și com. Cricău, la această oră nu mai sunt utilizatori nealimentați.

 

Forțe de intervenție ISU Alba: 7 ofițeri, 34 subofițeri, 7 autospeciale, 1 autospecială grupă operativă, 3 autospeciale de muncă operativă, 7 motopompe, 1 ambulanță SMURD, unelte genistice (lopeți).

Forțe în sprijin: IPJ Alba: 6 agenti cu 3 echipaje auto; IJJ Alba: 2 ofițeri, 24 subofițeri, 2 autocamioane, unelte genistice; ISU SB: 1 of, 17 subofițeri, 1 microbuz, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, unelte genistice (lopeți); ISU HD: 18 subofițeri, 1 microbuz, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, 1 instalație de potabilizare a apei, unelte genistice (lopeți); ISU CJ: 19 subofițeri, 1 microbuz, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, unelte genistice (lopeți); ISU BH: 1 subofițeri, 1 autospecială, 2 motopompe transportabile, 1 instalație de potabilizare a apei; Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Alba: 3 persoane cu 2 motopompe; Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Ighiu: 8 persoane cu 3 buldoexcavatoare; Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Cricău: 4 persoane cu 1 buldoexcavator;

U.M. 01684 Alba Iulia: 3 ofițeri, 20 subofițeri, 1 buldoexcavator, 1 autobasculantă, 1 automacara 12,5 to, 2 autocamioane pentru transport efective și unelte genistice(lopeți); Sistemul de Gospodărire al Apelor Alba: 5 persoane cu 1 buldoexcavatoar, 1 excavator, 1 autocamion; Electrica: 3 persoane cu 1 auto; E-on Gaz: 15 persoane cu 4 auto.

Se intervine în continuare pentru înlăturarea efectelor negative.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Dragnea le cere iertare românilor din pușcării. Primă reacție după condamnarea la 3 ani și 6 luni de închisoare

avatar

Publicat

Liviu Dragnea a avut vineri după-amiază o primă reacție la condamnarea sa la 3 ani și 6 luni de închisoare în dosarul angajărilor fictive la DGASPC Teleorman. Acesta a spus că rămâne președintele PSD, a Camerei Deputaţilor şi a coaliţiei de guvernare şi că va merge „până la capăt”. Liderul PSD a mai atras atenția că social-democraţii au greşit având o atitudine procedural corectă în Parlament, iar de acum vor fi „mult mai fermi şi mai radicali” cu legile justiției. Totodată, Dragnea a făcut o declarație care a atras atenția: le-a cerut scuze „miilor de români care stau în puşcărie pe un articol neconstituţional”

VEZI: Liviu Dragnea, CONDAMNAT la 3 ani și 6 luni închisoare cu executare de ÎCCJ. Decizia nu este definitivă

Liviu Dragnea a făcut aceste declaraţii la finalul şedinţei Comitetului Executiv Naţional al PSD, care a avut loc în biroul său din Parlament, ci nu în sala grupului PSD, acolo unde era anunţat. El a venit în faţa jurnaliştilor împreună cu ceilalţi lideri ai partidului, între care Viorica Dăncilă, Gabriela Firea, Olguţa Vasilescu, Paul Stănescu, Marian Neacsşu, Rovana Plumb, Mihai Fifor, Codrin Ştefănescu.

El a spus că le-a transmis colegilor săi din PSD că obiectivele lui răman aceleaşi: programul de guvernare să fie pus în practică, iar statul paralel să fie zdrobit.

„Şi va fi zdrobit. Miilor de români care stau în puşcărie pe un articol neconstituţional, alţii sunt târâţi pe la DNA şi prin tribunale pe acelasi articol sovietic le cer iertare că s-a lungit atât de mult modificarea Codului penal. Poate nu o să mă ierte. Maniera de a avea o abordare procedural corectă s-a dovedit una greşită, pentru că în Parlament nu se mai poate vorbi de adoptarea procedurii normale, dezbateri, adoptare si promulgare”, a mai spus Liviu Dragnea.

Sursa: News.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Mai multe conducte de gaz au fost rupte de viitură la Bucerdea. Se lucrează la remedierea situației

avatar

Publicat

Ca urmare a fenomenelor meteo extreme, respectiv a revărsărilor de ape de vineri, alimentarea cu gaze naturale a localităţii Bucerdea Vinoasă din judeţul Alba a fost afectată parţial, mai multe conducte de distribuţie a gazelor naturale fiind rupte de viitură.

Pentru îndepărtarea oricărui potenţial pericol, mai multe echipe au intervenit  şi au sistat alimentarea cu gaze naturale la aproximativ 150 dintre consumatorii din localitate.

Aflate în teren, 6 echipe ale Delgaz Grid lucrează la acest moment pentru reluarea serviciului de distribuţie a gazelor naturale, acesta începând cu ora 12.00 pentru majoritatea consumatorilor.

„Echipele companiei fac tot posibilul, dată fiind situaţia dificilă din teren, să realimenteze câţi mai mulţi consumatori în cursul zilei de astăzi.

Compania solicită consumatorilor să închidă toate focurile, iar după reluarea distribuţiei gazelor naturale să supravegheze modul de ardere a acestora timp de 30 minute.

În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă al Delgaz Grid la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie” a transmis Delgaz Grid.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate