Contacteaza-ne si pe

ADMINISTRATIE

POSTURI la Universitatea din Alba Iulia, primării şi alte instituţii publice din judeţul Alba. Condiţii de participare la concurs

avatar

Publicat

universitatea UAB

universitate uab 2În această perioadă, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– psiholog în cadrul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (C.I.C.O.C.);

– îngrijitor în cadrul Serviciului Administraţie Patrimoniu şi de Aprovizionare;

– paznic în cadrul Serviciului de Pază.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 17 mai 2017 – proba scrisă/practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, Judeţul Alba, telefon: 0258/806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos:

– medic primar specialitatea psihiatrie; (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie (0,5 normă)

 – medic specialist specialitatea psihiatrie (2 posturi)

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş:

– medic;

Condiţii pentru:

medic primar şi medic specialist specialitatea psihiatrie:studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau
echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală: adeverinţă/ certificat de confirmare în gradul profesional;
asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 mai 2017, ora 16.00

Concurs: 16 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755069660.

Direcția pentru Agricultură Județeană Alba

consilier superior la Compartimentul formare profesională, promovare şi elaborare proiecte Serviciul Implementarea politicilor, strategiilor în agricultură şi industrie alimentară, consultanţă agricolă şi formare profesională din cadrul Direcţiei pentru Agricultură Alba

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agronomie specializarea agricultură, în domeniul horticol specializarea horticultura şi în domeniul zootehnie specializarea zootehnie; cunoştinţe operare PC – nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Anunţ publicat în 21 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile.

Concurs: 29 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 30 mai 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției pentru Agricultură Județeană Alba, Orașul Alba Iulia, Calea Moților, nr. 112, telefon 0258/835.342, interior 120.

Casa Județeană de Pensii Alba

– consilier, clasa I, grad profesional superior

Condiţii: studii superioare economice/juridice/administrative de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor, necesare exercitării funcţiei publice, de minimum 9 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 2 mai 2017, ora 10:00

Concurs: 3 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 5 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Casei Judeţene de Pensii Alba, Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 61, judeţul Alba, telefon 0258/811.531.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– şef birou, gradul II, Biroul evidenţă patrimoniu, sistem informatic geografic.

Condiţii: vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul de licenţă: inginerie geodezică; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel superior program AutoCAD, GeoMedia, Microsoft Office.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2, din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0258/819.462, 0258/812.545.

Primăria Municipiului Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Proiecte cu Finanţare Internă şi Internaţională – Direcţia Tehnică – Aparatul de specialitate al primarului .

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 15 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004,  interior 133.

Primăria Municipiului Blaj

– inspector debutant, Birou Achiziţii Publice

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice sau ştiinţe juridice.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 10 mai 2017

Concurs: 22 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; 24 mai 2017, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

Colegiul Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj

– îngrijitor grupă preşcolari cu 0,5 normă

Condiţii: studii medii; vechime în speciaiitatea studiilor necesare ocupării postului; nu se solicită.

Anunţ publicat în 20 aprilie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 10 zile.

Concurs: 15 mai 2017, ora 12.00: proba scrisă; 15 mai 2017, ora 14.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Colegiului Naţional „Inochentie Micu Clain” din Blaj, str. Simion Bărnuţiu nr. 2, Judeţul Alba, telefon 0258/711.208, 0258/710.661.

Primăria Comunei Sântimbru

inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul asistenţei sociale; cunoştinţe de operare calculator (Windows, Word, Excel): nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 mai 2017, ora 15:00

Concurs: 15 mai 2017, ora 10:00 – proba suplimentară; 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sântimbru, județul Alba, str. Blajului nr. 187, județul Alba, telefon/fax 0258/842.101.

Primăria Comunei Meteş

– consilier II în cadrul Compartimentului Contabilitate-Achiziţii publice – Resurse Umane

Condiţii: studii superioare economice sau – Facultatea de drept – specializarea Ştiinţe juridice sau Administraţie Publică; vechime în specialitatea studiilor – 3 ani;

aptitudini de operare pe calculator Microsoft Office – (Word, Excel etc.), Internet Explorer; cunoştinţe medii limba engleză scris şi vorbit.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 mai 2017, ora 15.00

Concurs: 15 mai 2017, ora 12.00 – proba scrisă; 16 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Meteş, cu sediul în comuna Meteş, Str. Principală nr. 43, judeţul Alba sau la telefon 0258/849.003

Şcoala Gimnazială Scărişoara

îngrijitor

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

muncitor de întreţinere

Condiţii: nivelul studiilor: studii generale/medii/curs de calificare profesională/școală profesională, cu cel puţin una din calificările: lăcătuş, tâmplar, zugrav, electrician etc.

vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

Anunţ publicat în 21 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 de zile.

Concurs: 22 mai 2017, ora 14:00: proba scrisă; 24 mai 2017, ora 14:00: proba practică; 24 mai 2017, ora 16:00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Scărişoara, str. Centru nr. 194, Judeţul Alba, telefon: 0258/777.529.

Primăria Comunei Vinţu de Jos

– consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Biroului Buget-finanţe, contabilitate, Resurse Umane, Strategii – Programe, Proiecte Finanţare Internă şi Nerumbursabilă, Investiţii Achiziţii Publice, Impozite şi Taxe Locale.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în ştiinţe economice; vechimea în specialitate studiilor – minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad principal, în cadrul Compartimentului Cadastru şi Fond Funciar.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializare în Măsurători Terestre şi Cadastru; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Urbanism, amenajarea teritoriului şi lucrări publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, domeniul de licenţă construcţii civile/studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în arhitectură sau urbanism şi amenajarea teritoriului; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 mai 2017, ora 16:00

Concurs: 18 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 22 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, tel/fax 0258.739.234, interior 18.

Primăria Comunei Sohodol

– şofer I, studii medii – Compartimentul Deservire şi Întreţinere.

Condiţii: studii medii; adeverinţă care să ateste minimum 5 ani de vechime de conducător auto; permis de conducere categoria B, C, E; atestat profesional pentru categoriile C şi E;

aviz psihologic valabil; aviz medical apt conducător auto.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 9 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 11 mai 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Sohodol, Judeţul Alba, telefon 0733/917.076.

Primăria Comunei Unirea

– şofer

Condiţii: studii medii; vechime în meserie: minimum 3 ani; permis de conducere: categoria B; atestat pentru maşini şi utilaje de terasamente.

Anunţ publicat în 14 aprilie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 10 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se obţin la Primăria Comunei Unirea, judeţul Alba, cu sediul în localitatea Unirea, Str. Mureşului nr. 597, judeţul Alba, telefon 0258/876101.

Primăria Comuna Bistra

– referent, gradul profesional II, în cadrul Compartiment centrul de zi pentru copii „Sfântul Nicolae„ din subordinea Primarului/Consiliului local.

Condiţii: studii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat; certificat de calificare profesională sau diplomă absolvire educator sau educator specializat; vechime în muncă: minimum 6 luni.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 mai 2017, ora 14:00

Concurs: 10 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 12 mai 2017, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la Comuna Bistra, cu sediul în localitatea Bistra, Calea Turzii nr. 100, Județul Alba, telefon 0258/773105.

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

director executiv – Direcţia Relaţii Contractuale (concurs organizat de ANFP)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau în ştiinţe biologice şi biomedicale – specializarea medicină; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 12 aprilie. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile

Concurs: 15 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Aiud

– poliţist local, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Poliţia Locală – Compartiment Disciplină în construcţii şi afişajul stradal.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; aviz psihologic pentru funcţia solicitată.

Anunţ publicat în 12 aprilie. Termen pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 22 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Primăria Comunei Ciugud

– inspector de specialitate debutant în cadrul Compartimentului Achiziţii Publice;

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice.

contabil şef în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil:

Condiţii: studii universitare superioare de lungă durata, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta, în domeniul financiar-contabil, vechime necesară – vechime în specialitatea studiilor – minimum 7 ani, cursuri şi perfecţionări – studii de masterat sau postuniversitare în domeniul economic, membru al Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

Perioada limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 16.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 10 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Ciugud, nr. 141, Judeţul Alba, telefon 0258/841.205, interior 1014 .

Primăria Muncipiului Aiud

-arhitect – şef al municipiului Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

director executivDirecţia de Asistenţă socială din subordinea Consiliului Local Aiud (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Concurs: 9 mai 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

inspector, clasa I, grad profesional asistent – Direcţia Economică – Compartiment Impozite şi taxe locale persoane fizice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an

consilier, clasa I, grad profesional superior – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani

consilier, clasa I, grad profesional principal – Direcţia Economică – Compartiment Executare silită şi încasare venituri.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință – științe economice; ramura de știință – științe juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Anunţ publicat în 6 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 10 mai 2017, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

inspector de specialitate IA (inginer peisagist) – Compartiment zone verzi

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime necesară ocupării postului: debutant; cunoştinţe operare PC.

– şofer I – Compartiment administrativ:

Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria B; minimum 2 ani vechime în muncă; certificat de calificare profesională (motostivuitorist)

– şofer I, Compartiment administrativ:

Condiţii: studii generale/medii; permis de conducere categoria B, C, E; minimum 9 ani vechime în muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 aprilie 2017, ora 15.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă; 11 mai 2017, ora 10.00: proba practică; 16 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148.

 

Unitatea Militară 01585 din Petreşti

– muncitor calificat IV (electrician) – plutonul deservire/atelier de reparaţii tehnică auto, scule şi dispozitive speciale.

Condiţii: studii generale profesionale în domeniu sau curs de calificare; vechime: nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 14:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă; 10 mai 2017, ora 11.00: proba practică; 16 mai 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Unității Militare 01585 din Petreşti, str. Valea Sebeșului nr. 58, Județul Alba telefon: 0258/743.795, interior 106.

 

Serviciul Public de Gospodărire Locală Blaj

– contabil şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţe economice, vechime în specialitatea studiilor, minimum 10 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 13:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10:00, proba scrisă; 9 mai 2017, ora 14:00, proba interviu.

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul U.A.T. Municipiul Blaj, până la data de 26.04.2017. (Relaţii suplimentare: 0258/710110).

 

Primăria Comunei Lupşa

– inspector de specialitate, grad profesional debutant – Compartiment Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii, Programe, Proiecte;

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic

şofer (buldoexcavator), treapta profesională I – Compartiment administrativ, S.V.S.U., Drumuri Comunale;

Condiţii: studii medii sau studii generale; vechime minimă în muncă, minimum 3 ani; permis de conducere categoria B sau B + C şi diplomă absolvire curs de mecanic maşini şi utilaje; aviz psihologic conducător auto

şofer (autobasculantă tip Raba), treapta profesională I (2 posturi) – Compartiment administrativ, S.V.S.U., Drumuri Comunale.

Condiţii: studii medii sau studii generale; vechime minimă în muncă, minimum 3 ani; permis de conducere categoria B + C şi atestat conducător auto; aviz psihologic conducător auto.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 aprilie 2017

Concurs: 8 mai 2017, ora 11:00: proba scrisă; 11 mai 2017, ora 11:00: proba interviu; 15 mai 2017, ora 11:00: proba practică.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Lupşa, str. Principală nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0258/769.225.

 

Şcoala Gimnazială Nr. 2, Sebeş

– îngrijitor.

Condiţii: studii minime generale (minimum 8 clase); vechime în muncă: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 aprilie 2017, ora 12:00

Concurs: 5 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 5 mai 2017, ora 13.00 – proba practică; 9 mai 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială Nr. 2, cu sediul în Sebeş, Piaţa Libertăţii nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0258/731922

Primăria comunei Şpring

referent clasa III, grad profesional debutant

Condiţii: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul; nivel mediu de cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel).

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile

Concurs: 8 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 10 mai 2017, ora 10:00 – proba interviu.

şofer, 1 post, în cadrul compartimentului de specialitate al primarului comunei Şpring, compartimentul SVSU (Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă)

Condiţii: permis de conducere categoria B,C, vechime în muncă: minimum 1 an de zile.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 10 zile

Concurs: 4 aprilie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 5 aprilie 2017, ora 10.00: proba interviu; 8 aprilie 2017, ora 10.00: proba practică.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Şpring organizează concurs la sediul din localitatea Şpring, Str. Doştatului nr. 94, judeţul Alba, telefon 0258765019, fax 0258765045, e-mail: [email protected]

 

Primăria Comunei Livezile

– inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul Stare civilă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concurs: 12 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă la Sala de la Direcția Generală de Asistența Socială si Protecția Copilului Alba (vizavi de Liceul Horea, Cloșca și Crișan); 18 mai, 2017,ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Livezile, judeţul Alba, telefon 0258/868.120.

 

Şcoala Gimnazială Noşlac

– secretar (0.5 normă).

Condiţii: studii superioare; vechime în muncă (constituie avantaj); cunoştinţe de utilizare a tehnologiei informaţiei (operare PC. birotică); disponibilitate la program de 4 ore zilnic.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 aprilie 2017, ora 13.00

Concurs: 8 mai 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 9 mai 2017, ora 09.00: proba practică urmată de un interviu.

elaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale Noşlac din Noşlac, Str. Şcolii nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258/889109 sau 0751882563

Primăria Municipiului Alba Iulia

-auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit intern (concurs organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă: economie sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 7 aprilie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere la ANFP, 20 de zile

Concurs: 9 mai 2017, ora 9:00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 9 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Publicitate

ACTUALITATE

Mamele ar putea primi, de la stat, haine pentru copiii lor, la fiecare naștere. PROIECT, la Senat

avatar

Publicat

Deoarece două din trei gravide nu se prezintă niciodată la medic, la Senat a fost pus în dezbatere publică un proiect de lege prin care se acordă gratuit, pentru fiecare nou-născut, produse de îmbrăcăminte şi îngrijire. De aceste ajutoare vor beneficia însă doar mamele care se prezintă la consultaţiile prenatale.

Iniţiatorii susţin în expunerea de motive a proiectului legislativ că stimularea prezentării gravidelor la consultaţiile prenatale – prin condiţionarea acordării gratuite de sprijin material constând în haine şi produse de îngrijire – este necesară pe fundalul datelor negative privind monitorizarea sarcinii (mortalitatea maternă, avorturi spontane, prematuritate, malformaţii congenitale şi mortalitate infantile): “Mai precis doar o gravidă din trei se prezină la consultaţiile prenatale în perioada sarcinii”.

Proiectul de lege stabileşte că acest sprijin material, raportat la nivelul indicatorului social de referinţă (ISR = 500 lei), va fi acordat o singură dată la ieşirea din spital sau la eliberarea certificatului de naştere, doar dacă gravida s-a prezentat la consultaţiile prenatale. Valoarea efectivă a ajutorului se va actualiza anual, prin hotărâre a Guvernului, în funcţie de rata inflaţiei.

La baza acestei idei se află o măsură aplicată în Finlanda, ţară în care acest sprijin material a fost introdus în anul 1938, pentru combaterea mortalităţii infantile în familiile sărace, pentru ca mai apoi să fie generalizat în 1949: “Chiar şi după 75 de ani «cutia finlandeză» face parte din tradiţiile importante ale ţării şi reprezintă un simbol al maternităţii. Statisticile arată că şi această <cutie finlandeză> contribuie la realizarea celei mai mici mortalităţi infantile din lume.”

sursa: legestart.ro

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

”Închisoarea de weekend” și la domiciliu pentru deținuți, APROBATĂ în Comisia Juridică a Camerei Deputaților

avatar

Publicat

Parlamentarii PSD-ALDE-UDMR au dat luni, raport de adoptare pentru proiectul privind măsuri alternative de executare a pedepselor, precum detenția la domiciliu și de weekend pentru condmnările de maxim 5 ani, proiect ce aparține inițial parlamentarilor PNL, dar modificat substanțial de deputații juriști PSD și ALDE, anunță hotnews.ro. Pe de altă parte, cei care au comis infracțiuni cu violență, recidiviștii, precum și cei care au fost condamnați pentru luare de mită, dare de mită și trafic de influență nu pot beneficia de aceste măsuri.

Astfel, persoanele condamnate pentru fapte fără violență, care nu sunt recidiviste și care au o pedeapsă de maximum cinci ani vor putea beneficia de măsura arestului la domiciliu sau în zilele de sâmbătă și duminică, cu sau fără brățară electronică, potrivit raportului favorabil al Comisiei juridice din Camera Deputaților.

Proiectul va intra la votul final miercuri, Camera Deputaților fiind decizională. Legea ar urma să intre în vigoare după publicarea în Monitorul Oficial, iar ministerul Justiției are 30 de zile la dispoziție pentru a aproba normele metodologice.

„Măsura alternativă de executare a pedepsei privative de libertate a executării la domiciliu constă în executarea la domiciliu a pedepsei privative de libertate cu supraveghere din partea unor lucrători anume desemnați de către MAI cu sau fără brăţară electronică,” prevede proiectul.

PNL a protestat: proiectul, total schimbat

Săptămâna trecută, liberalii au protestat faţă de amendamentele PSD, menţionând că acestea schimbă fundamental propunerea făcută de ei.

Potrivit amendamentelor depuse de PSD şi aprobate de comisie, măsurile alternative de executare a pedepsei privative de libertate sunt măsuri de natură judiciară, dispuse de judecătorul de supraveghere a executării pedepsei conform Legii 254/2013, constând în înlocuirea măsurii executării pedepsei principale cu închisoarea în regim de detenţie cu măsura executării acesteia la domiciliu, în libertate sau în regim special penitenciar.

Judecătorul de supraveghere a executării pedepsei va dispune aceste măsuri pentru persoanele condamnate la o pedeapsă de până la 5 ani, care au efectuat fracţia de 1/5 necesară pentru luarea în discuţie a regimului de detenţie. Măsurile alternative nu pot fi dispuse în cazul deţinuţilor care au săvârşit abateri disciplinare, mai prevede textul adoptat, la propunerea PSD.

Care sunt măsurile alternative: detenția, doar în weekend, sâmbătă și duminică

Măsurile alternative de executare a pedepsei privative de libertate sunt: executarea la domiciliu a pedepsei, executarea fracţionată a pedepsei privative de libertate în zilele de sâmbătă şi duminică într-un centru special înfiinţat pentru această măsură de executare, precum şi executarea pedepsei în regim mixt, de echivalent zile de muncă în folosul comunităţii şi de zile de executare sâmbătă şi duminică într-un centru special înfiinţat. Toate măsurile sunt aplicabile pentru condamnări de până la 5 ani de închisoare.

Nu sunt valabile pentru infracțiuni cu violență

Măsurile nu se aplică în cazul condamnărilor pentru săvârşirea de către condamnat a unei infracţiuni cu violenţă sau profitând de starea de neputinţă fizică sau psihică a victimei.

De asemenea, măsura alternativă de executare fracţionată a unei pedepse privative de libertate constă în executarea pedepsei în regim deschis de detenţie numai în zilele de sâmbătă şi duminică, în penitenciarul în care a executat restul pedepsei sau într-un centru de detenţie special înfiinţat în acest scop, iar măsura alternativă de executare în regim mixt a unei pedepse privative de libertate constă în executarea pedepsei prin prestarea de zile de muncă în folosul comunităţii în echivalent şi de executare a pedepsei în regim deschis de detenţie, mai prevăd amendamentele adoptate.

O lucrare scrisă: 20 de zile executate

Deputaţii jurişti au mai stabilit că în cazul persoanelor condamnate la pedeapsa închisorii de până la un an executarea pedepsei se realizează în arest la domiciliu, cu excepţia persoanelor condamnate pentru fapte comise cu violenţă. Potrivit amendamentelor propuse de UDMR, se va reveni la reducerea pedepsei cu câte 20 de zile pentru fiecare carte scrisă în închisoare. Astfel, în cazul elaborării de lucrări ştiinţifice publicate sau invenţii şi inovaţii brevetate, se consideră 20 de zile executate, pentru fiecare lucrare ştiinţifică sau invenţie şi inovaţie brevetate, prevede textul adoptat.

sursa: hotnews.ro, realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Dacia Logan MCV Edelweiss. Autoturism proiectat cu portiere verticale şi platformă

avatar

Publicat

Dacia a venit, în urmă cu mai mulţi ani, cu o versiune utilitară, dar şi modernă, în acelaşi timp, a Loganului. Vorbim de Dacia Logan MCV Edelweiss, care a fost proiectat numai prezentare, dar fabricarea lui în serie nu este exclusă total.

Noua versiune Dacia Logan MCV este prevăzută în partea din spate cu portiere verticale ce devin ori rampă de încărcare a obiectelor voluminoase pentru transport, ori platformă suplimentară de încărcare ce dă aspectul unei maşini pick-up.

Acoperişul vechiului MCV a fost înlocuit cu un pavilion textil retractabil electric, care culisează pe nişte şine şi transformă maşina într-o decapotabilă.

Nici interiorul nu a scăpat nemodificat, scaunele fiind îmbrăcate în piele alcantara albă, aeratoarele vopsite în albastru și argintiu, volanul îmbrăcat în piele, pedalele schimbate cu unele sport.

Proiectul numit Heuliez Edelweiss care are la bază Logan-ul MCV a fost prezentat în urmă cu mai mulți ani la Geneva.

sursa: realitatea.net

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

MARȚI și MIERCURI: Sesiuni de trageri și distrugeri cu material real, în poligon, lângă Alba Iulia

avatar

Publicat

detonari explozibil poligon

Marți, 24 aprilie și miercuri, 25 aprilie, în poligonul cazarmei 5002, zona Podei-deal Mamut și poligonul de tragere Micești se vor executa distrugeri cu material real și trageri. Locuitorii sunt atenționați să evite zona.

UM 01684 informează că în perioada 24-25 aprilie, între orele 09.00-14.00, se vor executa distrugeri cu material real în poligonul din cazarma 5002 (zona Podei, Deal Mamut), accesul populației fiind interzis pe drumurile de acces și pe cele aflate în vecinătatea poligonului.

De asemenea, în data de 25 aprilie, între orele 08.00-16.00, se vor executa trageri în poligonul de tragere de garnizoană Micești, accesul populației fiind interzis pe drumurile de acces și pe cele aflate în vecinătatea poligonului.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Proiect pilot Alba Iulia Smart City. Platformă de învăţare online în două licee şi conferinţă de eLearning

avatar

Publicat

Două licee din Alba Iulia vor avea acces la educaţie inteligentă prin servicii eLearning în portal, în reţeaua şcolară Alba Iulia Smart City, iar municipiul va găzdui, în august, Conferinţa internaţională de eLearning – MoodleMoot România 2018. Toate acestea, în cadrul unui proiect-pilot.

Propunerile intră la aprobare în şedinţa Consiliului Local din 24 aprilie.

Prin serviciile în cloud de platformă eLearning Moodle, elevi şi profesori din două licee din Alba Iulia, ce urmează a fi selectate, dar şi părinţi vor avea acces la modalităţi de învăţare modernă, teste de autoevaluare înainte de examene, materiale suport multimedia, concursuri tematice, pe clase sau între şcoli. Aceste servicii fac parte din reţeaua şcolară de eLearning implementate în reţeauaEdu.ro de o firmă din Arad, eLearning & Software SRL, partener certificate Moodle.

Prin proiectul pilot de la Alba Iulia, vor avea acces la platforma de eLearning, furnizată prin reţeauaEdu.ro, şi elevi şi profesori de la cele două licee din oraş.

Platforma include instanţe private pentru fiecare unitate, aplicaţii sau soluţii terţe (bibliotecă virtuală, catalog online), se va oferi instruire pentru cadrele didactice şi suport online.

Din reţeauaEDU.ro fac parte peste 700 de şcoli şi licee din întreaga ţară, cu peste 14.000 de utilizatori (elevi din clasele IX-XII). Mai au conturi în aceasă reţea şi peste 700 de profesori şi 500 de părinţi. Se pune accent pe creşterea calităţii învăţământului preuniversitar, prin activităţi şcolare sau extraşcolare, cu accent pe partea aplicativă şi metode inovative de predare şi învăţare.

Utilizatorii platformei pot face schimb de experienţe şi bune practici, fiind incluse şi forumuri şi alte instrumente de relaţionare.

Serviciile sunt furnizate online, iar infrastructura este susţinută de firma din Arad, prin data centerul său aflat la Timişoara.

Platforma Moodle va reprezenta o soluţie de portal educaţional care va gestiona, monitoriza şi raporta întreaga activitate şcolară. Va putea fi utilizată gratuit şi de alte licee /colegii din Alba Iulia (maxim 50 de utilizatori, din care un administrator, un profesor, un părinte, 47 elevi) şi vor fi maximum 5 cursuri active.

Ce se poate face prin reţeauaEDU.ro:

– postarea lecţiilor, a bibliografiei şi resurselor suplimentare; materiale suport multimedia la clasă sau acasă

– trimiterea temelor

– autoevaluarea şi evaluarea cunoştinţelor: teste pentru elevi

– pregătiri pentru Bacalaureat

– organizarea de concursuri

– clasă virtuală – colaborare între şcoli şi licee; cursuri comune; în sistem videoconferinţă (video sau doar audio)

– comunicare şi colaborare; provocări între şcoli şi licee

– gestionarea notelor şi absenţelor: catalog online; orar online

– dezvoltarea de proiecte între şcoli şi licee

– sistem antiplagiat (program informatic pentru compararea documentelor în format text, pentru verificarea originalităţii lucrărilor).

Accesul se poate face de pe orice dispozitiv (calculator, laptop, tabletă, telefon), nonstop, de la şcoală, de acasă sau din alte locaţii.

Moodle este sistemul de management al programelor educaţionale, cu o complexitate crescută, ce asigură dezvoltarea de soluţii adaptate nevoilor unei instituţii de învăţământ. A fost creat de profesionişti din domeniul educaţiei, fiind bazat pe principii pedagogice unanim acceptate de universităţi din întreaga lume. Platforma Moodle a fost folosită, în ultimul deceniu, de milioane de utilizatori din toată lumea, din medii variate, de la corporaţii la şcoli isolate geografic.

A doua componentă a proiectului este Conferinţa internaţională de eLearning – MoodleMoot România 2018 ce va fi organizată în Alba Iulia, de companie, alături de Universitatea “1 Decembrie 1918” şi Asociaţia Pro Artă Dezvoltare şi Cunoaştere, în perioada 27-31 august 2018, sub egida Alba Iulia Smart City.

Vor fi organizate ateliere despre tehnologii şi procese eLearning, despre Moodle, cursuri de formare profesională în specializarea dezvoltator de eLearning

Toate cheltuielile aferente soluţiilor tehnologice propuse în cadrul proiectului-pilot “Alba Iulia Smart City 2018” şi care vor fi furnizate de companie vor fi suportate de către aceasta.

Soluţiile implementate vor aplica o arhitectură deschisă şi principiile care permit scalarea, accesul şi interoperabilitatea cu alte soluţii tehnologice propuse de alte companii

Protocolul este valabil până în 31 august 2019, dar compania menţine serviciile de platformă eLearning în cloud pentru cele două şcoli, pentru cel puţin încă 3 ani şcolari (2019-2022), gratuit cu acces pentru cel mult 50 utilizatori.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate