Contacteaza-ne si pe

ADMINISTRATIE

POSTURI la Universitatea din Alba Iulia, Serviciul de Ambulanţă Alba, primării şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii de participare la concurs

Publicat

UABÎn perioada iunie – iulie, sunt organizate concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în mai multe instituţii publice. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

psiholog – Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră

administrator financiar – Serviciul Financiar-Contabilitate

instalator – Serviciul Social

Data limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2017, ora 16:00

Concurs: 17 iulie 2017 – proba scrisă/practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând site-ul UAB. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, Judeţul Alba, telefon: 0258/806.276.

 

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Alba

inginer specialist IA, la Staţia Centrală Alba Iulia

Condiţii: diplomă de licenţă; 6 ani şi 6 luni vechime în specialitate.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 iunie 2017, ora 15:00

Concurs: 6 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; 11 iulie 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Alba din Alba Iulia, str. Calea Moţilor nr. 83, Judeţul Alba, telefon: 0258/834.211.

 

U.M. 02213 Sebeş

referent IA – Compartimentul Asigurare Farmaceutică

Condiţii: absolvirea unei instituţii de învăţământ, cu diplomă de bacalaureat; vechimea în specialitate:6 ani şi 6 luni; cunoştinţe de operare pe calculator, Pachetul Office (Word, Excel, Power Point) – nivel mediu; nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate, în situaţia în care va fi declarată ,,admisă”; rezistenţă la stres, capacitatea de adaptare la specificul instituţiei, disponibilitatea pentru lucru în program prelungit, perfecţionarea profesională continuă cu legislaţia aplicată în instituţiile publice.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 iunie 2017, ora 15.30

Concurs: 3 iulie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 6 iulie 2017, ora 9.00 – proba interviu

Toate activităţile se desfăşoară la sediul U.M. 02213 Sebes, strada Călăraşi, nr.74, localitatea Sebeş, telefon 0258/731.905 int.104.

 

Primăria Municipiului Aiud

asistent medical grad debutant – Direcţia de Asistenţă Socială; Compartiment Cabinete Medicale şi Asistenţă Medicală Comunitară

Condiţii: diplomă de absolvire şcoală sanitară postliceală sau echivalentă (PL); certificatul de membru şi adeverinţa pentru participare la concurs (valabilă 30 de zile de la data emiterii) eliberate de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 iunie 2017, ora 18:00

Concurs: 10 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

muncitor necalificat, treapta profesională I – Biroul Administraţia Pieţei

Condiţii: studii generale.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 iunie 2017, ora 18:00

Concurs: 12 iulie 2017, ora 10:00 – proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

medic dentist – Direcţia de Asistenţă Socială, Compartiment cabinete medicale şi asistenţă medicală

Condiţii: diplomă de medic stomatolog sau diplomă de medic dentist, eliberate de o instituţie de învăţământ superior din domeniul medicinii dentare, acreditată din România; certificatul de membru care atestă calitatea de membru al Colegiului Medicilor Dentişti din România; autorizaţie de liberă practică, implicit asigurare de răspundere civilă valabilă pe anul în curs.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 iunie 2017, ora 18:00

Concurs: 3 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

Primăria Orașului Cugir

muncitor calificat – treapta profesională I pentru sectorul de activitate Gospodărie comunală, spaţii verzi

Condiţii: şcoala profesională/medii liceale cu profil mecanic; curs calificare profesională pentru operarea şi conducerea utilajelor terasier (buldoexcavator sau excavatorist) finalizate cu atestat diplomă pentru operarea şi conducerea diferitelor utilaje terasiere (buldoexcavator sau excavator); minimum 6 luni vechime în meseria de buldoexcavatorist/excavatorist; posesor al permisului de conducere categ. C; minimum 3 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 iunie 2017, ora 16:00

Concurs: 10 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 12 iulie 2017, proba practică.

inspector, clasa I, gradul profesional superior – Compartimentul Managementul calităţii

Condiţii: vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe economice, respectiv domeniile: economie, administrarea afacerilor, contabilitate, finanţe, management, marketing.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 26 iunie 2017

Concurs: 6 iulie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 10 iulie 2017: proba interviu

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Orașului Teiuș

inspector, clasa I, gradul debutantl principal la Compartiment achiziţii publice

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta în domeniul ştiinţelor economice, juridice, inginerie civilă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 iulie 2017, ora 16:00

Concurs: 17 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, Str. Clujului nr. 80, Județul Alba, telefon 0258/851/101, interior 24.

 

Primăria Comunei Lopadea Nouă

consilier clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Agricol;

consilier clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Agricol.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvită cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an – pentru ocuparea funcţiei publice de consilier clasa I grad profesional asistent; cunoştinţe operare P.C.

Anunţ publicat în 14 iunie. Termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 13 iulie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Primăriei Comunei Lopadea Nouă, cu sediul în Lopadea Nouă nr. 283, judeţul Alba, telefon 0258/875.245.

 

Şcoala Gimnazială „Iosif Pervain“ Cugir

muncitor întreţinere

Condiţii: nivelul studiilor: minimum 8 clase; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Termen limită de depunere a dosarelor: 27 iunie 2017, ora 15:00

Concurs: 5 iulie 2017, ora 9.00 – proba practică; 7 iulie 2017, ora 9.00 – probă interviu.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Iosif Pervain”, Cugir, cu sediul în Cugir, Strada 21 Decembrie 1989 nr. 157, judeţul Alba.

 

Liceul „Horea, Cloşca și Crişan” Abrud

– îngrijitor clădiri

Condiţii: studii gimnaziale; fără condiţie de vechime.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 iunie 2017, ora 12:00

Concurs: 10 iulie 2017, ora 14:00 – proba practică; 12 iulie 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Liceului „Horea, Cloşca și Crişan” din Abrud, str. Republicii nr. 18, Judeţul Alba, telefon: 0258/780.623.

 

Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu“ Ighiu

– administrator financiar.

Condiţii: absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă în profil economic; vechime în specialitatea studiilor de cel puţin 5 ani din care minimum 2 ani în contabilitate bugetară.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 iunie 2017, ora 14:00

Concurs: 7 iulie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la conţinutul dosarului de concurs se obţin la sediul Şcolii Gimnaziale „Mihai Eminescu”, Ighiu, telefon/fax 0258844207, e-mail [email protected]

ALTE POSTURI

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

director executiv (activitate protecţia persoanelor adulte şi/sau cu handicap)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalenţă în următoarele domenii: psihologie, sociologic, asistenţă socială, ştiinţe umaniste, ştiinţe administrative, ştiinţe juridice, ştiinţe economice sau medicină; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 21 iunie 2017, ora 16:00

Concurs: 4 iulie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Municipiului Alba Iulia

inspector, clasa I, gradul profesional superior – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul administrare drumuri şi utilităţi publice – Biroul întreţinere şi reparaţii drumuri şi siguranţa circulaţiei

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul de licenţă (DL): inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie mecanică, inginerie şi management; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu

consilier, clasa I, gradul profesional superior – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul administrare drumuri şi utilităţi publice – Biroul întreţinere şi reparaţii drumuri şi siguranţa circulaţiei

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL); inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie mecanică, inginerie şi management; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – ECDL, Programe tip CAD.

inspector, clasa I, gradul profesional principal – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul administrare drumuri şi utilităţi publice – Biroul întreţinere şi reparaţii drumuri şi siguranţa circulaţiei

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL); inginerie civilă, ingineria transporturilor, inginerie mecanică, inginerie şi management; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

inspector, clasa I, gradul profesional principal – Direcţia tehnică, dezvoltare, Serviciul administrare drumuri şi utilităţi publice – Compartiment energetic

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): ingineria instalaţiilor, inginerie energetică, inginerie electrică, inginerie şi management, ingineria mediului; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor; 26 iunie 2017, ora 15:00

Concurs: 11 iulie 2017, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Str. Gladiolelor nr, 3A, Alba Iulia; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

muncitori necalificaţi (3 posturi), la Serviciul public „Administrarea patrimoniului local” şi Serviciul administrarea activităţilor domeniului public (studii generale)

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 iunie 2017, ora 15:00

Concurs: 27 iunie 2017, ora 10:00: proba practică la „Adăpostul public al câinilor fără stăpân” din municipiul Alba Iulia, Str. Rogozului nr. 40; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon 0372/586.473.

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

consilier IA la Birou contabilitate, buget, salarizare, achiziţii.

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în ştiinţe economice; minimum 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării exercitării funcţiei; cunoştinţe operare PC; cunoştinţe întocmire documentaţii specifice şi operare SEAP.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 iunie 2017, ora 15.00

Concurs: 28 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 3 iulie 2017, ora 10.00 – proba practică; 6 iulie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, fax 0258.730.148, e-mail: spap_Sebeş@yahoo.com.

Şcoala Gimnazială „Lucian Blaga“ Ocna Mureş

administrator patrimoniu

Condiţii: studii superioare, minimum 5 ani vechime în muncă

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 iunie 2017, ora 12:00

Concurs: 29 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

muncitor întreţinere – 1/2 post

Condiţii: studii medii (cu bacalaureat), vechime în muncă: minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 iunie 2017, ora 12:00

Concurs: 28 iunie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Şcoala Gimnazială „Lucian Blaga“, Ocna Mureş, cu sediul în Ocna Mureş, Str. Brazilor nr. 9, judeţul Alba, telefon 0258/871.141.

foto: Ionuţ Văidean

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Alba Iulia răspunde acuzațiilor PSD și ALDE: „Unii sunt obişnuiţi să cânte ca lăutarii, după ureche”

Publicat

Primăria Alba Iulia răspunde acuzațiilor venite din partea consilierilor locali ai PSD și Alde, potrivit cărora, primarul Mircea Hava încalcă legea pentru că nu a făcut public proiectul de buget local al municipiului Alba Iulia, pe anul 2018. Reprezentanții administrației locale spun că proiectul provizoriu a fost afișat la sediul instutuției în data de 17 ianuarie, iar din cauza tensiunilor politice din ultima perioadă încă nu au primit toate informațiile legate de costuri și nici sumele de la Consiliul Județean Alba. 

“Suntem obisnuiți cu astfel de favoruri marca PSD. Unii sunt obişnuiţi să cânte ca lăutarii după ureche, fără partituri, în cazul de faţă fără să parcurgă legea.

Conform legislaţiei în vigoare, propunerea de buget se afişează la sediul instituţiei în 15 zile de la publicarea legii bugetului, lucru petrecut în 3 ianuarie. În data de 17 ianuarie, a fost publicat proiectul de buget provizoriu la sediul primăriei. Până la această oră, probabil din cauza tensiunilor politice, nu a ajuns la noi nici măcar costul pe elev pentru a întregi bugetul. Apoi, ar mai trebui să ajungă şi sumele transmise de către Consiliul Judeţean. Propunerea definitivă de buget va fi evaluată public, aşa cum s-a întâmplat în fiecare an, fără excepţie”, a transmis Mihai Coşer, purtător de cuvânt al Primăriei Alba Iulia.

VEZI: Consilierii locali ai PSD-ALDE: Mircea Hava încalcă legea finanţelor publice. Nu a publicat bugetul pe 2018

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Consilierii locali ai PSD-ALDE: Mircea Hava încalcă legea finanţelor publice. Nu a publicat bugetul pe 2018

Publicat

Consilierii locali ai PSD şi ALDE din Consiliul Local al municipiului Alba Iulia au transmis un comunicat de presă prin care susțin că Primăria Alba Iulia încalcă legea finanţelor publice locale deoarece încă nu a făcut public proiectul de buget local pe 2018. Aceștia îi cer primarului Mircea Hava „şă-şi ceară iertare faţă de albaiulieni şi să ne explice de ce nu doreşte ”smart city” şi când vine vorba de consultarea publică pe proiectul de buget local”.

VEZI:  Primăria Alba Iulia răspunde acuzațiilor PSD și ALDE: „Unii sunt obişnuiţi să cânte ca lăutarii, după ureche”

„Ieri, Primăria municipiului Alba Iulia trebuia să publice proiectul de buget pe 2018, conform Legii nr. 273/2006. Acest lucru nu s-a întâmplat! Bugetul local se publică în termen de 15 zile de la publicarea legii bugetului de stat în Monitoriul Oficial al României, Partea I. Bugetul de stat a fost publicat pe 3 ianuarie. Astăzi suntem în 19 ianuarie.

Această manevră dolosivă prin care se încalcă legea este făcută special pentru ca cetăţenii municipiului Alba Iulia să nu poată contesta bugetul, conform legii.

”Articolul 39 din Legea nr. 273/2006
Aprobarea şi centralizarea bugetelor locale
(3) Pe baza veniturilor proprii şi a sumelor repartizate potrivit alin. (2), ordonatorii principali de credite, în termen de 15 zile de la publicarea legii bugetului de stat în Monitorul Oficial al României, Partea I, definitivează proiectul bugetului local, care se publică în presa locală sau se afişează la sediul unităţii administrativ-teritoriale. Locuitorii unităţii administrativ-teritoriale pot depune contestaţii privind proiectul de buget în termen de 15 zile de la data publicării sau afişării acestuia.”

Deşi ne scoate ochii zilnic cu ”smart city”, primarul Mircea Gheorghe Hava nu e în stare să publice proiectul de buget pe site-ul primăriei. Asta demonstrează că el şi aparatul de specialitate nu ştiu să utilizeze noile tehnologii sau că ascunde proiectul de buget local de ochii albaiulienilor.

Nici presei locale nu a trimis proiectul de buget, deoarece acesta nu a apărut pe niciun site local în data de 18 ianuarie. Mă îndoiesc că au apărut 500 de pagini de buget în presa scrisă sau că jurnaliştii din Alba Iulia s-au înţeles să ţină bugetul ascuns.

Sigur, cunoscând comportamentul malefic şi infracţional al primarului din Alba Iulia, ne aşteptăm să fi publicat cele câteva sute de pagini de proiect la avizier, doar pentru ”a fi acoperit”. ”A fi acoperit” nu înseamnă şi a fi legal! Suntem şi mai curioşi să ştim cât de mare e avizierul de la Primărie încât să încapă pe el sute de pagini.

Vor sta cetăţenii la coadă, înghesuiţi, în faţa Primăriei, ca să răsfoiască proiectul de buget local? Evident, nu. Evident că asta demonstrează că primarul şi funcţionarii PDL din primărie urmăresc restrângerea exerciţiului dreptului cetăţeanului de a se putea informa cu privire la cheltuielile ce se vor face în oraşul lui.

De ce Primăria Alba Iulia, în fiecare an, ascunde proiectul de buget? Poate pentru că nu vrea ca oamenii să depună contestaţii, să ştie cum se risipesc banii pe sensuri giratorii, pe beculeţe scumpe de Crăciun, pe drumuri făcute doar pentru cei care au votat PNL la alegeri. Mircea Hava nu vrea să afle şi alte firme, în afară de cele ”de casă”, de puţinele proiectele de investiţii pe anul 2018, ca nu cumva să participe la licitaţiile trucate pe care le organizează de ani buni şi unde câştigă mereu aceleaşi firme.

Îi cerem trei lucruri lui Mircea Hava:

1. Să publice proiectul de buget local pe site-ul Primăriei şi să-l trimită presei locale astăzi!

2. Dacă l-a publicat pe data de 18.01.2018, conform legii, la avizierul Primăriei, să ofere presei locale şi tuturor consilierilor locali o copie a dispoziţiei primarului sau viceprimarului prin care s-a dispus publicarea în termenul legal, precum şi o fotografie cu proiectul de buget afişat la avizier.

3. Să-şi ceară iertare faţă de albaiulieni şi să ne explice de ce nu doreşte ”smart city” şi când vine vorba de consultarea publică pe proiectul de buget local.

Dacă astăzi nu apare proiectul de buget sau dacă nu oferă o justificare temeinică prin care să desfiinţeze orice suspiciune de încălcare a art. 39 din Legea nr. 273/2006, îi solicităm public prefectului judeţului Alba să ceară instanţei de contencios administrativ anularea hotărârii de consiliu local prin care se va aproba proiectul de buget local pe anul 2018 pentru motive de nelegalitate.

Pentru modul batjocoritor în care care îi tratează albaiulieni şi pe noi, consilierii opoziţiei, anunţăm că PSD şi ALDE nu vor vota bugetul local pe anul 2018!

Alba Iulia nu este feuda lui Mircea Hava iar bugetul local nu este ”ciorapul lui cu bani” ca să nu ştim ce face cu el!”, transmit consilierii locali ai Partidului Social Democrat şi Partidului Alianţa Liberalilor şi Democraţilor din Consiliul local al municipiului Alba Iulia.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

JOI: Şedinţă ordinară la Consiliul Local Aiud. Salarii pentru funcţionari, evenimente, program de transport

Publicat

Consilierii locali din Aiud se reunesc în prima şedinţă ordinară din acest an, joi, 25 ianuarie, începând cu ora 14.00, în sala Ion I.C. Brătianu a primăriei. Pe ordinea de zi sunt 26 de proiecte, iniţiate de primarul Iulia Adriana Oana Badea.

Proiectul ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentelor locale pentru lucrări de intervenţie în scopul creşterii performanţei energetice a clădirilor şi creşterii calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor.

2. Proiect de hotărâre privind închirierea prin licitaţie publică cu strigare a lotului de teren nr. 14, cu suprafaţa de 17 mp, parte componentă a imobilului “Construcţie corp A”, situat în Municipiul Aiud, Piaţa Agroalimentară Dr. Constantin Hagea.

3. Proiect de hotărâre privind stadiul înscrierii datelor în Registrul agricol pe anul 2017  și aprobarea Programului de măsuri pentru eficientizarea activităţii de înscriere a datelor în Registrul agricol și remedierea deficiențelor.

4. Proiect de hotărâre privind acordarea titlului de cetăţean de onoare al municipiului Aiud doamnei Câmpean Adriana Crina.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea/atribuirea unor autorizaţii taxi.

6. Proiect de hotărâre privind  aprobarea criteriilor pe baza cărora se acordă scutirea de la plata impozitelor locale pentru persoanele beneficiare ale Legii nr. 341/2004.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea numărului de posturi de asistenți personali ai persoanelor cu handicap grav pe anul 2018 la nivelul UAT – Aiud.

8. Proiect de hotărâre privind  aprobarea Planului anual de acţiune al Direcției de Asistenţă Socială  privind serviciile sociale pentru anul 2018.

9. Proiect de hotărâre privind însuşirea Documentaţiei tehnice de identificare, înscrierea construcțiilor și intabularea dreptului de proprietate publică a municipiului Aiud, completarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Aiud.

10. Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din cuprinsul art. 7 al Hotărârii Consiliului Local nr. 103 adoptată de Consiliul Local al municipiului Aiud  în ședința din data de  27.04.2016 în sensul corectării suprafeței construcției C1 – clădire vestiare, în suprafața reală de  252 mp, în loc de 525 mp astfel cum a fost  menționată din eroare.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de rectificare și repoziționare a imobilului situat administrativ în Aiud, str. Simion Bărnuțiu , nr. 24, identificat prin CF Nr. 92108 Municipiul Aiud, nr. cad.92108.

12. Proiect de hotărâre privind însușirea Documentației tehnice de parcelare a imobilului teren  și construcție, situat administrativ  în Aiud, str. Cuza Vodă, Nr. 8-9, înscris în CF 92049 Aiud, nr. cad. 92049, proprietar tabular Municipiul Aiud domeniul privat.

13. Proiect de hotărâre privind organizarea evenimentului „Dragobete pupă fete”.

14. Proiect de hotărâre privind organizarea evenimentului „Gala Sportului Aiudean”.

15. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea HCL nr. 175/31.07.2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud și din serviciile publice fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

16. Proiect de hotărâre privind  modificarea și completarea HCL nr.176/31.07.2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Serviciului Public Administraţia Patrimoniului Local subordonat Consiliului Local Aiud.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului pentru activitățile de prestări servicii silvice de administrare a fondului forestier proprietate publică a municipiului Aiud pe anul 2017.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici cuprinşi  în Bugetul de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2018, anexă la Contractul de administrare a fondului forestier proprietate publica a Municipiului Aiud nr. 2525/2016 încheiat cu Direcţia Silvică Alba – Ocolul Silvic Aiud.

19. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcții al Serviciului Public Administraţia Patrimoniului Local subordonat Consiliului Local Aiud.

20. Proiect de hotărâre privind vânzarea unei locuințe aparținând fondului locativ al Municipiului Aiud către titularul contractului de închiriere.

21. Proiect de hotărâre privind schimbarea titularului contractului de concesiune nr. 50 din 12.11.2000 ce are ca obiect imobilul teren cu suprafața de 300 m2  din Pașca Petrică în Tătar Ioan.

22. Proiect de hotărâre privind modificarea programului de transport public local de călători în Municipiul Aiud.

23. Proiect de hotărâre pentru modificarea art. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 275/2017.

24. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentaţiei tehnice de identificare și înscrierea în domeniul public al Municipiului Aiud a drumului vicinal identificat prin nr. cad. 2170,  situat administrativ în Municipiul Aiud, str. Tudor Vladimirescu (Zona IAS).

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea devizului general actualizat, rest de executat,  aferent  obiectivul de investiții „Locuințe sociale str. Hotar, Municipiul Aiud, jud. Alba”.

26. Proiect de hotărâre privind propunerea de acordare a calificativului de evaluare a Secretarului Municipiului Aiud, pentru anul 2017

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

IPJ Alba: Peste 100 de amenzi, în ultimele 24 de ore şi şapte permise reţinute

Publicat

În ultimele 24 de ore, poliţiştii din Alba au intervenit la 21 de evenimente,  din care 19 solicitări ale cetăţenilor făcute prin serviciul de urgenţă 112, au aplicat 149 de amenzi şi au constatat 18 infracţiuni.  

Au fost constatate 18 infracţiuni şi au fost aplicate 149 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 32.105 lei, din care 20 pentru nerespectarea normelor privind ordinea şi liniştea publică prevăzute de Legea 61/1991, 129 la O.U.G. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, iar restul la alte acte normative.

Au fost reţinute 7 permise de conducere, în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice şi au fost retrase 4 certificate de înmatriculare.

Acţiunile poliţiştilor vor continua.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Şofer din comuna Şona, cu dosar penal. Conducea o maşină cu autorizaţia de înmatriculare expirată de o lună

Publicat

Un tânăr în vârstă de 28 de ani din comuna Şona este cercetat de poliţie, după ce a fost prins în trafic, la volanul unui autoturism cu autorizaţia de circulaţie expirată de mai bine de o lună.

Potrivit IPJ Alba, poliţiştii Secției 6 Poliţie Rurală Jidvei au oprit, joi, pentru control, în timp ce acţionau pe raza comunei Şona, un autoturism condus de un tânăr de 28 de ani, din localitate.

Cu ocazia verificărilor efectuate, poliţiştii au constatat că autorizaţia provizorie de înmatriculare a autoturismului era expirată de mai bine de o lună.

Faţă de tânăr, cercetările sunt continuate sub aspectul comiterii infracțiunii de conducere, pe drumurile publice, a unui autovehicul neînmatriculat.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate