Connect with us

ADMINISTRATIE

POSTURI vacante, la începutul anului 2017. Angajări la DGASPC, primăriile din Sebeş şi Cîmpeni şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii

avatar

Publicat

în

primaria sebes 1La începutul anului 2017, sunt organizate concursuri în mai multe instituţii publice din judeţul Alba. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, ce ţin de studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Concursuri organizate în luna decembrie şi condiţii de participare:

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba – Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap
medic primar specialitatea medicină internă 1/2 post (0,5 normă)
– medic specialist specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)
medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)
medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)
medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/2 post (0,5 normă)
psiholog principal – 1/2 post (0,5 normă)

Condiţii pentru ocuparea posturilor de medic: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Condiţii pentru ocuparea postului de psiholog principal: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei; atestat de psiholog cu drept de liberă practică în specialitatea psihologie clinică, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare principal.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 ianuarie 2017, ora 16.00

Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115.

 

Primăria Municipiului Sebeş

poliţist local, clasa I, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment circulaţie rutieră.

Condiţii: cele prevăzute de art. 54 din Legea nr, 188/1999 – privind statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

poliţist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment protecţia mediului, disciplina în construcţii, activitate comercială.

Condiţii: cele prevăzute de art. 54 din Legea nr, 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice, economice sau tehnice, vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

poliţist local, clasa III, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Sebeş – Compartiment protecţia mediului, disciplina în construcţii, activitate comercială

Condiţii: cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii medii absolvite cu diplomă dce bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 ianuarie 2017, ora 14.00

Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului cadastru – aparatul de specialitate al primarului

Condiţii: cele generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă: topografie, cadastru, geodezie; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului achiziţii publice – aparatul de specialitate al primarului

Condiţii: cele generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 – privind statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare; studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – juridice sau economice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 ianuarie 2017, ora 14.00

Concurs: 28 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional superior (2 posturi) – Compartimentul urbanism. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2017, ora 14.00

Concurs: 26 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată economice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Colectare Creanţe Bugetare – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

– inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Executări Silite şi Control Fiscal – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialităţile – economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 14:00

Concurs: 16 ianuarie 2017, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Comparti mentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani.

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.

consilier, clasa I. grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – Aparatul de specialitate al primarului. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv siudii superioare de lungă durată tehnice, economice sau juridice, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 16:00

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, Județul Alba, Piaţa Primăriei nr. 1 ,la camera 2C-Resurse Umane.

Primăria Orașului Câmpeni

inspector I superior, la Compartimentul Personal Resurse Umane (post pe perioadă determinată)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul economic, juridic, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor, 9 ani.

Concurs: 9 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 11 ianuarie 2017, ora 10.00: proba interviu.

inspector de specialitate II la Serviciul contabilitate taxe şi impozite

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime: minimum 1 an în domeniul contabilităţii.

Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 26 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Câmpeni, Piața Avram Iancu 5, Judeţul Alba, telefon 0258/771.215.

 

Clubul Sportiv Şcolar Blaj

şofer

Condiţii: studii medii, vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: minimum 1 an.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 10 ianuarie 2017

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 20 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu; 23 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Clubul Sportiv Şcolar, cu sediul în Blaj, str. Parc Avram Iancu nr. 2, judeţul Alba, telefon 0736348211.

 

Grădiniţa cu Program Prelungit „Lumea Copiilor” Blaj

administrator financiar

Condiţii: nivelul studiilor: superioare, în specialitatea postului; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2017, ora 15:00

Concurs: 20 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 25 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit „Lumea Copiilor”, Blaj, judeţul Alba, telefon: 0258-711023, 0733021597, 0727378369

 

Primăria Comunei Stremț

consilier, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenţă socială

Anunţ publicat în 23 decembrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba scrisă; 27 ianuarie 2017, ora 10:00: proba interviu.

consilier, clasa I, gradul profesional superior

Condiţii: absolvent studii superioare în domeniul Contabilitate, specializarea Contabilitate şi informatică de gestiune sau Economie, specializarea turism şi servicii.

Anunţ publicat în 23 decembrie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Concurs: 25 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba scrisă; 27 ianuarie 2017, ora 14.00 – proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Streamț, Județul Alba, din str. Principală, nr. 99, telefon 0258/848.101

ALTE POSTURI

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

referent, clasa III, grad superior

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe operare Word, Excel.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 ianuarie 2017, ora 10:00

Concurs: 18 ianuarie 2107 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Alba cu sediul în Alba Iulia, str. Vasile Goldiș nr. 5, Județul Alba, telefon: 0258/834.339.

Primăria Orașului Cugir

consilier, clasa I, gradul profesional superior pentru Compartimentul Achiziţii publice

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: inginerie civilă şi instalaţii, drept, administraţie publică, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 9 ianuarie 2017

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 20 ianuarie 20179 ianuarie 2017 -: proba interviu.

inspector de specialitate – Compartiment Cabinet Primar. (funcţie temporar vacantă)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic sau economic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 3 ianuarie 2017

Concurs: 11 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 16 ianuarie 2017: proba interviu.

Primăria Orașului Cugir

inspector, clasa I, grad profesional superior pentru Compartimentul managementul calităţii

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe economice, respectiv domeniile: economie, administrarea afacerilor, contabilitate, finanţe, management: marketing

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 27 decembrie 2016

Concurs: 17 ianuarie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 19 ianuarie 2017: proba interviu.

inspector clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Compartiment autoritate tutelară şi protecţia copilului

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 27 decembrie 2016

Concurs: 10 ianuarie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 12 ianuarie 2017: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Aiud

muncitor I (bucătar)

Condiţii: nivelul studiilor – studii de specialitate în domeniu, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de bucătar 10 ani.

Concurs: 23 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba practică; 25 ianuarie 2017, ora 13.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 2 Aiud cu sediul în loc. Aiud. Str. Unirii nr. 10. jud. Alba, tel. 0258/861747.

Primăria Orașului Zlatna

şef serviciu, gradul II, la Serviciul Public de Gospodărie Comunală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti; vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 ianuarie 2017, ora 16:00

Concurs: 12 ianuarie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 18 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba interviu;

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Calea Moților nr. 12, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

Primăria Oraşului Abrud

consilier, clasa I, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Buget – Contabilitate

Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 5 ani

Concurs: 17 ianuarie 2017, ora 10.00 – proba suplimentară de testare cunoștințe PC; 17 ianuarie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.

Primăria Comunei Ighiu

referent, gradul I

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, vechimea în muncă – minim 3,6 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 ianuarie 2017, ora 16:00

Concurs: 18 ianuarie 2017, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Comunei Ighiu, Județul Alba, din Ighiu, nr. 56, telefon: 0258/844.103.

Colegiul Naţional „Titu Maiorescu” Aiud

– bibliotecar

Condiţii: absolvirea, cu examen de diplomă, a unei instituţii de învăţământ, secţia de biblioteconomie, sau a altor instituţii de învăţământ ai căror absolvenţi au studiat în timpul şcolarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei; fără vechime.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 ianuarie 2017, ora 14.00

Concurs: 11 ianuarie 2017, ora 9.00 – proba scrisă; 11 ianuarie 2017, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare la Colegiul Naţional „Titu Maiorescu”, Aiud, judeţul Alba, din str. Ecaterina Varga nr. 10, telefon 0258861946

 

ADMINISTRATIE

JOI: Ședință la Consiliul Local Alba Iulia. Consilierii au de votat 31 de proiecte, pe ordinea de zi

avatar

Publicat

în

sedinta consiliul localConsilierii locali ai municipiului Alba Iulia au de votat 31 de proiecte, în şedinţa ordinară de joi, 26 octombrie, de la ora 13.00. Printre acestea se află extinderea rețelei de canalizare pe două străzi, rectificare de buget, documentaţia pentru reabilitarea Palatului Principilor, renovarea sediului Colegiului Economic şi a Şcolii „Liviu Rebreanu” şi colaborări pentru „Smart City 2018”.

Proiectul ordinii de zi:

1. Rectificarea bugetului general de venituri și cheltuieli al municipiului Alba Iulia pe anul 2017

2. Execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe trimestrul III anul 2017 al Municipiului Alba Iulia

3. Acordarea de facilități fiscale unei persoane juridice

4. Modificarea statului de funcții a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

5. Aprobarea documentaţiei tehnico-economică, faza DALI pentru obiectivul de investiții „Conservarea, restaurarea şi valorificarea durabilă a Ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia, reabilitarea acoperişurilor şi planşeelor peste etaj, la corpurile A, B, C, D, F și G”.

6. Modificarea Anexei la Hotărârea nr. 268/2017 a Consiliului local privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local din anii precedenți ca sursa de finanțare a cheltuielilor secțiunii de dezvoltare în anul 2017.

7. Însuşirea indicatorilor tehnico-economici din documentaţia – faza Documentaţie avizare lucrări de intervenţii pentru obiectivul „Conservarea, restaurarea şi valorificarea durabilă a Ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia – corpurile A, B, C, D, F şi G, amenajarea curţilor interioare şi amenajarea zonelor exterioare adiacente Palatului. Desfiinţarea Corpului C2, strada Militari, nr. 4, Mun. Alba lulia, jud. Alba

8. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice ,Studiu de fezabilitate pentru obiectivul: “EXTINDERE REȚEA CANALIZARE MENAJERĂ ȘI RACORDURI PE STRADA NAZARETH ILLIT ȘI STRADA ALESSANDRIA “, MUNICIPIUL ALBA IULIA

9. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului REABILITAREA ȘI EXTINDEREA CLĂDIRII COLEGIULUI ECONOMIC DIONISIE POP MARȚIAN DIN MUN. ALBA IULIA, JUD. ALBA faza studiu de fezabilitate și aprobarea finanțării de la bugetul local a cheltuielilor neeligibile pentru acest obiectiv

10. Aprobarea documentatiei tehnico-economice aferenta obiectivului REABILITARE CLADIRE SCOALA GIMNAZIALA LIVIU REBREANU,MUNICIPIUL ALBA IULIA- faza documentatie de avizare a lucrarilor de intervenție și aprobarea finantarii de la bugetul local a cheltuielilor neeligibile pentru acest obiectiv

11.Tansmiterea suprafeței de 491 mp din imobilul 510 Alba Iulia din domeniul public al statului și administrarea MAPN în domeniul public al Municipiului Alba Iulia

12.Aprobarea măsurilor cu privire la implementare cerințe ISU pentru imobilul : ”Creșa Cetate din Alba Iulia, strada Alexandru cel Bun, nr.13”

13.Aprobarea cotizației către Asocația Orașe Energie România

14.Alocarea unei sume de bani din bugetul local pentru un eveniment social

15.Modificarea și completarea Hotărârii nr. 280/2008 a Consiliului local

16.Încheierea unui protocol de colaborare între Direcția Generală Anticorupție și Municipiul Alba Iulia

17.Aprobarea unui protocol de cooperare între Municipiul Alba Iulia și Compania Virtual Reality SRL în cadrul proiectului pilot ”Alba Iulia Smart City 2018”

18.Modificarea Hotărârii nr. 207/2017 a Consiliului local cu privire la proiectul ”ALBA IULIA 360”- finanțat prin Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020

19.Încheierea unui Acord de colaborare între Municipiul Alba Iulia şi Agenția de Dezvoltare Regională Centru, în vederea implementării proiectului CREHUB „Policies for cultural CREative industries: the HUB for innovative regional development”

20.Atribuirea denumirii unor străzi din municipiul Alba Iulia 21.Aprobarea unor documentații de urbanism :

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „LOTIZARE IN VEDEREA CONSTRUIRII DE LOCUINTE INDIVIDUALE, ALBA IULIA, STR. IZVORULUI, solicitant PRETOR ANCA MARIA DIANA, BIMBEA ANA, BARBANTAN GEORGE CORNELIU”

Art.2: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE LOCUINTE COLECTIVE SI SPATIU COMERCIAL LA PARTER, ALBA IULIA, STR. REPUBLICII, NR.6, solicitant SC ALBA REAL INVESTMENTS SRL”

Art.3: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , B-dul 1 DECEMBRIE 1918, NR. 105-107, solicitant SC BREST SRL”

Art.4: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , B-dul 1 DECEMBRIE 1918, NR.20, solicitant SC RESTAURANT REMENY SRL”

Art.5: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , P-ta IULIU MANIU, BL.16MC, solicitant SC RAISSA NORB SRL”

Art.6: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , P-ta IULIU MANIU, BL.P1, solicitant SC APULUM TURISM SRL”

Art.7: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „REGLEMENTARE STRADA DIMITRIE ANGHEL, ALBA IULIA, ZONA DINAMITA, STR. DIMITRIE ANGHEL, NR. 4,6,8,10,12,14, solicitant CRAIFALEAN VALENTIN DAN, CRAIFALEAN ANA MARIA, CRISAN TEODOR DANIEL, CRISAN DALIA TEODORA, COZMA ADRIANA MARIA, TIRLEA IACOB, TIRLEA ANA, MICU DARIUS SORIN”

Art.8: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „MODIFICARE PROFIL STRADA FRATII JDERI, ALBA IULIA, STR. FRATII JDERI, solicitant ANGHEL NICOLAE COLEA, ANGHEL SILVIA, BOBARIU FELICIA, GOIA LIVIA ROZALIA”

22.Administrarea Parcului Dendrologic Dr. Ion Vlad

23.Aprobarea preturilor de referinta a masei lemnoase “pe picior” productia anului 2018 pentru masa lemnoasa ce se valorifica prin licitatie sau negociere din fondul forestier proprietate publica a Municipiului Alba Iulia

24.Închirierea prin licitaţie publică a unui imobil(teren) situat în Alba Iulia – Pâclișa, str.Carpenului, FN

25.Vânzarea prin negociere directă a unor imobile (terenuri) situate în Alba Iulia, str.Decebal, nr.21

26.Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str.Cetății, nr.2

27.Revocarea art.3 și art.4 din Hotărârea nr. 27/2007 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

28.Expertiza tehnică extrajudiciară , întocmită în Dosar nr. 5198/176/2017, aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

29.Înscrierea dreptului de proprietate a Statului Român – domeniul public și administrarea Consiliului local al municipiului Alba Iulia asupra unei părți din DN1, aferent străzii Regimentul V Vânători

30.Dezmembrarea terenului aferent Grădiniței cu Program Normal nr. 5 Partoș, strada Liliacului, nr. 8

31.Însușirea raportului de expertiză tehnică extrajudiciară efectuată în Dosar nr. 5221/176/2017 aflată pe rol la Judecătoria Alba Iulia 32.Modificarea art.1 și art.2 din Hotărârea nr. 245/2017 a Consiliului local

Citește mai departe

ACTUALITATE

MARŢI: Şedinţă la Consiliul Local Aiud. Modificarea tarifelor la salubrizare și alte 27 proiecte

avatar

Publicat

în

primariaaiudMarţi, 24 octombrie 2017, începând cu ora 14.00, în sala Ion I.C. Brătianu a primăriei, va avea loc ședința ordinară a Consiliului Local al municipiului Aiud. Sunt 28 de proiecte pe ordinea de zi.

Proiectele sunt iniţiate de primarul Iulia Adriana Oana Badea.

Proiectul ordinii de zi:

1.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud la data de 30.09.2017.

2.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului  Municipal Aiud la data de 30.09.2017.

3.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Centrului Cultural Liviu Rebreanu Aiud la data de 30.09.2017.

4.Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetelor la secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare, la data de 30.09.2017 pentru Municipiul Aiud.

5.Proiect de hotărâre privind  rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Centrului Cultural Liviu Rebreanu pe anul 2017.

6.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Spitalului Municipal Aiud pe anul 2017.

7.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud pe anul 2017.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Aiud pe anul 2017.

9.Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de oportunitate și concesionarea prin licitație publică cu strigare a 5 loturi de teren situate în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 72A – 72T, zona industrială ”Hercules”.

10.Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului de executare a serviciilor de salubrizare – măturat manual și mecanic pe raza Municipiului Aiud.

11.Proiect de hotărâre privind modificarea  Anexei A la HCL 78/2011, astfel cum a fost modificată prin HCL 182/2017, privind modificarea amplasamentelor  punctelor de colectare

selectivă a deșeurilor municipale  din Municipiul Aiud și localitățile componente și aparținătoare.

12.Proiect de hotărâre privind  însușirea documentației de identificare, parcelarea, înscrierea construcției și întabularea în regim de carte funciară a  imobilului înscris în CF 74750 Aiud, cu nr. top. 299/1/2, 300/1/1/2,  situat în Aiud, str. Sergent Hațegan.

13.Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 la HCL nr. 10/26.01.2017 privind aprobarea structurii și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism a Municipiului Aiud.

14.Proiect de hotărâre privind organizarea și desfășurarea evenimentului ”Dăruind, vei dobândi”.

15.Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării în Gyomaendrőd (Ungaria) a unei delegaţii din municipiul Aiud, în perioada 1 – 3 decembrie 2017, la „Cupa Bomboanelor de Pom”.

16.Proiect de hotărâre privind modificarea tarifelor pentru serviciul public de salubrizare din municipiul Aiud.

17.Proiect de hotărâre privind aprobarea inițierii activității de comercializare de suveniruri, replici și publicații de specialitate de către Biroul Muzeul de Istorie și Științele Naturii Aiud.

18.Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a spațiilor de joacă situate pe domeniul public al municipiului Aiud.

19.Proiect de hotărâre privind  aprobarea  Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții  “Lucrări de sistematizare spatii urbane, loc de joacă pentru copii, alei-str. Axente Sever, Municipiul Aiud, jud. Alba”.

20.Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Aiud.

21.Proiect de hotărâre privind completarea punctului 2 al Anexei la HCL nr. 217/04.09.2017  privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local Aiud ca membri ai consiliilor de administraţie şi ai comisiilor pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat finanţate de la bugetul local al municipiului Aiud, pentru anul școlar 2017 – 2018.

22.Proiect de hotărâre privind  propunerea de atribuire în proprietate a unui teren, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

23.Proiect de hotărâre privind aprobarea Nomenclaturii stradale a municipiului Aiud şi a localităților componente si aparținătoare.

24.Proiect de hotărâre privind trecerea unor mijloace fixe din domeniul public al Municipiului Aiud în domeniul privat al Municipiului Aiud pentru scoaterea din funcțiune în vederea casării.

25.Proiect de hotărâre privind aprobarea parteneriatului cu Asociația de Ajutorare Alianța Handicapaților din România în vederea organizării unor evenimente în municipiul Aiud.

26.Proiect de hotărâre privind sprijinirea Asociației de Ajutorare Alianța Handicapaților din România în organizarea evenimentului „Eu și paleta de tenis” – Turneu A, în perioada 3 – 5 noiembrie 2017.

27.Proiect de hotărâre privind scrierea, depunerea și implementarea unui proiect în cadrul POCA/209/2/1 (CP6/2017 pentru regiunile mai puțin dezvoltate) Sprijinirea autorităţilor și instituţiilor publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate să implementeze managementul calității în concordanţă cu Planul de acțiuni pentru implementarea etapizată a managementului calității în autorități și instituții publice 2016-2020.

28.Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului înregistrat sub nr. 19560/13.10.2017, la registratura Municipiului Aiud, al Comisiei de specialitate nr. I – Juridică, buget finanțe din cadrul Consiliului Local Aiud, în legătură cu cercetările efectuate corespunzător HCL nr. 246/28.09.2017, respectiv constatările privind gravitatea abaterii și sancțiunea propusă în sarcina doamnei Danciu Ionela Mariana, consilier local independent în Consiliul Local Aiud.

Citește mai departe

ACTUALITATE

Agenţia Naţională de Integritate: Funcţionar de la Primăria Aiud, în stare de incompatibilitate

avatar

Publicat

în

primariaaiudAgenţia Naţională de Integritate a constatat că un funcţionar public în cadrul Primăriei Municipiului Aiud a fost în stare de incompatibilitate, pentru mai multe luni, în perioada 2013-2014.

Tiberiu Titus Ştefănescu, funcționar public în cadrul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba a fost în stare de incompatibilitate în perioada 1 noiembrie 2013 – 1 mai 2014. Acesta nu mai lucrează în prezent, în cadrul administraţiei locale din Aiud.

Potrivit ANI, Ştefănescu a deținut simultan funcția publică de expert al Direcției Tehnice – Compartimentul strategii de informatizare din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba și cea de expert IT în cadrul aparatului tehnic al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Alba de Jos”, încălcând astfel dispozițiile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

Agenţia a anunţat că persoana a fost informată despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiază – de a fi asistată sau reprezentată de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le consideră necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris.

ANI aminteşte prevederi legale:

– art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „(2) Funcţionarii publici nu pot deţine alte funcţii şi nu pot desfăşura alte activităţi, remunerate sau neremunerate […] a) în cadrul autorităţilor sau instituţiilor publice”;

– art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „Funcţionarii publici, funcţionarii publici parlamentari şi funcţionarii publici cu statut special pot exercita funcţii sau activităţi în domeniul didactic, al cercetării ştiinţifice, al creaţiei literar-artistice. Funcţionarii publici, funcţionarii publici parlamentari şi funcţionarii publici cu statut special pot exercita funcţii în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuţiile exercitate ca funcţionar public, funcţionar public parlamentar sau funcţionar public cu statut special, potrivit fişei postului”;

– art. 97, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „Raportul de serviciu al funcţionarului public se suspendă: […] b) până la încetarea funcţiei eligibile sau a funcţiei de demnitate publică, în cazul în care funcţionarul public a fost ales sau numit”;

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

VIDEO UPDATE: Şedinţă la Consiliul Judeţean Alba. Bani pentru primării, fotbal, baschet, şah, aprobări de licenţe de transport şi trasee montane

avatar

Publicat

în

sedinta cj albaConsilierii locali s-au reunit în şedinţă ordinară, joi, 19 octombrie, de la ora 11.00, cu 20 de proiecte pe ordinea de zi.

Au avut de aprobat, printre altele, repartizările banilor primiţi de la stat către primării, modernizarea drumului Ciumbrud-Aiud, finanţări de programe sportive pentru CS Unirea Alba Iulia şi CS Universitatea Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018, dar şi a programului sportiv „Openul Internaţional de şah al României” al Federaţiei Române de Şah.

De asemenea, s-a votat omologarea unor trasee montane şi acordarea unor licenţe de transport.

Proiectul ordinii de zi – UPDATE: Toate proiectele au fost aprobate de consilierii judeţeni.

1. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Drumuri și Poduri Locale Alba S.A.

2. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Parcul Industrial Cugir S.A.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice faza Studiu de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului „Modernizare drum județean DJ 107 Z: Ciumbrud (DJ 107 E) – Păgida – Gîmbaş – Aiud (DN 1)ˮ

Vezi Investiţie de 4,2 milioane lei pentru modernizarea drumului dintre Gâmbaş şi Păgida, lângă Aiud. Proiect la Consiliul Judeţean

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea conturilor de execuţie ale bugetului local al Judeţului Alba, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile și a bugetelor instituţiilor publice și activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru trimestrul III al anului 2017

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Organigramei şi a Statului de funcţii ale Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

6. Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea articolului 3 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 106/16 martie 2017 cu privire la aprobarea repartizării pe unităţi administrativ – teritoriale din Judeţul Alba a cotelor și sumelor defalcate din unele venituri ale bugetului de stat, precum și pentru repartizarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru drumuri judeţene și comunale, pe anul 2017

7. Proiect de hotărâre pentru modificarea si completarea articolului 2 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 108/16 martie 2017 privind constituirea şi utilizarea excedentului bugetului local şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii, în anul 2017

8. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general al Judeţului Alba, a bugetului local al Judeţului Alba, a bugetului creditelor interne şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pe anul 2017

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia

10. Proiect de hotărâre cu privire la numirea domnului Forda Lucian Onoriu în funcţia de director la Serviciul Public Județean Salvamont – Salvaspeo Alba

11. Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemţiune asupra imobilului teren agricol extravilan identificat prin CF 7594 Ciugud – monument istoric situat în comuna Ciugud, judeţul Alba

12. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Performanţa la nivel înalt pentru sportivii olimpici şi neolimpici de la CS Unirea Alba Iulia” al Clubului Sportiv Unirea Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018

Peste 70.000 de lei, de la Consiliul Judeţean Alba, pentru sportivi de la CS Unirea Alba Iulia. Participă la competiţii naţionale şi internaţionale

13. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Finanţare program sportiv – Baschet” al Clubului Sportiv Universitatea din Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018

Finanţare de 200.000 de lei de la Consiliul Judeţean Alba, pentru CS Universitatea Alba Iulia. Sprijin financiar în anul competiţional 2017-2018

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea propunerii de omologare a traseelor turistice montane din judeţul Alba

Peste 80 de trasee turistice montane din judeţul Alba, propuse pentru omologare. LISTA şi locaţiile

15. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Openul Internaţional de şah al României” al Federaţiei Române de Şah

16. Proiect de hotărâre proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Ciumbrud – Teiuş, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Teiuş – Alba Iulia, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Alba Iulia – Teiuş, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Zlatna – Alba Iulia, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

Pe ordinea de zi se mai află aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Județean Alba din data de 28 septembrie 2017

Citește mai departe

ACTUALITATE

Instituțiile de stat ar putea acorda mai ușor contracte fără licitație propriilor firme și regii care lucrează și pentru alți clienți. Proiect de lege

avatar

Publicat

în

senatInstituțiile de stat ar putea acorda mai ușor contracte directe, fără licitație, companiilor și regiilor autonome pe care le controlează și care lucrează și pentru alți clienți, fără să fie obligate să respecte Legea achizițiilor publice, potrivit unui proiect de modificare a respectivei legi inițiat de mai mulți parlamentari PSD și înregistrat pentru dezbatere la Senat.

Propunerea legislativă pentru modificarea art.31 alin.(1) lit.b) din Legea privind achiziţiile publice nr.98/2016 a fost înregistrată la Senat pentru dezbatere în data de 11 octombrie.

Potrivit inițiatorilor, propunerea are drept scop „rentabilizarea activității regiilor autonome/societăților comerciale care administrează și execută, în condițiile legii, construirea, modernizarea, reabilitarea, repararea, întreținerea și exploatarea drumurilor județene, indiferent de sursa de finanțare în scopul desfășurării traficului rutier, în condiții de siguranță a circulației”.

„Potrivit dispozițiilor art. 31 alin (1), lit. b) din Legea nr. 98/2016, procentul de 80% din activitățile persoanei juridice cotrolate care sunt efectuate în vederea îndeplinirii sarcinilor care îi sunt încredințate de către autoritatea contractantă care o controlează, este prea mare în raport cu posibilitățile financiare ale autorității contractante”, se precizează în expunerea de motive.

De asemenea, pentru rentabilizarea regiilor autonome/societăților comerciale de interes județean este necesar ca acestea să contracteze și alte lucrări decât cele care fac obiectul excepției prevăzute la art. 31 din Legea 98/2016.

Parlamentarii PSD vor să reducă amplu pragul prevăzut de lege, de la 80% la doar 30%. Asta pentru că, în măsura în care firmele și regiile controlate de instituții de stat se dezvoltă și își extind activitatea prin contracte semnate și cu alți clienți decât respectivele instituții și companiile din subordinea acestora, ponderea în cifra de afaceri a sarcinilor încredințate de instituțiile de stat-mamă scade sub pragul de 80% prevăzut de lege și, în consecință, nu mai este posibilă atribuirea directă de contracte, fără licitație.

sursa: senat.ro
Citește mai departe

ACTUALITATE

Pensule, șervețele și vopsea de 2.000 de euro pentru femeile din Alba Iulia care vor să picteze la „Academia Doamnelor”

avatar

Publicat

în

atelier picturaAproape 2.000 de euro dă Primăria Alba Iulia pentru pensule profesionale, pânze, bandă adezivă, și alte mărunțișuri de care au nevoie doamnele de la academie, pentru un proiect numit „Dragă ie Românească”, un nou atelier de creație, la care femeile sau copiii din oraș vor picta, probabil, modele de ie. 

Achiziția pentru „diverse materiale necesare desfășurării evenimentelor Dragă ie românească – ateliere de creație„, necesare Centrului de Resurse Academia Doamnelor din municipiul Alba Iulia, este în valoare de 7.976,5 lei.

În acești bani intră: set pensule profesionale pentru acril ulei 10 buc x 26,50 lei; set pensule păr veveriță 5 buc x 30 lei; set pensule tamponare burete rotund 5 buc. x 8 lei; set pensulă lată pentru decupaj 15 buc x 7 lei; set servețele masă 10 buc  x 31 lei buc.; set pipete 10 buc x 5,80 lei/buc; culori acril  750 ml 12 buc x 70 lei/buc; contur liner 20 ml 40 buc x 13,50 lei/buc.; pânze dim. 50×60 – 20 buc x 15 lei/buc, dim. 40×40 – 100 buc x 15 lei/buc; dim. 20 x 30 – 50 buc x 8 lei/buc; lac lucios spray Pinty 400 ml 2 buc. x 20 lei/buc.; suport pentru farfurii mari 30 buc x 7 lei/buc.; suport pentru farfurii mici, 10 buc. x 6 lei buc.; foiță imitaţie (caiet 25 foiţe) – 2 buc.  x 20 lei/caiet; lac alchidic incolor VOD 750 ml 3 buc. x 26 lei/buc.; vopsea spray efect crom lucios argintiu și auriu 400 ml, 2 buc și lista poate continua.

Centrul de Resurse „Academia Doamnelor” a fost înființat în urmă cu aproximativ 2 ani. Din postările pe blogul centrului putem vedea că principala activitate a acestuia este de a organiza tot felul de ateliere pentru doamne și copii. Este practic un fel de „academie” a lucrului manual pentru doamnele care au diferite pasiuni și vor să le practice în compania altor femei. Pictură, pictură pe sticlă, atelier de handmade și acum acest atelier de pictat ii.

Centrul de Resurse Academia Doamnelor din Alba Iulia a fost finanțată printr-un program POSDRU cu suma de 2 127 962 lei  pentru organizare de evenimente, cursuri si worshopuri de dezvoltare personală, consiliere individuala, ateliere de creaţie, destinate ”creării unei structuri cadru de schimbare a perceptiei femeii in societate, depasirii steriotipurilor culturale si  promovarii culturii antreprenoriale.”- după cum se arată într-un comunicat de pe siteul primăriei.

Citește mai departe

ACTUALITATE

Primăria Sebeş: Dezbateri publice, JOI şi VINERI, la Centrul Cultural “Lucian Blaga”. Extinderea Spitalului Municipal, modernizări de străzi şi lucrări la Piaţa “Dacia”

avatar

Publicat

în

Sebes centru primariaMunicipiul Sebeş aduce la cunoştinţa cetăţenilor că în această sătpămână organizează dezbateri publice pe teme de interes local.

Joi, 19.10.2017, la ora 16.30, în sala Gheorghe Maniu din cadrul Centrului Cultural „Lucian Blaga” Sebeş, B-dul Lucian Blaga nr.45, va avea loc dezbaterea publică a documentației tehnico-economice aferentă obiectivului de investiții : „Studiul de fezabilitate – Extindere Spital Municipal Sebeș”.

Vineri, 20.10.2017, de la ora 14.00, în sala Gheorghe Maniu din cadrul Centrului Cultural Lucian Blaga Sebeş, B-dul Lucian Blaga nr.45, va avea loc dezbaterea publică a documentaților tehnico-economice pentru obiectivele:

– ”Modernizare străzi : Orizontului, Zori Noi, Câmpului, Macului, Izvorului, Luncii, Cloșca – tronson începând cu trecerea la nivel cu calea ferată 211 Sebeș – Petrești, de la km 1+347, pe o lungime de 425 ml, din Municipiul Sebeș”– faza D.A.L.I.;

– ”Reamenajare acoperiș Piața Dacia” -faza D.A.L.I.;

– ”Modernizare strada Depozitelor” – faza D.A.L.I..

“Invităm toţi cetățenii interesați să participe la dezbaterea documentaţilor sus amintite”, transmite Primăria Sebeş.

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

POSTURI la primării, şcoli, spitale şi universitate, în judeţul Alba. Condiţii de participare la concurs

avatar

Publicat

în

munca birou calculator administrativ mouse telefonÎn perioada octombrie-noiembrie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Universitatea „1 Decembrie 1918“ Alba Iulia – Serviciul Social – Cantina Studenţească

– muncitor calificat II – bucătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de bucătar; minimum 5 ani vechime în meseria de bucătar.

– muncitor calificat II – ospătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar; minimum 3 ani vechime în meseria de ospătar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 2 noiembrie 2017, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258.806.276.

Primăria Municipiului Alba Iulia

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Compartimentul încasări impozite şi taxe locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă In ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: -; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 5 A; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.

şef serviciu – Serviciul Urbanism – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria Municipiului Aiud

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Aiud

– director medical

Condiţii: absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; sunt confirmaţi cel puţin medic specialist; au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Anunţ publicat în 10 octombrie, data limită pentru depunerea dosarului de concurs, 10 zile, la sediul instituţiei.

Concurs: 15 noiembrie 2017, ora 10.00: test – grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 20 noiembrie 2017: susţinerea proiectului de specialitate pc o temă din domeniul de activitate al postului; 23 noiembrie 2017: interviul de selecţie.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, interior 192.

Primăria Municipiului Sebeş

– sociolog

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – sociologie; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani

– facilitator de dezvoltare comunitară (2 posturi)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – sociologie sau informatică; vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 18 octombrie 2017, ora 16:30

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă – Sebeş, Parcul Arini nr. 1; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Sebeş

asistent medical debutant (2 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

îngrijitor de curăţenie

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

asistent medical debutant (6 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor: superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

–  îngrijitor de curăţenie (5 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

inginer IA

Condiţii: nivelul studiilor, superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului 5 ani

Anunţ publicat în 10 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 6 noiembrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 8 noiembrie 2017, ora 09.00: proba practică/ interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Sebeş, str. Şurianu nr. 41, judeţul Alba, telefon 0722/565.427.

Şcoala Gimnazială Almaşu Mare

muncitor întreţinere şcoală, perioadă nedeterminată, 0,50 normă

Condiţii: liceu sau şcoală profesională; vechime, minimum 5 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 19 octombrie 2017, ora 13.00

Concurs: 3 noiembrie 2017, ora 14.00: proba scrisă, proba practică și interviu.

Relaţii suplimentare la sediul Şcolii Gimnaziale Almaşu Mare, telefon/fax 0258850115,0741923271, e-mail scoalaalmasumare@yahoo.ro.

ALTE POSTURI

Consiliul Judeţean Alba

– inspector de specialitate gradul IA, la Compartimentul Monitorizare şi sustenabilitate proiecte – Serviciul Accesare şi coordonare proiecte din cadrul Direcţiei Dezvoltare şi Bugete.

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă: domeniul fundamental (DFI) – ştiinţe sociale; ramura de ştiinţe (RSI) – ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani şi 6 luni, din care 2 ani experienţă în implementarea proiectelor cu finanţare europeană.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 26 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi stabilite ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Judeţean Alba din Municipiul Alba Iulia, Piaţa Ion I. C. Brătianu nr. 1, telefon 0731/560.763.

Şcoala Gimnazială “Avram lancu” Alba Iulia

– şofer (0.5 normă)

Condiţii: studii (obligatoriu): medii – şcoala profesională, liceu; vechime (obligatoriu): minimum 3 ani; permis conducere categoria D; atestat şofer profesionist transport persoane

-administrator patrimoniu

Condiţii: studii (obligatoriu): superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul (inginer, subinginer, economist, birotică), vechime (obligatoriu): 5 ani; cunoştinţe operare PC.

Concurs: 24 octombrie 2017, ora 10:00, proba scrisă; 24 octombrie 2017, ora 12:30/13:30, proba practică; 24 octombrie 2017, ora 09:00/10:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială „Avram lancu“, Alba Iulia, cu sediul în Alba lulia, Str. Moldovei nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258 811548.

Primăria Oraşului Cugir

inspector clasa I, gradul profesional superior – Biroul Resurse Umane, Arhivă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, ştiinţe politice și administrative, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 25 octombrie 2017

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 9 noiembrie 2017 – proba interviu.

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, contabilitate, finanțe sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017

Concurs: 1 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 3 noiembrie 2017 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Vinţu de Jos

– referent, treapta I – Compartimentul investiţii, achiziţii publice şi servicii publice

Condiţii: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă, minimum 5 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 27 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Vinţu de Jos, judeţul Alba, tel./fax 0258.739.234. interior 21.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

şef birou – Biroul Adopţii şi Postadopţii din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie sau asistenţă socială; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef birou – Biroul Evidenţă şi Plată Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în asisţenţă socială, drept, administraţie publică, ştiinţe inginereşti sau ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef serviciu la Serviciul Juridic şi Contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria oraşului Abrud

– secretar al oraşului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

auditor, clasa I, gradul profesional principal (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Galda

auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Sighişoara

auditor, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice, juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cetatea de Baltă

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Cîlnic

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Horea

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Ponor

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Sohodol

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Săliştea

secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Şugag

– secretar al comunei (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.

 

 

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

FOTO: Cârpele șifonate înlocuite cu steagurile Ungariei, Germaniei și României. Un nou ”look” la monumentul ascuns de lângă statuia lui Mihai Viteazu din Alba Iulia

avatar

Publicat

în

22547711_1612900832064844_14092774_nAproape patru ani au trecut de când lucrările la unul din  controversatele „monumente” din Cetatea Alba Carolina s-au oprit. În toată această perioadă se pare că autorii au reușit să dea o formă finală a stelei de mare sau mai bine zis a împletiturii cu opt colțuri, care va fi amplasată în zona statuii lui Mihai Viteazul.  Lucrarea nu a suferit modificări majore, iar ideea „creatorului” a rămas aceeași, sigura diferență este că în locul „cârpelor șifonate” sub fiecare braț al stelei a apărut câte un steag al țărilor România, Germania și Ungaria. 

Restaurarea zonei interioare a cetăţii Alba Iulia a început în 2012, lucrările fiind încheiate doi ani mai târziu. Aproape un milion de euro a cheltuit municipalitatea numai pe aceste 31 de statui şi monumente noi, între care Clopotul Unirii, o piramidă, monumentul Socrate sau complexul statuar cu telescop, soldaţi romani, austrieci, personaje din perioada interbelică dar și o stea cu opt colțuri. Ideile, multe dintre ele discutabile, cu mesaje interpretabile sau pur și simplu greșite.

Lucrările la ultimul monument – steluța cu brațe răsucite – s-au oprit înainte de a fi finalizate din cauza controverselor care au apărut pe tema „cârpelor șifonate” de pe soclul ”monumentului”. I-au trebuit câțiva ani buni autorului acestei statui pentru a-și redescoperi muza creatoare și de a găsi o soluție prin care să facă cumva să dispară cotețul de pânză care masca lucrarea din mijlocul Cetății.

 

IMG_5515Încă protejată de ochii curioșilor cu o plasa verde, acum, în Cetatea Alba Carolina a reapărut steaua cu brațe răsucite . În același loc, între statuia lui Mihai Viteazul, terasa unui bar și toaleta-muzeu de 350.000 euro. Ideea a rămas aceeași cu cele opt  funii împletite care formează steaua, însă îl locul cârpelor, sub fiecare braț acum ”creatorul” a amplasat câte un steag. Sub două împletituri, steagul Ungariei, alte două pentru steagul Germaniei și sub restul de patru brațe, steagul României. Greu de înțeles mesajul pe care vrea să îl transmită urmașilor și urmașilor urmașilor noștri cu această reprezentare monumentală. Sunt tot felul de interpretări care se lovesc cumva de zidul istoriei orașului.

Până nu vom primi o explicație oficială de la constructor, ”artist” sau autorități nimeni nu știe ce vrea să exprime acest monument care, alături de ”Telescopul” de la intersecția străzilor Unirii cu Păcii  și ”Piramida egipteană” din piața Cetății au fost realizate „fără amprentă artistică”, la comanda directă a patronului firmei Corint, Danil Sabău, câștigătorul proiectului  „Reabilitarea Centrului Istoric Alba Iulia – Fortificaţie de Tip Vauban – Căi de acces, iluminat exterior şi mobilier urban, zona interioară”, din care face parte și realizarea statuilor și a cărui valoare a fost de 76.087.835,63 lei.

Cele 31 de statui şi monumente, au costat, în medie, între 60.000 de lei (statuile din bronz)  şi de le 300.000 ( fântâna din Piața Cetății) costul total fiind la circa un milion de euro.

VEZI:  Misterul statuilor din Cetatea Alba Carolina: Costuri reale, semnificații ascunse și „opțiuni artistice” care nu bat cu istoria

22500864_1268812686598588_480269890_nAlături de piramida din Cetate și telescop, steaua cu opt brațe sunt cele mai controversate „monumente” deoarece nu există o explicație a conceptului. Întregul concept al statuilor din interiorul cetății este haotic și lipsit de sens sau de conotații istorice, cu câteva excepții.

Aceste lucruri au fost observate și de oameni care nu înțeleg legăturile acestor statui cu Cetatea de tip Vauban. Chiar în 2014 se vorbea despre influențele masonice ale acestor statui, mai ales în condiţiile în care patronul firmei Grup Corint, firma care a realizat restaurarea fortificaţiei, Daniel Sabău, ar fi, conform unor site-uri masonice, cavaler comandor şi comandant al Comanderiei numărul 23 ”Iancu de Hunedoara” a Ordinului Suprem Militar al Templului din Ierusalim. Restaurarea Cetății a costat Uniunea Europeană dar si municipalitatea ( partea de cofinațare) în jur de 170 milioane de euro.

În revista OSMTH, Non nobis, Domine, o organizație a cavalerilor templieri susțin că sunt cei care au restaurat Cetatea Alba Carolina din anul 2008 și până în prezent și că lor li se datorează „noua înfățișare” a Cetății istorice. Puteți vedea aici revista.

„Superbul Hotel Medieval aflat în inima Cetății restaurate de Prioratul Transilvaniei a găzduit o dezbatere privind programul de acțiuni și o organizare mai eficientă a Prioratului și a OSMTH România în general. Întrunirea templierilor, Membri ai Ordinului Suprem Militar al Templului din Ierusalim are loc în fiecare an și este organizată de Prioratul Transilvaniei, Mureșului și Sătmarului. La Alba Iulia, în incinta Traseului celor Trei Fortificații își are sediul Comanderia „Iancu de Hunedoara”. Printre cei care au condus procesiunea de sâmbătă s-au aflat și Cav. Comandor Daniel Sabău, Comandant al Comanderiei Nr. 23 „Iancu de Hunedoara”, patronul Grup Corint, Marele Prior al Transilvaniei, Maramureșului și Sătmarului, Cosmin Suciu și omul de afaceri Mircea Chira.

Lucrările de restaurare și conservare a vestigiilor descoperite în cetate, precum și noua înfățișare a Cetății Alba Carolina se datorează eforturilor depuse cu dragoste și frică de Dumnezeu de membrii Comanderiei „Matei Corvin” din Alba Iulia și bunei gestionări a patrimoniului istoric de către Arh. Dan Sabău, Comandantul Comanderiei și de către Priorul Transilvaniei, Nobilul Cavaler Cosmin Suciu”, scrie în revistă.

VEZI:  Amprente masonice în Cetatea Alba Carolina. Templierii își arogă meritele pentru „noua înfățișare” a zonei istorice din Alba Iulia

 

 

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

VIDEO: Alba Iulia și „Theodora Golf Club” ar putea intra într-un circuit turistic comun. Mircea Hava se întâlnește, săptămâna viitoare, cu Ioan Popa și Teodora

avatar

Publicat

în


Mircea HavaMunicipiul Alba Iulia și terenul de golf proaspăt inaugurat la Teleac, Theodora Golf Club, ar putea intra în curând într-un circuit turistic, potrivit primarului Mircea Hava. Edilul a declarat că urmează să se întâlnească cu Ioan și Teodora Popa pentru a ajunge la un punct comun în ceea ce privește integrarea celor două obiective. 

VEZI: VIDEO: Președintele Klaus Iohannis, la inaugurarea Theodora Golf Club, cel mai modern resort din România: ”Este o investiție unică în România”

Printre personalitățile și politicienii care au fost prezenți la inaugurarea celui mai modern resort de golf din România, Theodora Golf Club, s-a numărat și primarul municipiului Alba Iulia. Întrebat despre importanța acestui obiectiv turistic și sportiv pentru Alba Iulia, Hava spune că orașul are de câștigat așa cum și complexul beneficiază de ceea ce are de oferit Cealaltă Capitală. Pentru a pune în valoare și mai mult această zonă a județului, primarul are deja o întâlnire cu fondatorii resortului pentru a gândi o metodă de a unifica cele două obiective.

„Alba Iulia are ce câștiga din această investiție pentru că și Alba Iulia are ce arăta și împreună putem să arătăm și să facem lucruri deosebite. Se vorbește de Cealaltă Capitală și acum vă dezvălui un lucru care nu este un secret. Cu domnul Popa și  Teodora, poate chiar săptămâna viitoare ne vom întâlni ca să discutăm despre acest lucru care trebuie tratat împreună. Toate lucrurile trebuie să intre într-o chestiune rotundă care să facă bine la toată lumea pentru că asta a fost ideea, să ne dezvoltăm, să ne ridicăm și să intrăm mult mai tare în rândul lumii. Eu zic că și faptul că a fost inaugurat astăzi (nr. Theodora Golf Club) este un lucru deosebit, în special pentru această zonă pentru care va începe următoarea sută de ani altfel în alte zone din România. Îl felicit pe domnul Popa, îi felicit pe cei care au proiectat și au muncit aici, dar în special pe el, pentru că fără el era o altă poveste” a declarat primarul municipiului Alba Iulia, Mircea Hava.

Acesta a mai pus că întreaga zonă să fie una metropolitană care să cuprindă și orașele din apropiere, un lucru despre care se vorbește de câțiva ani buni încă nu s-a concretizat nimic până în prezent. Hava spune că lucrurile se împiedică în detalii birocratice.

„Vor mai dura sper că în 5 ani să înceapă să se vadă pentru că e greu. Noi discutăm că vrem o țară ca afară, eu vreau o țară cu oameni ca afară, cu mentalitatea lor” a mai declarat Hava.

Citește mai departe

Copyright © 2017 Alba24.ro powered by Independent Media & More