Contacteaza-ne si pe

ADMINISTRATIE

Sute de bugetari din Alba, cu familiile, în sejururi plătite din bani publici. Concedii all inclusive mascate în cursuri pe litoral, în Deltă sau la băi termale

avatar

Publicat

în

sejururi la mare pe bani publiciConcedii pe bani publici cu familia, mascate în cursuri și formări profesionale. Sute de bugetari din Alba, participă în această vară la cursuri de formare care costă în medie 3800 de lei de persoană. Concidență, toate cursurile se țin pe litoral, în Deltă sau în stațiuni turistice. Amploarea fenomenului depășește orice închipuire, fiind, se pare, o practică acceptată de toată lumea, inclusiv de Curtea de Conturi. Dincolo de granițele județului Alba, acesta este un fenomen național, cu mii de bugetari care își întind în această vară rogojinile pe plaja de la Mamaia, Neptun Saturn, Costinești sau Eforie, în timp ce formal se află la cursuri de perfecționare. Alții care nu au ”pile” sau nu suportă marea merg la Băile Felix sau la Tușnad. Iubitorii de națură virgină și pescarii preferă cursurile all inclusive în Deltă. De altfel, până și reprezentanți ai DNA și ai Parchetelor din țară profită și ei de ”ofertă”.

hotel cursuri formare bugetariAdministrațiile publice au găsit, de câțiva ani, o metodă de a-și recompensa mascat angajații: cursurile estivale care se țin în 90 la sută din cazuri la mare, în hoteluri scumpe. Achiziția acestor servicii se face prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice, unde câteva firme de ”formatori” adună mult mai mulți bani decât orice altă agenție de turism. Putem aminti, ca exemplu, ”Lectoform Travel” SRL, ”Perform Center” SRL, ”Faxmedia Consulting” SRL și multe altele, așa cum vom vedea.

Procedura prin care se cumpără aceste pachete este achiziția directă; din acest punct de vedere, prețul poate fi mai mare decât în general, pentru ca în el să încapă și un bonus: însoțitorul cursantului, de obicei un membru al familiei.

Sute de angajați ai primăriilor, ai serviciilor publice, ai poliției locale, ai centrelor culturale, ai spitalelor orășenești și ai oricărei alte entități care dispune de ceva bani publici, participă la cursuri despre administrația publică eficientă, despre comunicarea eficientă cu publicul și chiar despre combaterea corupției la locul de muncă. Asta în mod formal, pentru că altfel, tot ce fac odată ajunși la mare este să își caute un loc bun de plajă, să semneze documentele de prezență și eventual să facă o fotografie cu ceilalți ”cursanți” pentru raportul pe care îl vor atașa la decont.

În plus, majoritatea primesc și banii de transport. Marele avantaj însă, este faptul că își pot lua cu ei și membri ai familiei, bineînțeles neoficial. De altfel, una dintre firmele care oferă astfel de servicii nici măcar nu se sfiește să anunțe în oferta proprie că toți cursanții pot să își aducă gratuit un însoțitor care va beneficia și de mic dejun gratuit. Pentru copii bugetarilor veniți la cursuri firma oferă gratuitate dacă aceștia au vârsta până la 7 ani și sume mici 20-30 lei pentru cei până la 12 ani.

oferta 1+1 la bugetariDe exemplu, ”Perform Center are facilităţi oferite de Agenţia de turism Perform Travel, la programele ofertate, cum nu se găsesc pe piață, după cum urmează: prețul cazării este pentru camera în regim single, iar ca bonus, dacă există un însoţitor, acesta are cazarea și micul dejun gratuite”. Aceasta este oferta de pe siteul lor, irezistibilă, probabil, pentru oricine merge la mare pe bani publici și are ocazia să își ia cu el și familia, ”în aceiași bani”.

Că aceste ”cursuri” nu sunt de fapt ceea ce par, o mai arată și faptul că la ele participă uneori și angajați în pragul pensionării, care sunt ”școliți” cu câteva luni înainte de pensie. Sau faptul că la sosirea de la cursuri, angajații nu sunt evaluați în nici un fel cu privire la ce au învățat.

În acest an campioana concediilor pe bani publici din județul Alba este Primăria Alba Iulia. Nivelul la care a dus administrația locală din Alba Iulia acest fenomen este incredibil. Primăria Sebeș, cea din Cugir, spitale orășenești, centre culturale dar și primării mai mici, de comună, și-au ”specializat” (sau urmează) angajații în cursuri cu denumiri pompoase în limbaj de lemn. În medie au plătit aproximativ între 2900 lei și 4200 lei  lei pentru sejurul fiecărui angajat, dar există și situații în care s-au achiziționat separat serviciile de cazare și serviciile de curs.Prețul unui curs este în jur de 800-900 lei.  Suma totală plătită de instituțiile publice din Alba pentru perfecționarea personalului, în iunie -iulie 2017, în stațiunile turistice de pe litoral, Deltă, Băile Felix, Tușnad etc depășește cu mult 1.000.000 de lei. Consiliul Județean Alba ne-a transmis că nici un angajat nu a participat la aceste cursuri în acest an, însă instituția nu este străină de această practică, în anii trecuți.

Alba24 va prezenta în zilele următoare pe larg stațiunile de pe litoral, hotelurile și cursurile la care participă sute de bugetari din Alba. De asemenea, vom prezenta cheltuielile făcute și perioada în care sunt organizate cursurile.

Comentarii

11 Comments

  1. avatar

    Tara lui Papura Voda

    sâmbătă, 05.08.2017 la 09:36

    Asa se intampla cand administratia locala e una de tip mafiot!
    Tara asta e mai putreda decat a fost vreodata si la cum arata viitorul, se poate si mai rau !

  2. avatar

    Cucu

    sâmbătă, 05.08.2017 la 14:31

    La Abrud și consilierii locali merg la cursuri !!!!!!!!!!!?

  3. avatar

    Bogdan

    sâmbătă, 05.08.2017 la 19:55

    Si in Bucuresti la fel.Am un amic a carei sotie lucreaza la Primaria sector 6 si care an de an pleaca la „cursuri” pe litoral,hoteluri de 4-5 stele(Phoenicia,Vox Maris) trei adulti.Si cu transport decontat
    Pe banii cui?

  4. avatar

    cetatean

    duminică, 06.08.2017 la 13:41

    Ferice de bugetari! Restul lucreaza ca prostii la privat pe salariul minim.

  5. avatar

    Tara lui Papura Voda

    duminică, 06.08.2017 la 14:24

    Stirea in acest articol ar trebui sa fie faptul ca nu exista DNA, autoritati, care sa se autosesizeze legat de aceste aspecte. Ce sa mai vorbim de legi…
    La astia care ne conduc, pana nu le da cineva in cap, nu se va schimba nimic in bine.

  6. avatar

    Bugetar

    duminică, 06.08.2017 la 17:53

    Mai, oameni , va legati numai de ce nu trebuie. Au si angajatii un mic beneficiu si vai de mine, de ce nu va legati ca nu se dau vochere promise de cativa ani. Si apropo, eu chiar am facut cursul pe bune, de ce mintiti ca sunt vezi doamne ascunse. Rusine.

    • avatar

      Nebugetar

      luni, 07.08.2017 la 17:10

      Serios, ai facut cursuri pe bune? Au si ei un mic beneficiu? Oare nu este cumva deturnare de fonduri ce este cumva penal?

  7. avatar

    bugetar

    marți, 08.08.2017 la 15:28

    Domnule nebugetar, da am facut cursul pe bune, sunt capabil sa ti-l prezint. Da, iar, e un mic beneficiu in marea mizerie, nu am furat, nu am dat in cap. Oare esti sigur nebugetar? Bine ca nu e o problema faptul ca se dau fonduri de 400.000 de euro la instalarea tanarului fermier, isi tin activitatea 5 ani si apoi pa. Cand salariul meu in toamna era de 600 de lei , nu cred ca era o chestie penala, era doar de rusine. De ce patronul dumitale nu iti da posibilitatea sa te perfectionezi? pt ca isi baga banii in buzunar. Nu mai vorbiti niste tampenii, iar faza cu 4-5 stele e o minciuna, noi nu avem dreptul decat la 3 stele. Si DNA-ul merge si nu am auzit sa isi faca probleme careva. Asta era cea mai mare problema din tara noastra. Rusine.

  8. avatar

    marcel

    marți, 08.08.2017 la 16:00

    Mai, bugetare. Daca nu va convin salariile dece stati angajati la stat. Dca nu sunt beneficii dece stati angajati la stat. Va spun eu pt ca inafara sa plimbati o hartie de la etajul 1 la etajul 2 si invers nu stiti sa faceti nimic. Ce mare curs ai facut o saptamana si te lauzi de parca ai fi facut 2 facultati.

  9. avatar

    gogu

    miercuri, 09.08.2017 la 17:51

    dvs ca interviu dar am o intrebare….daca ati fi in locul lor nu ati merge si voi.chiar nu va inteleg rautatile din voi

  10. avatar

    Bugetar

    joi, 10.08.2017 la 00:51

    Pai, mai MARCELE, iti raspund ca cineva trebuie sa stie sa scrie , nu ca tine. Pentru ca mi-am tocit coatele facand doua facultati, chiar daca nu sunt incadrat pe studii superioare. Si da suntem capabili sa pricem ce se preda in cinci zile , nu o saptamana.
    Dar poate le sugerezi sa ne lase o luna? Rautacios mic. Doare rau neputinta.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Evacuații din ”Turturica” vor primi 400 lei lunar, AJUTOR pentru CHIRIE, de la Primăria Alba Iulia

avatar

Publicat

în

Administraţia locală a municipiului Alba Iulia ia în calcul demersuri care să vină în ajutorul persoanelor evacuate din Blocul G2 “Turturica”. Primăria pregăteşte modificări în regulamentele locale, astfel încât să fie acordate ajutoare financiare de urgenţă pentru familiile scoase din locuinţe. De asemenea, sunt planuri pentru construirea unui ansamblu de locuinţe sociale, în zona “Talcioc”.

Aceste propuneri vor fi prezentate Consiliului Local Alba Iulia, ce se va reuni în şedinţă, joi, 26 octombrie şi pot fi legate de recentele proteste ale celor evacuaţi din Blocul “Turturica” din oraş, după ce nu şi-au plătit obligaţiile financiare la bugetul local şi au pierdut un proces în acest sens.

Vezi şi VIDEO: Miting la Alba Iulia. Protest pentru susținerea evacuaților din blocul ”Turturica”

Oamenii au reclamat că au fost scoşi în stradă în prag de iarnă, astfel că administraţia locală reglementează posibilitatea acordării unui ajutor de 400 de lei, lunar, pentru o familie sau persoană fizică, bani destinaţi pentru închirierea unei locuinţe de către aceştia. Plata chiriei va fi suportată de primărie pentru o perioadă pe maximum 6 luni, iar ajutorul social se acordă o singură dată.

În altă ordine de idei, tot în şedinţa de joi, unul dintre proiecte se referă la “intenţia Municipiului Alba Iulia de a construi un ansamblu de locuinţe sociale pe terenul înscris în CF nr. 35 255 UAT Alba Iulia, aflat în zona Talcioc”. Se propune revocarea unor articole din hotărârea Consiliului Local 27/30 ian. 2007 prin care o suprafaţă de 50.000 mp de teren din zona menţionată a fost transmis în administrarea Ministerului Sănătăţii Publice – Autoritatea de Sănătate Publică a judeţului Alba, în vederea construirii unui spital regional de urgenţă.

Explicaţii despre ajutoarele de urgenţă pentru persoanele evacuate din Blocul “Turturica”

Se propune modificarea hotărârii Consiliului Local 280/2008, prin care au fost stabilite regulile de acordarea a ajutoarelor de urgenţă, de către primari, familiilor şi persoanelor aflate în situaţii de necesitate, cauzate de calamităţi naturale, incendii, accidente sau alte situaţii deosebite. La litera f) a regulamentului, este precizat în prezent că este considerată ca fiind o situaţie deosebită “imposibilitatea integrări sociale a persoanelor care au executat o pedeapsă privativă de libertate şi a tinerilor care au ieşit din sistemul de protecţie socială a copiilor”, potrivit documentaţiei de proiect.

În noua formulă propusă, se completează cu o categorie nouă de persoane, cele evacuate din locuinţă. Referitor la acordarea ajutorului menţionat mai sus, acesta se aplică pentru “închirierea unei locuinţe cu o suprafaţă minimală necesară satisfacerii nevoilor de locuire”.

Cum se acordă ajutorul financiar de 400 lei lunar

Cu alte cuvinte, cei evacuaţi din Blocul “Turturica” vor putea beneficia – fiecare familie (soţ, soţie, alte persoane, indiferent dacă sunt sau nu în relaţie de rudenie, dar care locuiesc sau se gospodăresc împreună) sau fiecare persoană, în cazul celor care locuiau singuri în garsonierele respective (persoane peste 16 ani, care locuiesc şi se gospodăresc singure) – de 2.400 de lei, în total, pentru o jumătate de an, pentru plata chiriei într-o altă locuinţă. Nu vor primi însă banii în mână.

Procedura propusă pentru acordarea acestui ajutor financiar include anumite reguli. Cei în cauză vor trebui să depună cerere, însoţită de documente, la Direcţia de Asistenţă Socială. Se va face anchetă socială, pentru verificarea situaţiei fiecăruia şi se va da dispoziţie de acordare sau neacordare a ajutorului financiar. Plata se va face lunar, de către primărie, dar direct proprietarului locuinţei, în prezenţa beneficiarului (chiriaşul/chiriaşii).

Documente necesare

Aceştia vor trebui să prezinte, înainte de a fi aprobată acordarea ajutorului social, pe lângă cerere (completată de titlularul contractului de închiriere), şi:

– contractul de închiriere (copie şi original)

– copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei (beneficiarii trebuie să aibă domiciliul / reşedinţa în Alba Iulia sau CIP emis de SPCLEP Alba Iulia)

– acte justificative pentru toate veniturile (inclusiv adeverinţa de la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba); limitele de venituri sunt 615 lei / membru de familie, net, respectiv venitul minim pe economie, net, pentru persoanele singure; însă familiilor şi persoanelor singure care au primit notificări / somaţii de evacuare din Blocul G2 (în perioada septembrie 2016-octombrie 2017) nu li se aplică aceste limite, cu condiţia solicitării ajutorului de urgenţă până la data de 30 noiembrie 2017

–  certificat fiscal cu dovada plăţii obligaţiilor faţă de bugetul local

– sentinţă de evacuare sau, pentru celelalte categorii menţionate la litera f) a regulamentului, hotărâre încetare plasament / hotărâre judecătorească de punere în libertate.

De asemenea, pentru a primi ajutorul social de urgenţă, persoanele în cauză sunt obligate să-şi plătească, lunar, cheltuielile de întreţinere a locuinţei închiriate.

Personalul Direcţiei de Asistenţă Socială va monitoriza lunar fiecare caz, pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de acordare a ajutorului social.

Dacă acestea nu sunt respectate, primăria nu va mai achita sumele menţionate.

Nu pot beneficia de ajutorul social de urgenţă pentru plata chiriei aferente locuinţei închiriate persoanele care au spaţii de locuit în afara locuinţei de domiciliu (în acest caz, Alba Iulia), care deţin autoturism ori motocicletă cu o vechime mai mică de 10 ani (cu excepţia celor adaptate pentru persoanele cu handicap sau destinate transportului acestora sau persoanelor dependente, precum şi pentru uzul persoanelor aflate în zone greu accesibile), care au mai multe astfel de autovehicule sau alte vehicule în stare de funcţionare ori care au depozite bancare cu valoare peste 3.000 de lei (cu excepţia dobânzii).

Reamintim că pe 10 octombrie, aproximativ 60 de familii au fost evacuate din blocul G2 „Turturica”. Reprezentanții Primăriei Alba Iulia au anunţat încă din vară că au trimis 67 de notificări pentru locatari ai Blocului G2 “Turturica”, care au pierdut un proces şi astfel s-a dispus măsura evacuării din locuinţe, deoarece locuiau abuziv în acele garsoniere. Motivele pentru care s-a luat această decizie țin de neplata chiriilor de aproximativ 8 ani, neachitarea facturilor de întreținere și utilități. Totodată, autorităţile comunicau că decizia nu avea legătură cu parcarea ce ar urma să fie amenajată pe locaţia respectivă.

În total, au fost evacuate 67 de garsoniere, din cele 105 din imobil.

Citește și FOTO-VIDEO: Reportaj de la evacuarea forțată a familiilor din ”Turturica”. Tragedie pentru unii, ușurare pentru alții

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia vrea să scaneze oraşul tridimensional, cu drone speciale, pentru o machetă 3D

avatar

Publicat

în

Primăria municipiului Alba Iulia semnează un nou protocol de colaborare în cadrul proiectului „Smart City” 2018. O firmă din judeţul Ilfov propune crearea unei machete 3D a oraşului, prin care va putea fi explorat cu ajutorul unor căşti pentru realitate virtuală. Pentru realizarea acesteia, se va face scanarea tridimensională a localităţii, cu utilizarea unor drone profesionale. De asemenea, se va pune la dispoziţia municipalităţii şi o machetă fizică a oraşului sau a unor zone selectate.

Investiţia este estimată la valoarea de 200.000 de euro, fiind suportată integral de firmă, Virtual Reality SRL, cu sediul în Domneşti, Ilfov, pe „modelul” celoralte parteneriate încheiate în cadrul proiectului „Alba Iulia Smart City 2018”.

În documentaţia ce va fi prezentată consilierilor locali, pentru aprobare, în şedinţa din 26 octombrie, se arată că proiectul de realizare a machetei 3D şi a celei fizice a oraşului „răspunde unei solicitări UE, de realizare a unei baze digitale cu monumentele şi obiectivele din patrimoniu şi se adresează atât publicului larg, prin posibilitatea explorării oraşului şi obiectivelor de interes turistic, cât şi autorităţilor şi specialiştilor, permiţând sprijinirea proiectelor din domeniul dezvoltării urbane, infrastructurii, mobilităţii, promovării oraşului şi turismului”.

Pentru realizarea celor două obiective va lucra o echipă de 8 specialişti din cadrul firmei menţionate.

Practic, se va măsura, procesa, scana şi digitiza complet locaţia fizică a municipiului Alba Iulia, fiind posibilă astfel exportarea modelului 3D, iar acesta va fi integrat într-o aplicaţie software dedicată explorării virtuale a oraşului, de tip desktop, respectiv VR, cu ajutorul unui aparat specific (cască pentru realitate virtuală). De asemenea, modelul dezvoltat permite realizarea, cu ajutorul maşinilor speciale cu comandă numerică (CNC) a unei machete fizice a municipiului sau a unor porţiuni selectate, după cum se mai precizează în proiectul adus în atenţia Consiliului Local Alba Iulia.

Etape:

– scanarea tridimensională completă, la înaltă rezoluţie şi precizie, a întregii suprafeţe a proiectului, aşa cum a fost ea perimetrată şi evidenţiată în planurile de situaţie propuse; colectarea datelor se va face în perioada noiembrie – ianuarie 2018

– modelarea 3D a tuturor clădirilor ce urmează a face parte componentă din proiectul final; procesarea date şi creara modelului 3D se face în perioada ianuarie – februarie 2018

– realizarea planului de amplasament suprapus peste planul de situaţie 3D scanat în prealabil şi alegerea poziţiilor optime a clădirilor principale, ale anexelor, drumurilor, căilor de acces, obiectivelor istorice etc

– realizarea unei aplicaţii interactive 3D (cu opţiune pentru VR) pentru desktop prin intermediul căreia, având la dispoziţie un calculator cu performanţe medii, se poate explora în mod virtual, zona de interes; dezvoltarea aplicaţiei auxiliare: februarie- martie 2018

– pentru scanarea suprafeţei de 170 hectare a zonei de interes, se vor face deplasări în teren repetate (judeţul Alba, din Bucureşti), pentru achiziţia datelor cu ajutorul unor drone profesionale cu obiective 4K şi cu timpi de lucru de maxim 20 minute / baterie, precum şi ridicări topografice cu ajutorul unei staţii totale GPS / GNSS

– teste şi finisare: aprilie 2018

– realizare machetă fizică: mai 2018

– livrare: iunie 2018

Iniţiatorii reamintesc că beneficiary ai proiectului pot fi, pe de o parte publicul larg, prin posibilitatea explorării oraşului şi a obiectivelor de interes turistic, iar pe de altă parte autorităţile şi specialiştii (planificare urmană, marketing, restaurare obiective istorice, infrastructură, programare evenimente etc).

Costurile proiectului, în valoare totală de 200.000 de euro, suportate de firmă, sunt compuse din suma de aproximativ 60.000 de euro pentru scanare 3D Cetate şi 100.000 euro scanare 3D oraş, 35.000 euro proiectare şi modelare 3D şi VR, respectiv şi 5000 de euro pentru execuţie machetă fizică, cu dimensiune de 3/3 metri.

“Beneficiile unei baze de date consolidate şi integrate cu monumentele şi spaţiile de interes istoric, cultural sunt evidente şi imediate. Pe lângă sprijinul direct acordat celor care se vor ocupa de reabilitări la un moment dat (pictori, arheologi, restauratori), o astfel de arhivă digitală ar servi şi multiplicării numărului de turişti, prin efectul de scală şi, nu în ultimul rând, ar servi ca o bază de plecare şi o copie de siguranţă pentru copiii noştri – ştiind că, din diverse motive, multe monumente istorice, case, muzee, clădiri sau lăcaşe de cult au degradat excesiv după 89”, se mai precizează în proiect.

Citește mai departe

ABRUD

POSTURI la Primăria Alba Iulia, UAB, DGASPC, spitale şi alte instituţii publice din Alba. Condiţii

avatar

Publicat

în

În perioada octombrie-noiembrie, se organizează concursuri pentru ocuparea mai multor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Primăria Municipiului Alba Iulia

– director executiv- Direcţia Venituri

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, științe juridice sau științe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 noiembrie 2017, ora 15:00

Concurs: 21 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

– şef serviciu, la Serviciul Comunitar pentru Cadastru și Agricultură

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul de licență (DL): inginerie geodezică sau mine, petrol și gaze, specialitatea: topografie minieră; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; cunoştinţe de operare PC – nivel avansat, program AUTOCAD.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 22 noiembrie 2017, ora 11.00: proba suplimentară (eliminatorie) de testare a cunoștințelor PC; 23 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

consilier, clasa I, gradul profesional debutant / Compartimentul încasări impozite şi taxe locale

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă In ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: -; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 13 noiembrie 2017, ora 11:00: proba eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 5 A; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; data și ora interviului va fi comunicată ulterior

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, Telefon: 0258/819.462.

şef serviciu – Serviciul Urbanism – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă arhitectură – specializarea arhitectură, conservarea şi restaurare de arhitectură sau în domeniul de licenţă urbanism – specializarea proiecte şi planificare urbană sau urbanism şi administrarea teritoriului; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor – Primăria Alba Iulia (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani; cunoştinţelor de operare PC – nivel mediu.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– muncitor necalificat

Condiţii: studii generale; vechime în specialitate necesară: -.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, ora 15:00

Concurs: 8 noiembrie 2017, ora 11:00: proba practică la „Adăpostul public al câinilor fără stăpân” din municipiul Alba Iulia, Str. Rogozului nr. 40; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Unitatea Militară 02401 – Colegiul Naţional Militar Alba Iulia

– muncitor calificat (zugrav-vopsitor) I – personal civil contractual

Condiţii: studii profesionale, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani

îngrijitor (studii: minimum 10 clase) – personal civil contractual

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 9.30-  proba scrisă; 14 noiembrie 2017, ora 09.00: proba interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unitatății Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia

administrator financiar gradul II S – Serviciul Financiar – Contabilitate

Condiţii: studii superioare de lungă durată (S) absolvite cu diplomă (Ciclul I şi II Bologna) sau echivalentă acestora, specializarea ştiinţe economice (finanţe sau contabilitate); minimum 3 ani vechime în muncă în domeniul financiar-contabil pe funcţii ce necesită studii superioare de lungă durată; cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel).

administrator patrimoniu treapta I M – Serviciul Social – Cantina Studenţească

Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, profil tehnologic, specializarea/ domeniul: Economic/ Turism şi alimentaţie/ Industrie alimentară; minimum 10 ani vechime în muncă în specialitatea studiilor liceale absolvite

îngrijitor – Serviciul Social – Cămine studenţeşti.

Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); minimum 1 an vechime în muncă.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 octombrie 2017, orele 8.00 – 16.00

Concurs: 8 noiembrie 2017: proba scrisă/ practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Universitatea „1 Decembrie 1918“ Alba Iulia – Serviciul Social – Cantina Studenţească

– muncitor calificat II – bucătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de bucătar; minimum 5 ani vechime în meseria de bucătar.

– muncitor calificat II – ospătar
Condiţii: studii medii (minimum 10 clase); deţinerea unui certificat de calificare în meseria de ospătar; minimum 3 ani vechime în meseria de ospătar.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 31 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 2 noiembrie 2017, ora 10:00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258.806.276.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar, specialitatea psihiatrie 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 2 posturi

– medic 5 posturi

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic.

Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap:

– medic primar, specialitatea medicină internă – 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist, specialitatea psihiatrie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea neurologie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea oftalmologie – 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar, specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă – 1/4 post (0,25 normă)

Condiţiile pentru posturile de medic/medic specialist medic primar: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea: medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania vizat pe anul în curs.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 1 noiembrie 2017, ora 16.00

Concurs: 10 noiembrie 2017, ora 11.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, judeţul Alba, tel. 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

şef birou – Biroul Adopţii şi Postadopţii din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, psihologie sau asistenţă socială; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef birou – Biroul Evidenţă şi Plată Prestaţii Sociale

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în asisţenţă socială, drept, administraţie publică, ştiinţe inginereşti sau ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

şef serviciu la Serviciul Juridic şi Contencios

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept; vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2017, ora 16:00

Concurs: 25 octombrie 2017, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială și Protecţia Copilului Alba, din Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 68, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Primăria Comunei Ciugud

– şef Serviciu Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Situaţii de Urgenţă

Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în muncă de minimum 9 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.

şofer – Compartimentul Administrarea domeniului public şi privat

Condiţii: studii generale; permis de conducere categoria B; vechime în muncă de minimum 6 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30 octombrie 2017, ora 16.00

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă; 9 noiembrie 2017, ora 11.00: proba practică; 13 noiembrie 2017, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ciugud, str. Principală, nr.141, judeţul Alba, telefon 0258/841.205.

 

Spitalul de Boli Cronice Cîmpeni

– director medical – norma întreagă, perioadă determinată

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; cel puţin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere: 10 noiembrie, ora 15.00, la Spitalul de Boli Cronice Cimpeni – serviciul RUNOS

Concurs: 20 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/ lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 21 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 22 noiembrie, ora 10.00, interviu.

director financiar-contabil (normă întreagă, perioadă determinată).

Condiţii: absolvent de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic; cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

Termen limită pentru depunerea dosarului de înscriere: 17 noiembrie 2017, ora 15.00

Concurs: 27 noiembrie, ora 10.00, la sediul spitalului, test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 28 noiembrie, ora 10.00, susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 29 noiembrie, ora 10.00, interviul.

Detalii la Serviciul Resurse Umane, telefon 0258/771.582.

ALTE POSTURI

Primăria Municipiului Aiud

director executiv – Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

director executiv – Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

arhitect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 10:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

auditor, clasa I, gradul profesional asistent

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria municipiului Blaj

– architect şef al municipiului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă – la sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Aiud

– director medical

Condiţii: absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; sunt confirmaţi cel puţin medic specialist; au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Anunţ publicat în 10 octombrie, data limită pentru depunerea dosarului de concurs, 10 zile, la sediul instituţiei.

Concurs: 15 noiembrie 2017, ora 10.00: test – grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului; 20 noiembrie 2017: susţinerea proiectului de specialitate pc o temă din domeniul de activitate al postului; 23 noiembrie 2017: interviul de selecţie.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, telefon 0258/861.816, interior 192.

Primăria Municipiului Sebeş

şef serviciu – Serviciul Cheltuieli şi Resurse Umane (Primăria Sebeş)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani.

Anunţ publicat în 13 octombrie, termen limită pentru depunerea dosarelor, 20 de zile

Concurs: 14 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Spitalul Municipal Sebeş

asistent medical debutant (2 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

îngrijitor de curăţenie

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

asistent medical debutant (6 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor: superioare, de scurtă durată, postliceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

–  îngrijitor de curăţenie (5 posturi)

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

registrator medical debutant

Condiţii: nivelul studiilor, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime

inginer IA

Condiţii: nivelul studiilor, superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului 5 ani

Anunţ publicat în 10 octombrie, termen pentru depunerea dosarelor, 10 zile

Concurs: 6 noiembrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 8 noiembrie 2017, ora 09.00: proba practică/ interviu

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Sebeş, str. Şurianu nr. 41, judeţul Alba, telefon 0722/565.427.

Primăria Oraşului Cugir

inspector clasa I, gradul profesional superior – Biroul Resurse Umane, Arhivă.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, ştiinţe politice și administrative, contabilitate sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 25 octombrie 2017

Concurs: 7 noiembrie 2017, ora 11:00 – proba scrisă; 9 noiembrie 2017 – proba interviu.

consilier, clasa I, gradul profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: drept, administraţie publică, contabilitate, finanțe sau economie; vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 23 octombrie 2017

Concurs: 1 noiembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă; 3 noiembrie 2017 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria oraşului Abrud

– secretar al oraşului (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria oraşului Zlatna

auditor, clasa I, gradul profesional principal (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează; cel puţin calificativul «bine» la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Primăria comunei Galda

auditor, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Audit (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 27 octombrie.

Concurs: 30 octombrie 2017, ora 11:00: proba scrisă – sediul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, telefon 0374/112.726.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs le puteţi afla de la fiecare instituţie care organizează procedurile de angajare.

Citește mai departe

ACTUALITATE

Mai multe străzi noi, din Alba Iulia, primesc nume de la Primărie. Care este zona de încadrare

avatar

Publicat

în

Patru străzi noi din Alba Iulia primesc denumiri de la primărie, astfel încât locuitorii din aceste zone să-şi poată definitiva documentele. Toate sunt încadrate în zona D intravilan a municipiului. Un proiect în acest sens intră la aprobare, în şedinţa Consiliului Local Alba Iulia de joi, 26 octombrie.

Ca urmare a dezvoltării localității și a reglementărilor urbanistice în vigoare care stau la baza realizării zonelor rezidențiale cu locuințe individuale, izolate, cu regim mic de înălțime, au luat amploare construcțiile, cu precădere locuințe familiale, se arată în documentaţia proiectului.

Construcțiile finalizate în număr mare, sunt în prezent locuite. Odată cu acţiunea de construire, s-au conturat străzile aferente cartierelor de locuit. Numărul de cereri pentru atribuire denumiri străzi este solicitat de cetăţeni pentru obţinerea numerelor de casă pentru întocmirea actelor de proprietate şi identitate şi iniţierea procedurilor de dotare cu reţele edilitare (electrice, gaz, apă).

Denumirile de străzi propuse:

Strada Feneşasa – stradă mixtă, având la bază drum de exploatare, din strada Pădurii în strada Tarniţa

Strada Viorilor – stradă mixtă, având la bază drum de exploatare, din strada Bayonne în De 1087

Strada Celestia – stradă privată, din strada Brânduşei, până la limita intravilanului

Strada Rodiei – prelungire pe drumul de exploatare De 749/5/3/2 până în strada Pădurii.

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Investiţie de peste 7 milioane lei, la Sebeş, pentru modernizarea unor străzi din oraş

avatar

Publicat

în

Peste 7 milioane de lei vor fi investite la Sebeş, pentru modernizarea a opt străzi din municipiu. Lucrările vor fi la carosabilul rutier şi trotuare.

Documentaţiile tehnice au fost prezentate vineri, în dezbatere publică.

Intervenţiile sunt planificate pentru următoarele străzi, în zona de sud-est a Sebeșului: strada Orizontului, strada Zorii Noi, strada Câmpului, strada Macului, strada Izvorului, strada Luncii și strada Cloșca. Acestea însumează o lungime de 2.092 metri.

De asemenea, a fost prezentată și documentația aferentă străzii Depozitelor, în lungime de 257 metri. Acum, strada este asfaltată pe primii aproximativ 100 de metri, iar pe restul de 157 metri, sistemul rutier este compus dintr-o pietruire degradată. Valoarea investiției: peste 2 milioane de lei.

Informaţiile au fost făcute publice de către primarul Dorin Nistor.

sursa: Facebook

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

JOI: Ședință la Consiliul Local Alba Iulia. Consilierii au de votat 31 de proiecte, pe ordinea de zi

avatar

Publicat

în

sedinta consiliul localConsilierii locali ai municipiului Alba Iulia au de votat 31 de proiecte, în şedinţa ordinară de joi, 26 octombrie, de la ora 13.00. Printre acestea se află extinderea rețelei de canalizare pe două străzi, rectificare de buget, documentaţia pentru reabilitarea Palatului Principilor, renovarea sediului Colegiului Economic şi a Şcolii „Liviu Rebreanu” şi colaborări pentru „Smart City 2018”.

Proiectul ordinii de zi:

1. Rectificarea bugetului general de venituri și cheltuieli al municipiului Alba Iulia pe anul 2017

2. Execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe trimestrul III anul 2017 al Municipiului Alba Iulia

3. Acordarea de facilități fiscale unei persoane juridice

4. Modificarea statului de funcții a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

5. Aprobarea documentaţiei tehnico-economică, faza DALI pentru obiectivul de investiții „Conservarea, restaurarea şi valorificarea durabilă a Ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia, reabilitarea acoperişurilor şi planşeelor peste etaj, la corpurile A, B, C, D, F și G”.

6. Modificarea Anexei la Hotărârea nr. 268/2017 a Consiliului local privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local din anii precedenți ca sursa de finanțare a cheltuielilor secțiunii de dezvoltare în anul 2017.

7. Însuşirea indicatorilor tehnico-economici din documentaţia – faza Documentaţie avizare lucrări de intervenţii pentru obiectivul „Conservarea, restaurarea şi valorificarea durabilă a Ansamblului Palatul Principilor din Alba Iulia – corpurile A, B, C, D, F şi G, amenajarea curţilor interioare şi amenajarea zonelor exterioare adiacente Palatului. Desfiinţarea Corpului C2, strada Militari, nr. 4, Mun. Alba lulia, jud. Alba

8. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice ,Studiu de fezabilitate pentru obiectivul: “EXTINDERE REȚEA CANALIZARE MENAJERĂ ȘI RACORDURI PE STRADA NAZARETH ILLIT ȘI STRADA ALESSANDRIA “, MUNICIPIUL ALBA IULIA

9. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului REABILITAREA ȘI EXTINDEREA CLĂDIRII COLEGIULUI ECONOMIC DIONISIE POP MARȚIAN DIN MUN. ALBA IULIA, JUD. ALBA faza studiu de fezabilitate și aprobarea finanțării de la bugetul local a cheltuielilor neeligibile pentru acest obiectiv

10. Aprobarea documentatiei tehnico-economice aferenta obiectivului REABILITARE CLADIRE SCOALA GIMNAZIALA LIVIU REBREANU,MUNICIPIUL ALBA IULIA- faza documentatie de avizare a lucrarilor de intervenție și aprobarea finantarii de la bugetul local a cheltuielilor neeligibile pentru acest obiectiv

11.Tansmiterea suprafeței de 491 mp din imobilul 510 Alba Iulia din domeniul public al statului și administrarea MAPN în domeniul public al Municipiului Alba Iulia

12.Aprobarea măsurilor cu privire la implementare cerințe ISU pentru imobilul : ”Creșa Cetate din Alba Iulia, strada Alexandru cel Bun, nr.13”

13.Aprobarea cotizației către Asocația Orașe Energie România

14.Alocarea unei sume de bani din bugetul local pentru un eveniment social

15.Modificarea și completarea Hotărârii nr. 280/2008 a Consiliului local

16.Încheierea unui protocol de colaborare între Direcția Generală Anticorupție și Municipiul Alba Iulia

17.Aprobarea unui protocol de cooperare între Municipiul Alba Iulia și Compania Virtual Reality SRL în cadrul proiectului pilot ”Alba Iulia Smart City 2018”

18.Modificarea Hotărârii nr. 207/2017 a Consiliului local cu privire la proiectul ”ALBA IULIA 360”- finanțat prin Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020

19.Încheierea unui Acord de colaborare între Municipiul Alba Iulia şi Agenția de Dezvoltare Regională Centru, în vederea implementării proiectului CREHUB „Policies for cultural CREative industries: the HUB for innovative regional development”

20.Atribuirea denumirii unor străzi din municipiul Alba Iulia 21.Aprobarea unor documentații de urbanism :

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „LOTIZARE IN VEDEREA CONSTRUIRII DE LOCUINTE INDIVIDUALE, ALBA IULIA, STR. IZVORULUI, solicitant PRETOR ANCA MARIA DIANA, BIMBEA ANA, BARBANTAN GEORGE CORNELIU”

Art.2: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE LOCUINTE COLECTIVE SI SPATIU COMERCIAL LA PARTER, ALBA IULIA, STR. REPUBLICII, NR.6, solicitant SC ALBA REAL INVESTMENTS SRL”

Art.3: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , B-dul 1 DECEMBRIE 1918, NR. 105-107, solicitant SC BREST SRL”

Art.4: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , B-dul 1 DECEMBRIE 1918, NR.20, solicitant SC RESTAURANT REMENY SRL”

Art.5: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , P-ta IULIU MANIU, BL.16MC, solicitant SC RAISSA NORB SRL”

Art.6: Aprobă Planul Urbanistic Detaliu „CONSTRUIRE COPERTINA CU CARACTER PROVIZORIU PENTRU TERASA, ALBA IULIA , P-ta IULIU MANIU, BL.P1, solicitant SC APULUM TURISM SRL”

Art.7: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „REGLEMENTARE STRADA DIMITRIE ANGHEL, ALBA IULIA, ZONA DINAMITA, STR. DIMITRIE ANGHEL, NR. 4,6,8,10,12,14, solicitant CRAIFALEAN VALENTIN DAN, CRAIFALEAN ANA MARIA, CRISAN TEODOR DANIEL, CRISAN DALIA TEODORA, COZMA ADRIANA MARIA, TIRLEA IACOB, TIRLEA ANA, MICU DARIUS SORIN”

Art.8: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „MODIFICARE PROFIL STRADA FRATII JDERI, ALBA IULIA, STR. FRATII JDERI, solicitant ANGHEL NICOLAE COLEA, ANGHEL SILVIA, BOBARIU FELICIA, GOIA LIVIA ROZALIA”

22.Administrarea Parcului Dendrologic Dr. Ion Vlad

23.Aprobarea preturilor de referinta a masei lemnoase “pe picior” productia anului 2018 pentru masa lemnoasa ce se valorifica prin licitatie sau negociere din fondul forestier proprietate publica a Municipiului Alba Iulia

24.Închirierea prin licitaţie publică a unui imobil(teren) situat în Alba Iulia – Pâclișa, str.Carpenului, FN

25.Vânzarea prin negociere directă a unor imobile (terenuri) situate în Alba Iulia, str.Decebal, nr.21

26.Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str.Cetății, nr.2

27.Revocarea art.3 și art.4 din Hotărârea nr. 27/2007 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

28.Expertiza tehnică extrajudiciară , întocmită în Dosar nr. 5198/176/2017, aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

29.Înscrierea dreptului de proprietate a Statului Român – domeniul public și administrarea Consiliului local al municipiului Alba Iulia asupra unei părți din DN1, aferent străzii Regimentul V Vânători

30.Dezmembrarea terenului aferent Grădiniței cu Program Normal nr. 5 Partoș, strada Liliacului, nr. 8

31.Însușirea raportului de expertiză tehnică extrajudiciară efectuată în Dosar nr. 5221/176/2017 aflată pe rol la Judecătoria Alba Iulia 32.Modificarea art.1 și art.2 din Hotărârea nr. 245/2017 a Consiliului local

Citește mai departe

ACTUALITATE

MARŢI: Şedinţă la Consiliul Local Aiud. Modificarea tarifelor la salubrizare și alte 27 proiecte

avatar

Publicat

în

primariaaiudMarţi, 24 octombrie 2017, începând cu ora 14.00, în sala Ion I.C. Brătianu a primăriei, va avea loc ședința ordinară a Consiliului Local al municipiului Aiud. Sunt 28 de proiecte pe ordinea de zi.

Proiectele sunt iniţiate de primarul Iulia Adriana Oana Badea.

Proiectul ordinii de zi:

1.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud la data de 30.09.2017.

2.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului  Municipal Aiud la data de 30.09.2017.

3.Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Centrului Cultural Liviu Rebreanu Aiud la data de 30.09.2017.

4.Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetelor la secțiunea de funcționare și secțiunea de dezvoltare, la data de 30.09.2017 pentru Municipiul Aiud.

5.Proiect de hotărâre privind  rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Centrului Cultural Liviu Rebreanu pe anul 2017.

6.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al Spitalului Municipal Aiud pe anul 2017.

7.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud pe anul 2017.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Aiud pe anul 2017.

9.Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de oportunitate și concesionarea prin licitație publică cu strigare a 5 loturi de teren situate în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 72A – 72T, zona industrială ”Hercules”.

10.Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului de executare a serviciilor de salubrizare – măturat manual și mecanic pe raza Municipiului Aiud.

11.Proiect de hotărâre privind modificarea  Anexei A la HCL 78/2011, astfel cum a fost modificată prin HCL 182/2017, privind modificarea amplasamentelor  punctelor de colectare

selectivă a deșeurilor municipale  din Municipiul Aiud și localitățile componente și aparținătoare.

12.Proiect de hotărâre privind  însușirea documentației de identificare, parcelarea, înscrierea construcției și întabularea în regim de carte funciară a  imobilului înscris în CF 74750 Aiud, cu nr. top. 299/1/2, 300/1/1/2,  situat în Aiud, str. Sergent Hațegan.

13.Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 la HCL nr. 10/26.01.2017 privind aprobarea structurii și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism a Municipiului Aiud.

14.Proiect de hotărâre privind organizarea și desfășurarea evenimentului ”Dăruind, vei dobândi”.

15.Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării în Gyomaendrőd (Ungaria) a unei delegaţii din municipiul Aiud, în perioada 1 – 3 decembrie 2017, la „Cupa Bomboanelor de Pom”.

16.Proiect de hotărâre privind modificarea tarifelor pentru serviciul public de salubrizare din municipiul Aiud.

17.Proiect de hotărâre privind aprobarea inițierii activității de comercializare de suveniruri, replici și publicații de specialitate de către Biroul Muzeul de Istorie și Științele Naturii Aiud.

18.Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a spațiilor de joacă situate pe domeniul public al municipiului Aiud.

19.Proiect de hotărâre privind  aprobarea  Studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiții  “Lucrări de sistematizare spatii urbane, loc de joacă pentru copii, alei-str. Axente Sever, Municipiul Aiud, jud. Alba”.

20.Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Aiud.

21.Proiect de hotărâre privind completarea punctului 2 al Anexei la HCL nr. 217/04.09.2017  privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local Aiud ca membri ai consiliilor de administraţie şi ai comisiilor pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat finanţate de la bugetul local al municipiului Aiud, pentru anul școlar 2017 – 2018.

22.Proiect de hotărâre privind  propunerea de atribuire în proprietate a unui teren, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

23.Proiect de hotărâre privind aprobarea Nomenclaturii stradale a municipiului Aiud şi a localităților componente si aparținătoare.

24.Proiect de hotărâre privind trecerea unor mijloace fixe din domeniul public al Municipiului Aiud în domeniul privat al Municipiului Aiud pentru scoaterea din funcțiune în vederea casării.

25.Proiect de hotărâre privind aprobarea parteneriatului cu Asociația de Ajutorare Alianța Handicapaților din România în vederea organizării unor evenimente în municipiul Aiud.

26.Proiect de hotărâre privind sprijinirea Asociației de Ajutorare Alianța Handicapaților din România în organizarea evenimentului „Eu și paleta de tenis” – Turneu A, în perioada 3 – 5 noiembrie 2017.

27.Proiect de hotărâre privind scrierea, depunerea și implementarea unui proiect în cadrul POCA/209/2/1 (CP6/2017 pentru regiunile mai puțin dezvoltate) Sprijinirea autorităţilor și instituţiilor publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate să implementeze managementul calității în concordanţă cu Planul de acțiuni pentru implementarea etapizată a managementului calității în autorități și instituții publice 2016-2020.

28.Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului înregistrat sub nr. 19560/13.10.2017, la registratura Municipiului Aiud, al Comisiei de specialitate nr. I – Juridică, buget finanțe din cadrul Consiliului Local Aiud, în legătură cu cercetările efectuate corespunzător HCL nr. 246/28.09.2017, respectiv constatările privind gravitatea abaterii și sancțiunea propusă în sarcina doamnei Danciu Ionela Mariana, consilier local independent în Consiliul Local Aiud.

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

LISTA funcțiilor de lux de la stat din Alba. Șefi puși politic cu un venit lunar de peste 17.700 lei

avatar

Publicat

în

baniDirectori și angajați ai unor șefi de instituții publice din Alba, cu venituri de bază lunare de peste 17700 de lei, sporuri de 85%, și consilieri la stat care duc acasă lunar mai mult decât managerii unor firme private, reprezintă doar câteva elemente ale unui puzzle controversat: cât câștigă angajații la stat. Dacă ținem seamă și de faptul că majoritatea acestor șefi de instituții sunt recomandați de partidul din care fac parte și nu de performanțe deosebite, tabloul este și mai corect. 

De menționat că există și instituții care nu au publicat aceste informații, sau au făcut-o formal, fără să ofere informații reale. Instituții care ar fi trebuit să respecte spiritul, dar și litera legii, au făcut-o șmecherește: Inspectoratul Județean de Poliției Alba și Inspectoratul Județean de Jandarmerie Alba, și-au publicat un fel de top: cel mai mare și cel mai mic venit, nu veniturile aferente fiecărei funcții, cum ar fi fost normal. Alte instituții nu și-au publicat deloc aceste informații. ITM Alba poate aplica amenzi în acest caz, însă directorul instituției ne-a spus că nu este în programul său de activități ”așa ceva”.

Listele cu veniturile angajaților fiecărei instituții trebuie publicate de două ori pe an, respectiv în 30 martie și 30 septembrie. Instituțiile publice din județul Alba ar fi trebuit să facă publice, până în data de 30 septembrie, lista cu salariile angajaților, în raport cu funcțiile pe care le ocupă. În caz contrar, Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba poate amenda conducătorul instituției cu o sumă cuprinsă între 5.000 și 10.000 de lei.

DSP – campionul salariilor din Alba

Directorul Direcției de Sănătate Publică Alba are un salariu de bază 14581 de lei, la care se adaugă sporuri de 1458 de lei, respectiv 10%. Adjunctul său ajunge și el la un salariu de bază de aproape 11.000 de lei, la care se mai adaugă 10% sporuri. Și mai bine este plătit este medicul șef de laborator, care câștigă 9596 de lei salariu de bază, plus 85% sporuri, adică încă 8157 de lei. Faceți dumneavoastră calcului, pentru că noi ne-am blocat. În total, acesta duce acasă mai mulți bani decât cel mai bine plătit primar din România, Mircea Hava. De asemenea, un șofer, angajat al instituției, câștigă 2958 de lei plus 296 sporuri (brut).

Directorul executiv al Direcției Agricole Alba, are un salariu de bază de 7207 lei, la care se adaugă un spor de condiții vătămătoare de 211 lei. Un consilier în cadrul instituției ajunge si el, cu sporuri, la peste 5.000 de lei. Șoferul direcției câștigă și el 1813 lei, venit de bază, la care se adaugă 145 de lei spor de condiții vătămătoare.

Agenția Județeană pentru Ocuparea Funcției de Muncă Alba le găsește de lucru, cel puțin teoretic, celor care nu au. Ar fi însă foarte greu să îi îndrume pe șomeri spre slujbe în domeniul privat, unde să câștige ”măcar” cât se câștigă în instituția respectivă. Directorul executiv are un salariu de bază de 5417 lei, la care se adaugă o indemnizație de conducere de 1321 de lei.  În total, ajunge la 6738 de lei. Mai aproape de lumea reală este salariul de bază al unui inspector asistent (gradație 5), respectiv 1991 de lei.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba a publicat lista cu veniturile angajaților. Inspectorul șef are uin salariu de bază de 6551 de lei, iar inspectorii de muncă între 3600 și puțin peste 4000. Instituția este cea care trebuie să verifice dacă celelalte autorități publice și-au publicat salariile aferente funcțiilor și, în caz contrar, să-i amendeze pe conducători cu sume cuprinse între 5000 și 10000 de lei.

Direcția Sanitar Veterinară Alba a publicat veniturile salariaților, mai puțin acela al directorului. Regăsim în schimb informația că directorul adjunct are un venit de bază de 9924 de lei iar un șef de serviciu 9754, la care se adaugă un spor de doctorat de 725 de lei.

La Agenția pentru Protecția Mediului, directorul instituției câștigă lunar 4931 de lei (brut), la care se adaugă 493 de lei, sporuri.

Siteul Casei Județeane de Pensii nu funcționează, după ce în urmă cu aproximativ 2 săptămâni a fost spart și cineva a postat pe el imagini deochiate. Instituția nu și-a publicat declarațiile nici în alt loc.  O altă instituție, Direcția Județeană pentru Tineret și Sport Alba, nu a publicat informațiile prevăzute de lege.

IPJ și IJJ, informația unde e?

Inspectoratul Județean de Poliție Alba, a decis că respectă legea publicând pur și simplu un tabel cu minimul și maximul veniturilor salariale nete, achitate personalului în luna iulie. Nici vorbă de veniturile aferente fiecărei funcții din cadrul aparatului. Personalul contractual angajat al instituției câștigă minim 1099 lei și maxim 2099 de lei. Funcționarii publici angajați ai instituției pot câștiga până la 3683 de lei, iar ofițerii de poliție până la 5096 de lei. Potrivit informațiilor furnizate câștigă minim 1829 de lei și maxim 4651 de lei. Instituția nu precizează care sunt funcțiile din instituție și câți bani revin fiecăreia.  De asemenea, nu se vorbește despre sporuri.

Informația postată reprezintă de fapt praf în ochii curioșilor, printre care suntem și noi, dar sunteți si dumneavoastră, cei care citiți acest articol.

Aceeași metodă a adoptat-o și Inspectoratul Județean de Jandarmerie Alba. Informațiile lipsite de conținut: venitul minim din instituție este de 920 de lei, iar maximul poate ajunge la 6228, în cazul unui ofițer cu funcție de comandă. Nu sunt informații legate de sporuri sau informații legate de fiecare funcție în parte.

Instituții care nu și-au publicat informațiile prevăzute de lege și nu vor păți nimic

Informații legate de veniturile aferente funcțiilor publice nu au fost publicate (sau, cel puțin nu în partea vizibilă) de către următoarele instituții: Inspectoratul Școlar Județean Alba, Direcția Regională de Statistică, Casa Județeană de Pensii (al cărei site nu funcționează deloc), Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Alba, Direcția Județeană pentru Tineret și Sport Alba și alte instituții de mai mică importanță.

La APIA și la Garda de Mediu, există doar informații cu situația de la nivel central. Dacă utilizăm aceste informații, vă putem spune că la APIA, directorul general are un venit lunar de peste 11000 de lei la care se mai adaugă sporuri de aproximativ 600 de lei. La Garda de Mediu, un comisar general are un salariu de bază de peste 11500 de lei.

Instituția care are posibilitatea să-i amendeze pe conducătorii instituțiilor care nu au publicat aceste informații cu sume între 5000 și 10000 de lei, este ITM Alba. La întrebarea dacă au fost aplicate asemenea amenzi, directorul Dorel Fiț ne-a răspuns sec: ”Nu!” La insistențele noastre și la întrebarea dacă va verifica situația în viitor, acesta a adăugat că ”nu avem așa ceva în programul de activități”, după care ne-a spus ”la revedere”.

UPDATE: Inspectorul șef al Inspectoratului Școlar Județean, Marcela Dărămuș, ne-a anunțat că informațiile au fost postate pe siteul instituției și că nu le-am văzut noi. Întradevăr, nu le-am văzut. Erau pe www.isj.albanet.ro, urmând linkurile compartimente/salarizare-normare/ venituri salariale conform art 33 etc. Să revenim: inspectorul șef al IȘJ are un venit lunar de bază de 6100 de lei, la care se adaugă o gradație de merit de 1425, cu care ajunge la 7525 de lei. Un inspector școlar are, la rândul său, un salariu de bază de 4980 de lei. Există un caz în listă care beneficiază de salariu de merit de 1195 de lei, la care se adaugă spor pentru doctorat de 720 de lei, ajungând la 6900 de lei.

Tot la Inspectoratul Școlar Județean Alba există sporuri în baza Legii 490/2004, privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare. Asta face ca un consilier angajat în cadrul instituției să poată ajunge la un total de 6796 de lei: 5000 de lei salariul din grilă și 1796 de lei, sporuri.

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Agenţia Naţională de Integritate: Funcţionar de la Primăria Aiud, în stare de incompatibilitate

avatar

Publicat

în

primariaaiudAgenţia Naţională de Integritate a constatat că un funcţionar public în cadrul Primăriei Municipiului Aiud a fost în stare de incompatibilitate, pentru mai multe luni, în perioada 2013-2014.

Tiberiu Titus Ştefănescu, funcționar public în cadrul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba a fost în stare de incompatibilitate în perioada 1 noiembrie 2013 – 1 mai 2014. Acesta nu mai lucrează în prezent, în cadrul administraţiei locale din Aiud.

Potrivit ANI, Ştefănescu a deținut simultan funcția publică de expert al Direcției Tehnice – Compartimentul strategii de informatizare din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, județul Alba și cea de expert IT în cadrul aparatului tehnic al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Alba de Jos”, încălcând astfel dispozițiile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

Agenţia a anunţat că persoana a fost informată despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiază – de a fi asistată sau reprezentată de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le consideră necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris.

ANI aminteşte prevederi legale:

– art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „(2) Funcţionarii publici nu pot deţine alte funcţii şi nu pot desfăşura alte activităţi, remunerate sau neremunerate […] a) în cadrul autorităţilor sau instituţiilor publice”;

– art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „Funcţionarii publici, funcţionarii publici parlamentari şi funcţionarii publici cu statut special pot exercita funcţii sau activităţi în domeniul didactic, al cercetării ştiinţifice, al creaţiei literar-artistice. Funcţionarii publici, funcţionarii publici parlamentari şi funcţionarii publici cu statut special pot exercita funcţii în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuţiile exercitate ca funcţionar public, funcţionar public parlamentar sau funcţionar public cu statut special, potrivit fişei postului”;

– art. 97, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003, potrivit căruia „Raportul de serviciu al funcţionarului public se suspendă: […] b) până la încetarea funcţiei eligibile sau a funcţiei de demnitate publică, în cazul în care funcţionarul public a fost ales sau numit”;

Citește mai departe

ADMINISTRATIE

VIDEO UPDATE: Şedinţă la Consiliul Judeţean Alba. Bani la primării, fotbal, baschet, şah și altele

avatar

Publicat

în

sedinta cj albaConsilierii locali s-au reunit în şedinţă ordinară, joi, 19 octombrie, de la ora 11.00, cu 20 de proiecte pe ordinea de zi.

Au avut de aprobat, printre altele, repartizările banilor primiţi de la stat către primării, modernizarea drumului Ciumbrud-Aiud, finanţări de programe sportive pentru CS Unirea Alba Iulia şi CS Universitatea Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018, dar şi a programului sportiv „Openul Internaţional de şah al României” al Federaţiei Române de Şah.

De asemenea, s-a votat omologarea unor trasee montane şi acordarea unor licenţe de transport.

Proiectul ordinii de zi – UPDATE: Toate proiectele au fost aprobate de consilierii judeţeni.

1. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Drumuri și Poduri Locale Alba S.A.

2. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Judeţului Alba în Adunarea Generală a Acţionarilor la Societatea Parcul Industrial Cugir S.A.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice faza Studiu de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului „Modernizare drum județean DJ 107 Z: Ciumbrud (DJ 107 E) – Păgida – Gîmbaş – Aiud (DN 1)ˮ

Vezi Investiţie de 4,2 milioane lei pentru modernizarea drumului dintre Gâmbaş şi Păgida, lângă Aiud. Proiect la Consiliul Judeţean

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea conturilor de execuţie ale bugetului local al Judeţului Alba, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile și a bugetelor instituţiilor publice și activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru trimestrul III al anului 2017

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Organigramei şi a Statului de funcţii ale Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

6. Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea articolului 3 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 106/16 martie 2017 cu privire la aprobarea repartizării pe unităţi administrativ – teritoriale din Judeţul Alba a cotelor și sumelor defalcate din unele venituri ale bugetului de stat, precum și pentru repartizarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru drumuri judeţene și comunale, pe anul 2017

7. Proiect de hotărâre pentru modificarea si completarea articolului 2 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 108/16 martie 2017 privind constituirea şi utilizarea excedentului bugetului local şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii, în anul 2017

8. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general al Judeţului Alba, a bugetului local al Judeţului Alba, a bugetului creditelor interne şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pe anul 2017

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia

10. Proiect de hotărâre cu privire la numirea domnului Forda Lucian Onoriu în funcţia de director la Serviciul Public Județean Salvamont – Salvaspeo Alba

11. Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemţiune asupra imobilului teren agricol extravilan identificat prin CF 7594 Ciugud – monument istoric situat în comuna Ciugud, judeţul Alba

12. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Performanţa la nivel înalt pentru sportivii olimpici şi neolimpici de la CS Unirea Alba Iulia” al Clubului Sportiv Unirea Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018

Peste 70.000 de lei, de la Consiliul Judeţean Alba, pentru sportivi de la CS Unirea Alba Iulia. Participă la competiţii naţionale şi internaţionale

13. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Finanţare program sportiv – Baschet” al Clubului Sportiv Universitatea din Alba Iulia, aferente anului competiţional 2017-2018

Finanţare de 200.000 de lei de la Consiliul Judeţean Alba, pentru CS Universitatea Alba Iulia. Sprijin financiar în anul competiţional 2017-2018

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea propunerii de omologare a traseelor turistice montane din judeţul Alba

Peste 80 de trasee turistice montane din judeţul Alba, propuse pentru omologare. LISTA şi locaţiile

15. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea finanțării programului sportiv „Openul Internaţional de şah al României” al Federaţiei Române de Şah

16. Proiect de hotărâre proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Ciumbrud – Teiuş, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Teiuş – Alba Iulia, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Alba Iulia – Teiuş, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Zlatna – Alba Iulia, operatorului de transport rutier SC Livio Dario SRL

Pe ordinea de zi se mai află aprobarea Procesului verbal încheiat cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Județean Alba din data de 28 septembrie 2017

Citește mai departe

Copyright © 2017 Alba24.ro powered by Independent Media & More