Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

Tânăr din Teiuş, cu dosar penal. A condus un autoturism cu autorizaţie provizorie de circulaţie expirată

Publicat

sofer volan masina condusUn tânăr de 30 de ani din Teiuş este cercetat penal, după ce a fost surprins la volanul unui autoturism cu autorizaţie provizorie de circulaţie expirată.

Acesta a fost oprit în trafic de poliţiştii din Teiuş, vineri, 6 ianuarie, în jurul orei 18.50, pe strada Decebal din oraş.

Oamenii legii au descoperit că autoturismul avea autorizaţia provizorie de circulaţie expirată din 17 decembrie 2016.

Faţă de conducătorul auto, cercetările sunt continuate sub aspectul comiterii infracțiunii de conducerea, pe drumurile publice, a unui autovehicul neînmatriculat.

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

loading...
loading...
Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

EVENIMENT

FOTO Autostrada Sebeș-Turda: Prima grindă, montată la podul de peste râul Mureș, lângă Alba Iulia

Publicat

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat vineri că a fost montată prima grindă la podul peste râul Mureș, pe lotul 1 a Autostrăzii Sebeș – Turda, în zona localității Limba, comuna Ciugud.

Mutarea și amplasarea grinzilor pe pilonii podului se face cu ajutorul unui utilaj impresionant, denumit lansatorul de grinzi.

Acesta este unul dintre cele mai complexe utilaje folosite la construcţia de autostrăzi. Lansatorul de grinzi se compune dintr-un sistem de poduri rulante, care preiau, alternativ, uriaşele grinzi de peste 100 de tone.

Podul superior, care preia grinda se mişcă, în timp ce celălalt e blocat. Apoi rolurile se inversează, grinda e preluată de podul inferior, care se deplasează, timp în care cel superior rămâne fix.

Operaţiunea se repetă până când grinda ajunge la locul de pod unde trebuie montată.

Reamintim faptul că pe 16 februarie 2018 a fost emisă autorizaţia de construire a nodului rutier Sebeş, pe lotul 1 al Autostrăzii Sebeș – Turda. Aici se va face legătura dinspre Autostrada Deva- Sibiu şi DN1. Lucrările sunt estimate la valoarea de 75 de milioane lei şi ar trebui să dureze 18 luni.

Citeşte şi Autostrada Sebeş-Turda: Autorizaţie de construire pentru nodul rutier Sebeş. Termen de execuţie, 18 luni

Vezi și FOTO: AUTOSTRADA Sebeş-Turda. Ce se mai face pe lotul 4, pentru care este amânată recepţia. Vezi şi lotul 1

Foto: Facebook (CNAIR)

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Lucrări de izolare termică la M-uri şi alte 11 imobile din Alba Iulia. 40 milioane lei prin POR

Publicat

Primăria Alba Iulia pregăteşte lucrări de reabilitare termică a 13 blocuri din cartierele Cetate, Ampoi II, Ampoi I şi Lumea Nouă, investiţie de 40,4 milioane lei (aproximativ 8,8 milioane euro), prin proiect POR 2014-2020. Din această sumă, dacă proiectul va fi aprobat şi contractul de finanţare semnat, primăria va acoperi 15%, iar asociaţiile de proprietari beneficiare, 25%. În urma lucrărilor, consumul de energie în apartamente ar urma să scadă cu 40%.

În şedinţa extraordinară a Consiliului Local Alba Iulia de luni, 26 februarie, este pe ordinea de zi proiectul de aprobare a documentaţiei tehnico-economice, faza DALI şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor rezidenţiale din municipiul Alba Iulia”, pentru lotul 1 (blocurile M1-M6B, M7A-M12, 35, 62, CH1 – bulevardele 1 Decembrie 1918, Transilvaniei), lotul 2 (blocurile 14A, 13B, CF11, MV1-MV7, MV2-MV12 – bulevardele 1 Decembrie 1918, Transilvaniei, strada Cloşca) lotul 3 (D3-D4, D2-D3, 8 – străzile Ampoiului, Gheorghe Şincai, Livezii).

Potrivit proiectului, după finalizarea lucrărilor, se estimează scăderea anuală a emisiilor de gaze cu efect de seră (echivalent CO2), cu 10-40% şi reducerea consumului specific de energie cu 40%.

Acum proiectul este în faza de precontractare în cadrul POR 2014-2020, Axa prioritară 2, Prioritatea de investiţii 3.1 – Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi utilizării energiei din resurse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădiri publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea A – Clădiri rezidenţiale.

Ratele de cofinanţare aplicate sunt 60% din totalul cheltuielilor eligibile ale proiectului, provenind din Fondul European de Dezvoltare Regională şi bugetul de stat. Diferenţa de 40% va fi suportată de primărie (15%) şi asociaţiile de proprietari (25%). Taxa de reabilitare termică va fi plătită de proprietari în rate pe 5 ani.

Citeşte şi Ce obligaţii au proprietarii de apartamente la bloc. Amenzi până la 3000 de lei pentru cei care nu le respectă

Proiectul a mai fost aprobat în Consiliul Local Alba Iulia în 2016, dar s-au modificat condiţiile de finanţare la lansarea Apelului 2 în cadrul POR, activităţile specifice şi indicatorii şi s-a impus o descriere a lucrărilor de intervenţie, pentru fiecare bloc în parte, se explică în documentaţia proiectului.

Valorile investiţiilor, pe loturi:

Lotul 1:

Bloc M1-M6B (Bd. Decembrie 1918 nr. 21-31, Transilvaniei 1): 7.324.308,04 lei (1.601.151,63 euro)

Bloc M7A-M12 (Bd. Decembrie 1918 nr. 33-43, Transilvaniei 2): 7.389.300,90 lei (1.615.359,57 euro)

Bloc 35 (Bd. Transilvaniei 16): 1.690.758,42 lei (369.613,15 euro)

Bloc 62 (Bd. Transilvaniei 20): 1.523.932,07 lei (333.143,60 euro)

Bloc CH1 (Cloşca 2A): 960.676,85 lei (210.011,56 euro)

Lot 2:

Bloc 14A (Bd. Transilvaniei 23 A): 1.901.877,67 lei (415.765,50 euro)

Bloc 13B (Bd. Transilvaniei 23C): 1.853.907,58 lei (405.278,86 euro)

Bloc CF11 (str. Cloşca 12): 1.907.121,71 lei (416.911,89 euro)

Bloc MV1-MV7 (Bd. Revoluţiei 1989, nr. 79-85): 3.701.275,19 lei (809.128,01 euro)

Bloc MV2-MC12 (Bd. Revoluţiei 1989, nr. 26-32, Calea Moţilor nr. 91-93): 5.497.932,29 lei (1.201.891,44 euro)

Lot 3:

Bloc D3-D4 (str. Ampoiului 5-7): 1.759.367,39 lei (384.611,61 euro)

Bloc D2-D3 (str. Gheorghe Şincai nr. 13-24): 1.952.381,61 lei (426.806,05 euro)

Bloc 8 (str. Livezii 49): 2.950.866 lei (645.082,64 euro).

Lucrări pe loturi:

Pentru lotul 1 (bloc M1-M6B, zona străzilor 1 Decembrie 1918 nr. 21-31, Transilvaniei 1), valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA, este de 7.324.308,04 lei, din care construcţii-montaj 5.596.887,74 lei, iar durata de realizare este 6 luni.

Suprafaţa construită desfăşurată este de 27.552 mp, cea utilă totală, de 17.921,31 mp, volumul încălzit fiind de 49.936,28 mc. Sunt 273 de apartamente, din care 75 cu o cameră, 105 cu 2 camere, 47 cu 3 camere şi 46 cu 4 camere.

Blocul M1-M6B a fost construit şi dat în folosinţă în perioada 1984-1988, fiind alcătuit din 8 tronsoane împărţite pe scări (M1 – 8 etaje, M2 – 7 etaje, M3 – 8 etaje, M4 – 9 etaje, M5  9 etaje, M6 – 10 etaje, M6A – 8 etaje, M6B – 7 etaje). La parter şi parţial la mezanin, sunt spaţii comerciale, terasa nefiind circulabilă şi învelitoare fiind din membrană bituminoasă.

Potrivit cerinţelor Programului Operaţional Regional 2014-2020, lucrările propuse includ reabilitarea termică a anvelopei:

– izolare termică a faţadei – parte vitrată, prin înlocuirea tâmplăriei din lemn/metal exterioare la camerele de locuit şi balcoane, inclusiv cele destinate acceselor în bloc cu tâmplărie performantă energetic;

– izolarea termică a faţadei – partea opacă, adică pereţii exteriori şi zona perimetrală ferestrelor, cu polistiren expandat, ignifugat, respectiv bordarea cu fâşii orizontale continue de vată minerală bazaltică (10 cm) a planşeelor, pentru evitarea propagării incendiilor pe verticală

– izolarea peretelui casei scării – peretele din cărămidă de sticlă este propus pentru desfiinţare, urmând să fie închis parţial cu un parapete de metal şi tâmplărie PVC, cu fante de circulaţie controlată a aerului;

– se termoizolează şi planşeul peste ultimul nivel, cu plăci de polistiren expandat ignifugat de 15 cm grosime, plus hidrolizolare cu folie multistrat din material bituminos).

De asemenea, se va termoizola planşeul peste parter şi pereţii dintre windfang şi apartamente cu termosistem cu polistiren expandat ignifugat de 8 cm şi vopsitorie lavabilă, se va înlocui tabla zincată de pe acoperiş, se vor prelungi gurile de scurgere a apelor pluviale de pe acoperiş, se vor monta glafuri interioare din PVC şi exterioare din aluminiu vopsit electrostatic.

Finisajul faţadelor va fi cu tencuială decorativă de exterior.

Vor fi necesare şi lucrări de demontare şi remontare a instalaţiilor de gaze naturale (conducte, contoare etc), a diverselor instalaţii de transmisie, aer condiţionat, antene dispuse pe faţade, interfoane, cabluri sau corpuri de iluminat interioare, pe zonele vizate de lucrări. Se va demonta (remonta) / verifica platbanda depe acoperiş pentru instalaţia paratrăsnet. De asemenea, va fi făcută reabilitarea tehnică şi/sau estetică a lifturilor.

Tot în lot 1 intră blocurile M7A-M12 (bulevardele 1 Decembrie 1918 nr. 33-43 şi Transilvaniei 2), pentru care investiţia în reabilitare termică este de 7.389.300,90 lei (inclusiv TVA), din care lucrări de construcţii-montaj 5.460.939,40 lei, pe 6 luni.

Aici sunt 246 de apartamente (59 cu o cameră, 66 cu 2 camere, 72 cu 3 camere şi 49 cu 4 camere), suprafaţa totală construită fiind de 28.531 mp, cea utilă totală de 18.743,25 mp, respectiv volum încălzit 52.055,61 mc.

Acest bloc a fost construit şi dat în folosinţă între anii 1985-1988, este împărţit tot pe scări (M7A – 8 etaje, M7B – 7 etaje, M7 – 10 etaje, M8 – 7 etaje, M8 – 7 etaje, M10 – 7 etaje, M11 – 10 etaje, M12 – 8 etaje), la parter şi parţial mezanin fiind tot spaţii comerciale. Vor fi executate aceleaşi lucrări ca la celălalt segment al blocurilor M din Cetate.

În lotul 1 mai sunt incluse două blocuri de pe Bulevardul Transilvaniei (35 şi 62) şi unul de pe strada Cloşca – CH1 (nr. 2A).

Pentru lucrările la Blocul 35 (Bd. Transilvaniei nr. 16), investiţia este de 1.690.758,42 lei, din care construcţii-montaj 1.123.974,87 lei, durata de realizare fiind estimată la 6 luni. Construit în 1974, blocuri are 10 etaje şi spaţii comerciale la parter, 62 de apartamente (câte 6 pe nivel şi 2 la parter). Sunt 21 de apartamente de o cameră şi 41 cu 2 camere, suprafaţa utilă totală fiind de 2.808,30 mp, cea construită de 3.806 mp şi volum încîlzit de 7.582,41 mc.

Se va utiliza, pentru izolare exterioară, tot polistiren expandat ignifugat (10 cm), tencuială decorativă, se va înlocui tâmplăria şi se vor pune fâşii cu vată minerală bazaltică pe pereţii exteriori.

Datele sunt similare şi pentru Blocul 62 (Bd. Transilvaniei nr. 20), construit în 1978, cu investiţie de 1.523.932,07 lei (din care 1.033.699,64 lei construcţii-montaj). Are acelaşi nr de apartamente, 62 şi etaje (10).

Blocul CH 1 (strada Cloşca 2A) presupune o investiţie de 960.676,85 lei (210.011,56 euro), din care 55.736 lei construcţii-montaj. Are 24 de apartamente, câte patru pe fiecare nivel (6 cu o cameră, 6 cu două camere, 12 cu trei camere) şi a fost construit în 1984. Are şase etaje, cu spaţii comerciale la parter.

Blocul 14A (Bd. Transilvaniei 23 A) din lotul 2 presupune o investiţie de 1.901.877,67 lei (415.765,50 euro), din care 1.125.426 lei construcţii-montaj. Are suprafaţă de 3.641 mp, din care utilă 2.808 mp, volum încălzit 7.582 mc şi 66 apartamente (22 cu o cameră, 44 cu două camere). A fost construit în 1975 şi are 10 etaje, apartamentele fiind câte şase pe nivel. Ulterior, apartamentele de la parter au fost transformate în spaţii comerciale.

La Bloc 13B (Bd. Transilvaniei 23C) din acelaşi lot, investiţia este estimată la valoarea de 1.853.907,58 lei (405.278,86 euro), din care 1.107.436 lei construcţii-montaj. Are 3.641 mp suprafaţă construită, 2.808 suprafaţă utilă şi tot 7.582 mc volum încălzit. A fost construit în 1975, având 66 de apartamente, câte 6 pe nivel, cu 10 etaje şi spaţii comerciale la parter.

Bloc CF11 (str. Cloşca 12): investiţie de 1.907.121,71 lei (416.911,89 euro), din care 1.098.872 lei construcţii-montaj. Construit în 1980, are 62 de apartamente (21 cu o cameră, 39 cu 2 camere, 2 cu trei camere), 10 etaje, suprafaţă totală de 4.158 mp (utilă 2.468 mp), volum încălzit 6.418 mc, spaţii comerciale la parter. Lucrările vor fi similare cu cele amintite mai sus.

Bloc MV1-MV7 (Bd. Revoluţiei 1989, nr. 79-85): 3.701.275,19 lei (809.128,01 euro), din care 2.096.929 lei construcţii-montaj. Suprafaţă construită 8.481 mp, din care utilă 6.734 mp, volum încălzit 18.808 mc. Are 89 de apartamente (24 cu o cameră, 20 cu 2 camere, 21 cu 3 camere, 24 cu 4 camere), fiind construit în 1987. Este format din 4 tronsoane (MV1 – 4 etaje şi pod, MV3 – 5 etaje şi pod, respectiv 6 etaje şi pod, MV5 – 7 etaje, mezanin şi pod, MV7 – patru etaje şi pod, respective 5 etaje şi pod). Are spaţii comerciale la parter şi mezanin.

Bloc MV2-MC12 (Bd. Revoluţiei 1989, nr. 26-32, Calea Moţilor nr. 91-93): 5.497.932,29 lei (1.201.891,44 euro), din care 3.109.812 construcţii-montaj. Suprafaţă totală 12.671 mp, din care utilă 9.244 mp, volum încălzit 25.953 mc, 114 apartamente (24 cu o cameră, 26 cu 2 camere, 33 cu 3 camere, 29 cu 4 camere, unul cu cinci camere). Construit şi dat în folosinţă între anii 1984-1988. Are 6 scări (MV2, MV4, MV6, MV8, MV10, MV12). O parte din parter este cu destinaţie spaţii comerciale, la fel mezaninul de la scara MV6.

În lotul 3, pentru Blocul D3-D4 (str. Ampoiului 5-7), investiţia este de 1.759.367,39 lei (384.611,61 euro), din care construcţii-montaj 988.424 lei. Suprafaţă totală 2.760 mp, din care utilă 1885 mp, volum încălzit 4.902 mc. A fost construit în 1984, alcătuit din 2 tronsoane cu patru etaje, are 31 de apartamente (unul cu o cameră, patru du 2 camere, 16 cu 3 camere, 10 cu 4 camere).

Bloc D2-D3 (str. Gheorghe Şincai nr. 13-24): 1.952.381,61 lei (426.806,05 euro) investiţie, din care 1.049.019 lei construcţii-montaj. Suprafaţă construită 2.984 mp, utilă totală 2.527 mp, volum încălzit 6.571 mc. Construit în 1981, are trei tronsoane cu patru etaje, la parter spaţii comerciale şi la etaje 56 apartamente (12 cu o cameră, 40 cu 2 camere, 4 cu 3 camere)

Bloc 8 (str. Livezii 49): 2.950.866 lei (645.082,64 euro) investiţie, din care 1.709.990 lei construcţii-montaj. Suprafaţă construită 5.215 mp, utilă 4.518 mp, volum încălzit 11.740 mc. Construit în 1978, are 64 de apartamente (52 cu 2 camere, 3 cu 12 camere), patru etaje.

Lucrările la imobilele de mai sus, pentru izolare termică, vor cuprinde operaţiuni similare cu cele de la blocurile M, iar durata de realizare este estimată la 6 luni.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Armata face noi RECRUTĂRI: 45 de posturi de ofiţeri şi subofiţeri, pentru civili. Înscrieri până în 29 martie

Publicat

Au fost suplimentate cifrele de şcolarizare pentru formarea ofiţerilor şi subofiţerilor în activitate, pe filiera indirectă, în anul de învăţământ 2017-2018, transmite Centrul Militar Judeţean Alba.

La nivelul Ministerului Apărării Naţionale, pe ţară, sunt disponibile 45 de locuri pentru civili absolvenţi de studii universitare, respectiv postliceale, care vor să devină ofiţeri sau subofiţeri în Armata Română. Dacă îndeplinesc condiţiile necesare şi trec de selecţie, vor face un curs de specializare şi vor deveni angajaţi în sistemul militar.

Locuri disponibile:

– ofiţeri, arma justiţie militară – 15 locuri;

– ofiţeri, arma intendenţă – 15 locuri;

– subofiţeri, arma construcţii – 15 locuri.

Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

– să aibă vârsta de cel mult 40 de ani împliniţi în anul desfăşurării concursului de admitere la cursul de formare;

– să fie absolvent al unei instituţii de învăţământ universitar acreditate, cu diplomă de licenţă (pentru ofiţeri), respectiv absolvenţi ai studiilor postliceale (pentru subofiţeri), cu profil corespunzător armelor sau serviciilor şi specialităţilor militare pentru care se organizează cursul de formare, conform reglementărilor în vigoare.

Termenul limită de întocmire a dosarelor de candidat (inclusiv efectuarea vizitei medicale) este 29 martie 2018.

Pentru relaţii suplimentare şi întocmirea dosarelor de candidat cei interesaţi sunt rugaţi să se adreseze Biroului Informare Recrutare din cadrul Centrului Militar Judeţean Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Regina Maria, nr. 6, telefon/fax: 0258812291.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Cea mai veche biserică bizantină din România rămâne ÎNGROPATĂ la Alba Iulia. Autoritățile nu au nici un plan

Publicat

Au trecut aproape șapte ani de când au fost descoperite la Alba Iulia ruinele celei mai vechi biserici din România. Peste 1.000 de ani au ruinele și probabil tot atâția vor trebui să treacă pentru găsirea unei soluţii de punere în valoare a acestui monument. „Nu găsim resurse”„ nu este terenul nostru”, „am vrea, dar cu ce”… Toate răspunsurile venite din partea factorilor de decizie în acest context, adică Primăria Alba Iulia și Arhiepiscopia Romano-Catolică, încep cu un „NU”.

Săpăturile pentru înlocuirea conductei de apă potabilă în interiorul Cetății Alba Carolina, lucrări efectuate în aprilie 2011, au scos la suprafață  una dintre cele mai importante descoperiri arheologice realizate în România în ultimii ani, cea mai veche biserică din Transilvania, de tradiţie bizantină. Cel mai probabil o ctitorie a principelui Gyula, ridicată în jurul anului 950.

Cercetătorii au găsit atunci și câteva sute de morminte, peste 100 de monede, majoritatea din secolul XIV, cea mai veche datând de la sfârşitul secolului XI, obiecte ceramice, cercei, piese din bronz şi argint.

În unele cărţi vechi de istorie a religiei din ţara noastră, acest moment istoric a fost prezentat astfel: „În veacul al X-lea era aici (la Alba Iulia) Biserica Răsăriteană organizată, căci altfel n-ar fi fost de lipsă ca principele Iuliu să-l ducă pe monahul Ierotei spre a fi hirotonit întru episcop al acestor părţi de însuşi Patriarhul Constantinopolului – Theophilact.”

Toate aceste aspecte ar fi trebuit să fie suficiente astfel încât cineva să „dea din coate”, să se zbată pentru a pune în valoare vestigiile. Ce s-a întâmplat în schimb? S-a pus pământ și s-a îngropat la loc sit-ul din fața Catedralei Romano Catolice „Sfântul Mihail”, acum locul de desfășure a Festivalului Roman Apulum, teren care se află în proprietatea Arhiepiscopiei Romano-Catolice.

Arheologii cred că biserica de secol X a fost cel mai probabil reşedinţa episcopului Hierotheus, adus la Alba Iulia din Bizanţ, pentru a creştina populaţia de aici. Din punctul de vedere al specialiştilor, aceasta este cea mai spectaculoasă descoperire a unor vestigii de Ev Mediu realizată în Cetate în ultimul secol.

Subiectul a fost „dezgropat” în urmă cu doi ani, însă doar la nivel de discuţii, pentru că biserica a rămas și va rămâne sub pământ, se pare că așa se conservă mai bine, potrivit istoricilor.

Situaţia este aceeaşi ca în urmă cu doi, trei, șapte ani.

Reprezentanții Arhiepiscopiei Romano-Catolice spun că ei nu au fonduri pentru o astfel de investiție și că în urmă cu aproximativ doi ani au avut o discuție cu primarul Mircea Hava, care și-ar fi manifestat interesul pentru a pune în valoare biserica.

De cealaltă parte, întrebat dacă există un proiect sau măcar o dorință în această direcție, primarul Mircea Hava spune: „Cine nu și-ar dori, dar cu ce?”.

Deocamdată, Primăria Alba Iulia nu a identificat o formă de finanțare pentru acest obiectiv, spun reprezentanții administrației locale.

Lipsa unei surse de finanțare și situația juridică a terenului sunt motivele invocate, și acum și în anii trecuți, pentru faptul că biserica creștină cea mai veche din Transilvania (unii spun că din România) stă îngropată sub un petec de iarbă, fără ca mare parte dintre cei care ajung în Cetatea Alba Carolina sau care locuiesc în Alba Iulia să știe de existența ei.

sursa foto: adevărul.ro

 

 

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Cum arată cele mai ”grele” mașini din Alba Iulia, parcate lângă Poliția Locală, în fața sediului PNL

Publicat

Ole, ole, în față la penele, utilajul unde e? La numai câțiva metri de sediul Poliției Locale din Alba Iulia, pe Strada Basarabiei, odihnesc într-o rână, uneori cu o jumătate dintre roți pe trotuar, câteva mașini invizibile. Utilajul de ridicare a mașinilor, care trece zilnic prin zonă, nu le observă, după cum nu le observă nici polițiștii locali, nemiloși în alte cazuri similare, unde linia continuă își face de cap prin mijlocul străzii. 

Altminteri scrofuloși la datorie cu cetățenii, care plătesc aproape 1000 de lei ca să își recupereze mașina (amendă de 580 de lei plus 450 de lei la ”garaj”), polițiștii locali își descoperă dintr-o dată latura sensibilă, sufletul de mamă, când vine vorba despre chestiile grele, cum sunt și mașinile liberalilor. Pentru că, am uitat să precizăm, mașinile care dorm cu farurile stinse, o fac zilnic în fața sediului PNL.

Strada e cu sens unic, dar, ne asigură reprezentanții primăriei, asta nu contează! ”Dacă au o singură roată pe carosabil, se ridică!” ne-au precizat ei.

De data asta, mașinile grele și uneltele de deplasare ale boșilor liberali, sunt cu TOATE roțile pe drum, doar că poliția locală e plecată la vânătoare de mașini mai fraiere, cu numere roșii sau din alte județe (apropo: cei din alte județe să vină pregătiți cu cashul la ei, în caz că trebuie să își recupereze mașina luată din zona Curții de Apel, unde nu sunt avertismente legate de ridicare).

Cam până aici ține Forța și Intransigența Poliției Locale, ca să nu mai vorbim de teoria liberalismului egalitarist al lui John Rawls, cu care băieții de la parcări sunt familiarizați în teorie, dar depășiți în practică.

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate