Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

”Conversație”de 30 de minute cu roboții Băncii Transilvania. Ce a pățit un albaiulian care a vrut să plătească cu Apple Pay

Publicat

a

”Apple Pay utilizează tehnologia NFC încorporată în iPhone-ul tău, ca tu să poți plăti contactless în magazine, simplu de tot. Te bucuri în continuare de toate beneficiile cardului tău” sună reclama aplicației Apple Pay, pe siteul Băncii Transilvania. Doar că, până să te bucuri, simplu de tot, te enervezi înainte.

Prin Apple Pay, clienții băncii pot plăti cu ajutorul dispozitivelor Apple, inclusiv cu ajutorul unui Smart Watch. Cel puțin teoretic, pentru că în practică apar de multe ori erori.

Citește și Transferurile de bani prin BT Pay, oprite în 11 și 12 iunie. Mai multe aplicații ale Băncii Transilvania indisponibile. Motivul

A pățit un cititor Alba24 care a încercat să plătească la magazinul Kaufland din Alba Iulia, folosindu-și cardul cu ajutorul aplicației de pe ceasul său Apple.

Deși a primit confirmarea plății prin SMS, vânzătoarea de la casă i-a spus că tranzacția nu a fost efectuată. Cel puțin asta îi arăta sistemul. În aceste condiții, omul a plătit din nou, de această dată cu o metodă mai puțin ”smart”.

Pentru că nu dorea să rămână cu cumpărăturile plătite de două ori, a sunat imediat la serviciul clienți al Băncii Transilvania unde, ghinion: a făcut cunoștință cu toate melodiile și cu toate vocile robotice înregistrate, cu care cea mai mare bancă din România rezolvă problemele clienților.

”Convorbirea” a durat 32 de minute, fără ca nici un operator să îi preia apelul, după care o voce seacă i-a explicat că va fi contactat mai târziu de un reprezentant al băncii, apoi convorbirea s-a întrerupt, lăsând omul frustrat că a pierdut o jumătate de oră din viață pentru asta. Până la urmă, un operator l-a sunat, dar frustrarea a rămas.

a

Poate că cele 32 de minute nu reprezintă un record în materie, dar cititorul alba24 asta a simțit. Modul în care funcționează aplicația te poate pune în situații penibile, consideră acesta. De exemplu, dacă vrei să plătești plinul de combustibil pe care tocmai l-ai făcut și nu ai alți bani decât cei de pe card. Sau în alte cazuri în care cardul e tot ce ai la tine.

”Cu puțină rușine, poți abandona cumpărăturile la casă, dar motorina din rezervor nu o mai poți scoate. Dacă nu te poți baza 100% pe aceste lucruri, înseamnă că tot timpul trebuie să ai cash la tine. Se pierde chiar ideea în sine” a spus acesta.

Banca Transilvania a devenit cea mai mare din România, mărindu-și foarte mult portofoliul de clienți. Probabil a omis însă să își dimensioneze corect și serviciul clienți, de unde și timpii mari de așteptare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. Scruiu

    marți, 02.07.2019 at 23:12

    Si ce s-a întâmplat totuși?
    Sau articolul asta vrea să mai adauge 2 minute pierdute pentru fiecare dintre noi?

  2. max

    miercuri, 03.07.2019 at 11:06

    Pai nu e clar? I-au luat banii de 2 ori: o data de pe ceas si a doua oara de pe card. Dupa care l-au tinut 30 de min pe hold la telefon si i-au inchis fara sa-i rezolve problema. Greu de inteles ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax