Actualitate
12 noiembrie: Studenții pasionați de marketing și comunicare din Alba Iulia vor primi sfaturi practice de la tineri specialiști în domeniu
Sâmbătă, 12 noiembrie, reprezentanții International Advertising Association – Young Professionals Cluj (IAA YP), asociație a tinerilor specialiști de marketing și comunicare, vor susține la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, începând cu ora 11.00, o întâlnire cu studenți pasionați de marketing și comunicare. Întâlnirea are loc în cadrul proiectului „Marketing după Perdea”.
Proiectul „Marketing După Perdea” (MDP) se află la cea de-a doua ediție în Alba Iulia și le este adresat studenților pasionați de marketing, comunicare și business. Scopul inițiativei este să-i apropie mai mult pe studenții în domeniu de partea practică a profesiei de marketer și comunicator.
Ideea de a aduce evenimentul și în Alba Iulia îi aparține Ciprianei Stan, alumnă a Facultății de Marketing din cadrul UAB. Cipriana își dorește să ofere și studenților din Alba șansa de a fi conectați la specialiștii din domeniul marketingului și de a înțelege mai bine care sunt așteptările mediului de business de la ei ca viitori specialiști.
Concret, în cadrul proiectului MDP o echipă de tineri specialiști de marketing se întoarce în băncile școlii și îi sprijină pe studenți ca să descopere amănunte din cariera care îi așteaptă după ce vor deveni absolvenți.
Astfel, studenții vor avea oportunitatea să pună întrebări, să-și clarifice nelămuririle și să discute despre piedicile pe care le vor întâlni în profesia de marketer.
Cei opt tineri specialiști, membri voluntari în IAA YP, care vor veni în Alba Iulia:
Speakeri:
– Alex Zaicu – Lenard – Marketer, Altom
– Cristina Grivase – Marketing Specialist, Neusoft EDC
– Dragoș Movilă – Marketing Manager Florăria Magnolia și Branch manager Asociația Teaching Cluj
– Oana Vlad – Specialist Marketing și Vânzări
– Patricia Prodan – Marketing Services Specialist, Steelcase
– Silvia Ozsvath – Event Coordinator, Transylvania College
Moderatori:
– Cipriana Stan – Communications Specialist, iQuest
– Andrei Țigănaș – Copywriter, trainer și coach, președintele IAA Young Professionals Cluj, Bloomanity
„Ne dorim prin acest proiect să aducem studenții mai aproape de provocările profesiei de marketer. <Marketing după perdea> este o ocazie excelentă ca studenții să intre în dialog cu alți tineri care au trecut deja de pragul absolvirii și muncesc în domeniu de cel puțin 2 ani. Vom susține prezentări cu studii de caz practice din munca noastră de zi cu zi și vom răspunde la întrebări și curiozități. În general, sesiunile de întrebări și răspunsuri durează puțin mai mult decât estimăm. Se datorează faptului că studenții sunt plini de curiozități legate de provocările care îi așteaptă în viitoarea lor carieră”, ne spune Andrei Țigănaș, președintele IAA Young Professionals Cluj
Participarea la eveniment este liberă, dar este necesară înscrierea și confirmarea locului pe site-ul www.marketing-tribe.ro/mdp/.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News