Uncategorized
Circulaţia trenurilor CFR între Coşlariu şi Sântimbru, închisă din cauza lucrărilor la calea ferată. Călătorii vor fi preluaţi în autobuze
Circulaţia trenurilor între Coşlariu şi Sîntimbru se închide total, joi, 18 iulie, între orele 9.05 şi 18.30, din cauza montării unui pod de cale ferată în cadrul lucrărilor ce se desfăşoară în zonă. Călătorii vor fi preluaţi în autobuze, între Bărăbanţ şi Teiuş, însă acestea nu vor intra la Coşlariu, astfel că locuitorii din zonă trebuie să îşi găsească altă modalitate de transport.
Modificări în circulaţia trenurilor de călători:
1. La data de 18 iulie 2013, trenurile 2311 si 2312 se anulează în relaţia Teiuş – Simeria şi retur.
2. a) La data de 18 iulie 2013, tren 2306 se anulează pe distanta Bărăbanţ – Teiuş – Aiud şi circulă în relaţia Simeria – Bărăbanţ conform livret.
b) La data de 18 iulie 2013, circulă suplimentar tren 13436 rang IV în relaţia Teiuş – Aiud, cu plecare din staţia Teiuş la ora 14.27 şi sosire în staţia Aiud la ora 14.38
3. a) La data de 18 iulie 2013, tren 2343/-2 se anulează pe distanţa Teius – Bărăbanţ – Săvârşin şi circulă în relaţia Aiud – Teiuş conform livret.
b) La data de 18 iulie 2013, circulă suplimentar tren 13433 rang IV în relaţia Bărăbanţ – Săvârşin, cu plecare din staţia Bărăbanţ la ora 16.10 şi sosire în staţia Săvârşin la ora 19.34.
4. a) La data de 18 iulie 2013, tren 2402 se anulează pe distanţa Bărăbanţ – Mediaş şi circulă în relaţia Deva – Bărăbanţ conform livret.
b) La data de 18 iulie 2013, circulă suplimentar tren 13402 rang IV în relaţia Teiuş – Mediaş, cu plecare din statia Teius la ora 16.41 şi sosire în staţia Mediaş la ora 18.39,
5. La data de 18 iulie 2013, tren 2444/-1 aşteaptă în staţia Coşlariu redeschiderea liniei curente aproximativ 60 minute.
Circulaţia călătorilor între staţiile Bărăbanţ – Teiuş se face cu autobuzele, după următorul program:
– tren 2306 1(unu) auto Bărăbanţ plecare ora 13.45 – Sîntimbru 13.55 – Teiuş 14.15
– tren 2343 1(unu) auto Teiuş plecare 15.35 – Sîntimbru 15.55 – Bărăbanţ 16.10
– tren 2402 2(doi) auto Bărăbanţ pl. 16.10 – Sîntimbru 16.20 – Teiuş 16.40.
La Sîntimbru, autobuzele vor opri la şoseaua naţională în Sîntimbru Fabrică şi Sîntimbru sat, la intersecţia cu Drumul Judeţean 107B. În staţia Coşlariu nu vor intra autobuzele.
Lucrările de reabilitare a tronsonului de cale ferată Sighişoara – Coşlariu
Reamintim că Ministerul Transporturilor a semnat, în februarie, cu CFR SA un contract de finanţare în valoare de 4,98 miliarde de lei (1,1 miliarde euro) pentru reabilitarea tronsonului de cale ferată Sighişoara-Coşlariu (Alba), cu o lungime de 89,5 kilometri. Contractul este cofinanţat de Uniunea Europeană cu 740 milioane euro şi prevede reabilitarea a 89,5 kilometri de linie dublă electrificată de cale ferată.
Tronsonul face parte din linia de cale ferată Braşov-Simeria, parte a Coridorului IV paneuropean. După finalizarea lucrărilor, trenurile de călători ar trebui să atingă o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră, iar cele de marfă de până la 120 de kilometri pe oră.
Proiectul include atât execuţia lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferată, pentru care au fost atribuite anul trecut lucrările aferente, împărţite în trei loturi, cât şi lucrări la instalaţiile de semnalizare şi la sistemele de comunicaţii şi control. Acestora li se adaugă şi serviciile de consultanţă, incluse în suma de 1,1 miliarde de euro, potrivit reprezentanţilor CFR.
CFR a selectat la începutul anului consorţiul Alstom Transport – Alcatel Lucent România – PAS 97 pentru lucrări de modernizare a secţiunilor de cale ferată Coşlariu (Alba) – Simeria (Hunedoara) şi Coşlariu – Sighişoara (Mureş), cu o ofertă de 498,2 milioane lei, fără TVA.
Proiectul, cu o durată de 40 de luni, implică lucrări la instalaţiile de semnalizare şi sistemele de comunicaţii şi control.
La începutul anului trecut, CFR a atribuit două contracte în valoare totală de 1,43 miliarde lei (334 milioane euro) fără TVA pentru modernizarea infrastructurii feroviare între localităţile Aţel (Sibiu) şi Coşlariu (Alba), pe o porţiune de 66,2 km, loturile fiind adjudecate de Impresa, respectiv asocierea Aktor-Arcada.
Lucrările vizează sectoarele Aţel – Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu, ambele situate pe tronsonul Coşlariu – Sighişoara, parte integrantă a Coridorului IV paneuropean.
Contractul pentru trosonul Aţel – Micăsasa (29,6 km) a fost adjudecat de Impresa Pizzarotii & C. din Italia, pentru 712,5 milioane lei (aproximativ 166 milioane euro), fără TVA. Al doilea lot (36,6 km) a fost atribuit asocierii Aktor (Grecia) – Arcada (România), pentru 721,8 milioane lei (aproximativ 168 milioane euro), fără TVA.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
bono
vineri, 12.07.2013 at 10:33
Mai bine s-ar inchide calea ferata de tot!
Acum cateva zile era sa pierd un avion din Cluj fiindca trenul a avut peste 1 ora intarziere din cauza lucrarilor dar nimeni nu s-a obosit sa anunte calatorii desprer aceste lucrari! Asa ca m-am dat jos din tren la o alta statie si am luat un taxi pana la aeroport!
Rusine CFR calatori! (ori poate se doreste falimentarea si acestei companii pentru a putea fi preluata pe bani de nimic)