ACTUALITATE
Peste 21.000 de lei pentru promovarea brandului turistic al Alba Iuliei în revista „World Heritage”
Promovarea brandului turistic al municipiului Alba Iulia în revista World Heritage este finanţată din bugetul local cu suma de 21.120 de lei. Purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia şi unul din promotorii acestui proiect a explicat consilierilor locali avantajele prezentării brandului municipiului în revista ce va apărea într-un tiraj de 70.000 de exemplare, distribuite prin reţeaua UNESCO. „Propunem utilizarea unui advertorial cuprinzând brandul turistic al oraşului, care integrează Cetatea Vauban Alba Carolina şi reiterează mesajul de apartenenţă a Cetăţii la clubul select format de oraşele istorice care îşi bazează identitatea pe existenţa acestui tip de fortificaţie. De asemenea, în acest advertorial se vor regăsi informaţii relevante despre Alba Iulia, transmise într-o manieră inedită, cu scopul bine definit de a atrage atenţia asupra oraşului nostru ca o posibilă destinaţie turistică şi totodată subliniază un exemplu de bună practică pentru specialiştii în restaurarea şi conservarea patrimoniului istoric”, a explicat Mihai Coşer.
Revista World Heritage, editată în limba engleză, franceză şi spaniolă, ajunge la sediul ambasadelor, muzeelor şi instituţiilor de cultură din întreaga lume. Pentru a-i convinge pe cei mai neîncrezători dintre consilieri că această sumă de bani este bine investită şi va duce la creşterea gradului de recunoaştere turistică, Mihai Coşer a adus argumente solide. „Acest număr al revistei va fi primul introdus în format electronic pe site-ul oficial UNESCO, ce deţine un record de peste 20.000 de vizitatori pe zi”.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.