Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

24 iunie: CJ Alba organizează concurs pentru un post vacant de salvator montan. Condiţii de înscriere pentru a intra în echipa Salvamont Alba

Publicat

Consiliul Județean Alba organizează în 24 iunie, la ora 10.00, concurs pentru ocuparea unui post vacant de salvator montan gradul I la Serviciul Public Judeţean Salvamont Alba. Candidaţii au de susţinut probă scrisă şi interviu.

Concursul se va organiza pentru ocuparea unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, la sediul Consiliului Județean Alba. Va consta în redactarea unei lucrări scrise, în data de 24 iunie, de la ora 10.00 şi interviu, în maximum 5 zile lucrătoare.

Participanţii la concurs trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

– prevăzute de art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;

– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă;

– atestat salvator montan;

– vechime minimă în muncă de 3 ani

– carnet de conducere categoria B.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până în data de 23 mai 2014, ora 16.00 la Biroul resurse umane din cadrul Consiliului Județean Alba și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

1. Cererea de înscriere la concurs;

2. Copia actului de identitate;

3. Copia permisului de conducere;

4. Copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

5. Copie dupa Atestatul de salvator montan;

6.Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării postului;

7. Cazierul judiciar;

8. Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

9. Curriculum vitae.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoțite de documentele originale sau copii legalizate, pentru a fi certificate pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Detalii despre bibliografia şi tematica concursului, pe site-ul CJ Alba.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax