Actualitate
29 iunie – 15 iulie: Primul maraton de marketing digital din Transilvania, la Cluj. Înscrieri până în 20 iunie
Primul maraton de marketing digital din Transilvania este organizat, în perioada 29 iunie – 15 iulie, la Cluj-Napoca, de către Institutul de Marketing. Cei interesaţi pot participa la cursuri de specialitate, de la noţiuni şi introducere în marketing online, la plan de marketing digital sau marketing prin Google şi Facebook.
Cursurile sunt utile în egală măsură oamenilor de marketing, dar şi celor din domeniile colaterale, care au nevoie să colaboreze cu cei implicaţi în activităţile de digital (vânzări, IT, HR, relaţii cu clienţii). Poate fi parcurs însă şi de manageri sau întreprinzători care au nevoie de suport pentru a-şi lansa sau extinde afacerile online.
Pentru prima dată la Cluj-Napoca, cei interesaţi au la dispoziţie posibilitatea de a opta pentru oricare dintre cursurile de marketing digital de la Institutul de Marketing, dar şi alternative flexibile de a le combina.
Calendarul cursurilor
Introducere în marketing digital (un modul): 29 iunie, de la 9.30 la 12.30; preţ 290 lei
Noțiuni introductive. Marketing digital, marketing online, comerț online. Stadii de dezvoltare ale afacerilor online. Cum extindem comunicarea in mediul digital? Canale de comunicare. Mixul de marketing digital. Mixul de promovare digitală. Cum măsurăm și evaluăm performanța? Tehnici și instrumente de monitorizare și evaluare.
Planul de marketing digital (un modul): 29 iunie, de la 13.30 la 17.00; preţ 290 lei
Cum facem un audit de marketing digital? Arii si instrumente de analiză. Dezvoltarea strategiei de marketing online. Opțiuni strategice. Decizii legate de mixul de marketing și comunicare online. Tactici și plan de acțiune. Cum evaluăm performanța? Indicatori de performanță, măsurare și control.
Marketing prin Facebook (2 zile, patru module): 30 iunie – 1 iulie, de la 9.30 la 17.00; preţ: 350 lei (un modul), 1200 lei (patru module)
Modulul I: Planificare de marketing digital. 30 iunie, 9:30 – 12:30
Cum ajută Facebook un business? De la obiective de business la obiective de marketing. Cum poți să faci Marketing prin Facebook? Obiective în social media. Instrumente de analiză, planificare și control în social media.
Modului II: Instrumente de marketing online. 30 iunie, 13:30 – 17:00. Instrumente de analiză a traficului. Instrumente de analiză a comportamentului online al consumatorilor. Identificarea oportunităților de promovare online. Stabilirea corectă a indicatorilor de performance marketing, în funcție de business.
Modulul III: Marketing prin Facebook: Principii generale și exercitii practice. 1 iulie, 9:30 – 12:45. Stabilirea obiectivelor de campanie. Definiții & indicatori principali. Stabilirea parametrilor unei campanii pe Facebook. Introducere în Facebook Ads. Elemente de native advertising.
Modulul IV: Facebook Ads: Principii generale și exercitii practice. 1 iulie, 13:30 – 17:00. Principii generale Facebook Ads. Analiza calității traficului trimis în site. Studiu de caz. Interpretarea principalelor rapoarte Facebook Ads. Instrumente de benchmarking și evaluare corectă a performanței. Tendinte în marketing online
Marketing prin Google (2 zile, patru module): 14-15 iulie, de la 9.30 la 17.00; preţ: 350 lei (un modul), 1200 lei (patru module)
Modulul I. Planificare de marketing digital. 14 iulie, 9:30 – 12:30. Cum ajută Google un business? De la obiective de business la obiective de marketing. Cum își îndeplinești obiectivele prin Google? Scop și obiective de marketing digital. Google și social media. Planul de marketing digital. Instrumente Google pentru audit, planificare, implementare și control.
Modulul II: Instrumente de marketing online. 14 iulie, 13:30 – 17:00. Instrumente de analiză a traficului. Instrumente de analiză a comportamentului online al consumatorilor. Identificarea oportunităților de promovare online. Stabilirea corectă a indicatorilor de performance marketing, în funcție de business.
Modulul III. Google AdWords. 15 iulie, 9:30 – 12:45. Stabilirea obiectivelor de campanie. Definiții & indicatori principali. Cum se stabilesc parametrii unei campanii de AdWords?
Modului IV: Google Analytics. 15 iulie, 13:30 – 17:00. Analiza calității traficului trimis în site. Interpretarea principalelor rapoarte Analytics. Instrumente de benchmarking și evaluare corectă a performanței. Navigabilitate site și experiența utilizatorilor.
Pachet introducere marketing digital: 550 lei
Pachet Gold: Marketing prin Facebook sau Marketing prin Google; Introducere în marketing digital; Planul de marketing digital: 1650 lei
Pachet Platinum: Marketing prin Google, Marketing prin Facebook: 1650 lei
Traineri: Oana Sav (Chartered Marketeer, cooordonator şi trainer la Institutul de Marketing din România şi consultant la More Marketing Solutions), Elena Dobre (trainer certificat Google; lucrează independent în consultanţă de marketing online şi promovare pay per click), Iuliana Gheorghiţă (Agency Partner la ThinkDigital; experienţă de peste 8 ani în industria online şi de peste 4 ani în companii de publicitate pe Facebook)
Cursurile vor avea loc la Impact Hub, pe strada Gării nr. 21 din Cluj-Napoca, în incinta Liberty Technology Park, clădirea D. Înscrierile se fac până în 20 iunie, ora 12.00, pe info@institutuldemarketing.ro.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News