Actualitate
A doua sesiune de instruire a contribuabililor privind sistemul de plată TVA la încasare, în Alba. Au participat 75 de reprezentanţi ai firmelor şi contabili
La a doua sesiune de informare pe tema aplicării sistemului de plată TVA la încasarea facturilor organizată marţi, de Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Alba, au participat 75 de reprezentanţi ai agenţilor economici şi contabili din judeţul Alba.
Specialiştii DGFP au organizat această acţiune în cadrul campaniei de informare publică ce s-a desfăşurat în această perioadă la nivel naţional, fiind organizată de către Ministerul Finanţelor Publice şi Direcţiile Generale ale Finanţelor Publice Judeţene. Aceştia au asigurat instruirea contribuabililor prezenţi, atât prin prezentarea noilor reglementări în domeniu, cât şi prin oferirea unor răspunsuri şi lămuriri la întrebările ce au fost adresate de contribuabili, având în vedere că, de la 1 ianuarie 2013 intră în vigoare noul system de plată TVA la încasarea facturii.
Pentru implementarea acestuia, Ministerul Finanţelor Publice a elaborat Ghidul privind aplicarea sistemului de plată a TVA la încasare. Ghidul reuneşte într-un singur document toate prevederile legale din Codul Fiscal, din Normele metodologice de aplicare a Codului Fiscal, precum şi normele procedurale necesare în cazul operaţiunilor care intră sub incidenţa sistemului de plată a TVA la încasare.
Ghidul este publicat pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.
Contribuabilii interesaţi de noile reglementări ce vor intra în vigoare începând cu 1 ianuarie au posibilitatea să discute cu specialiştii DGFP Alba la numărul de telefon 0258 819 825 – Biroul Asistenţă contribuabili.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News