Connect with us
Advertisement

Eveniment

A început printarea noilor carduri de energie, de către Poșta Română. De când vor putea fi făcute plăți și care este procedura

Publicat

La Fabrica de Timbre, sucursală specializată a Companiei Naţionale Poşta Română (CNPR), au început să fie printate cardurile pentru plata facturilor la energie. Poştaşii le vor distribui, pentru tranşa I, în perioada 1-28 februarie, a anunţat operatorul naţional poştal.

Potrivit sursei citate, echipamentele care servesc printării şi împlicuirii, achiziţie recentă a CNPR, sunt printre cele mai moderne linii tehnologice din domeniu. Capacitatea de împlicuire a liniei de insert, de pildă, se ridică la 22.000 de materiale/oră.

De la 20 februarie vor putea fi făcute plăţi cu cardurile de energie. Alături de cardurile pentru alimente şi mese calde pe care le-am oferit încă din vara anului trecut, voucherele pentru plata facturilor vor ajuta milioane de oameni aflaţi în situaţii dificile să aibă condiţii decente de viaţă şi mă refer în mod special la persoanele vârstnice, care constituie cea mai vulnerabilă categorie socială.

Ţin să mulţumesc Companiei Naţionale Poşta Română, cu care avem deja o bună colaborare în derularea acestui tip de proiecte, dar şi celorlalte instituţii care sunt direct implicate, după cum ştiţi, în stabilirea beneficiarilor măsurilor de sprijin finanţate din fonduri europene”, a declarat Marcel Boloş, ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, prezent la evenimentul care a marcat demararea tipăririi cardurilor de energie.

Calendarul plăților facturilor la energie

Plăţile facturilor la energie vor fi realizate după următorul calendar:

  • pentru tranşa I – valoare de 700 lei, în perioada 20 februarie – 30 iunie 2023;
  • pentru tranşa II – valoare de 700 lei, în perioada septembrie 2023 – 31 decembrie 2023.

„În tot acest proces, fluxul logistic este asigurat de Poşta Română. Întreg calendarul proiectului este respectat întocmai şi nu există niciun fel de întârziere. De asemenea, pentru fiecare etapă a proiectului, angajaţii noştri au parte de training.

De exemplu, pentru declaraţiile pe propria răspundere a existat o pregătire prealabilă, astfel încât poştaşii să ştie cum şi ce date trebuie să adune. De altfel, Poşta Română asigură instruirea necesară la fiecare contract nou pe care îl desfăşoară. Este firesc să fie aşa; ne customizăm serviciile în funcţie de clienţi”, a afirmat Valentin Ştefan, director general al Poştei Române.

Pentru persoanele care au întrebări punctuale legate de plata ajutorului la încălzire, Poşta Română a deschis un call center specializat pe această problemă. Numărul de telefon la care pot obţine informaţii de la angajaţii companiei este 031/9966, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00.

Plăţile se vor face la orice subunitate a Poştei Române sau la direct la poştaş, la domiciliul beneficiarului.

Care este procedura

Procedura este următoarea: se completează plata prin mandat poştal, către contul furnizorului de energie (sau al asociaţiei de proprietari/locatari), apoi se primeşte dovada plăţii.

Pe aceasta este scrisă suma rămasă după ce plata a fost făcută, valoarea plăţii/plăţilor realizate, precum şi furnizorul/furnizorii către care s-a efectuat plata.

Poşta Română este liderul de piaţă în sectorul serviciilor poştale şi deserveşte aproximativ 19 milioane de români, printr-o reţea extinsă de 5.500 de oficii poştale. În prezent, compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48%).

sursa: agerpres.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement