Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Accident rutier la Ciuruleasa: Maşină răsturnată pe DN74, după ce a fost lovită de un buştean


Publicat

Un accident mai puţin obişnuit s-a petrecut vineri după-amiaza pe DN 74, pe raza comunei Ciuruleasa. Un bărbat care curăţa arborii pe marginea drumului a rostogolit un buştean care a ajuns pe şosea şi a lovit o autoutilitară ce circula regulamentar. Maşina a fost proiectată într-un parapet şi apoi s-a răsturnat în afara şoselei.

Accidentul s-a petrecut vineri la ora 16.40, pe DN 74, la Ciuruleasa. Poliţiştii au constatat că Nicolae D. (34 de ani) din oraşul Abrud, în timp ce efectua lucrări de curăţare a unor arbori în apropierea DN 74, km 34+850 m, a rostogolit un buştean, care a ajuns pe partea carosabilă. A lovit o autoutilitară condusă de către Alexandru M., de 23 de ani, din municipiul Brad, judeţul Hunedoara, care se deplasa pe direcţia Ciuruleasa-Brad. În urma impactului, conducătorul auto a pierdut controlul direcţiei autoutilitarei, a intrat în coliziune cu un parapet şi s-a răsturnat pe carosabil, pe partea dreaptă a direcţiei sale de mers.

În urma accidentului, conducătorul autoutilitarei a suferit leziuni corporale, fiind transportat la Spitalul orăşenesc Abrud, unde i s-a stabilit diagnosticul de “ escoriaţii la nivelul cotului stâng”, nefiind necesară internarea acestuia.

Atât conducătorul autoutilitarei, cât şi Nicolae D. au fost testaţi cu aparatul etilotest,  rezultatul fiind negativ.

În cauză cercetările continuă pentru stabilirea cu exactitate a tuturor împrejurărilor în care a avut loc acest eveniment.

foto: arhivă



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

GRAFIC: Motivul ieșirii din carantină. Cum a evoluat incidența cazurilor noi la Alba Iulia, Sebeș, Blaj, Cugir, Abrud și Ciugud

Publicat

Orașele Alba Iulia, Sebeș, Blaj, Cugir, Abrud și comuna Ciugud vor ieși din carantină, luni la ora 24.00. Comitetul Județean pentru Situații de Urgență va vota această măsură, în următoarele ore și va emite o o hotărâre în acest sens.

Autoritățile au decis să nu prelungească carantinarea, după ce au constatat că incidența cazurilor la mia de locuitori a intrat pe un trend descendent. Cel puțin așa arată graficele realizate de Alba24, pe baza raportărilor oficiale. 

Trendul infectărilor și al incidenței la mia de locuitori este unul dintre principalele criterii care se punctează atunci când se analizează carantinarea unei localități. În condițiile în care este descrescător, autoritățile consideră că localitățile respective pot fi scoase din carantină, chiar dacă incidența depășește cu mult 3 cazuri la mia de locuitori, un alt criteriu important.

Graficul poate fi vizualizat la o dimensiune mai mare, AICI. 

„La 14 zile după ce Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă a decis intrarea în carantină a localităţilor Alba Iulia, Blaj, Sebeş, Cugir, Abrud şi Ciugud, DSP Alba a întocmit analizele de risc ale acestor localităţi, în baza datelor obţinute pe durata stării de carantină.

Aceste date ne indică o îmbunătăţire a contextului epidemiologic şi un trend descendent constant al îmbolnăvirilor. (…). Concluziile acestor analize ne permit să propunem CJSU Alba suspendarea stării de carantină în aceste localităţi”, a scris pe contul său de Facebook, directorul DSP Alba, Alexandru Sinea.

Directorul executiv al DSP Alba a adăugat că „situaţia este în continuare una gravă”, care obligă la păstrarea „anumitor măsuri” pentru limitarea efectelor pe care SARS-CoV-2 le provoacă.

„Propunerea specialiştilor din cadrul DSP Alba, care va fi înaintată către CJSU, este păstrarea şi impunerea cu stricteţe a măsurilor de precauţie avute înainte de perioada de carantină”, a menţionat Sinea.

Singura localitate care va rămâne în carantină este Vințu de Jos.

Citește și UPDATE OFICIAL: CARANTINĂ la Vințu de Jos de duminică, timp de 14 zile. Cum se va putea vota. MĂSURI

Acesta a făcut un apel către toţi cetăţenii judeţului Alba să respecte cu stricteţe măsurile de distanţare socială, să evite aglomeraţiile, să respecte măsurile de igienă şi să poarte masca de protecţie.

„Vom continua să efectuăm cât de multe teste putem, pentru că doar pe baza acestor teste putem afla cât mai exact nivelul de răspândire al virusului şi putem astfel efectua anchete epidemiologice, putem interveni direct în limitarea unor focare, putem izola persoanele pozitive şi contacţii direcţi ai acestora, aşa cum prevede metodologia de specialitate”, a conchis directorul executiv al DSP Alba.

În total, de la începutul pandemiei în Alba au fost prelucrate aproape 125.000 de teste.

Carantina zonală a intrat în vigoare în 17 noiembrie în cele 5  UAT-uri şi este valabilă până luni inclusiv.

Criteriile analizate atunci când se carantinează o localitate:

Sunt mai multe criterii, pe lângă incidență, de care se ține seamă atunci când se analizează măsura de carantinare a unei localități.

  • trend crescător pentru 14 zile
  • rata de infectare peste nivelul de alertă (3 cazuri/1000 de locuitori)
  • ponderea majoritară a cazurilor în cadrul comunității față de focarele înregistrate în comunități închise (centre rezidențiale, unități sanitare)
  • ponderea populației în vârstă de 65 de ani și peste, atât în localitate, cât și în zonele rurale ale județului
    personal insuficient pentru desfășurarea anchetelor epidemiologice în cadrul DSP, în raport cu numărul de cazuri confirmate
  • personal sanitar insuficient în spitalele care asigură asistența medicală pacienților suspecți/confirmați cu COVID-19 (focare în rândul personalului medico-sanitar), dotare insuficientă cu echipamente personale de protecție
  • gradul de ocupare al paturilor, atât pe secțiile COVID, cât și pe secțiile ATI mai mare de 90%, cu pacienți din zona respectivă

Criterii adiționale pentru luarea deciziei de carantinare zonală:

  • existența unui/unor medici de familie pe raza localității care să fie responsabilizat(i) cu contactarea și monitorizarea din punct de vedere medical a contacților izolați la domiciliu și acordarea asistenței medicale a populației din zona respectivă
  • existența unei unități comerciale pentru asigurarea nevoilor esențiale
  • existența unei farmacii pentru asigurarea medicamentelor necesare pentru tratamentul uzual al populației
    dacă localitatea este traversată de un drum județean/național
  • dacă la nivelul localității sunt suficiente resurse umane din cadrul poliției locale sau pot fi mobilizate alte resurse umane pentru asigurarea monitorizării zilnice a respectării regimului de izolare la domiciliu
  • în cazul localităților mai mari (orașe, municipii) evaluarea spitalului care asigură asistența medicală pacienților suspecți/confirmați COVID-19, din punct de vedere al gradului de ocupare, a situației stocurilor de echipamente, a numărului de personal medical.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

ADR Centru: Dezbatere online cu locuitorii din Alba și Sibiu despre protecția mediului. Cum pot transmite idei autorităților

Publicat

ADR Centru organizează online, prin Centrul Europe Direct Regiunea Centru, o dezbatere pe teme de mediu pentru locuitorii din județele Alba și Sibiu. Aceștia vor putea transmite autorităților publice locale idei privind protecția mediului.

Evenimentul se va desfășura în 3 decembrie, de la ora 12.00.

Vreau un aer mai curat! Avem nevoie de mai multe spații verzi! Aș dori să fie mai multe piste de biciclete!. Am auzit aceste afirmații de la cetățenii din Regiunea Centru, transmise fie online fie direct în cadrul evenimentelor pe care le-am organizat.

În 3 decembrie 2020, începând cu ora 12.00 vă așteptăm la evenimentul online, o dezbatere pe tema protecției mediului ”Energie verde-mai mult verde în Regiunea Centru – acțiuni, proiecte și propuneri.

Alături de cetățenii din Alba și Sibiu, interesați de un mediu înconjurător mai curat, am invitat să participe la întâlnire și reprezentanții Agențiilor de Protecție a Mediului, pentru a ne prezenta informații despre calitatea mediului din județ, alături de reprezentanții autorităților publice locale, primării și consilii județene, ca să prezinte proiectele pe care le implementează și modul în care susțin reducerea poluării pentru un climat mai curat.

Pe lângă problemele punctuale care le puteți aborda, puteți propune celor prezenți noi proiecte sau puteți afla modul în care fiecare dintre noi poate contribui la păstrarea calității mediului prin soluțiile de economie circulară care vor fi prezentate”, transmite ADR Centru.

Pentru participare, completați formularul AICI

Prin Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru, din 2007 și până în prezent, am semnat și finanțat la nivelul Regiunii Centru, peste 1.440 de contracte de finanțare doar din fondurile Programului Operațional Regional, la care se adaugă alte 800 de contracte pe care le-am gestionat prin Programul de Competitivitate, adică sunt peste 2.200 proiecte care au aplicat soluții pentru protecția mediului. Acestea s-au concretizat în echipamente tehnologice sau construcții noi, ce au generat consum de resurse de energie și noxe reduse, dar și spații verzi, parcuri, spații de agrement, reabilitare termică, înlocuirea unor sisteme învechite sau modernizarea infrastructurii, fiecare proiect aducând o contribuție la îmbunătățirea calității mediului. Vor vorbi însă punctual reprezentanții primăriilor despre aceste proiecte, sau alte inițiative prin care au pus în practică sau vor duce în următorii ani la localități ”mai verzi”, la o stare de bine pentru o viață de calitate destinată fiecăruia dintre noi”, a declarat Simion Crețu, director general ADR Centru.

Schimbările climatice și degradarea mediului sunt o amenințare reală pentru Europa și pentru întreaga lume. Pentru a susține un mediu înconjurător curat, condiție esențială pentru o un stil viață european, Uniunea Europeană și-a  propus ca până în 2050 să devină neutră ca impact asupra climei. Eforturile Comisiei Europene pentru un mediu mai curat, pentru creșterea numărului de spații verzi, pentru curățarea apelor, pentru reducerea consumului energetic și obligarea statelor europene să aplice măsuri de protecție a mediului, au primit un nou impuls, odată cu lansarea Pactului Verde European. Pactul Verde European este foaia de parcurs a UE pentru a ajunge la o economie durabilă, oferă un plan de acțiune menit să stimuleze utilizarea eficientă a resurselor prin trecerea la o economie circulară, mai curată, să dorește să refacă biodiversitatea și să reducă poluarea. Pentru a transforma acest angajament politic în obligație juridică, Comisia Europeană a propus o lege europeană a climei și susține, prin fonduri europene și prin reglementări specific, acțiuni în toate sectoarele economiei, inclusiv prin investiții în tehnologii ecologice, prin sprijin pentru inovare în sectorul industrial, prin introducerea unor forme de transport privat și public mai puțin poluante, mai ieftine și mai sănătoase, prin decarbonizarea sectorului energetic și prin îmbunătățirea eficienței energetice a clădirilor, potrivit sursei citate.

Evenimentul este organizat de Centrul Europe Direct Regiunea Centru din cadrul ADR Centru, cu susținerea Comisiei Europene. Prin Centrul Europe Direct Regiunea Centru se desfășoară acțiuni de comunicare dedicate și adaptate cetățenilor din Regiunea Centru, obiectivul său fiind de promovare a priorităților și acțiunilor Comisiei, dar mai ales implicarea locuitorilor din cele șase județe.

Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru s-a preocupat și se preocupă constant de informarea cetățenilor în privința rezultatelor și beneficiilor aduse comunității noastre de proiectele europene, susținând toate inițiativele care au dus la îmbunătățirea calității vieții cetățenilor. În decursul timpului, datorită fondurilor nerambursabile, împreună, am susținut atât investițiile publice, cât și pentru mediul privat, precum și pentru dezvoltarea și protecția mediului din Regiunea Centru.

O parte din fondurile coordonate de ADR Centru, în cadrul Politicii europene de Coeziune – fie că au fost încadrate în planuri generale, fie că au fost încadrate în priorități specifice de investiții – au fost investite în proiectele de reabilitare termică, pentru achiziționarea de mijloace nepoluante de transport public, pentru crearea de piste de biciclete, modernizarea parcurilor și a spațiilor verzi, precum și pentru implementarea de soluții inovatoare în domeniul eficientizării consumurilor de energie, atât în clădirile publice, cât și în clădirile rezidențiale. Fie prin POR, fie prin alte programe de finanțare, autoritățile publice locale au derulat proiecte care au vizat activitățile de protecția mediului direct sau în subsidiar.

Pentru ca un număr cât mai mare de oameni să cunoască aceste informații și rezultatele proiectelor, precum și pentru a discuta alte idei de proiecte ce se pot implementa la nivel local, sau exemplele de bune practici, ADR Centru, prin Centrul Europe Direct Regiunea Centru, a propus organizarea unei dezbateri pe această temă, prin care se va realiza și o consultare a cetățenilor referitor la impactul și necesitățile pe tema mediului din fiecare județ al regiunii.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rabla pentru electrocasnice începe pe 15 decembrie. Ce reducere primești dacă schimbi televizorul, laptopul sau mașina de spălat

Publicat

electrocasnice

Programul „Rabla pentru electrocasnice” începe în 15 decembrie, a anunțat ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Mircea Fechet. Doritorii pot obține mai multe vouchere, dar pentru produse diferite.

Din 15 decembrie, românii își vor putea cumpăra electrocasnice și electronice noi prin Programul „Rabla pentru Electrocasnice”. Programul are un buget total de 40 de milioane de lei și va permite utilarea caselor cu aparate electrocasnice de ultimă generație, pentru cel puțin 100.000 de români.

„Practic, fiecare român poate beneficia de achiziţionarea a nouă categorii de produse. Există şi nişte elemente de noutate în acest program şi ne-am gândit că suprapunerea cu sărbătorile de iarnă ar putea să aducă un plus de valoare şi un plus de eficienţă pentru acest program. Avem un buget total de 40 de milioane de lei, dublu faţă de bugetul pe care l-am alocat atunci când a demarat acest program, în anul 2018. Noi estimăm că peste 100.000 de români vor putea să beneficieze de acest program. 

Există o mare așteptare pentru acest program. De aceea, investim un buget dublu față de anul 2018. Toți ne ajutăm acasă de astfel de echipamente și ne bucurăm ori de câte ori ne mai cumpărăm ceva nou și modern: fie că este vorba despre un frigider în bucătărie sau un smart tv în sufragerie. Din 15 decembrie, orice român își va putea înlocui un aparat electric sau electrocasnic vechi cu unul nou, în pas cu avansul tehnologic al zilei de astăzi”, a declarat ministrul Mircea Fechet.

Rabla pentru Electrocasnice 2020 a introdus în lista echipamentelor finanțate prin Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) patru produse care nu au existat în edițiile anterioare: aspiratoare, uscătoare de rufe, laptopuri și tablete.

Valoarea voucherului pentru fiecare dintre cele 9 echipamente fiananțate este de:

  • laptopuri – 500 de lei
  • aparate de aer condiționat, frigidere sau combine frigorifice, televizoare, uscătoare de rufe, mașini de spălat vase – 400 de lei
  • tablete și mașini de spălat rufe – 300 de lei
  • aspiratoare – 200 de lei

„Aceste sume vor ajunge la români sub formă de vouchere electronice, după un proces de înscriere, care se va desfășura online. Practic, se va intra în aplicația informatică de pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu, www.afm.ro, unde trebuie completate datele personale ale solicitantului și bifat echipamentul pentru care se dorește finanțarea. Imediat după acest proces, aplicația va emite un voucher unic, electronic, cu o valabilitate de 15 zile. Cu acest voucher, orice român se va duce la un comerciant autorizat, va preda aparatul vechi pe care vrea să-l înlocuiască și va achiziționa aparatul nou”, a explicat ministrul Mircea Fechet.

Un solicitant poate obține mai multe vouchere, dar pentru produse diferite, respectiv un voucher pentru un anumit tip de produs. Echipamentul vechi care va fi predat comerciantului trebuie să fie de același tip cu cel nou achiziționat, cu două excepții: pentru uscătoarele de rufe și pentru mașinile de spălat vase, sunt acceptate aparate vechi din restul listei programului.

În următoarea săptămână se va desfășura procesul de validare a comercianților în program, urmând ca lista acestora să poată fi consultată pe site-ul AFM.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT. POSTURI vacante în instituții publice din județul Alba. Calendarul concursurilor

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în județul Alba. Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Consiliul Județean Alba

– inspector de specialitate, gradul IA, la Serviciul Accesare și Coordonare Proiecte – Direcția Dezvoltare și Bugete

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență: domeniul fundamental (DFI) – științe sociale; ramura de științe (RSI) – științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani și 6 luni; experiență profesională de minimum 3 ani în scrierea și implementarea de proiecte cu finanțare europeană.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 decembrie 2020, ora 16.00

Concurs: 22 decembrie 2020, ora 10.00 – proba scrisă – la sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68; data și ora interviului și a probei practice vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la sediul autorității, situat în Alba Iulia, Piața Ion I.C. Brătianu nr. 1, la Biroul Resurse Umane, telefon 0731/560.763, fax 0258/813.325, email: cjalba@cjalba.ro

Primăria Municipiului Alba Iulia

– mașinist la mașini pentru terasamente – (cilindru compactor, buldoexcavator, autogreder) (2 posturi)

Condiții: studii generale; vechime în muncă – minimum 3 ani; posesor permis de conducere categoria B și C; certificat de calificare – mașinist la mașini pentru terasamente

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 decembrie 2020, ora 15:00

Concurs: 16 decembrie 2020, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, telefon 0258/819.462.

Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba Iulia

– redactor, gradul I, studii superioare, cu timp parțial de 30 ore /săptămână

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) – științe umaniste și ane: ramura de știință (RSI) – filologie; vechime în muncă pe studii superioare de lungă durată minimum 3 ani și 6 luni

Concurs: 21 decembrie 2020, ora 09.00: proba scrisă – în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba; 28 decembrie 2020, ora 09.00: proba interviu – Alba Iulia, Str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba

Relaţii suplimentare, la sediul din Alba Iulia, Str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba, telefon 0258/811.443, la Compartimentul Resurse Umane.

Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Simion Ştefan” Alba Iulia

– bucătar

Condiții: studii medii și curs bucătar; vechime în specialitatea postului – minimum 5 ani; avizul cultului ortodox.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 decembrie 2020

Concurs: 18 decembrie 2020, ora 09.00: proba scrisă; 22 decembrie 2020, ora 09.00: proba practică; 23 decembrie 2020, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Simion Ştefan”, Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Bd. Transilvaniei nr. 36A, judeţul Alba, telefon 0258/834.890 sau 0758/493.482.

SEBEȘ

Primăria Municipiului Sebeș

– funcții pe perioadă determinată (până în 24 mai 2021), în cadrul Unităţii de Management şi Implementare a Proiectului „Parteneriat pentru acces egal la educaţie”- cod proiect 107777, posturi în afara organigramei

animator socio-educativ, cod COR 516907, 1 post, fracțiune normă 4h/zi

Condiții: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat: liceu pedagogic/institut pedagogic sau echivalent; vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an; certificat absolvire curs animator socio-educativ sau echivalent.

profesor în învățământul gimnazial (profesor limba engleză), cod COR 233002, 1 post, fracțiune normă 1h/zi

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specialitatea Filologie – specializare Limba engleză; vechime în specialitatea studiilor – minimum 2 ani.

educatoare, cod COR 341501, 3 posturi, fracțiune normă 3h/zi

Condiții: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat: liceu pedagogic/institut pedagogic sau echivalent; vechime în specialitatea studiilor – minimum 2 ani.

mediator școlar, cod COR 235911, 1 post, fracțiune normă 2h/zi

Condiții: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an; certificat absolvire curs de formare profesională cu specializarea mediator școlar sau echivalent; vechime specifică în mediere școlară – minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 decembrie 2020, ora 17:00

Concurs: 14 decembrie 2020, ora 10:00: proba scrisă – Sebeş, Parcul Arini nr. 1; 17 decembrie 2020, ora 10:00: proba interviu – Sebeş, Parcul Arini nr. 1.

Relații suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, str. Piața Primăriei nr.1, telefon 0258/731.318, 0258/731.004, interior 133, email secretariat@primariasebes.ro.

Unitatea Militară 01585 din Petreşti,

– contabil-șef, grad I

Condiții: studii superioare, în microstructura contabil șef, cu o vechime în specialitatea studiilor de 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 decembrie 2020, ora 14:00

Concurs: 16 decembrie 2020, ora 09.00: proba scrisă; 22 decembrie 2020, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Unității Militare 01585 din Petreşti, str. Valea Sebeșului nr. 58, Județul Alba, telefon: 0258/743.795.

AIUD

Primăria Municipiului Aiud

– asistent medical grad principal, din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Aiud, Compartimentul Creșă

Condiții: diplomă de absolvire școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976 – 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; certificatul de membru și adeverința pentru participare la concurs (valabilă 30 de zile de la data emiterii) eliberate de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; adeverință/certifîcat promovare examen grad principal; autorizație de liberă practică, implicit asigurare die răspundere civilă valabilă în amil 2020.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 decembrie 2020, ora 14:00

Concurs: 15 decembrie 2020, ora 10:00: proba scrisă; 18 decembrie 2020, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013, e-mail resurse@aiud.ro

BLAJ

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate