Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Activitatea IPJ ALBA pe 2014, în cifre: Aproape 200 de persoane reţinute sau arestate, 145 de accidente rutiere grave şi sute de infracţiuni descoperite în flagrant


Publicat

sediul IPJ Alba

IPJ Alba masini noi autospecialePeste 20.000 de evenimente sesizate prin 112, peste o mie de infracţiuni descoperite în flagrant, aproape 200 de persoane reţinute, trei cazuri de omor, sute de dosare penale pentru diferite fapte penale, 145 de accidente rutiere grave şi aproape 3000 de permise de conducere reţinute, toate acestea reprezintă o parte din activitatea, în cifre, a poliţiştilor din Alba, anul trecut.

Rezultatele obţinute în anul 2014 de poliţiştii din Alba au fost prezentate, miercuri, la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean, sub coordonarea chestorului principan de poliţie Ioan Nicolae Căbulea.

În cursul anului 2014, în judeţul Alba au fost înregistrate 11.116 sesizări de infracţiuni, cu 4,2% mai puţine faţă de anul 2013. După mediul în care au fost comise infracţiunile, se constată scăderi cu 2,2% a infracţionalităţii sesizate în mediul urban şi cu 8,3% în mediul rural.

În anul 2014, numărul infracţiunilor descoperite în flagrant a fost de 1.272.

Poliţiştii IPJ Alba au emis ordonanţă de reţinere faţă de 183 persoane, dintre care 63 au fost arestate preventiv de către instanţele de judecată. Un număr de 11 persoane au fost încarcerate cu mandat direct de arestare preventivă, fără a se emite ordonanţă de reţinere în prealabil.

În anul 2014 au fost constatate 36 de infracţiuni grave comise cu violenţă, reprezentând 0,56% din infracţionalitatea judiciară şi 0,25% din totalul infracţionalităţii constatate.

Au fost înregistrate trei infracţiuni de omor, 11 de tentativă de omor şi 12 de vătămare corporală gravă.

Nu s-au comis omoruri la comandă, cu arme de foc sau pentru reglarea de conturi între grupări criminale rivale. Infracţiunile de mare violenţă au fost comise în mod spontan, în majoritatea lor pe fondul consumului excesiv de băuturi alcoolice, în anturajul apropiat sau familie.

Infracţiunile contra patrimoniului (5.213) reprezintă 39,7% din totalul infracţiunilor constatate la nivelul judeţului Alba. Furturile reprezintă cel mai important segment infracţional al acestei categorii (58,7%).

În anul 2014 au fost înregistrate 26 de infracţiuni de tâlhărie, nefiind înregistrate tâlhării comise cu arme de foc.

De asemenea, au fost înregistrate 16 dosare penale pe linia protejării patrimoniului cultural naţional, prevenirea şi combaterea furturilor de obiecte de cult, protejarea siturilor arheologice şi monumentelor istorice. Opt dintre acestea au fost soluţionate, fiind cercetate 18 persoane.

În anul 2014 au fost constatate 3.165 infracţiuni de natură economico-financiară. Pentru aceste infracţiuni au fost sau sunt în curs de cercetare 911 persoane.

S-a acţionat pentru descoperirea faptelor care au creat prejudicii mari ori au avut urmări deosebite, fiind administrate probe în 84 de dosare complexe.

În anul 2014, poliţiştii de investigare a fraudelor au soluţionat 1.220 de dosare şi au organizat acţiuni pentru combaterea evaziunii fiscale, dintre care două de amploare, cu percheziţii în 9 judeţe.

Prevenirea şi combaterea criminalităţii stradale a constituit un obiectiv prioritar pentru Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba, continuându-se aceeaşi manieră de abordare, axată pe apropierea de comunitate, pregătirea antivictimală a cetăţenilor şi perfecţionarea sistemului de ordine publică.

În anul 2014, au fost sesizate 301 infracţiuni stradale, reprezentând 2,7% din totalul infracţiunilor sesizate. Dintre acestea 95% au fost comise în mediul urban, iar 5% în mediul rural. Cele mai multe sesizări de infracțiuni stradale privesc furturi din auto şi de componente auto.

În cursul perioadei analizate, în mediul rural au fost constatate un număr total de 3.518 infracţiuni.

Cele mai multe infracţiuni constatate în mediul rural sunt infracţiunile de furt (27% din totalul infracţionalităţii constatate în mediul rural).

Pentru combaterea infracțiunilor silvice, în anul 2014, efectivele de poliţie împreună cu specialişti în domeniu au desfăşurat activităţi în conformitate cu Planul comun de acţiune „Scutul Pădurii 2014”, pentru prevenirea şi combaterea faptelor ilegale privind materialul lemnos, asigurarea unor condiţii de piaţă corecte prin eliminarea lemnului de provenienţă ilicită, acţionând totodată şi în scopul apărării patrimoniului forestier naţional şi a integrităţii acestuia.

Au fost aplicate 414 sancţiuni contravenţionale, confiscată cantitatea de 3.734 m.c. material lemnos. În urma activităţilor efectuate, au fost înregistrate 198 de dosare penale şi au fost soluţionate 194.

Poliţiştii au reuşit identificarea a 150 persoane aflate în urmărire (139 din evidenţa inspectoratului şi 45 urmărite internaţional). La finalul anului 2014, se aflau în evidenţa inspectoratului 126 persoane urmărite (din care 81 urmărite internaţional).

La începutul anului 2014 existau în lucru 36 cazuri de persoane dispărute, cinci persoane cu identitate necunoscută şi 31 cadavre cu identitate necunoscută.

S-au înregistrat 81 de dispariţii / plecări voluntare, dintre care 63 minori şi 18 majori. A fost înregistrat un cadavru cu identitate necunoscută.

Au fost soluţionate 76 cazuri de dispariţii / plecări voluntare, dintre care 59 minori.

La sfârşitul anului 2014 au rămas în evidenţă 41 persoane dispărute, din care trei minori, pentru care există date certe că s-au înecat. De asemenea, se mai află în evidenţă cinci persoane cu identitate necunoscută şi 32 de cadavre cu identitate necunoscută.

Prin Sistemul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgență în anul 2014, au fost înregistrate 20.105 evenimente.

Dintre acestea, 4.128 (70,3%) apeluri au fost din mediul urban, iar 5.977 (29,7%) din mediul rural. Cele mai multe apeluri au fost efectuate în intervalul orar 16.00-23.00 (49,3%).
Cele mai multe sesizări au fost cele referitoare la scandaluri, tulburarea ordinii şi liniştii publice, conflicte (25%), urmate de sesizările referitoare la domeniul rutier (16,7%), de sesizările referitoare la fapte cu violenţă (11,6%), de sesizările referitoare la infracţiuni de furt (9,4%).

145 de accidente rutiere grave, 20 de persoane decedate. Cele mai multe, pe DN1 şi DN7

În 2014, numărul de accidente grave a fost mai mic cu 10 (de la 155 la 145), faţă de anul precedent, al persoanelor decedate în accidente cu 7 (de la 27 la 20), al răniţilor uşor cu 2 (de la 78 la 76), respectiv răniţi grav cu 3 (de la 149 la 152).

Principalele patru cauze ale producerii accidentelor grave de circulaţie au fost viteza neadaptată la condiţiile de drum, nerespectarea distanţei dintre vehicule, traversarea neregulamentară şi neacordarea de prioritate vehiculelor.

În mediul urban s-au produs 67 accidente, soldate cu 8 morţi, 74 răniţi grav şi 39 răniţi uşor, în mediul rural s-au produs 58 accidente, soldate cu 11 morţi, 56 răniţi grav şi 17 răniţi uşor.

Pe DN1 şi DN7 s-au produs 18 accidente, soldate cu rănirea gravă a 19 persoane şi rănirea uşoară a 20 persoane, iar pe autostrada A1 s-au produs 2 accidente grave de circulaţie soldate cu 1 decedat şi 3 răniţi grav.

Citeşte şi TRAGEDII pe şoselele din ALBA. Cele mai GRAVE ACCIDENTE RUTIERE din 2014

Infracţiuni rutiere: Aproape 3000 de permise de conducere reţinute

Au fost constatate 956 de infracţiuni, din care 511 la regimul circulaţiei şi 445 de altă natură. Pentru conducerea unui autovehicul cu o îmbibaţie alcoolică peste limita legală au fost constatate 186 infracţiuni, iar pentru conducerea unui autovehicul neînmatriculat sau fără permis au fost constatate 212 infracţiuni.

S-au aplicat 52.634 de sancţiuni pentru contravenţii, iar pentru nerespectarea regimului legal de viteză au fost aplicate 23.321 de sancţiuni, 117 cu viteza de peste 50 km/h.

Au fost reţinute în vederea suspendării sau anulării 2.928 permise de conducere şi au fost retrase 1.548 certificate de înmatriculare.

Efectivele de poliţie rutieră au ridicat în vederea confiscării produse cosmetice, produse industriale, îmbrăcămite, materiale de construcţii, material lemnos, deşeuri feroase şi neferoase, ţigarete, produse de panificaţie, legume şi fructe, în valoarea totală de 103.038 lei.

La prezentarea activităţii IPJ Alba pe anul 2014 au participat conducerea Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba, şefii de servicii şi compartimente, şefii poliţiilor municipale şi adjuncţii acestora, şefii poliţiilor orăşeneşti, şefii secţiilor de Poliţie Rurală şi şefi ai posturilor comunale de poliţie.

În calitate de invitaţi, au fost prezenţi Augustin Lazăr – procuror general al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, Aurelian Mocan – vicepreşedinte al Curţii de Apel Alba Iulia, Marius Ungureanu – prim procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Alba, Dan Andrei Popescu – prim procuror al Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, colonel Ioan David – Şeful Direcţiei Judeţene Alba a Serviciului Român de Informaţii, Ioan Marincaș – preşedintele Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică Alba (CJ Alba)

La această şedinţă au mai participat şi reprezentanţi ai Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Alba Iulia, Serviciului de Informaţii şi Protecţie Internă Alba, Serviciului de Operaţiuni Speciale Alba Iulia, Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Alba, Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Alba, D.G.A. – Serviciul Teritorial Alba, Serviciului pentru Imigrări Alba, Serviciului de Protecţie şi Pază Alba, Agenţiei Naţionale împotriva Traficului de Persoane, Centrului Regional de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Alba, Centrului Medical Judeţean Alba, Serviciului Public Comunitar pentru evidenţa şi Eliberarea Paşapoartelor simple şi ai Serviciului Public comunitar Regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.

Din materialul de analiză prezentat a rezultat că în anul 2014, în conformitate cu strategia de combatere a criminalităţii a inspectoratului, poliţiştii din Alba s-au concentrat pe creşterea gradului de siguranţă şi protecţie pentru cetăţeni prin protejarea persoanei, protejarea patrimoniului, creşterea siguranței în zona unităților de învățământ, creşterea gradului de siguranţă stradală, creşterea siguranţei rutiere dar şi pentru contracararea infracţionalităţii economico – financiare şi destructurarea grupărilor infracţionale nestructurate şi a celor care generează conflicte stradale.

Pentru anul 2015, acţiunile Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba vor viza creşterea gradului de siguranţă a cetăţeanului, asigurarea unui climat legal al mediului de afaceri, prin combaterea evaziunii fiscale, a contrabandei şi spălării banilor, elaborarea de proiecte şi programe care să acceseze fondurile Uniunii Europene, îmbunătăţirea suportului operaţional şi realizarea de parteneriate prin care se vizează realizarea obiectivelor de prevenire şi combatere a criminalităţii.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Proiect: Terase deschise la Alba Iulia și iarna, în ”extrasezon”. Care este taxa propusă pentru proprietari

Publicat

Autoritățile locale din Alba Iulia reglementează cum vor funcționa terasele și în extrasezon, în perioada stării de alertă, pentru a veni în sprijinul firmelor din sectorul HoReCa. Taxa pe care proprietarii acestora ar urma să o plătească este de 0,25 lei/mp/zi.

Proiectul cu propunerea privind funcționarea teraselor în extrasezon intră la aprobare în ședința Consiliului Local Alba Iulia din 29 ianuarie.

Potrivit reglementărilor locale în vigoare (HCL 94/2013, modificată prin HCL 103/2014), perioada de funcționare a teraselor sezoniere este 1 aprilie – 31 octombrie.

”Având în vedere contextul național și internațional generat de dinamica evoluției situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19, situație care a dus la suspendarea sau restrângerea unor activități, impactul asupra activităților desfășurate de operatorii economici din sectorul HoReCa fiind unul major, pentru a-și putea acoperi o parte din pierderile financiare suferite și a nu se vedea siliți să renunțe la afaceri, o parte dintre operatorii economici au solicitat Primăriei municipiului Alba Iulia acceptul pentru a putea desfășura activități specifice pe terasele sezoniere și în extrasezon, respectiv în perioada 1 noiembrie – 31 martie”, se arată în documentația proiectului.

Astfel că administrația locală propune prelungirea perioadei de funcționare a teraselor sezoniere și în perioada 1 noiembrie – 31 martie, pe toată perioada stării de alertă.

Taxa pe care o vor avea de plătit proprietarii teraselor va fi de 0,25 lei /mp/zi în extrasezon (redusă de la 0,5/lei/mp/zi).

Ca să funcționeze legal și în extrasezon, operatorii economici care exploatează terase în sezonul estival vor face cereri la primărie și pentru extrasezon, fără alte formalități, pentru aceleași amplasamente pentru care au încheiate contracte de închiriere

Celelalte obligații din Regulament vor trebui îndeplinite pentru sezonul estival 2021.

Reamintim că în ultima perioadă proprietarii de restaurante și cafenele din Alba Iulia au fost nevoiți să se bazeze mai mult pe activitatea din spațiile exterioare și cea de take out, decât cea în interiorul localurilor, date fiind restricțiile impuse mai întâi de carantină și apoi de scenariile roșii, măsuri impuse de autoritățile locale pe baza evoluției incidenței cazurilor COVID.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Patronii de trăsuri și tonete din Cetatea Alba Carolina cer scăderea chiriilor. 2820 de euro, cea mai mare chirie lunară

Publicat

Aproape toți patronii de trăsuri și tonete din Cetatea Alba Carolina și Parcul Unirii, cu două excepții, au cerut Primăriei Municipiului Alba Iulia, diminuarea chiriilor lunare pe care le plătesc către municipalitate la 150 de euro pe lună, până la terminarea contractelor.

Unele contracte expiră chiar în 2024, iar unele chirii ajung, momentan, și la 2820 de euro pe lună. 

Motivul cererii este pandemia de COVID-19 care a afectat industria de comerț fie cu produse alimentare fie cu suveniruri, în zona turistică a municipiului Alba Iulia. 

Primarul Gabriel Pleșa a propus însă ca diminuarea chiriei la 150 de euro să fie doar pe anul 2021, nu până la expirarea contractelor între persoanele fizice sau juridice care au închiriat spațiile.

Mai exact este vorba despre 22 de contracte de închiriere al căror preț pe lună variază între 200 de euro și 2.820 de euro.

Proiectul de hotărâre și cererea patronilor pot fi consultate integral AICI

Doar doi chiriași nu au semnat petiția, deoarece au un contract de 34 și respectiv 36 de euro și au o activitate de informare, vâzare de artizanat și turism.

Pentru a deveni realitate, proiectul prin care se propune diminuarea chiriilor la 150 de euro pe lună trebuie să fie votat de consilierii locali, în viitoare ședință de Consiliu Local al Municipiului Alba Iulia din data de 29 ianuarie.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Alba Iulia va șterge datoriile ”România Film” la bugetul local, ca urmare a preluării cinematografului Columna

Publicat

Administrația locală din Alba Iulia va șterge datoria pe care ”România Film” o are la bugetul municipiului.

Este vorba despre o sumă de peste 60.000 de lei, reprezentând impozit pe clădiri taxe pe teren și majorări, aferente fostului cinematograf Columna. 

O hotărâre în acest sens a fost pusă pe ordinea de zi a următoarei ședințe a consiliului local.

În preambulul proiectului de hotărâre, administrația motivează scăderea creanței prin trecerea fostului cinematograf din domeniul privat al Statului Român și administrarea ”România Film” în domeniul public al municipiului Alba Iulia.

Practic, potrivit legii, primăria municipiului va prelua nu doar activele, ci și datoriile cinematografului.

Primăria municipiului Alba Iulia și RADEF „România Film” au semnat procesul verbal de predare primire pentru imobilul „Cinematograf Columna” anul trecut, în septembrie.

Reprezentanții celor două părți au constatat starea avansată de degradare a clădirii și faptul că aceasta nu mai este funcțională.

După ce va fi demolată, acolo va fi amenajată o parcare.

Vezi și Primarul Gabriel Pleșa: Parcare rezidențială în locul blocului G2 Turturica și pe niveluri în locul fostului cinematograf Columna

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Prima ședință ordinară a Consiliului Local Alba Iulia din 2021, cu 50 de proiecte pe ordinea de zi. Ce intră la aprobare

Publicat

sediu primarie drona

Consilierii locali din Alba Iulia sunt convocați vineri, 29 ianuarie, de la ora 13.00, în prima ședință ordinară a anului 2021.

Vor avea de aprobat un număr considerabil de proiecte de hotărâri: 50.

Printre acestea se află documentație pentru cinematograful ”Columna”, ce va fi transformat în parcare, costului mediu lunar de întreținere și a contribuției părinților/reprezentanților legali pentru copiii care frecventează creșele sau îmbunătăţirea eficienţei energetice a bazinului olimpic de înot din Alba Iulia, aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular de pe raza municipiului, prelungirea perioadei de funcționare a teraselor sezoniere, acordarea unor facilități comercianților, persoane fizice sau persoane juridice, care desfășoară activități comerciale în incinta Cetății Vauban Alba Iulia.

Ședința se va desfășura la sediul Direcţiei Programe.

Proiectul ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 170/2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

2. Proiect de hotărâre privind scăderea din evidența fiscală a creanței fiscale reprezentând pasivul aferent imobilului Cinematograf Columna

3. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 341/2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

4. Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei și statului de funcții al Serviciului public „Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, urmare a reorganizării, începând cu data de 1 februarie 2021

5. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 44/2018 a Consiliului local

6. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, urmare a promovării în clasă, începând cu data de 1 februarie 2021

7. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 45/2018 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

8. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcții al Căminului pentru persoane vârstnice Alba Iulia din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, urmare promovării în grad profesional

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere și a contribuției părinților/reprezentanților legali pentru copiii care frecventează creșele din municipiul Alba Iulia în anul 2021

10. Proiect de hotărâre privind actualizarea Hotărârii nr. 11/2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular de pe raza municipiului Alba Iulia pentru anul școlar 2021 – 2022

12. Proiect de hotărâre privind participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului ”Edineț – introspecție în orașele de mâine”, finanțat de către Comisia europeană, în cadrul programului Europe Aid – Autorități Locale: Parteneriate pentru orașe sustenabile 2020

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului cadru multianual ”Alba Iulia are Skepsis 2020”, pentru perioada 2021-2027

14. Proiect de hotărâre privind participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului “Soluţii inovative de îmbunătăţire a eficienţei energetice a bazinului olimpic de înot din Alba Iulia” finanțat în cadrul programului „EEA and Norway Grants 2014 – 2021”

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea cotizației și contribuției Municipiului Alba Iulia la Asociația Grupul de Acțiune Locală Alba Iulia Incluzivă (GAL Alba Iulia Inclusivă) aferentă anului 2021

16. Proiect de hotărâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Alba Iulia, scoaterea din uz și casarea mijloacelor fixe – clădire vestiar, teren fotbal cu gazon și împrejmuire situate în cartier Micești, strada Stadionului, nr. 9 în vederea realizării investiției ”Proiect tip – construire bază sportivă TIP 1”

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici – faza DALI, pentru obiectivul de investiții : ”Refuncționalizare spațiu de învățământ Liceul de Arte Regina Maria, str. Avram Iancu, nr. 7 A, str. Călărașilor nr. 2, Municipiul Alba Iulia”

18. Proiect de hotărâre privind însușirea investițiilor realizate din fonduri IID și darea în administrare și exploatare operatorului regional SC APA CTTA SA Alba

19. Proiect de hotărâre privind predarea – primirea, cu titlu gratuit, a dotărilor lot 1 – Mobilier școlar, achiziționat de către Municipiul Alba Iulia pentru Colegiul Economic ”Dionisie Pop Marțian” Alba Iulia

20. Proiect de hotărâre privind completarea și modificarea Hotărârii nr. 8/2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

21. Proiect de hotărâre privind încheierea unui act adițional la contractul de administrare nr. 12748/2013 încheiat între Municipiul Alba Iulia și Colegiul Economic ”Dionisie Pop Marțian”, cu modificările și completările ulterioare

22. Proiect de hotărâre privind încheierea unui act adițional la contractul de administrare nr. 12694/2013 încheiat între Municipiul Alba Iulia și Liceul Tehnologic ”Dorin Pavel”, cu modificările și completările ulterioare

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul Consiliului local Alba Iulia pentru anul 2021

24. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acțiuni/ lucrări de interes local pentru anul 2021

25. Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei de analiză a cererilor de locuințe sociale

26. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 322/2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

27. Proiect de hotărâre privind atribuirea denumirii unor străzi în municipiul Alba Iulia

28. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor documentații de urbanism din municipiul Alba Iulia

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal ,, ELABORARE PUZ – MODIFICARE ZONA FUNCTIONALA, REALIZARE PARCARI, MODERNIZARE TRAMA STRADALA SI IMPREJMUIRE”, TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 46, solicitant SC INDREI INVEST SRL PRIN INDREI IOAN, cu conditia respectarii regimului de înălțime conform reglementarilor existente in vigoare la momentul actual; cu conditia realizarii circulatiilor si parcarilor auto conform normativelor in vigoare; de asemenea cu conditia ca la parcurgerea procesului de informarea şi consultare a publicului sa fie notificati si sa se obtina declaratii de la toti proprietarii parcelelor direct invecinate fasiei de teren neconstruibil, conform planului de situație anexat.

Art.2: Se insuseste raportul privind informarea si consultarea publicului nr. 490/05.01.2021 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „CONSTRUIRE LOCUINTE SEMICOLECTIVE”, ALBA IULIA, ALBA IULIA, STR. FANTANELE, NR. 86 solicitant COSTEA ROMULUS PETRU, COSTEA SILVIA, conform planului de situație anexat.

Art.3: Se insuseste raportul privind informarea si consultarea publicului nr. 692/05.01.2021 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu, „CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO”, ALBA IULIA, STR. LIVEZII, NR. 35R, solicitant UNIVERSAL CONSTRUCT MARKET SA PRIN DANILA VALENTIN, conform planului de situație anexat. Art.4: Se insuseste raportul privind informarea si consultarea publicului nr. 658/05.01.2021 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu, „DESFIINTARE ANEXA C2 SI CONSTRUIRE LOCUINTA UNIFAMILIALA (LA MANSARDA) SI CABINETE MEDICALE/STOMATOLOGICE LA PARTER -a III- a constructie pe parcela”, ALBA IULIA, BD. HOREA, NR. 34, solicitant DREGHICI CALIN SI DREGHICI SONIA, conform planului de situație anexat.

Art.5: Se insuseste raportul privind informarea si consultarea publicului nr. 862/06.01.2021 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu, „CONSTRUIRE 3 LOCUINTE INDIVIDUALE IN REGIM SEMICOLECTIV SI IMPREJMUIRE”, ALBA IULIA, STR. NICOLAE LABIS, NR. 13, solicitant COZMA CORNEL SI COZMA ANDRA IULIANA, conform planului de situație anexat.

Art.6: Se insuseste raportul privind informarea si consultarea publicului nr. 864/06.01.2021 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu, „CONSTRUIRE TERASA ACOPERITA PENTRU RESTAURANT”, ALBA IULIA, STR. FREDERIC MISTRAL, NR. 3, solicitant BROTHERS PREMIUM SRL PRIN GRUIAN PAMFIL, cu conditia ca Autorizatia de Construire sa fie emisa pe un termen maximal, stabilit de catre Consiliul Local, care va fi cuprins in Hotararea Consiliului Local, conform planului de situație anexat.

Art.7: Se insuseste raportul privind informarea si consultarea publicului nr. 860/06.01.2021 Aprobă Planul Urbanistic Zonal, „ELABORARE PUZ PENTRU CONSTRUIRE LOCUINTE INDIVIDUALE SI REGLEMENTARE STRADA ACCES”, ALBA IULIA, ALBA IULIA, STR. RETEZAT, FN, solicitant GABOR GHEORGHE SI COPROPRIETARII DIN EXTRAS CF, conform planului de situație anexat. Art.8: Indreapta eroare materiala la conditia cuprinsa in HCL 327/2020, art. 7 „ Avizează Planul Urbanistic Zonal ELABORARE PUZ PENTRU REGLEMENTARE STRADA, CONSTRUIRE LOCUINTE COLECTIVE(P+3E+4R) – MODIFICARE REGLEMENTARI APROBATE CU HCL 108/2008”, ALBA IULIA, STR. CALEA MOTILOR, STR. CALISTRAT HOGAS, FN”, solicitant ALMAX GROUP SRL PRIN TECSA IOAN, si anume se va citi: “Avizează Planul Urbanistic Zonal ,, ELABORARE PUZ PENTRU REGLEMENTARE STRADA, CONSTRUIRE LOCUINTE COLECTIVE(P+3E+4R) – MODIFICARE REGLEMENTARI APROBATE CU HCL 108/2008”, ALBA IULIA, STR. CALEA MOTILOR, STR. CALISTRAT HOGAS, FN, solicitant ALMAX GROUP SRL PRIN TECSA ION conform planului de situație anexat, cu conditia realizarii de locuinte semicolective pe tronsonul dintre strazile Fenes si Calistrat Hogas.”

29. Proiect de hotărâre privind aprobarea concesionării prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, B-dul Transilvaniei, nr.14, lângă bl.28, ap.4

30. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii perioadei de funcționare a teraselor sezoniere în municipiul Alba Iulia

31. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului contractului de concesiune nr.356/2010 încheiat între municipiul Alba Iulia și Oprea Tiberiu și Oprea Elena

32. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului contractului de concesiune nr.26.617/2016 încheiat între municipiul Alba Iulia și SC SERCAR POWER SRL

33. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului contractului de închiriere nr.42.276/2017 și a termenului contractului de închiriere nr.42.329/2017 încheiate între municipiul Alba Iulia și I.I.KASLER DIANA NICOLETA

34. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului contractului de închiriere nr.42.266/2017 și a termenului contractului de închiriere nr.42.268/2017 încheiate între municipiul Alba Iulia și SC ECOMOBILITATE SRL

35. Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea vânzării prin licitație publică a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str.Septimius Severus, FN

36. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin negociere directă a unui imobil (teren) situate în Alba Iulia,str.Alexandru Ioan Cuza, nr.26

37. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării unor facilități comercianților, persoane fizice sau persoane juridice, care desfășoară activități comerciale în incinta Cetății Vauban Alba Iulia și în incinta Parcului Unirii

38. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale de dezlipire asupra unui imobil (teren) situat în Alba Iulia la intersecția străzilor Gladiolelor cu Bulevardul Transilvaniei

39. Proiect de hotărâre privind trecerea în proprietatea Municipiului Alba Iulia – domeniul privat asupra imobilului (teren) situat în Alba Iulia, strada Alexandru Ioan Cuza

40. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației tehnice – rectificarea suprafeței de Carte funciară pentru imobilul înscris în CF nr. 96327 – Alba Iulia de la 242 mp la suprafața măsurată de 276 mp, situat în Alba Iulia, str. Avram Iancu, nr. 7A

41. Proiect de hotărâre cu privire la rectificarea suprafeței de Carte funciară pentru imobilului înscris în CF nr. 112090 Alba Iulia, str. Mircea cel Bătrân – Centrala Termică nr. 6

42. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale de dezlipire asupra unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Arnsberg

43. Proiect de hotărâre privind însușirea documentației cadastrale de dezlipire asupra unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Livezii

44. Proiect de hotărâre privind însușirea raportului de expertiză tehnică extrajudiciară efectuată în Dosar nr. 6927/176/2020 aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

45. Proiect de hotărâre privind încheierea unui act adițional la contractul de administrare nr. 12585/2013 încheiat între Municipiul Alba Iulia și Școala Gimnazială ”Avram Iancu”, cu modificările și completările ulterioare

46. Proiect de hotărâre privind darea în administrare către Inspectoratul Școlar Județean Alba a unui spațiu în clădirea Școlii Gimnaziale Oarda de Jos, pentru amenajarea depozitului de manuale școlare

47. Diverse

a) Adresă nr. 5227/19.01.2021 – solicitant Szabo Buzatu Gabriel

b) Raport privind activitatea asistenților personali angajați ai persoanelor cu handicap grav, desfășurată în semestrul II al anului 2020

48. Proiect de hotărâre privind acordarea normei de hrană personalului poliției locale din cadrul Direcției Poliția Locală a municipiului Alba Iulia

49. Proiect de hotărâre privind constituirea la nivelul Municipiului Alba Iulia a Comisiei Locale de Ordine Publică

50. Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei și statului de funcții al Direcției de asistență socială aflată în subordinea Consiliului Local al  municipiului Alba Iulia, începând cu data de 1.02.2021.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate