Actualitate
Administraţia Finanţelor Alba: Întâlnire cu contribuabilii, pentru informaţii despre noutăţi în legislaţia fiscală
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba informează contribuabilii că organizează marţi, 27 iunie 2017, de la ora 12.00, o întâlnirea de lucru la care sunt invitaţi să participe contribuabilii de pe raza judeţului Alba.
Întâlnirea are loc la sediul din Alba Iulia, str. Primăverii, nr. 10, în sala de şedinţe, la et.I, iar temele dezbătute vor fi noutăţi în legislaţia fiscală şi servicii oferite de ANAF.
Informaţii se pot obţine de la Biroul “Asistenţă contribuabili” al AJFP Alba, tel: 0258 819 825.
Serviciu acordat gratuit persoanelor fizice de către ANAF prin internet:
„Spaţiu Privat Virtual”
În vederea evitării deplasării contribuabililor la ghişeele ANAF şi a risipei de timp, reamintim că persoanele fizice pot solicita şi primi, prin serviciul „Spaţiu Privat Vrtual”, informaţii cum sunt: obligaţiile fiscale pe care le au de plată, contribuţiile sociale obligatorii declarate de angajator, înştiinţări despre plăţile efectuate pe CNP în contul impozitului pe venit şi a contribuţiilor sociale administrate de ANAF, ş.a. Acest serviciu este la dispoziţia persoanelor fizice în mod gratuit, prin internet, 24 de ore din 24. Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie să vă înregistraţi ca utilizatori pe site-ul www.anaf.ro, secţiunea Spaţiul Privat Virtual, rubrica „ Înregistrare utilizatori”.
Prin acest serviciu persoanele fizice pot depune declaraţii fiscale cum sunt: declaraţia anuală de venit (Declaraţia 200), declaraţia privind venitul estimat/norma de venit (Declaraţia 220), declaraţia 230 – privind destinaţia sumei reprezentănd până la 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii şi asimilate salariilor .
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News