Connect with us
Publicitate

EDUCAȚIE

ADMITERE în magistratură și INM 2021-2022: Peste 2.500 de candidați înscriși la examene. Prima probă, în 3 octombrie


Publicat

avocat

Peste 2.500 de candidați s-au înscris pentru concursurile de admitere în magistratură și Institutul Național al Magistraturii (INM) 2021.

Admiterea la INM se desfășoară pentru ocuparea a 300 de locuri de auditori de justiţie, adică 175 judecători şi 125 procurori. La acest concurs sunt înscriși 2.491 de candidați.

AICI lista candidaților admitere INM 2021-2022.

Admiterea în magistratură se organizează pentru 75 de posturi de judecător la judecătorii și 50 de posturi de procuror la parchetele de pe lângă judecătorii, cu posibilitate de suplimentare. Sunt înscriși 103 candidați.

AICI lista candidaților admitere magistratură 2021-2022.

Candidații s-au putut înscrie la ambele concursuri, plătind o singură taxă (1.400 lei), însă cererile și actele s-au depus distinct pentru fiecare dintre concursuri.

În 3 octombrie va fi prima probă, testul-grilă de verificare a cunoștințelor.

CALENDAR admitere magistratură 2022/admitere INM 2022:

  • 3 octombrie 2021: test de verificare a cunoştinţelor juridice, la următoarele materii: drept civil, drept procesual civil, drept penal, drept procesual penal
  • 16 octombrie 2021: probă scrisă de verificare a cunoștințelor juridice la drept penal și drept procesual penal
  • 17 octombrie 2021: probă scrisă de verificare a cunoștințelor juridice la drept penal și drept procesual penal
  • 19 decembrie 2021-25 ianuarie 2022: susținerea testării psihologice
  • 12-24 februarie 2022: susținerea interviului magistratură; 12 februarie – 16 martie: susținerea interviului INM

În 3 octombrie este proba scrisă eliminatorie, test grilă cu 100 de întrebări, câte 25 din drept civil, drept procesual civil, drept penal şi drept procesual penal. Fiecare răspuns corect valorează un punct şi sunt declaraţi admişi candidaţii care au obţinut minimum 60 de puncte, echivalentul notei 6, în ordinea descrescătoare a notelor obținute și în limita dublului numărului de posturi/locuri scoase la concurs.

În 16 și 17 octombrie este proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice, teoretice și practice. Cele două probe se organizează la drept civil și drept procesual civil, respectiv la drept penal și drept procesual penal. Participă candidații admiși în prima etapă (testul-grilă) și promovează cei care obțin cel puțin nota 5 la fiecare lucrare și cel puțin media 6.

Nota la prima etapă se calculează ca medie aritmetică a notelor obținute la cele două probe (testul-grilă și proba scrisă).

A doua etapă de examen este testarea psihologică și interviul.

Testarea psihologică (19 decembrie – 25 ianuarie) constă în susținerea unui test scris și a unui interviu în fața unui psiholog desemnat de Consiliul Superior al Magistraturii. La final se face un raport cu profilul psihologic al candidatului și se decide calificativul admis sau respins.

Interviul constă în prezentarea candidatului prin prisma experienței personale și profesionale, elaborarea în scris a unei analize cu privire la interpretarea unui text la prima vedere, pe baza unui subiect extras de candidat şi susţinerea orală a acestuia; analiza orală a unei speţe cu elemente de etică specifice profesiei. Nota minimă de promovare a interviului este 7.

După susținerea interviului, candidații care s-au înscris la ambele concursuri vor opta pentru concursul la care doresc finalizarea procedurii.

Clasificarea candidaților se face în ordinea descrescătoare a notelor obținute la concurs.

ADMITERE la INM 2022

Sunt scoase la concurs 300 de locuri de auditori în justiție: 175 judecători şi 125 procurori. De asemenea, se organizează concursul și pentru ocuparea unor posturi vacante de personal de specialitate juridică asimilar judecătorilor și procurorilor: 1 post la INM, 1 post la Inspecția Judiciară, 4 posturi la Ministerul Justiției (1 la minister, 1 la Agenția Națională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, 1 la Autoritatea Națională pentru Cetățenie, 1 la Direcția Națională de Probațiune), 1 post la Consiliul Superior al Magistraturii, 1 post la Parchetul ÎCCJ – schema Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Craiova.

Condiții la înscrierea candidaților la concurs admitere INM: cetățenie română, domiciliu în România, capacitate deplină de exercițiu; licențiat/ă drept, fără antecedente penale sau cazier fiscal, are o bună reputație, cunoaște limba română; apt/ă din punct de vedere medical și psihologic, pentru exercitarea funcției.

Condiția de a fi apt din punct de vedere medical se dovedește prin certificate medical eliberat de un medic specializat în medicina muncii, la cererea fiecărui candidat, pe baza unui barem medical elaborate de o comisie constituită prin ordin comun al ministrului Justiției și al ministrului Sănătății.

CALENDAR detaliat ADMITERE INM 2021-2022:

30 iulie-10 august 2021: depunerea cererilor de înscriere la concurs

10-16 august 2021: înaintarea dosarelor la CSM

16 august-16 septembrie 2021: verificarea dosarelor candidaţilor de către comisia de organizare a concursului

17 septembrie 2021: afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor

17-20 septembrie 2021: formularea contestaţiilor de către candidaţii respinşi

21-24 septembrie 2021: soluţionarea contestaţiilor de către Plenul Consiliului Superior al Magistraturii

27 septembrie 2021: afişarea listei finale a candidaţilor

3 octombrie 2021: test-grilă de verificare a cunoştinţelor juridice, la următoarele materii: drept civil, drept procesual civil, drept penal, drept procesual penal

4 octombrie 2021: depunerea contestaţiilor la baremul de evaluare şi notare

5-6 octombrie 2021: soluţionarea contestaţiilor la barem

7 octombrie 2021: publicarea baremului definitiv

8 octombrie 2021: afişarea rezultatelor la testul grilă/proba eliminatorie de verificare a cunoştinţelor juridice

11 octombrie 2021: publicarea motivării soluţionării contestaţiilor la barem

8-12 octombrie 2021: depunerea contestaţiilor împotriva punctajului obţinut la testul grilă de verificare a cunoştinţelor juridice

13 octombrie 2021: soluţionarea contestaţiilor împotriva punctajului obţinut la testul grilă de verificare a cunoştinţelor juridice

13 octombrie 2021: afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva punctajului obţinut la proba eliminatorie de verificare a cunoştinţelor juridice

16 octombrie 2021: proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice la drept penal și drept procesual penal

17 octombrie 2021: proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice la drept penal și drept procesual penal

18 octombrie 2021: ultima zi pentru depunerea contestațiilor la baremul de evaluare și notare

19-20 octombrie 2021: soluționarea contestațiilor la barem

21 octombrie 2021: publicarea baremului definitiv

25 octombrie 2021: afișarea motivării soluționării contestațiilor la barem

22 octombrie-18 noiembrie 2021: corectarea lucrărilor

19 noiembrie 2021: afișarea rezultatelor la proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice

19-23 noiembrie 2021: depunerea contestațiilor împotriva punctajului obținut la proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice

24 noiembrie – 15 decembrie 2021: soluționarea contestațiilor formulate împotriva punctajului obținut la proba de verificare a cunoștințelor juridice

16 decembrie 2021: afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor și a rezultatelor la prima etapă de concurs

19 decembrie 2021-25 ianuarie 2022: susținerea testării psihologice

26 ianuarie 2021: publicarea rezultatelor testării psihologice

27 ianuarie 2022: contestații împotriva rezultatelor testării psihologice

29 ianuarie – 8 februarie 2022: soluționare contestații

9 februarie: publicarea rezultatelor finale testare psihologică

12 februarie – 16 martie 2022: susținerea interviului

17 martie 2022: publicarea rezultatelor interviului

21 martie 2022: ultima zi pentru depunerea contestațiilor la rezultate interviu

23 martie – 3 aprilie 2022: soluționarea contestațiilor

4 aprilie 2022: publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor

5 aprilie 2022: afișarea rezultatelor finale

ADMITERE în magistratură 2022

Sunt scoase la concurs 75 de posturi de judecător la judecătorii și 50 de posturi de procuror la parchetele de pe lângă judecătorii. În județul Alba sunt 2 posturi (1 judecător Judecătoria Sebeș, 1 procuror Parchet Blaj)

Vezi Lista-posturilor-de-judecator-magistratura 2022

Vezi Lista-posturilor-de-procuror-magistratura 2022

Distinct de acestea, a fost aprobată lista posturilor de judecător (23) și procurer (10) pentru care se poate dispune suplimentarea. Pe această listă mai este un post la Parchet Judecătoria Aiud.

Vezi Lista-posturilor-de-judecator-suplimentare 2022

Vezi Lista-posturilor-de-procuror-suplimentare_2022

La concursul de admitere în magistratură se pot înscrie persoanele licenţiate în drept, cu vechime în specialitate de cel puţin 5 ani, la data susținerii primei probe din cadrul primei etape a concursului.

Condiții: cetățenie română, domiciliu în România, capacitate deplină de exercițiu; licențiat/ă drept, fără antecedente penale sau cazier fiscal, cunoaște limba română; vechime în specialitate de cel puțin 5 ani la data susținerii primei probe din cadrul primei etape a concursului.

Condiția de a fi apt din punct de vedere medical se dovedește prin certificate medical eliberat de un medic specializat în medicina muncii, la cererea fiecărui candidat, pe baza unui barem medical elaborate de o comisie constituită prin ordin comun al ministrului Justiției și al ministrului Sănătății.

Pot fi numiți în magistratură, pe bază de concurs, foștii judecători și procurori care și-au încetat activitatea din motive neimputabile, personalul de specialitate juridică prevăzut la art. 87 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, (din Ministerul Justiției, Ministerul Public, Consiliul Superior al Magistraturii, Institutul Național de Criminologie, Institutul Național de Expertize Criminalistice și din Institutul Național al Magistraturii), avocații, notarii, asistenții judiciari, consilierii juridici, executorii judecătorești cu studii superioare juridice, personalul de probațiune cu studii superioare juridice, ofițerii de poliție judiciară cu studii superioare juridice, grefierii cu studii superioare juridice, persoanele care au îndeplinit funcții de specialitate juridică în aparatul Parlamentului, Administrației Prezidențiale, Guvernului, Curții Constituționale, Avocatului Poporului, Curții de Conturi sau al Consiliului Legislativ, în Institutul de Cercetări Juridice al Academiei Române și Institutul Român pentru Drepturile Omului, cadrele didactice din învățământul juridic superior acreditat, precum și magistrații-asistenți, cu o vechime în specialitate de cel puțin 5 ani.

CALENDAR detaliat ADMITERE MAGISTRATURĂ 2021-2022:

30 iulie-10 august 2021: depunerea cererilor de înscriere la concurs

10-16 august 2021: înaintarea dosarelor la CSM

16 august-16 septembrie 2021: verificarea dosarelor candidaţilor de către comisia de organizare a concursului

17 septembrie 2021: afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor

17-20 septembrie 2021: formularea contestaţiilor de către candidaţii respinşi

21-24 septembrie 2021: soluţionarea contestaţiilor de către Plenul Consiliului Superior al Magistraturii

27 septembrie 2021: afişarea listei finale a candidaţilor

3 octombrie 2021: test-grilă de verificare a cunoştinţelor juridice, la următoarele materii: drept civil, drept procesual civil, drept penal, drept procesual penal

4 octombrie 2021: depunerea contestaţiilor la baremul de evaluare şi notare

5-6 octombrie 2021: soluţionarea contestaţiilor la barem

7 octombrie 2021: publicarea baremului definitiv

8 octombrie 2021: afişarea rezultatelor la testul grilă/proba eliminatorie de verificare a cunoştinţelor juridice

11 octombrie 2021: publicarea motivării soluţionării contestaţiilor la barem

8-12 octombrie 2021: depunerea contestaţiilor împotriva punctajului obţinut la testul grilă de verificare a cunoştinţelor juridice

13 octombrie 2021: soluţionarea contestaţiilor împotriva punctajului obţinut la testul grilă de verificare a cunoştinţelor juridice

13 octombrie 2021: afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva punctajului obţinut la proba eliminatorie de verificare a cunoştinţelor juridice

16 octombrie 2021: proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice la drept penal și drept procesual penal

17 octombrie 2021: proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice la drept penal și drept procesual penal

18 octombrie 2021: ultima zi pentru depunerea contestațiilor la baremul de evaluare și notare

19-20 octombrie 2021: soluționarea contestațiilor la barem

21 octombrie 2021: publicarea baremului definitiv

25 octombrie 2021: afișarea motivării soluționării contestațiilor la barem

22 octombrie-18 noiembrie 2021: corectarea lucrărilor

19 noiembrie 2021: afișarea rezultatelor la proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice

19-23 noiembrie 2021: depunerea contestațiilor împotriva punctajului obținut la proba scrisă de verificare a cunoștințelor juridice

24 noiembrie – 15 decembrie 2021: soluționarea contestațiilor formulate împotriva punctajului obținut la proba de verificare a cunoștințelor juridice

16 decembrie 2021: afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor și a rezultatelor la prima etapă de concurs

19 decembrie 2021-25 ianuarie 2022: susținerea testării psihologice

26 ianuarie 2021: publicarea rezultatelor finale ale testării psihologice

12-24 februarie 2022: susținerea interviului magistratură

25 februarie 2022: publicarea rezultatelor interviului

1 martie 2022: ultima zi pentru depunerea contestațiilor la rezultate interviu

4-9 martie 2022: soluționarea contestațiilor

10 martie 2022: publicarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor

11 martie 2022: exprimarea opțiunilor de către candidații care au oprtat pentru ambele concursuri

14 martie 2022: afișarea rezultatelor finale



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT: POSTURI vacante la instituții publice din Alba. LISTA, condiții pentru candidați, calendar concursuri

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Primăria Municipiului Alba Iulia

– consilier juridic, grad IA – Direcția creșe – Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane

Condiții: studii de specialitate: studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență (DL) drept, în specializarea drept; vechime în specialitatea studiilor necesară: 7 ani.

consilier resurse umane, grad IA – Direcția creșe – Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane

Condiții: studii de specialitate – studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință (RSI) științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesară: 7 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 noiembrie 2021, ora 15.00

Concurs: 12 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor“, Alba Iulia, str. Gladiolelor nr. 3A; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258.819.462.

Vezi și Angajări la IPJ Alba: 8 posturi la serviciile Rutier, Criminalistic, Logistic și la polițiile Teiuș și Aiud. Condiții

Serviciul Public Judeţean Salvamont – Salvaspeo Alba

– salvator montan gradul I

Condiții: studii superioare, medii sau generale; permis auto, categoria B; vechime minimum 5 ani; atestat salvator montan.

salvator montan gradul III (2 posturi)

Condiții: studii superioare, medii sau generale; nu se solicită vechime; permis auto, categoria B; atestat salvator montan.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 29 octombrie 2021, ora 12:00

Concurs: 10 noiembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, cu sediul în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul autorității, în Alba Iulia, Str. Trandafirilor nr. 9, Biroul Resurse Umane, telefon 0737.373.874, e-mail salvamont_alba@yahoo.com.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

– medic specialist, confirmat în specialitatea sănătate publică și management, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale

Condiții: absolvent al învățământului superior cu diplomă de licență în medicină; certificat de confirmare în specialitatea sănătate publică și management; abilități de operare calculator; abilități de comunicare; vechime 4 ani.

referent de specialitate grad I, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor sociale (social, economic, juridic); vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani și 6 luni; abilități de operare calculator; abilități de comunicare.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 27 octombrie 2021, între orele 9.00 și 12.00

Concurs: 5 noiembrie 2021, ora 10.00: testare psihologică; 8 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică; 16 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, telefon 0258/820.825, interior 146.

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“ Alba Iulia

– secretar (0,5 post)

Condiții: studii superioare; nu se solicit vechime

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 09.00 proba scrisă; 10 noiembrie 2021, ora 09.00 proba practică; 11 noiembrie 2021, ora 09.00 proba interviu.

îngrijitor (0,5 post)

Condiții: studii medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică; 9 noiembrie 2021, ora 13.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Şcoala Gimnazială Avram Iancu Alba Iulia, strada Moldovei nr. 2, județul Alba, telefon 0258.811.548

Şcoala Gimnazială „Vasile Goldiş” Alba Iulia

– îngrijitor

Condiții: studii medii; fără condiții referitoare la vechime în muncă.

Concurs: 5 noiembrie 2021, ora 10:00, proba scrisă; 8 noiembrie 2021, ora 12:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare, la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, telefon: 0258/811.737.

SEBEȘ

Direcția Generală de Asistență Socială, Medicală și Comunitară Sebeș

– asistent medical – Compartimentul asistență medicală școlară

Condiții: studii postliceale sanitare; vechime minimum 1 an; adeverință prin care să ateste calitatea de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.

Termemil limită pentru depunerea dosarelor: 28 octombrie 2021, ora 16.00

Concurs: 8 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă; 10 noiembrie 2021, ora 11.00: proba interviu.

animator socio-educativ la Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sebeș

Condiții: studii medii; vechime minimum 1 an; orice formă de specializare pentru ocupația: animator socio-educativ.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 octombrie 2021, ora 16.00

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă; 11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială, Medicală și Comunitară, Sebeș, aleea Lac nr. 12, telefon/fax: 0258/731.007, 0258/730.611.

Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sebeş

– îngrijitoare (2 posturi)

Condiții: studii – minimum 8 clase; vechime – nu se solicită

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27 octombrie 2021, ora 15.00

Concurs: 5 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă; 10 noiembrie 2021, ora 09.00: proba practică;

Relaţii suplimentare, la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, telefon 0258/734.999, fax 0258/731.772, e-mail: cpv_sebes.alba@yahoo.com.

Liceul Tehnologic Sebeş

– muncitor calificat

Condiții: nivelul studiilor – medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concurs: 8 noiembrie 2021, ora 11:00 proba scrisă; 12 noiembrie 2021, ora 11:00 proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul Tehnologic Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, telefon 0258/731.010.

AIUD

Spitalul Municipal Aiud

– informatician I –Biroul statistică medicală și informatică

Condiții: studii superioare – diplomă de licență în specialitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 3 noiembrie 2021, ora 15.00

Concurs: 11 noiembrie 2021, ora 10.00 proba scrisă; 14 noiembrie 2021, ora 10.00 proba interviu.

Relații suplimentare, la Spitalul Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2, telefon: 0258/861.816, interior 192.

BLAJ

Primăria Municipiului Blaj

– expert, gradul I – Biroul Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință Inginerie civilă, cu domeniul de licență inginerie civilă sau ingineria instalațiilor; vechime în specialitatea studiilor minimum 4 ani.

expert, gradul II – Biroul Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, exclusiv ramura de știință ingineria resurselor vegetale și animale și ingineria mediului; vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 octombrie 2021

Concurs: 3 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Blaj, Piața 1848 nr. 16, telefon 0258/710.110.

TEIUȘ

Primăria Orașului Teiuș

– asistent social (practicant)- Compartimentul monitorizare asistenți personali – Direcția de asistență socială

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea asistență socială; minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor; aviz de exercitare a profesiei de asistent social, treapta de competență practicant, eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 noiembrie 2021, ora 16.00

Concurs: 11 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, telefon 0258/851.101.

CUGIR

Primăria Orașului Cugir

Serviciul Public de Asistență Socială Cugir:

asistent medical PL

Condiții: diplomă de absolvire școală postliceală sanitară, școală de specializare postliceală sanitară sau școală tehnică sanitară eliberată de Ministerul Sănătății, Ministerul învățământului și Științei/Ministerul Educației Naționale; certificat de absolvire școală postliceală sanitară eliberat de Ministerul Educației Naționale/Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului; atestat eliberat de Ministerul învățământului și Ministerul Sănătății; certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății Publice; certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.

asistent medical M

Condiții: diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul învățământului și Științei; certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 octombrie 2021, ora 16.00.

Concurs: 4 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, telefon 0258/751.001, interior 115.

CÂMPENI

Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni

– muncitor calificat, grad I – Compartimentul de salubrizare și administrare a domeniului public și privat.

Condiții: studii generale; permis conducere categoriile B, C, CE; vechime în meserie: 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 noiembrie 2021, ora 16.00

Concurs: 12 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 15 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Serviciul de Salubrizare și Administrare a Domeniului Public și Privat Câmpeni, str. Avram Iancu nr. 5, telefon 0745/354.544.

ABRUD

Şcoala Gimnazială „Avram lancu“ Abrud

– administrator de patrimoniu

Condiții: vechime în muncă minimum 2 ani, studii superioare, în domeniul economic – specializarea contabilitate și informatică de gestiune.

Concurs: 9 noiembrie 2021, ora 10.00 proba scrisă; 11 noiembrie 2021, ora 10.00 proba practică; 11 noiembrie 2021, ora 10.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Şcoala Gimnazială Avram Iancu, cu sediul în Abrud, str. Cloșca nr. 3-5, telefon 0258/771.232.

Alte localități

Școala Gimnazială Roșia de Secaș

îngrijitor (perioadă determinată)

Condiții: studii generale; vechime necesară ocupării postului – nu se solicită.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 octombrie 2021

Concurs: 1 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 1 noiembrie 2021, ora 13.00 – proba practică; 1 noiembrie 2021, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Școala Gimnazială Roșia de Secaș, cu sediul in comuna Roșia de Secaș str. Școlii nr. 282, telefon 0750717504 /0729075969.

Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” Tiur

– îngrijitor

Condiții: studii gimnaziale; vechime în muncă necesară ocupării postului -15 ani.

Concurs: 10 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 12 noiembrie 2021, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Școala Gimnazială „Simion Bărnuțiu” Tiur, str. Principală nr. 213, telefon 0285/713.591

Şcoala Gimnazială „Simion Pantea” Sălciua

– șofer, 0,5 normă

Condiții: studii medii/12 clase; vechime minimum 3 ani ca șofer; permis auto categoriile B, C, D.

Concurs: 8 octombrie 2021, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale „Simion Pantea” din Sălciua, str. Principală nr. 352, telefon: 0757/718.154, e-mail: sc.salciua@yahoo.com.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VREMEA în România, 25-31 octombrie: Nopți reci, zile însorite. Se mai încălzește spre finalul săptămânii

Publicat

Vremea va fi frumoasă în această săptămână. Urmează zile cu soare și ploi aproape deloc.

Va fi ușor mai răcoros la începutul săptămânii, apoi temperaturile cresc.

În a doua parte a intervalului vor fi condiții de ceață pe arii extinse, iar vântul va fi mai intens mai ales prin zona Munților Banatului.

Nopțile rămân, totuși, reci, cu minime chiar negative prin multe zone și condiții de apariție a brumei.

Potrivit prognozemeteo.ro, ultima săptămână din luna octombrie vine cu un blocaj anticiclonic la nivelul țării noastre.

Pe tot parcursul intervalului de prognoză se simți influența unui câmp de presiune ridicată, asociat anticiclonului est-european.

Pe tot parcursul săptămânii viitoare spre țara noastră avansează mase de aer cald, din ce în ce mai cald, iar la finalul săptămânii, mai ales prin nordul extrem al Moldovei vom avea abateri termice pozitive, care, la 850 hPa (1.5 km altitudine) ar putea ajunge și spre +8, +10 grade peste normalul perioadei.

Prognoza meteo – 25-31 octombrie – temperaturi

Pe tot parcursul săptămânii avem parte de o creștere graduală a valorilor maxime de temperatură.

De la valori de 11 – 13 grade în primele zile (cu 14 – 15 grade prin Banat, Crișana), ajungem ca, la nivelul întregii țări, în a doua jumătate a intervalului de prognoză, să vorbim de maxime de 15 – 17 grade.

Și în zonele montane se va resimți această creștere a maximelor, astfel că, de la valori de 5 – 6 grade luni, marți și miercuri, începând de joi și până duminică urcăm spre 11 – 12 grade, cu 5 – 6 grade pe creste.

În ceea ce privește minimele săptămânii care urmează, deși vom avea regiuni și zone unde am putea ajunge și la valori de 4 – 5 grade, vorbim, în general, de o săptămână cu valori scăzute de temperatură. Mai ales prin zonele montane, Transilvania, Maramureș, Crișana, nordul Moldovei, regiuni unde abia vom urca spre 1 – 2 grade, dar nu sunt excluse chiar temperaturi nocturne negative, spre –1, –2 grade.

Prognoza meteo – 25-31 octombrie – precipitații

Vom avea parte de o săptămână săracă în precipitații la nivelul întregii țări, deși ploi slabe vor fi posibile în prima parte a săptămânii prin Dobrogea, iar la finalul săptămânii și prin Muntenia.

Vorbim, așadar, doar izolat de 5 – 7 l/mp prin SE extrem al Munteniei și sudul Dobrogei.

sursa: Prognoza Meteo este oferită de Prognoze Meteo – Vremea în România

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

BNR schimbă condiţiile de creditare. Avans mai mare pentru creditele de investiţii imobiliare

Publicat

blocuri apartamente 2

BNR schimbă condiţiile de creditare. Avansul creşte de la 15% la 25% pentru creditele de investiţii imobiliare în lei, la 35% pentru cele în euro şi la 50% pentru cele în alte valute.

Se modifică şi calculul pentru gradul maxim de îndatorare, scrie Ziarul Financiar.

BNR a publicat un proiect de regulament pentru schimbarea condiţiilor de creditare pentru unele credite de investiţii imobiliare, prin care avansul ar urma să fie modificat, precum şi criteriile de calcul pentru gradul maxim de îndatorare al persoanelor fizice.

„În cazul creditelor acordate pentru achiziţia unui imobil care nu este destinat a fi utilizat ca locuinţă pentru folosinţă proprie şi permanentă/continuă a debitorului, limitele prevăzute la alin. (1)-(3) se reduc cu 10 puncte procentuale”, potrivit documnetului BNR.

Astfel, valoarea unui credit pentru investiţii imobiliare nu poate depăşi 75% din valoarea garanţiei ipotecare în cazul creditelor acordate în lei, faţă de 85% cât era în trecut, 65% pentru creditele în euro, şi 50% pentru creditele în alte valute.

Potrivit noilor calcule, românii vor avea de plătit un avans de 25% pentru creditele de investiţii imobiliare în lei, de 35% pentru cele în euro şi 50% pentru cele în alte valute.

Noile prevederi nu se aplică în cazul creditelor pentru investiţii imobiliare garantate integral sau parţial de stat.

De asemenea, BNR propune ca pentru acordarea creditelor, împrumutătorii stabilesc prin normele proprii de creditare nivelurile maxime admise pentru gradul de îndatorare, cu luarea în considerare a riscului valutar, a riscului de rată a dobânzii şi a riscului de diminuare a veniturilor eligibile disponibile pe perioada de derulare a creditului.

Noile condiţii întră în vigoare de la 1 ianuarie 2022.

sursă: Mediafax

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

BLAJ: 13 obiective de investiții în derulare, în această toamnă, în municipiu. Care este stadiul lucrărilor

Publicat

În această toamnă, în Blaj se derulează lucrări pentru 13 obiective de investiții. Este vorba despre modernizări de străzi și unități de învățământ, sala polivalentă și extinderea ambulatoriului la spital.

Majoritatea lucrărilor sunt la stadiu de realizare de peste 50%.

Valoarea totală a proiectelor aflate în derulare este de peste 15,6 milioane de euro.

Primarul Valentin Gheorghe Rotar a prezentat stadiul lucrărilor:

  • Extinderea Ambulatoriului la Spitalul Blaj – 50%;
  • Construirea Sălii Polivalente Blaj – 40%;
  • Construirea celor 5 străzi și a rețelei de canalizare cartier Chereteu – 67%;
  • Asfaltări și modernizări străzi Petrisat (strada Principală + 2 străzi laterale) – 50%;
  • Reabilitarea și modernizarea stadionului CIL (gazon + pistă de atletism) – 85%;
  • Amenajarea de locuri de joacă Fabricii, Tiur, Ciufud, Bloc ANL, Câmpia Libertății – 95%;
  • Construirea Creșei de pe strada Eroilor – 30%;
  • Reabilitarea și modernizarea cartierului Eroilor – 40%;
  • Reabilitarea și modernizarea Școlii Gimnaziale Ciufud – 75%;
  • Reabilitarea și modernizarea străzii C.A. Rosetti – 50%;
  • Reabilitare acoperiș Cămin Cultural Tiur – 45%;
  • Construire bază sportivă tip II – Liceu „Timotei Cipariu” – 85%;
  • Construire bază sportivă tip I – Parc „Avram Iancu” – 30%.

”În plină toamnă, la Blaj se lucrează cu motoarele turate. 2021 este anul cu cele mai mari investiții din istoria Blajului, valoarea totală a proiectelor aflate în derulare fiind de peste 15,6 milioane de euro”, a precizat primarul.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate