Uncategorized
ADR Centru are o nouă strategie de promovare a Programului Operaţional Regional
Activitatea de promovare a Programului Operaţional Regional, REGIO 2007 – 2013 în Regiunea Centru se bazează, începând cu 22 martie, pe o nouă strategie, în cadrul Ediției a II-a a Planului de Comunicare regional. Prin acest document, ADR Centru a pregătit un nou program coordonat şi coerent, pentru măsurile de informare şi publicitate, care pot asigura o bună cunoaştere, în rândul grupurilor ţintă, despre Programul REGIO şi despre contribuţia Uniunii Europene la dezvoltarea regiunii noastre.
În acest sens, „ADR Centru şi-a propus continuarea tuturor activităţilor de informare şi publicitate pentru programul REGIO, pe baza noului Plan de Comunicare, avizat de către AM POR. Vor fi organizate, conform graficului de activităţi propus pentru anul în curs, cel puţin 6 seminarii pentru solicitanții și beneficiarii finanţărilor nerambursabile, 2 seminarii pentru informarea jurnaliştilor cu tematica REGIO, cuplate cu vizite la proiecte şi 2 conferinţe regionale. Pe lângă celelalte activităţi continue de promovare, ADR Centru va realiza şi o campanie de promovare indoor şi outdoor a programului REGIO”, după cum a declarat directorul general ADR Centru, Simion Crețu.
Pregătirea unui nou document strategic pentru măsurile de informare și publicitate la nivelul Regiunii Centru a fost impusă de analiza recentă a nivelului de informare a populației cu privire la existența Programului Operaţional Regional – REGIO. Aceasta a pus în evidență faptul că 39,8% dintre respondenți au auzit de POR, la nivel național. Majoritatea celor intervievați a reușit să identifice în mod corect simbolul sub care este promovat REGIO, procentul acestora înregistrând o pondere de 48,1%. Nivelul de informare a populației cu privire la existența unor investiții din fonduri europene este mai ridicat pentru Regiunea Centru, comparativ cu media obținută la nivelul eșantionului național. Regiunea noastră înregistrează un nivel mediu de informare cu privire la Programul REGIO. Totuși, datorită stadiului de implementare a Programului Operațional Regional, este necesară abordarea comunicării pentru REGIO dintr-un alt unghi, cu accent pe impactul acestui program, prin promovarea rezultatelor proiectelor contractate și aflate în stadii avansate de implementare.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News