Actualitate
Adrese de e-mail noi pentru instituțiile publice din țară. Guvernul încurajează comunicarea cu cetățenii
Statul vrea să încurajeze digitalizarea instituțiilor publice astfel încât cetățenii să poată comunica mai ușor cu autoritățile locale și naționale. În acest sens Guvernul a trimis un proiect Parlamentului prin care propune ca toate instituțiile statului să aibă configurate adrese de e-mail noi.
Comunicarea on-line în 2018 între cetățeni și autoritățiile naționale sau locale poate fi uneori mai dificilă decât comunicarea față în față cu funcționarii publici ai instituțiilor respective. Se pare că acest lucru a fost observat în sfârșit și de către Guvern care dorește să schimbe toate adresele de e-mail existente făcute pe platforme straine (Gmail, Yahoo, Hotmail) și să le înlocuiască cu adrese noi.
Adresele vor fi configurate de către Serviciul de Telecomunicații Speciale pe fiecare localitate în parte, ducând la o fluidizare a relației on-line dintre cetățean și instituție.
„Unitățile administrativ-teritoriale, în relațiile cu alte autorități și instituții publice, persoane fizice sau persoane juridice, pot utiliza poșta electronică, ca instrument de comunicare oficială”, afirmă reprezentanții Guvernului
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News