Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

AJOFM: 188 de LOCURI de MUNCĂ vacante în judeţul ALBA. Oferta completă şi cine angajează


Publicat

job

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba a transmis oferta de locuri de muncădisponibile în județul Alba, la data de 5 decembrie.

Sunt disponibile 188 de locuri de muncă în județul Alba, în mai multe domenii.

AGENŢIA LOCALĂ PENTRU OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ ALBA IULIA – 0258 831 137

Vânzator-SC MIG NET SRL-1
Lucrator comercial-SC MIG NET SRL-1
Patiser-SC FODO LAND SRL-1
Administrator societate comerciala-SC FODO LAND SRL-1
Sef obiectiv servicii de securitate-S.S.P. GUARD INVESTIGO SRL-1

Citește și Concurs la IPJ Alba pentru încadrare a 12 posturi de ofiţeri, agenţi şi de personal contractual
Lucrator pentru salubrizare cai publice-SC POLARIS M.HOLDING SRL-1
Expert contabil-verificator-SC IPEC SA-1
Sudor-SC DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA SA-1
Tehnician normare, salarizare, organizare-SC SATROTEC SRL-1
Șef serviciu plan producție-SC SATROTEC SRL-1
Sef schimb-SC SATROTEC SRL-1
Sef formatie-SC SATROTEC SRL-1
Șef birou calitate-SC SATROTEC SRL-1
Sculer-matriter-SC SATROTEC SRL-1
Reglor la masini de prelucrare mase plastice-SC SATROTEC SRL-2
Operator mase plastice-SC SATROTEC SRL-1
Operator calitate flux-SC SATROTEC SRL-1
Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor-SC SATROTEC SRL-3
Femeie de serviciu-SC SATROTEC SRL-1
Contabil-SC SATROTEC SRL-1
Consultant intern în resurse umane-SC SATROTEC SRL-1
Asistent manager-SC SATROTEC SRL-1
Analist calitate-SC SATROTEC SRL-2
Agent de vânzari-SC SATROTEC SRL-1
Lacatus mecanic de întretinere si reparatii universale-SC YANA-IUS SRL-1
Electrician de întretinere si reparatii-SC YANA-IUS SRL-1
Patiser-SC SIROM PATISERIE SRL-1
Ambalator manual-SC SIROM PATISERIE SRL-1
Patiser-SC AGORAPAN SRL-2
Lucrator comercial-SC AGORAPAN SRL-1
Tehnician energetician/electrician-SC CRYSTAL GROUP SRL-1
Inginer retele electrice-SC CRYSTAL GROUP SRL-1
Inginer electroenergetica-SC CRYSTAL GROUP SRL-1
Electrician montare si reparatii aparataj electric de protectie, relee, automatizare-SC CRYSTAL GROUP SRL-1
Electrician de întretinere si reparatii-SC CRYSTAL GROUP SRL-1
Sudor-PFA PITEA TUDOR CIPRIAN-1
Muncitor necalificat în industria confectiilor-PFA PITEA TUDOR CIPRIAN-1
Lucrator bucatarie (spalator vase mari)-SC NEDE & FAT BOY SRL-4
Bucatar-SC NEDE & FAT BOY SRL-3
Ajutor bucatar-SC NEDE & FAT BOY SRL-4
Îngrijitor de copii-ASOCIATIA RITA TITA-1
Economist în economie generala-SC TERRA ASTER SRL-1
Vânzator ambulant de produse nealimentare-SC PRO SOLUTIONS SRL-6
Agent reclama publicitara-SC MASPEX ROMANIA SRL-1
Casier-SC PROFI ROM FOOD SRL-4
Lucrator comercial-SC PROFI ROM FOOD SRL-2
Primitor-distribuitor materiale si scule-SC PROFI ROM FOOD SRL-1
Vânzator-SC PROFI ROM FOOD SRL-3
Muncitor necalificat în metalurgie-SC ALBA ALUMINIU SRL-1

PUNCT DE LUCRU BLAJ – 0725 225 883

Inginer agronom-STATIUNEA DE CERCETARE SI DEZVOLTARE PENTRU CULTURA SI VINIFICATIE-2
Economist în economie generala-STATIUNEA DE CERCETARE SI DEZVOLTARE PENTRU CULTURA SI VINIFICATIE-1
Agent de securitate incinta (magazin, hotel, întreprindere etc.)-STATIUNEA DE CERCETARE SI DEZVOLTARE PENTRU CULTURA SI VINIFICATIE-1
Operator la masini-unelte cu comanda numerica-SC I.A.M.U. SA-1
Lacatus mecanic-SC I.A.M.U. SA-1
Programator-SC MAGNETI MARELLI SRL-1

PUNCT DE LUCRU SEBEŞ – 0725 225 885

Lucrator bucatarie (spalator vase mari)-SC KARMA CON SRL-1
Camerista hotel-SC KARMA CON SRL-3
Electrician montator de instalatii automatizate-SC ASCENDA SYSTEMS SRL-1
Electronist telecomunicatii-SC ASCENDA SYSTEMS SRL-1
Tehnician proiectant energetician/electrician-SC ASCENDA SYSTEMS SRL-1
Tehnician retele de telecomunicatii-SC ASCENDA SYSTEMS SRL-1
Asistent manager-SC STAR ASSEMBLY SRL-1
Îngrijitor cladiri-SC STAR ASSEMBLY SRL-1
Lacatus mecanic de întretinere si reparatii universale-SC STAR ASSEMBLY SRL-1
Specialist în relatii publice-SC STAR ASSEMBLY SRL-1
Specialist resurse umane-SC STAR ASSEMBLY SRL-1
Director de creatie-SC TUDORIO VISUALS SRL-1

PUNCT DE LUCRU AIUD – 0725 225 882

Frânar-SC REMARUL 16 FEBRUARIE SA-1
Electrician de întretinere si reparatii-SC REMARUL 16 FEBRUARIE SA-2
Supraveghetor noapte (învatamânt)-COLEGIUL NATIONAL “BETHLEN GABOR” AIUD-1
Ucenic – operator cnc-SC ALMI IMPORT EXPORT SRL-4
Muncitor necalificat în industria confectiilor-SC VICTORIA DESIGN SRL-5
Croitor-SC VICTORIA DESIGN SRL-5
Ucenic – bucatar -SC GEA EVENT SRL-10
Ucenic – cofetar -SC GEORGIA CATERING SRL-10

PUNCT DE LUCRU CUGIR – 0725 225 881

Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor-SC ANADORI PRODUKT SRL-2
Confectioner-asamblor articole din textile-SC GINI STYLE SRL-6
Strungar universal-SC PROTOTIP CONSTRUCT SRL-1
Termist-tratamentist-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-1
Operator la masini-unelte cu comanda numerica-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-2
Galvanizator-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-1
Controlor calitate-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-2
Strungar universal-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-2
Femeie de serviciu-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-1
Lacatus mecanic de întretinere si reparatii universale-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-7
Muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-3
Frezor universal-SOCIETATEA UZINA MECANICĂ CUGIR SA-3
Ambalator manual-SC ELIT SRL-5
Lucrator comercial-SC ELIT SRL-2
Manipulant marfuri-SC ELIT SRL-9
Sofer de autoturisme si camionete-SC ELIT SRL-2
Operator la masini-unelte cu comanda numerica-SC STAR TRANSMISSION SRL-4
Contabil-sef-SC STAR TRANSMISSION SRL-1
Inginer mecanic-SC STAR TRANSMISSION SRL-1
Maistru mecanic-SC STAR TRANSMISSION SRL-1



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Noi REGULI de călătorie în statele Uniunii Europene, de la 1 februarie. Ce trebuie respectat

Publicat

Ţările membre ale Uniunii Europene au ajuns luni la un acord privind actualizarea regulilor pentru facilitarea liberei circulaţii în UE în condiţii de siguranţă în timpul pandemiei de COVID-19. Acordul a venit ca urmare a unei propuneri din 25 noiembrie anul trecut făcute de Comisia Europeană, indică un comunicat al executivului comunitar.

Principalele actualizări ale recomandării sunt eliminarea, în principiu, a restricţiilor suplimentare pentru titularii certificatului digital al UE privind COVID şi alinierea perioadei de valabilitate la actul delegat, respectiv 270 de zile pentru ciclul primar de vaccinare.

„Astăzi, statele membre au reconfirmat că deţinerea unui certificat digital al UE privind COVID valabil ar trebui să fie suficientă, în principiu, pentru a putea călători în timpul pandemiei.

Acordul la care s-a ajuns plasează, aşadar, certificatul digital al UE privind COVID în centrul abordării noastre coordonate. Este important ca statele membre să dea curs acestui acord şi să pună în aplicare fără întârziere normele convenite. Fiecare stat membru decide în funcţie de situaţia cu care se confruntă.

Varianta Omicron s-a răspândit până acum în întreaga Europă şi este timpul să analizăm dacă pot fi eliminate măsurile suplimentare privind călătoriile pe care o serie de state membre le-au introdus în ultimele săptămâni, îngreunând şi reducând previzibilitatea călătoriilor în întreaga UE. Le solicităm acum tuturor statelor membre să pună rapid în aplicare normele comune pentru a asigura coordonarea şi claritatea pentru cetăţenii şi călătorii europeni”, au declarat comisarii europeni Stella Kyriakides (sănătate) şi Didier Reynders (justiţie).

Aceştia au amintit că cele peste 1,2 miliarde de certificate emise sunt o dovadă a succesului acestui instrument, care a fost pus în aplicare în întreaga UE şi la scară mondială. ”Acesta reprezintă o adevărată poveste de succes europeană, replicată la nivel mondial”, au menţionat comisarii europeni pentru sănătate şi justiţie.

Măsuri coordonate la nivel UE

La 3 septembrie 2020, Comisia Europeană a formulat o propunere de recomandare a Consiliului menită să garanteze că toate măsurile care restrâng libera circulaţie adoptate de statele membre ca răspuns la pandemia de COVID-19 sunt coordonate şi comunicate clar la nivelul UE. În 13 octombrie acelaşi an, statele membre s-au angajat să asigure o coordonare mai bună şi un schimb de informaţii mai eficient prin adoptarea recomandării Consiliului.

Pe 1 februarie 2021, Consiliul a adoptat o primă actualizare a recomandării, care a introdus o nouă culoare, ‘roşu închis’, pentru marcarea zonelor de risc şi a stabilit aplicarea de măsuri mai stricte călătorilor care sosesc din zonele cu risc ridicat.

La 20 mai 2021, Consiliul a modificat recomandarea pentru a permite călătoriile neesenţiale ale persoanelor complet vaccinate, precum şi pentru a consolida măsurile de limitare a răspândirii variantelor care suscită îngrijorare.

În 14 iunie anul trecut, Parlamentul şi Consiliul au adoptat Regulamentul de instituire a cadrului referitor la certificatul digital al UE privind COVID. Pentru a utiliza în mod optim certificatul digital al UE privind COVID, Consiliul a adoptat, în aceeaşi zi, o a doua actualizare a recomandării Consiliului, care prevede derogări de la restricţiile de călătorie pentru persoanele complet vaccinate şi pentru persoanele vindecate.

Certificatul digital UE

Începând din iunie 2021, introducerea certificatului digital al UE privind COVID a progresat într-un ritm rapid. La 18 octombrie, Comisia a publicat primul raport privind sistemul certificatului digital al UE privind COVID, un instrument disponibil pe scară largă şi a cărui fiabilitate este larg acceptată, pentru a facilita libera circulaţie în timpul pandemiei de COVID-19.

La 25 noiembrie, având în vedere aceste evoluţii, Comisia a propus actualizarea abordării comune prevăzute în Recomandarea (UE) 1475/2020 a Consiliului, solicitare formulată şi de Consiliul European în concluziile sale din 22 octombrie 2021. La 21 decembrie, pentru a asigura o abordare comună în toate statele membre, Comisia a adoptat Regulamentul delegat (UE) 2288/2021 de stabilire, în contextul călătoriilor, a unei perioade standard de acceptare de 270 de zile pentru certificatele de vaccinare care indică finalizarea seriei de vaccinare primară.

sursă: Agerpres

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Locuitorii unei străzi din Alba Iulia au rămas fără apă potabilă, după ce o țeavă s-a spart și a inundat toată strada

Publicat

O avarie la o țeavă de apă potabilă s-a produs în noaptea de 25 spre 26 ianuarie, pe strada Arieșului din Alba Iulia. În urma avariei locuitorii de pe strada respectivă au rămas fără apă, până când muncitorii de la Apa CTTA vor remedia situația. 

Un cetățean din Alba Iulia a transmis pentru alba24.ro că după ce țeava s-a spart apa a inundat toată strada.

Reprezentații companiei de apă au transmis că în dimineața zilei de miercuri, 26 ianuarie, apa a fost oprită și că se lucrează pentru remedierea situației.

”La reluarea furnizării pot aparea local depășiri ale parametrului turbiditate, situație în care rugăm clienții, să folosească apa numai in scopuri menajere.
Eventualele perturbaţii, apărute în zona dumneavoastră după reluarea furnizării vă rugăm să le semnalați imediat Dispeceratului Sucursalei Alba Iulia la numărul de telefon 0723 – 212647 sau Dispeceratului Apa CTTA SA Alba la numărul de telefon 0258 – 834501, în vederea intervenţiei”, au transmis reprezentații companiei.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

”Ajutor Covid” pentru fermieri și apicultori în 2022: Condiții pentru obținerea indemnizației de pandemie de 4571 de lei

Publicat

Fermierii sau crescătorii de albine pot obține de la sta un ”ajutor Covid”o indemnizație lunară acordată de guvern dacă au avut activitatea întreruptă sau redusă din cauza pandemiei, în baza Ordonanței de Urgență a Guvernului (OUG) 30/2020.

Cuantumurile celor două indemnizații de pandemie acordate în prezent profesioniștilor au crescut ușor conform legilor bugetului de stat pe 2022, iar acordarea lor până la final de martie 2022 a fost recent oficializată informează agrointel.ro

Ordonanţa de urgenţă nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative a fost publicată joi – 2o ianuarie,  în Monitorul Oficial, și stabilește că până pe 31 martie 2022, profesioniștii și PFA-urile pot primi o indemnizație lunară de 75% din câștigul salarial mediu brut, respectiv 4.571 lei, dacă se află în ”situația întreruperii activității ori a limitării capacității de funcționare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendarea activității în baza deciziei direcției de sănătate publică ori a hotărârilor consiliului județean pentru situații de urgență sau a municipiului București.

Cuantumul a crescut cu 71 de lei, de la 4.500 lei în 2021 la 4.571 lei în 2022.

Cine poate beneficia de ”ajutorul Covid” pentru fermieri

Pot beneficia următoarele categorii de solicitanți:

a) profesionişti prevăzuţi la art. 3 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare;

b) persoanele fizice care obţin venituri din drepturile de autor şi drepturile conexe, astfel cum sunt reglementate de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu condiţia ca acestea să nu realizeze în această perioadă venituri din alte surse ori activităţi;

c) persoanele care au încheiate convenţii individuale de muncă în baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei, republicată, cu modificările ulterioare.

Informații suplimentare se pot obține de la Agenția Pentru Plăți și Inspecție Socială a fiecărui județ.

Modalități de transmitere a documentelor:

  • în format electronic utilizând platforma aici.gov.ro
  • în format letric la Agențiile Județeane pentru Plăți și Inspecție Socială.

Documentele necesare:

  • Cerere – accesează aplicația aici.gov.ro, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularul
  • Declarație pe propria răspundere – accesează aplicația aici.gov.ro, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularul
  • Copie CI
  • Copie extras de cont (deschis în calitatea pentru care se solicită indemnizația)
  1. Societăți cooperative care au încheiat convenții individuale de munca în baza Legii nr.1/2005 privind organizarea si funcționarea cooperației

Documente necesare (se vor depune de administratorul/reprezentantul legal al societății cooperative):

  • Cerere – accesează aplicația aici.gov.ro, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularul
  • Declarație pe propria răspundere – accesează aplicația aici.gov.ro, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularul
  • Lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație – accesează aplicația aici.gov.ro
  • , selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează lista.

sursa: agrointel.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat deputatul Radu Tuhuț: Sprijin pentru legumicultori și crescători de animale. PSD e alături de gospodăria țărănească

Publicat

PSD a demonstrat că este interesat de dezvoltarea, prosperitatea și bunăstarea oamenilor din mediul rural. În ultimele luni, reprezentații și specialiștii PSD în domeniul agriculturii au promovat, la nivel parlamentar și guvernamental, mai multe măsuri de sprijinire a fermierilor și gospodarilor din mediul rural, a celor care cultivă pământul sau cresc animale.

Sprijin pentru legumicultori

Ministerul Agriculturii vizează îmbunătățirea criteriilor prin care legumicultorii pot beneficia de sprijin pentru producția de legume în spații protejate.

Propunerea PSD este ca și cultivatorii de tomate să primească sprijin de până la 4.000 de euro pentru producția de tomate. Minimul necesar propus este de 3.000 kg/1.000 mp, față de forma inițială a actului normativ care prevedea realizarea unei cantități de 5.600 kg/1.000 mp. Pentru tomatele cultivate în ciclul I și în ciclul II de producție, pentru a încasa valoarea sprijinului maxim de 4000 euro/ beneficiar (3000 euro/beneficiar pentru ciclul I și 1000 euro/beneficiar pentru ciclul II), producțiile vor trebui să fie valorificate după cum urmează: pentru ciclul I – între 1 martie și 10 iunie; pentru ciclul II – între 15 octombrie – 9 decembrie.

Referitor la susținerea legumelor deficitare, beneficiarii pot primi 1.000 euro pentru producțiile valorificate în perioada 15 octombrie – 9 decembrie, iar producțiile minime necesare pentru 1.000 mp trebuie să fie pentru: castraveți – 4.000 kg (față de 5.600 kg); ardei gras/ lung – 2.000 kg; fasole păstăi – 1.500 kg; spanac – 1.000 kg; salată – 15.000 plante (față de 1.440 kg); ceapă verde 100.000 bulbi (față de 1.000 kg).

În ceea ce privește  programul de susținere a usturoiului, valoarea sprijinului de 3.000 EUR / cultură / ha / beneficiar se va acorda pentru producțiile valorificate în perioada 1 iunie – 21 decembrie, iar producția minimă necesară este de 3 kg usturoi/10 mp.

Sprijinirea gospodăriei țărănești

Legea cooperației agricole în forma adoptată de Parlament, urmare a inițiativei PSD, a fost promulgată. Această inițiativă a fost lansată având la bază dorința fermierilor de a se asocia într-un sistem cooperatist, unindu-și astfel toate forțele pentru susținerea dezvoltării economice, sociale și culturale a comunității și a membrilor săi. Există mai multe facilități pentru înființarea de cooperative, între care scutirea de la plata mai multor tipuri de impozite.

Sprijin pentru crescătorii de animale

Într-o ședință a guvernului din decembrie 2021 a fost aprobată o hotărâre pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat în sectorul creşterii animalelor.

Ajutorul de stat, pentru anul 2021, a fost majorat, la inițiativa PSD, de la 40 milioane lei la 70 milioane lei.

În urma acestui amendament, s-a modificat și repartizarea sumelor pe specii, proporțional cu fondurile solicitate prin cererile inițiale anuale, respectiv 30.817.000 lei pentru speciile taurine, bubaline, porcine şi ecvine și 39.183.000 lei pentru speciile ovine şi caprine.

Schema de ajutor de stat are ca obiectiv acoperirea costurilor administrative aferente întocmirii şi menţinerii registrului genealogic, precum şi a celor aferente testelor pentru determinarea calităţii genetice sau a randamentului genetic al şeptelului.

Nu lăsăm să moară viața de la țară!

Cu respect pentru pentru locuitorii județului Alba,

Deputat Radu Marcel Tuhuț

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate