Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Alba: Incidența cazurilor de COVID în fiecare localitate a județului. 48 de infectări noi în ultimele 24 de ore – 11 aprilie


Publicat

Autoritățile din Alba au raportat un număr de 48 de infectări noi în județ, în ultimele 24 de ore.

Potrivit DSP Alba, incidența în județ este de 3,75 la mia de locuitori și sunt luate în evidență 1.411 de cazuri active în ultimele 2 săptămâni. 

Până în prezent, 19.526 de persoane din județul Alba au fost confirmate cu virusul, iar 17.581 s-au vindecat. Numărul deceselor a ajuns la 547.

Sâmbată, în Alba au fost prelucrate 247 de probe, la Spitalul Județean de Urgență. Numărul total de teste efectuate până în prezent în județ a ajuns la 193773.

Situația îmbolnăvirilor, pe localități:

Mediul urban:

Alba Iulia 11

Abrud 2

Aiud 7

Blaj 4

Câmpeni 2

Cugir 6

Ocna Mureș 5

Sebeș 2

Teiuș 1

Mediul rural:

Ighiu 1

Meteș 1

Mirăslăi 1

Noșlac 1

Sântimbru 1

Sohodol 1

Unirea 1

A fost înregistrat și un caz de infectare pe teritoriul Germaniei.

Incidența pe localități și numărul cazurilor active:

7 localități au o incidență mai mare de 6 cazuri la mia de locuitori: Sălciua, Rimetea, Stremț, Ocna Mureș, Livezile, Gârbova și Alba Iulia.

LocalitatePopulațieIncidențăCazuri
    
SĂLCIUA143410.4615
RIMETEA99910.0110
STREMŢ24409.4323
ORAŞ OCNA MUREŞ139846.8696
LIVEZILE12076.638
GÂRBOVA21526.0413
MUNICIPIUL ALBA IULIA764756.02460
BLANDIANA9115.495
SÂNTIMBRU30295.2816
IGHIU70294.8434
CUT12754.716
ORAŞ ABRUD52484.5724
ORAŞ TEIUŞ72364.5633
MUNICIPIUL AIUD253994.37111
VINŢU DE JOS55164.3524
SĂLIŞTEA23724.2210
ORAŞ CUGIR256974.05104
CIUGUD32643.9813
LOPADEA NOUĂ25913.8610
CERU-BĂCĂINŢI2663.761
MUNICIPIUL BLAJ207763.7578
MUNICIPIUL SEBEŞ329283.61119
MIRĂSLĂU19833.537
CIURULEASA11493.484
GALDA DE JOS44832.9013
DAIA ROMÂNĂ31292.889
CRĂCIUNELU DE JOS21332.816
NOŞLAC18182.755
ŞPRING26182.677
BUCERDEA GRÂNOASĂ22722.646
UNIREA49282.6413
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ38092.6310
BERGHIN19212.605
METEŞ27862.517
PIANU35832.519
ALMAŞU MARE12282.443
SĂSCIORI65112.1514
AVRAM IANCU14672.043
FĂRĂU14972.003
GÂRDA DE SUS15211.973
MIHALŢ32471.856
ŞUGAG28841.735
LUPŞA29351.705
LUNCA MUREŞULUI25761.554
ALBAC19711.523
PONOR6671.501
CÂLNIC20091.493
BUCIUM14191.412
ŞONA43601.386
ŞIBOT24211.243
CRICĂU19981.002
ORAŞ CÂMPENI73380.957
VALEA LUNGĂ31510.953
JIDVEI53200.945
BISTRA45600.884
HOPÂRTA11550.871
RĂDEŞTI12900.781
ORAŞ ZLATNA79330.766
VADU MOŢILOR13390.751
SCĂRIŞOARA15510.641
ROŞIA DE SECAŞ16150.621
ARIEŞENI16270.611
CENADE10100.000
CERGĂU16330.000
CETATEA DE BALTĂ30680.000
DOŞTAT10180.000
HOREA19400.000
ÎNTREGALDE5660.000
MOGOŞ7740.000
OCOLIŞ5480.000
OHABA6470.000
POIANA VADULUI10590.000
POŞAGA9570.000
RÂMEŢ5400.000
ROŞIA MONTANĂ27470.000
SÂNCEL26010.000
SOHODOL16720.000
VIDRA15410.000



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Zeci de posturi bine plătite, scoase la concurs în județul Alba. Condiții de participare și documente necesare

Publicat

36 posturi, vacante, în afara organigramei sunt scoase la concurs de Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Centru (OIR POSDRU Centru). 

Posturile vacante sunt pe o perioadă determinată până la sfârșitul anului 2023. 

Înscrierile pentru concurs au început din 27 aprilie și durează până în data de 13 mai la ora 14.00.

Înscrierea la concursul organizat de OIR POSDRU Regiunea Centru se realizează electronic, prin încărcarea dosarului de concurs utilizând link-ul concurs.oirposdrucentru.ro.

Dosarul de concurs reprezintă fişierul cu dimensiunea de maximum 50 MB care va cuprinde toate documentele solicitate la înscriere, scanate unele după altele.

Mai multe detalii și documentele necesare pot fi accesate AICI

Ce posturi sunt scoase la concurs

Compartiment Monitorizare Proiecte – 17 posturi, din care:

– 7 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 10 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Proiecte – 16 posturi, din care:
– 5 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 11 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese – 3 posturi, din care:

– 1 post de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

– 2 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Condiţii de participare

II. 1. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare
Proiecte:

a). Expert 1A – 7 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte;
– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 10 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj

II.2. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte (Compartimentul Verificare Proiecte);

a) Expert 1A – 5 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte;

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 11 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

II.3. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese (Compartimentul Verificare Proiecte);

a). Expert 1A – 1 post în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 2 posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

Dosarul de concurs va conţine, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) Cerere de înscriere (Anexa 1) adresată directorului executiv al OIR POSDRU Regiunea Centru;

b) Curriculum Vitae model Europass;

c) Copia actului de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

d) Copii ale diplomelor, documentelor care atestă nivelul studiilor efectuate și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor
care atestă îndeplinirea condițiilor specifice prevăzute pentru ocuparea postului;

e) Copii ale documentelor care să ateste vechimea în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene, necesară ocupării postului;

f) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Adeverinţa medicală se prezintă în original la data susţinerii interviului.

g) Cazierul judiciar, aflat în termen de valabilitate, sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru
care candidează. În toate situațiile, cazierul judiciar va fi depus în original la data susținerii interviului;

h) Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 2);

Documentele din dosarul de concurs se prezintă în original, pentru verificarea conformităţii cu realitatea, doar de către candidaţii declaraţi ADMIŞI în urma susţinerii interviului.

Calendarul concursului 

1. Publicarea anunțului de concurs: 26.04.2021
2. Constituire comisie de concurs și soluționare a contestațiilor: 26.04.2021
3. Depunerea dosarelor de către candidaţi  27.04.2021 – 13.05.2021, ora 14:00
4. Afișare rezultate selecţie dosare de concurs: 14.05.2021
5. Depunere eventuale contestaţii selecţie dosare: 17.05.2021
6. Soluţionare eventuale contestaţii selecţie dosare: 18.05.2021
7. Perioadă desfăşurare probă interviu:
8. 24.05.2021- 31.05.2021
9. Afişare rezultat interviu: 02.06.2021
10. Depunere eventuale contestaţii interviu: 03.06.2021
11. Soluţionare eventuale contestaţii interviu: 04.06.2021
12. Afişare rezultate finale: 04.06.2021

 

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Mega-investiție în zona nodului rutier de la Decea, județul Alba, pentru un centru intermodal de transport rutier și feroviar

Publicat

Deputatul de Alba, Florin Roman, a anunțat pe contul său de Facebook că în zona de acces pe autostrada Sebeș-Turda de la Decea va fi construit un centru intermodal de transport rutier și feroviar de dimensiuni mari. 

Potrivit lui Roman, acolo vor fi construite și centre logistice, care înseamnă milioane de euro și câteva sute de noi locuri de muncă.

Acesta a declarat că detaliile acestei investiții vor fi făcute publice în curând.

”Trebuie să împart cu voi o mare bucurie! Poate puțini își mai amintesc lupta pe care am dus-o pe vremea în care făceam echipă cu Ion Dumitrel la Consiliul judetean, mai întâi pentru autostrada Sebeș-Turda și mai apoi pentru urcarea/coborârea de la Decea, care nu era prevăzută în proiectul inițial.

Am pariat pe dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru ca știam ca va fi un magnet pentru mari investiții!

Și atunci când crezi în ceva, visele pot deveni realitate!

Realitate este și semnarea unui contract pentru realizarea în zona amintită a unui centru intermodal de transport rutier și feroviar, de centre logistice, care înseamnă milioane de euro și câteva sute de noi locuri de muncă!

În scurt timp veți știi mai multe despre una dintre cele mai importante investiții pe autostrada în care am crezut de la un capăt, la altul! Și mai urmează și alte vesti bune…” a scris Roman pe contul său de Facebook.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

FOTO: Stadiul lucrărilor la noua pistă de atletism a Stadionului ”Cetate” din Alba Iulia. Se toarnă stratul de uzură

Publicat

Lucrările la Stadionul Cetate din Alba Iulia continuă. Potrivit viceprimarului Marius Filimon, sâmbătă s-a turnat o parte din stratul de uzură al pistei de atletism, lucrare care ar urma să fie finalizată săptămâna viitoare. 

”Chiar dacă este zi de sâmbătă s-a lucrat și astăzi la pista de atletism a Stadionului “Cetate”. Se toarnă stratul de uzură, o etapă foarte importantă a acestei lucrări, întrucât peste acest strat se va aplica stratul de tartan.

Stratul de uzură trebuie să aibă o pantă corectă astfel încât apa pluvială să nu băltească pe pista de atletism.

Rigolele care vor prelua această apă au fost deja montate în cursul săptămânilor trecute și au fost conectate la sistemul de canalizare.

Estimăm că la mijlocul săptămânii viitoare stratul de uzură va fi turnat pe toată suprafața de peste 6500 mp prevăzută în proiect pentru ca apoi să înceapă aplicarea stratului impermeabil de tartan, de tip sandwich, cu rezistență foarte bună la intemperii și uzuri mecanice.

În final, vor fi amenajate 8 culoare de alergare la dimensiunile standard”, a postat pe contul său de Facebook, Marius Filimon.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO ȘTIREA TA: Ploaie cu gheață la Alba Iulia. Bucăți de grindină de până la 2 centimetri

Publicat

O ploaie scurtă cu gheață a căzut sâmbătă în zona de Nord-Est a municipiului Alba Iulia. 

Bucățile de grindină au avut aproximativ 1-2 centimetri, potrivit cititorilor Alba24.

Potrivit siterurilor de meteorologie, în orele următoare vor fi doar nori sporadici, iar cerul va fi parțial însorit.

Mâine vremea va fi însorită, iar spre după-amiază, teperaturile maxime vor ajunge la 19 grade Celsius (în jurul orei 17).

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate