Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

„Alba Iulia Mall”, noul centru comercial care se construiește în oraș. Noi detalii despre suprafață și zonele pentru magazine

Publicat

Proiectul de construire a unui nou centru comercial la Alba Iulia a ajuns recent la APM Alba, unde a fost solicitată emiterea acordului de mediu pentru devierea liniilor de înaltă tensiune și demolarea stâlpilor existenți pe terenul de pe malul râului Ampoi.

Potrivit unei documentații recente, clădirea noului „Alba Iulia Mall” din cartierul Bărăbanț va avea regimul de înălțime parter + 1 etaj retras și o suprafață utilă de peste 39.000 mp.

Acesta va include la parter un hypermarket cu zone proprii pentru pregătire produse și galerii comerciale (boutiqueuri, showroom-uri). La etaj ar urma să fie amplasată zona de food-court (restaurante, fast-food-uri). 

Vor exista peste 1.000 de locuri de parcare, dintre care 10 pentru mașini electrice. De asemenea, suprafața totală a spațiilor verzi va fi de peste 13.000 mp.

Valoarea investiției ar urma să fie de circa 80 de milioane de lei. 

Recent, titularul proiectului PK Topaz SRL a depus la Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Alba o solicitare de emitere a acordului de mediu pentru „Devierea LEA 220kV zona Ampoi Alba Iulia și demolare stâlpi”, din cadrul proiectului „Construire Centru Comercial, amenajare incintă cu spații verzi și plante, amenajare parcări, alei carosabile și pietonale, împrejmuirea terenului, amplasare totem și semnale publicitare, post trafo, organizare de șantier, branșamente utilități, amenajare accese”.

Potrivit memoriului de prezentare, suprafața totală a terenului propus pentru realizarea proiectului este 100.310 mp (conform extraselor de Carte Funciară) / 99.112 mp (din măsurători).

 

Proiectul prevede realizarea unei clădiri cu funcțiunea de Centru comercial cu regimul de înălțime Parter + 1 Etaj retras și dimensiunile maxime în plan: 263,76 x 265,06 m.

Obiectivul propus se va realiza în acord cu tendințele actuale de dezvoltare ale zonei și se va integra din punct de vedere funcțional, arhitectural și estetic cu caracterul zonei și cu fondul construit existent în zonă.

Aspectul exterior al clădirii (volumetria și/sau aspectul general al clădirii în raport cu imobilele învecinate) va respecta prevederile PUZ aprobat prin HCL nr. 372/28.09.2021.

De asemenea, pentru o buna funcționare a obiectivului propus se prevede realizarea unei parcări supraterane, amenajarea incintei cu alei carosabile şi pietonale, spaţii verzi, împrejmuirea terenului, amplasarea de semnale publicitare, a unui post trafo, branșarea la utilități (apă, canalizare, gaze naturale, energie electrică), amenajarea acceselor.

Accesul pietonal în incintă se va face prin 4 puncte de acces:

  • 2 accesuri din strada Alexandru Ioan Cuza
  • 2 accesuri din strada Fabricii

Acesul carosabil se va face prin 3 puncte :

  • 1 acces din strada Alexandru Ioan Cuza
  • 2 accesuri din strada Fabricii, dintre care un acces se va utiliza pentru mărfuri.

Acces provizoriu: accesul pietonal din zona digului râului Ampoi.

Aleile pietonale prevăzute conform proiectului permit circulația persoanelor cu dizabilități locomotorii.

Pe amplasamentul propus pentru realizarea proiectului se află construcții propuse pentru demolare:

  • Aqua Vision SRL – hală de producție Rh-P; Sc=Sc=316,00 mp-Autorizație de desființare nr.18/01.07.2021 emisă de Primăria Municipiului Alba Iulia.
  • Media Valex SRL – construcția C1-magazin de piese auto: Sc=Sc=242,55 mp ; Autorizație de desființare nr.19/02.07.2021 emisă de Primăria Municipiului Alba Iulia.
  • Prima Sementi SRL – Hala, Rh-P ; Sc=Sc=330,00 mp ; Autorizație de desființare nr.24/31.08.2021 emisă de Primăria Municipiului Alba Iulia.
  • Ro.De.X Fashion SRL – 2 hale construite, un corp de clădire administrativ și parcare autovehicule -Autorizație de desființare nr.30/28.10.2021 emisă de Primăria Municipiului Alba Iulia.

Numărul de locuri de parcare propuse – 1.088 locuri, din care:

  • 1.044 de locuri de parcare normale
  • 40 de locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități

Un număr de 10 locuri de parcare vor fi prevăzute cu stații de încărcare pentru autovehiculele hibride și electrice; sistemul de alimentare cu energie electrică se poate extinde astfel încât să poată deservi un număr de 240 locuri de parcare.

Pentru toate categoriile de construcții și amenajări se prevede asigurarea de accese pentru intervenții în caz de necesitate, dimensionate conform normelor de trafic greu (se va asigura
accesul autospecialelor de intervenții).

Se va realiza pe amplasament o parcare pentru biciclete: 2 rastele pentru biclete x 20 locuri/rastel.

Proiectul prevede realizarea unei investiții care va pune în valoare peisajul urban actual, având ca obiectiv ridicarea standardului zonei.

Potrivit memoriului de prezentare, suprafața construită este de 33.135,63 mp iar suprafața utilă de 39.230,97 mp. Suprafața aleilor carosabile va fi de 22.646,18 mp, suprafața locurilor de parcare pentru clienți – 13.775 mp, suprafața locurilor de parcare 7,5 T – 150 mp și suprafața parcării pentru personal – 325 mp.

Înălțimea maximă a clădirii va fi de 19,2 metri.

Pe teren va fi amplasat un totem publicitar cu o înălțime de 35 de metri.

Suprafața spațiilor verzi va fi de 13.717 mp, din care:

  • 11.935 mp – reamenajare spațiu verde în zona de la limita incintei reglemetată;
  • 1.782 mp pe terenul aferent proiectului

Elemente specifice caracteristice proiectului propus

Sistemul constructiv

  • Tronsonul 1: parterul beton monolit (fundații, stâlpi, grinzi și plăci) iar etajul cu structură metalică (stâlpi, ferme, portaluri), iar sistemul de închidere a terasei va fi pe grinzi metalice cu tablă cutată termoizolată.
  • Tronsonul 2: beton monolit (fundații, stâlpi, grinzi și plăci), iar sistemul de închidere a terasei va fi pe placă din beton armat monolit.
  • Tronsonul 3: beton prefabricat (pahare, stâlpi, acoperiș) și structură metalică (închideri perimetrale, copertine), iar sistemul de închidere a terasei va fi pe pane de beton prefabricat cu tablă cutată termoizolată.

Închiderile exterioare / compartimentări interioare

Placa de cotă ±0.00 (pe sol)

  • Structura de rezistență a pardoselii va fi constituită dintr-o placă de beton armat de 20 cm grosime, care se va rezema pe un pat din balast compactat.

Pereți de închidere

  • Închiderile perimetrale sunt executate din panouri tip PIR de 10 cm peste soclu de beton monolit

Termoizolație

  • Panouri termoizolante tip PIR 10 cm la pereții perimetrali, invelitoarea va fi termoizolată cu un sistem din vata bazaltică de 14 cm peste corpul 1 și 3. Peste corpul 2 termoizolația învelitorii va fi din polistiren expandat de 14 cm iar placa peste sol va fi termoizolată cu un strat de 5 cm de polistiren extrudat.

Soclu: executat monolit din beton armat, va avea spre exterior o termoizolație din polistiren extrudat de 8 cm grosime.

Hidroizolația se va realiza fără rupere sub socluri și se montează înainte de cofrare pe beton de egalizare. Tencuiala polimerică structurată cu granulație 0-1 mm cu amprentă orizontală, rezistentă la intemperii.

Tâmplărie Exterioară

  • Ferestrele exterioare se vor executa din profile de aluminiu cu geam termoizolant
  • Ușile sunt metalice.

Tâmplărie interioară

  • Tâmplăria interioară va fi metalică

Finisaje interioare/exterioare

Pereți interiori

Pereți de compartimentare se vor realiza din:

  • zidărie din BCA (puturile de lift, centrala termică)
  • compartimentări ușoare din gipscarton la toate încăperile cu excepția puțurilor de lift și a centralei termice

Pardoseli

  • pardoseli din gresie în spațiile de vânzare, depozite, holuri și grupurile sanitare respectiv șapa de beton în spațiile tehnice;

Plafoane

  • Parter: Se vor folosi plafoane false din gipscarton (grupuri sanitare)
  • Etaj: Se vor folosi plafoane false din gipscarton sau casetate (metalice, din fibre minerale sau gips)

Finisaje scări

  • placare plăci ceramice antiderapante
  • Balustrade /Mâini curente

Finisaje exterioare

  • Învelitoarea va fi din membrană PVC
  • Terase necirculabile vor fi din membrană PVC
  • Terase circulabile vor fi din dale tip SEMMELROCK

Funcțiuni principale:

  • hypermarket cu zone proprii pentru pregătire produse și anexe depozitare produse alimentare și non-alimentare (parter) și birouri (mezanin)
  • galerii comerciale (boutiqueuri, showroom-uri la nivelul parterului)
  • food-court (restaurante, fast-food-uri, la etaj)

Funcțiuni secundare:

  • birouri administrative și spații anexe, vestiare, grupuri sanitare personal – hypermarket (mezanin);
  • birouri administrative galerii comerciale (mezanin)

Funcțiuni conexe:

  • spații tehnice și livrare marfă hypermarket (parter);
  • spații tehnice galerii comerciale, livrare marfă (parter);
  • post trafo, grup electrogen de interventie, gospodarii de apa etc (parter, în exteriorul construcției);
  • parcaje supraterane exeterioare (la nivelul solului)

Valoarea investiției este de circa 80.000.000 de lei.

Perioada de implementare propusă este de maxim 24 luni de la data obținerii autorizației de construcție.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

4 Comentarii

4 Comentarii

  1. pilu

    joi, 11.11.2021 at 21:02

    Vai de mine, in asa putin timp ? De va auzea Stalin,cel care a mosit piata din centru vechi, dadea in boala. Si nu cred ca a facut 25% din ceea ce se construieste acolo. Asa-s oamenii batrani uitati in functii de D-zeu.

  2. Prostia

    joi, 11.11.2021 at 22:30

    Tara moare decovid, prostie politica si saracie, iar prostilor le trebuie tichie pt parul de pe picioare !

  3. Stefan

    vineri, 12.11.2021 at 09:35

    DE GEABA SE FACE, ORICUM VOM REGASII TARABELE DIN PIAȚA IN MAGAZINE. NIMIC DE FIRMA SAU ALTE BANDURI CUNOSCUTE

  4. Eu

    sâmbătă, 13.11.2021 at 23:10

    Parcare de suprafata? Serios? Acum cand peste tot se refac spatiile ocupate aiurea de parcari,incusiv orin „mega super proectu” ala din oras???

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate

EDUCAȚIE

Corul Belcanto al elevilor școlii Avram Iancu din Alba Iulia, în concert la Biserica Maieri I, cu ocazia Sfântului Nicolae

Publicat

Elevii Școlii Gimnaziale ”Avram Iancu” din Alba Iulia au cântat în Biserica Maieri I, pentru credincioșii care au participat la slujba religioasă de Sfântul Nicolae. 

Reprezentanții unității de învățământ au precizat într-un comunicat de presă următoarele: ”Corul Belcanto al ciclului gimnazial și elevii clasei a III-a C de la Şcoala Gimnazială “Avram Iancu” din Alba Iulia au pregătit un dar de suflet pentru credincioșii Parohiei Maieri I, care au participat la slujba religioasă de Sfântul Nicolae.

Elevii au fost coordonați de prof. Gabriel Bucur, directorul școlii, Simona Florea, profesor de religie şi de Virginia Muntean, profesor pentru învățământul primar.

În această atmosferă de sărbătoare, elevii au oferit un emoționant moment artistic care a cuprins o scenetă religioasă ,,Sf. Nicolae” pregătită de elevii clasei a III-a C și câteva colinde interpretate de Corul Belcanto.

La finalul liturghiei, copiii au oferit credincioșilor, părinților și bunicilor prezenți îngerași magici confecționați cu mult suflet de aceștia la școală, pe care au scris mesaje de felicitare cu prilejul sărbătorilor de Crăciun.

Directorul Gabriel Bucur a transmis faptul că  parteneriatul dintre Şcoala “Avram Iancu” şi Biserica Maieri I există de mai mult timp şi prin activităţile care se realizează în cadrul acestuia, cele două instituţii încearcă să îndrepte paşii copiilor către adevăratele valori creştine.

Părintele Nicolae Topârceanu a mulțumit pentru minunatul dar oferit de elevii școlii, subliniind faptul că prin acest parteneriat  școală – biserică se formează cel mai bine profilul moral al elevilor, educaţia religioasă fiind una dintre laturile care contribuie la realizarea omului frumos: moral, cinstit, demn, integru.

Copiii au fost răsplătiți, la final, cu aplauze, felicitări și dulciuri oferite din partea parohiei Maieri I”, au precizat reprezentanții școlii.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Explozie de cazuri de infecții acute ale căilor respiratorii și pneumonii în Alba. Câte persoane s-au îmbolnăvit în ultimele zile

Publicat

Peste 2000 de cazuri de pneumonie sau infecții acute ale căilor respiratorii s-au înregistrat în ultimele zile, în județul Alba. Mai exact, în ultimele șapte zile s-au înregistrat cu 690 mai multe cazuri decât în 2021, în același interval de timp. 

Dacă în anul 2021, în perioada 28 noiembrie – 4 decembrie s-au înregistrat 1278 de cazuri de infecții acute căi respiratorii superioare și 201 de cazuri de pneumonie, în 2022, aceeași perioadă, cazurile s-au înmulțit.

Mai exact, reprezentanții DSP Alba au transmis la solicitarea alba24.ro, că în perioada 28 noiembrie – 4 decembrie 2022, s-au înregistrat 1914 cazuri de infecții acute căi respiratorii superioare și 255 cazuri de pneumonie, din care 65 cazuri internate.

La nivel mai amplu, din data de 3 octombrie și până în 4 decembrie 2022, în județul Alba s-au înregistrat 25.492 de cazuri de infecții acute ale căilor respiratorii și pneumonii și cazuri de gripă.

Este vorba despre:

IACRS (Infecții acute cai respiratorii superioare): 22997 cazuri, din care 214 cazuri internate (pondere internări 0,93%)

Pneumonii: 2495 cazuri, din care 333 cazuri internate (pondere internări 13,35%)

Gripă: 3 cazuri, din care 2 cazuri internate.

Comparativ cu 2021, sunt cu 2470 de cazuri mai mult decât în perioada similară a anului.

În 2021, potrivit datelor DSP s-au înregistrat:

IACRS (Infecții acute cai respiratorii superioare): 19422, cazuri din care 82 cazuri internate (pondere internări 0,42%)

Pneumonii: 3600 cazuri, din care 194 cazuri internate (pondere internări 5,39%)

Gripă: 0 cazuri

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Prețuri la târgul de Crăciun din Alba Iulia: Cât costă un vin fiert, o cafea, o ciocolată caldă, un langoș sau un burger

Publicat

Târgul de Crăciun din Alba Iulia s-a deschis marți, 6 decembrie și va funcționa până la mijlocul lunii inauarie 2023. În târgul de Crăciun din Alba Iulia au fost amenajate 20 de căsuțe pentru vânzarea de produse, dar sunt și comercianți care au venit cu locul lor de vânzare. 

Pe lângă patinoar și câteva jocuri de bâlci, precum mașinuțe, sau un carusel pentru copii, există și comercianți care vând produse alimentare: de la vin fiert la burgeri.

Cei care vor să viziteze târgul de Crăciun de la Alba Iulia trebuie să știe că prețurile variază între 5 și 35 de lei, în funcție de ceea ce vor să cumpere și să consume.

 

Imediat după deschidere am căutat să vedem prețurile practicate de comercianți la cele mai populare produse.

Spre exemplu, un pahar de vin fiert pornește de la 7 lei și ajunge până la 12 lei în funcție de cantitatea dorită.

O cafea se vinde cu 6 lei, iar un ceai de fructe cu 5 lei.

Dacă vrei o ciocolată caldă, la o căsuță prețul afișat era de 7 lei. Pentru cei care vor ceva dulce, un kurtos kalacs, se vinde cu 20 de lei. Pentru cei care vor ceva mai sărat, un langoș cu brânză are un preț de 15 lei la târgul din Alba Iulia.

De asemenea o porție de clătite se vinde cu 20 de lei.

Pentru cei pe care îi prinde foamea după o oră de patinaj, un burger la târgul de Crăciun costă între 29 și 35 de lei, în funcție de burgerul pe care îl dorești.

Și dacă tot am pomenit de patioar, tariful este de 15 lei pe oră pentru adulți și 10 lei pentru copii. De asemenea sunt ore gratuite în timpul zilei pentru cei mici și persoanele cu dizabilități.

Tot la capiolul distracție, 2 minute în carusel costă 15 lei, iar dacă vrei să te dai în mașinuțele electrice vei scoate din buzunar, pentru două persoane 20 de lei.

Târgul de Crăciun va fi deschis la Alba Iulia până în data de 15 ianuarie 2023.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Alexandra Flavia din Alba Iulia, make-up artistul vedetelor TV din Spania și viitoare polițistă. Drumul spre succes

Publicat

Absolventă a două facultăți, Criminologie și Psihologie, viitoare polițistă și make-up artist de vedete TV din Spania: în câteva cuvinte CV-ul Alexandrei Flavia Bitoleanu, o tânără de 25 de ani din Alba Iulia, care a găsit calea succesului, la peste 2000 de kilometri, în Spania. 

Got Talent Espana, Top Star, Me quedo contigo, Fam Jam (Disney Channel), The Wheel (Warner), sunt doar o parte dintre producțiile TV la care Alexandra a lucrat de când a intrat în lumea make-up-ului de televiziune. 

De trei ani este în echipa ”Got Talent Espana”, omologul ”Românii au Talent”, iar în paralel se pregătește pentru examenele de a intra în forțele poliției spaniole. 

Între timp, aceasta a fost nominalizată în cadrul unui concurs pentru titlul de cel mai bun make-up artist TV din Spania, un concurs care se desfășoară prin vot online. Pentru a câștiga are nevoie de cât mai multe voturi, inclusiv de voturile cetățenilor din Alba, iar link-ul de votare se află mai jos, în material.

Am stat de vorbă cu Alexandra pentru a afla cum a ajuns să machieze vedetele de TV din Spania și cât de greu este drumul până la vârful industriei.

Începuturi într-o țară străină

A ajuns din Alba Iulia în Spania când avea 4 ani ani. Fiind copil, adaptarea a fost foarte rapidă, deși la început se înțelegea prin semne cu restul copiilor, în scurt timp a învățat spaniola atat de bine, încât era dată ca și exemplu de către profesori.

Dacă pentru ea adaptarea în Spania a fost una ușoară, pentru părinții ei, Flavia spune că a fost o mare încercare.

A fost primită cu brațele deschise și pentru asta o să fie mereu recunoscătoare, a mai explicat tânăra.

Două facultăți și examenele pentru a intra în poliția spaniolă

”Nu pot să zic că mereu mi-a plăcut școala, dar insistența părințiilor m-a făcut să ajung până la facultate. Am studiat două facultăți în același timp, Criminologie și Psihologie”, a spus Alexandra.

Acum, după ce a terminat cele două facultăți se pregătește pentru examenele de admitere în rândul polițișilor spanioli, în ”Cuerpo Nacional de Policia”.

Cum a ajuns să facă make-up

Studentă la două facultăți în același timp, nu mai avea și timp pentru un job, așa că a început să facă machiaje. Machia în weekend-uri, iar în timp și-a făcut o mare comunitate de cliente.

Dar în timp și-a dat seama că îi lipseau multe noțiuni, în ceea ce înseamnă machiajul și s-a decis să se înscrie la Alberto Dugarte Institute, cea mai bună academie de make-up din Spania.

În poza de mai sus, Alexandra alături de vedeta TV din Spania, Dani Martinez, prezentator, comendiant, actor și jurat la Got Talent Espana.

Mai mult de atât a ajuns chiar și să predea la academia la care a fost elevă, dar din cauza studiilor la cele două facultăți a trebuit să renunțe la ost.

Diferența dintre machiajul normal și cel de TV

Diferențele sunt mari, între cele două tipuri de machiaj.

”La TV machiajul e mult mai intens, mai extravagant, pentru că luminile puternice din platouri neutralizează orice culoare și albesc foarte mult tenul. De aceea trebuie să exagerăm puțin totul ca la TV să se vadă tenul perfect, cu volumele feței.

În machiajele sociale, pentru evenimente, tenul nu îl încărcam foarte mult, pentru ca devine anti estetic. Lucrăm că să reușim un ten glow, plin de viața și cu aspect sănătos, luminos. În schimb la TV un ten luminos deranjează vizual și distrage atenția spectatorului.

Din acest motiv, la TV tenul trebuie sa fie foarte mat și pudrat. La ”The Wheel” de exemplu, machiajele erau super naturale și discrete. Acolo machiam doar vedete (actrițe, fotbaliști, cantăreți).

În schimb la Got Talent e o adevarată nebunie. Avem și machiaje naturale, dar în general totul ține de efecte speciale. Fiecare participant are o poveste și munca noastră este să reușim ca aceea poveste să para cât mai reală. Am creat vikingi, Joker, drag queen, zombie…”. a explicat Alexandra pentru alba24.ro.

Cum a reușit Alexandra să ajungă în top-ul artiștilor de make-up TV din Spania

”Crede-mă că totul a venit singur, prin munca mea”, a răspuns Flavia la întrebarea adresată de reporterul alba24.ro.

Totul a început când am fost primul an la got talent si de atunci m-am lovit de foarte mult oportunități.

Nu e ușor pentru că în fiecare an apar noi make-up artiști talentați, și trebuie să demonstrezi constant nu doar ca ești bun, dar si ca ești rapid, că ai capacitatea de a rezolva orice problema apare, că ai o atitudine pozitivă, o imagine impecabila, că te actualizezi constant și că ești capabil să lucrezi în echipă.

An de an trebuie să demonstrez anumite capacitați ca să mă mențin sus. E o presiune constantă, dar dacă asta e pasiunea ta, își merita tot efortul”, a mai detaliat Alexandra.

Nominalizată la categoria cel mai bun make-up artist de TV. Alexandra are nevoie de voturile cetățenilor din Alba

Compania pe care o deține Alberto Dugarte, șeful Alexandrei, se ocupă de aproape 80% din televiziunea spaniolă, în ceea ce înseamnă make-up și hairstyle. Echipa din care face parte Alexandra machiază majoritatea vedetelor din Spania.

Șeful său a făcut un concurs pentru a alege cei mai buni angajați ai anului, din companie.

Alexandra a fost nominalizată la categoria ”Cel mai bun make-up artist de TV”.

Pentru a o vota pe Alexandra, trebuie acest link: căutați categoria ‘MEJOR MUAH TV’ și votați ALEXA.

”Nu știm încă care este premiul, dar pentru mine este foarte importată această recunoștință, doar pentru simplul fapt ca am muncit an de an pentru asta, având foarte multe obstacole în drum și multe persoane care îmi ziceau ‘nu poți’ sau ‘visezi la cai verzi pe pereți’”, a spus aceasta.

Planuri de viitor: examen pentru poliție și viața de make-up artist

Pe viitor va munci din greu, spune Alexandra. Atât pe partea de studii unde se pregătește pentru examenele la poliție, dar și pe partea de make-up, cliente, machiaj TV sau când predă cursuri de make-up.

Pe plan personal aceasta spune că este împlinită. ”Am o familie incredibila plină de iubire si valori, am crescut în pace și liniște si am susținerea lor 100%. Anul acesta mi-am întâlnit jumătatea, un bărbat incredibil care ma iubește, mă susține și mă respectă. Pe plan personal singurul lucru pe care îl doresc e ca totul să continue exact la fel”, a spus Flavia.

Un mesaj pentru albaiulieni, cetățenii din Alba și cititorii alba24.ro

”În primul rând mulțumesc din suflet ca ați ajuns să citiți până aici, pentru mine înseamnă mult asta.

În al doilea rând m-ați ajuta foarte mult cu votul vostru. Cred ca ar fi o mare mândrie pentru orașul nostru ca o albaiuliancă să ajungă cel mai bun make-up artist de la televiziunea spaniola.

În ultimul rând vreau să vă încurajez să luptați pentru visele voastre, nu vă limitați, nu permiteți ca nimeni să vă spună că nu sunteți capabili sau nu puteți să reușiți.

De multe ori reușim chiar și visele pe care nu le aveam. Urmăriți-vă pasiunea, luptați, învățați și fiți fericiți și recunoscători cu viața, că succesul vine singur. Vă mulțumesc din suflet ca ați citit acest interviu”, a spus Alexandra Flavia, în încheierea discuției pe care am avut-o cu ea.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax