Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Albalact a încheiat primul trimestru cu o cofră de afaceri mai mare cu 11,9%. Din 3 iunie, acţiunile companiei sunt tranzacţionate pe BVB

Publicat

Albalact Albalact își păstrează creșterea în primul trimestru al anului 2015. A încheiat primele trei luni din 2015 cu o cifră de afaceri de 121.265.536 lei, cu 11,9% mai mare decât cifra de afaceri consolidată a grupului din aceeași perioadă a anului trecut. Din 3 iunie, acţiunile companiei vor fi tranzacționate pe piața reglementată la vedere a Bursei de Valori București.

Acțiunile Albalact vor fi tranzacționate pe piața reglementată la vedere a Bursei de Valori București începând cu 3 iunie 2015, când va avea loc și deschiderea oficială a ședinței de tranzacționare. Bursa de Valori București a aprobat listarea companiei pe piața principală.

Albalact a făcut demersurile din luna februarie a acestui an pentru transferul pe cea mai importantă piață de capital, după promulgarea Legii 151/2014 privind clarificarea statutului juridic al acţiunilor tranzacţionate pe Piaţa RASDAQ, care va fi desființată până în luna octombrie.

Compania prezintă pentru prima dată situațiile financiare trimestriale consolidate, întocmite conform Ordinului Ministerului Finantelor Publice 3055/2009, neauditate. Situațiile financiare cuprind rezultatele Albalact SA, dar si rezultatele societăților Rarăul SA Câmpulung Moldovenesc și Albalact Logistic SRL, pe care Albalact SA le detine.

Grupul Albalact își păstrează creșterea și în primul trimestru al acestui an. A încheiat primele trei luni din 2015 cu o cifră de afaceri de 121.265.536 lei, cu 11,9% mai mare decât cifra de afaceri consolidată a grupului din aceeași perioadă a anului trecut, așa cum reiese din situațiile financiare consolidate, întocmite conform Ordinului Ministerului Finanțelor Publice.

Profitul obținut de grupul de companii Albalact în primul trimestru este de 3.575.491 lei, mai mare cu 24% față de profitul din aceeași perioadă a anului trecut, se arată în aceleași situații financiare consolidate conform OMFP 3055/2009, neauditate.

Stephane Batoux, Director General Albalact “Vom continua aceeași strategie pentru o creștere sănătoasă a afacerilor, iar premisele sunt bune și ne dau încrederea că la sfârșitul anului ne vom atinge obiectivele. Așa cum am promis, continuăm să dezvoltăm portofolii și să ne extindem în categorii pe care le considerăm de viitor. Am adus deja în piață un produs nou, care dezvoltă portofoliul de iaurturi al brand-ului Zuzu pe segmentul Sănătate Activă, acolo unde găsim din ce în ce mai mulți consumatori. Este vorba despre gama Zuzu Bifidus, iaurturi cu culturi lactice vii care sunt benefice pentru sănătatea sistemului digestiv. Vom veni anul acesta și cu alte inovații, atât la nivel de produs, cât și la nivel de ambalaj. Și contextul economic în 2015 ne permite să fim mai optimiști. Reducerea TVA-ului la 9% la alimente va îmbunătăți puterea de cumpărare și credem că va duce la o ușoară creștere a consumului”, spune Stephane Batoux, director general Albalact.

Albalact a lansat luna aceasta noua gamă de iaurturi Zuzu Bifidus care include opt sortimente de iaurt ce conțin o combinație de culturi lactice vii (bifidobacterium si lactobacillus acidophilus), care contribuie la protecția și echilibrul florei intestinale. Noua gamă Zuzu Bifidus vine cu o rețetă fără lapte praf, cu combinații răcoritoare de fructe, mixuri unice în gama iaurt cu cereale și un ambalaj foarte practic pentru sortimentele de băut.

Albalact este cel mai mare procesator român de lactate din România. În fiecare an, Albalact a investit pentru a-și dezvolta portofoliul și a inova, atât în produse, cît și în ambalaje urmând o strategie adaptată realist la nevoile și evoluția pieței. Cea mai mare inovație recentă a companiei este bidonul de plastic cu mâner, lansat în 2014 sub brand-ul Zuzu, în premieră pentru România. Ambalajul modern și foarte practic a venit și cu gramaje noi, care nu au existat până acum în piață laptelui – 1,8 litri pentru familii și consumatorii de volum și 0,5 litri pentru consumul de impuls. Proiectul a adus companiei Albalact o creștere cu 20% a cotei de piață în categoria lapte.

În 2014, Albalact a finalizat investiții de aproximativ 8 milioane de euro pentru modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe mai multe segmente de piață.

Albalact este lider cu brand-ul Zuzu în piața de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat) încă din anul 2008. Albalact mai este lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea în categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania între primii trei producători de iaurt din țară, iar cu brand-ul Rarăul și gama de brânză proaspătă de vaci compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

Albalact are un portofoliu de peste 150 de produse, comercializate sub cele 5 brand-uri ale sale: Zuzu, Fulga, De Albalact, Rarăul și Poiana Florilor. Compania deține 99,01% din acțiunile societății Rarăul din Câmpulung Moldovenesc.

Albalact – Alba Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact, cu peste 900 de angajaţi, are acționariat majoritar românesc şi este listată pe piața principală a Bursei de Valori Bucureşti. Albalact deţine 99,01% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc și mai deține în proporție de 100% societatea de logistică Albalact Logistic SRL. Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Rarăul, De Albalact şi Poiana Florilor.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax