Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

„Albalact” a înregistrat o creştere cu 29% a cifrei de afaceri, anul trecut. Compania scoate pe piaţă noi produse

Publicat

Compania „Albalact” a realizat, în 2011, obiectivele de business bugetate, cu o creştere a cifrei de afaceri, în contextul unei pieţe dificile, afectate puternic de scăderea consumului şi a puterii de cumpărare, arată rezultatele financiare aprobate în Adunarea Generală a Acţionarilor.

Cifra de afaceri a companiei a crescut în 2011 cu 29%, ajungând la 338.250.651 lei, de la 261.256.670 lei cât a înregistrat compania în 2010. Şi veniturile totale ale companiei, înregistrate anul trecut, sunt cu 31% mai mari faţă de veniturile raportate în 2010. Veniturile „Albalact” au crescut la 353.123.118 lei în 2011, de la 269.277.696 lei în 2010. Profitul net obţinut de „Albalact” anul trecut a fost de 5.767.484 lei.

În primul trimestru al acestui an, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 86.360.827 lei, de la 85.255.051 lei cât a fost cifra raportată în trimestrul I 2011. Şi profitul net pe primul trimestru al acestui an a înregistrat o creştere uşoară, de 1% (2.719.331 lei), faţă de cel din primul trimestru 2011 (2.674.475 lei).

„Consider că am trecut cu rezultate bune un an foarte greu, am reuşit să atingem creşterile conform bugetului, deşi condiţiile economice au fost în continuare dificile, iar consumul nu a cunoscut nicio îmbunătăţire. Am continuat să investim resurse pentru lansarea unor produse noi şi pentru modernizarea liniilor de producţie, dar am făcut eforturi mari şi pentru eficientizarea costurilor pe toate sectoarele, pentru a păstra profitabilitatea.

Nici anul 2012 nu are perspective mai bune, va fi un an în care consumul şi puterea de cumpărare vor fi şi mai afectate. Pentru anul acesta, bugetăm o creştere uşoara a cifrei de afaceri şi a profitului cu până la 10% şi pregătim mai multe modificări în portofoliul de produse”, declară Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general „Albalact”.

Anul acesta, „Albalact” pregăteşte lansarea noii game de brânză proaspătă de vaci sub brand-ul „Rarăul”. Compania va aduce în curând pe piaţa lactatelor sortimente diversificate de brânză de vaci.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax