Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Albalact cooptează un nou director general: Francezul Stephane Batoux va prelua planurile de dezvoltare a companiei producătoare de lactate


Publicat

Albalact face o schimbare strategică în management, într-un moment în care compania urcă pe locul 2 în topul producătorilor de lactate din România și își consolidează tot mai strâns poziția de lider în piață prin investiții importante și proiecte noi. Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola România și un executiv francez de top pe piața FMCG, a fost cooptat la vârful management-ului Albalact, pe poziția de director general. Stephane Batoux preia, astfel, planurile de dezvoltare ale companiei de la Raul Ciurtin, președintele Consiliului de Administrație al companiei, care timp de patru ani a condus Albalact și din funcția de director general.

„Albalact a crescut mult în ultimii ani, a ajuns cea mai mare companie românească de lactate și astăzi este lider pe segmente importante din industrie. Strategia companiei vizează în continuare creșterea. Tocmai am încheiat investiții noi și am extins capacitățile de producție, am inovat portofoliul și am adus produse unice în piață, iar alte proiecte mari sunt în pregătire. Albalact intră într-o noua etapă de dezvoltare, una decisivă, iar pentru a susține această etapă avem nevoie de un management bine structurat și vizionar. Întotdeauna am căutat să construim strategia companiei cu oameni buni, care știu nu doar unde să caute oportunitățile de creștere, dar și să vadă perspectiva. Stephane Batoux este un manager cu experiență îndelungată și valoroasă în industria FMCG și vine să completeze o echipă de profesioniști care a clădit temeinic evoluția și performanța companiei în ultimii ani”, declară Raul Ciurtin, președintele Albalact.

Stephane Batoux se află de astăzi la conducerea companiei Albalact, în timp ce Raul Ciurtin rămâne președintele Consiliului de Administrație al companiei.

“Sunt extrem de fericit să mă alătur uneia dintre cele mai dinamice companii de pe piața românească a lactatelor din ultimii cinci ani, o companie care și-a dovedit abilitatea de a fi câștigătoare cu îmbunătățirea profitabilității. Sunt în mod special entuziasmat de planurile strategice pe termen lung ale Albalact și voi aduce experiența mea din industria FMCG împreună cu expertiza mea pe piața lactatelor pentru a contribui la creșterea companiei mai departe”, spune Stephane Batoux, noul director general Albalact.

Stephane Batoux vine la Albalact după un mandat de doi ani în poziția de director general la Coca-Cola HBC România. Anterior acestei funcții, Stephane Batoux a condus timp de trei ani afacerile companiei Danone România, tot în funcția de director general.

Noul director general Albalact are 49 de ani și titlul MBA obținut la Înalta Şcoală de Comerț (École Superieure de Commerce) din Bordeaux, Franța. Stephane Batoux este tatăl a trei fete.

Albalact, cel mai mare producător de lactate cu capital majoritar românesc, a urcat anul acesta pe locul 2 în topul producătorilor din industria românească de lactate. Compania a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 423.185.587 lei, în creștere cu 23% la sută, și a obținut un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai mare decât profitul din anul precedent.

Albalact a dezvoltat recent brand-ul Zuzu cu o nouă identitate vizuală, dar și cu ambalaje și produse noi. Compania a lansat în premieră pentru România primul lapte la bidon de plastic cu mâner sub brand-ul Zuzu – un ambalaj pentru familii și pentru consumatorii de volum, foarte popular pe piața americană a laptelui. Albalact a introdus în portofoliul său si laptele în PET sub brand-ul omonim De Albalact, un brand de tradiție care a căpătat de asemenea o nouă identitate vizuală. Pentru noile ambalaje, compania a adus în fabrică unul dintre cele mai moderne echipamente de ambalare a laptelui în recipiente de plastic.

Pentru proiectele lansate anul acesta, dar și pentru cele viitoare, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe mai multe segmente de piață.

Albalact este lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu și în total piață de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat). Albalact este de asemenea lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea în categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania între primii trei producători de iaurt din țară, iar cu brand-ul Rarăul și portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

Albalact – Alba Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajaţi şi peste 6000 de acţionari şi este listată la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti. Albalact deţine și 99,01% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Rarăul, De Albalact şi Poiana Florilor.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Zeci de locuințe ale unor persoane aflate în risc de sărăcie, din comuna Câlnic, reabilitate de primărie

Publicat

60 de locuințe ale unor persoane din comunitățile marginalizate de pe raza comunei Câlnic vor fi reabilitate printr-o investiție de peste 350.000 de lei. 

Primăria Câlnic a lansat la sfârșitul lunii iunie în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru lucrări de reabilitare la un număr de 60 de gospodării ale persoanelor din comunitățile marginalizate de pe raza comunei, aflate în risc de sărăcie și excluziune socială.

Valoarea totală estimată a contractului este de 352.941,18 lei, fără TVA. Sursa de finanțare o reprezintă fondurile europene – Programul Operational Capital Uman – POCU. 

Interventia asupra locuințelor vizează lucrări de tencuieli interioare și exterioare, lucrări de zugrăveli (vopsitorii interioare și exterioare ale clădirilor), lucrări de execuție și montaj tâmplărie tip PVC.

Potrivit documentației, fiecare locuință selectată pentru aceste măsuri a fost evaluată tehnic și va beneficia de lucrări specifice în funcție de necesități (deviz individual pentru fiecare gospodărie). Devizele de lucrări diferă ca și cantități de la o gospodărie la alta, în funcție de necesitățile descoperite la fiecare locuință în parte, astfel că valoarea devizului ofertat/gospodărie poate să fie diferit, dar să nu depășească valoarea de 5.882,35 lei fără TVA/gospodărie, iar valoarea totală a devizelor să nu depășească valoarea estimată a contractului.

Proiectul urmărește îmbunătățirea condițiilor de locuit și creșterea calității vieții persoanelor ce fac parte comunitațile marginalizate în care există populație aparținând minorității rome.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Aproape trei sferturi dintre angajații români nu au planuri de concediu în acest an. Studiu realizat de o platformă de recrutare

Publicat

Aproape 75% dintre angajaţii români nu şi-au luat concediu de odihnă în anul 2020 până acum, dar 42% dintre ei intenţionează să o facă în curând, arată datele unui sondaj publicat luni de platforma de recrutare BestJobs.

„Îngrijoraţi mai ales că lumea s-a relaxat prea mult şi nu mai respectă regulile de igienă şi distanţare socială (42%), dar şi că vine un nou val de epidemie şi, implicit, noi restricţii care le-ar putea da peste cap planurile de vacanţă (23%), peste 80% dintre ei rămân în ţară şi au în plan să îşi petreacă zilele libere la mare sau la munte (57,4%) ori chiar acasă (24,8%)”, rezultă din datele sondajului BestJobs.

Dintre cei care plănuiesc să plece anul acesta în vacanţă, 34,2% se aşteaptă să cheltuiască un buget similar celui planificat înainte de izbucnirea pandemiei, iar puţin peste 16% spun că vor reduce bugetul cu până la 30% faţă de anul trecut, având în vedere incertitudinile actuale, rezultă din datele sondajului.

Când vine vorba de cazare, 50% dintre respondenţii la sondajul BestJobs preferă hotelul sau pensiunea, şi doar 12% iau în calcul posibilitatea de a-şi petrece concediul într-un apartament închiriat în regim hotelier, cu rulota sau chiar cu cortul, pentru a elimina orice risc în ceea ce priveşte distanţarea socială.

Când se vor întoarce din concediu, 29% dintre angajaţii chestionaţi spun că revin direct la birou, fără vreo măsură de prevenţie pentru siguranţa colegilor lor, alţi 28% declară că vor lucra prin telemuncă până la sfârşitul anului, în timp ce 21% vor lucra de acasă 14 zile, pentru a-i proteja pe ceilalţi în cazul în care au fost expuşi la coronavirus. 18% au însă de gând chiar să-şi facă analize şi testul Covid-19, rezultă din răspunsurile oferite realizatorilor studiului.

În ceea ce priveşte călătoriile în interes de serviciu, 88% dintre angajaţii intervievaţi spun că nu pleacă nicăieri anul acesta şi doar 10% au programate deplasări de afaceri în ţară, iar alţi mai puţin de 3% în străinătate.

Majoritatea angajaţilor (74%) nu au fost informaţi despre politica firmei pentru care lucrează privind călătoriile de afaceri din perioada următoare, în timp ce alţii spun că angajatorul a optat să anuleze orice deplasare de serviciu anul acesta (12%), permite călătorii doar în ţară şi doar managementului (15%) sau impune izolare după întoarcere pentru o perioadă de 14 zile şi testare Covid-19 (5%), a revelat sondajul citat.

Criza sanitară le-a adus multor angajaţi români, pe lângă temeri din cauza bolii, şi o scădere bruscă a veniturilor, a mai arătat studiul Bestjobs.

‘Doar 36% dintre participanţii la sondaj au reuşit să-şi păstreze intact bugetul familial, în timp ce 25% au declarat că în lunile de restricţii veniturile familiei au scăzut cu până la 25%, iar 24,5% susţin că scăderile depăşesc chiar şi 50%’, arată datele colectate.

Sondajul BestJobs a fost efectuat în perioada 15-25 iunie 2020, pe un eşantion de 804 utilizatori de internet din România.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Noul iPhone 12 ar putea veni în cutie cu mai puține accesorii ca de obicei. Un analist explică de ce

Publicat

Apple ar putea include mai puţine accesorii în cutia în care va livra noile iPhone 12, pentru a reduce cheltuielile şi a încuraja achiziţionarea separată a acestora, susține Ming-chi Kuo, un analist celebru din domeniul tehnologiei.

Analistul este convins că, anul acesta, din cutia cu care va fi livrat noul iPhone, vor lipsi două piese importante, care au însoţit mereu smartphone-urile Apple până acum.

Astfel, compania americană nu va mai include în pachet căştile EarPods. Este o decizie strategică din partea Apple, care încearcă astfel să crească vânzările de AirPods, sperând că utilizatorii se vor îndrepta către unul din modelele de căşti fără fir ale companiei.

De asemenea, iPhone-urile de anul acesta nu vor veni împreună cu adaptorul necesar încărcării, ca până acum, ci doar cu cablul pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a alimenta telefonul de la un PC sau o priză cu USB. Ori pot cumpăra separat un încărcător, adăugând alţi bani la preţul de achiziţie al smartphone-ului.

La fel ca în cazul căştilor, Apple îşi poate rotunji veniturile prin vânzarea separată a încărcătoarelor.

Prin eliminarea celor două accesorii, pachetul va deveni mai mic şi mai uşor, iar în acelaşi transport vor avea loc mai multe telefoane. Astfel, Apple poate reduce costurile de livrare pentru noile iPhone-uri. Potrivit analistului Chinez, decizia Apple are la bază creşterea costurilor de producţie generată de trecerea la 5G. iPhone-urile de anul acesta vor şi primele cu noul standard.

sursa, foto: macrumors.com

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Sebeș cumpără piatră și balast de 843.000 de lei pentru repararea drumurilor nemodernizate. Licitația, lansată în SEAP

Publicat

Administrația locală din Sebeș cumpără piatră concasată și balast în valoare de maxim 843.000 de lei, pentru repararea drumurilor nemodernizate de pe raza municipiului. 

Serviciul Public de Administrare a Patrimoniului Sebeș a lansat recent în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziţia de piatră concasată şi balast. Valoarea totală estimată este între 205.500 și 843.000 de lei, fără TVA. 

„Ținând cont de traficul intens din municipiul Sebeș, atât ziua cât și noaptea, datorită condițiilor meteorologice a ploilor, înghețului, dezghețului, precum și a traficului greu, străzile nemodernizate s-au deteriorat formându-se gropi care afectează structura de rezistență a drumului.

Această situație a dus la îngreunarea traficului și la deteriorarea mijloacelor de transport. În acest sens este necesar a se acționa pe aceste drumuri prin aplicarea de piatră concasată și balast”, se precizează în caietul de sarcini.

Reprezentanții administrației locale doresc încheierea un acord cadru de furnizare pe o perioadă de 2 ani cu un furnizor care deține punct de lucru pe raza județului Alba.

Produsele solicitate și operațiunile necesar a fi realizate:

  • piatră concasată de carieră 0 – 30 mm, minim 1.000 tone, maxim 2.000 tone, cu transport inclus
  • piatră concasată de carieră 0 – 63 m, minim 2.000 tone, maxim 12.000 tone, cu transport inclus
  • balast sortat 0 – 63 mm, minim 1.000 tone, maxim 2.000 tone, cu transport inclus

Transportul agregatelor va fi asigurat de către furnizor la locațiile indicate de autoritatea contractantă.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate