Actualitate
Albalact intră pe piața sucurilor „fără bule“ din România. FRUPT, cel mai nou brand al fabricii din Oiejdea
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2015/05/Albalact.jpg)
![Albalact](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2014/04/Albalact-300x199.jpg)
Brandul Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.
„Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – n.r.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner. Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional“, au spus reprezentanţii Albalact.
Anul trecut, piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, necarbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante.
sursa: zf.ro
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2025/01/Tobimar-Angajari.gif)
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2021/09/sigla_alba24_300-x-92-1.png)