Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

ALBALACT prezintă noul lapte la bidon de plastic. Investiţii în tehnologii de ambalare noi la fabrica din Oiejdea din judeţul Alba


Publicat

Compania Albalact a prezentat, miercuri, în conferinţă de presă, o nouă identitate vizuală a brandului Zuzu. Este vorba despre primul lapte la bidon de plastic cu mâner, inspirat din piaţa americană. Pentru noul ambalaj Zuzu, compania Albalact a investit într-una dintre cele mai moderne tehnologii de ambalare a laptelui în sticle de plastic cu gramaje cuprinse între 0,5 litri și 1,8 litri. Pentru proiectele din acest an, dar şi cele viitoare, compania a “pus la bătaie” aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba.

Potrivit reprezentanţilor companiei, Zuzu oferă consumatorilor săi, în premieră, primul lapte la bidon de plastic cu mâner – un ambalaj modern, care domină de multă vreme piața americană a laptelui. Pe o piață românească aflată în creștere – cea a laptelui în recipiente de plastic – Zuzu își propune să inoveze și să aducă o schimbare în obiceiurile de consum autohtone introducând nu doar un ambalaj nou, ci și un gramaj mai mare – 1,8 litri.

Ideea se adresează în special familiilor și consumatorilor de volum, noul ambalaj fiind foarte practic, ușor de manevrat, păstrează laptele în condiții bune și se așează perfect în ușa frigiderului, după cum susţin reprezentanţii Albalact.

“Ne dorim să păstrăm atributul de companie inovatoare cu care ne-am obișnuit consumatorii de-a lungul timpului. Brandul Zuzu este brandul perfect pentru a aduce pe piață primul lapte din România ambalat în sticlă de plastic cu mâner. Acesta este unul dintre cele mai interesante proiecte dezvoltate de compania noastră în ultimii ani. Design-ul întregii game de sticle de plastic cu mâner, pentru care Albalact deține exclusivitate pe piața din România, a fost dezvoltat special pentru compania noastră, ținând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii si ergonomia mânerului. Nu a fost ușor, este un proiect la care lucrăm de mai bine de un an, dar rezultatele sunt pe măsură și avem încredere că noul ambalaj va fi bine primit de către consumatorii noștri”, a declarat Cristina Miclea, director marketing Albalact, în conferința de presă de miercuri a companiei.

Pentru noul ambalaj Zuzu, compania Albalact a investit într-una dintre cele mai moderne tehnologii de ambalare a laptelui în sticle de plastic cu gramaje cuprinse între 0,5 litri și 1,8 litri. Noua linie funcționează acum în fabrica Albalact din județul Alba și are o productivitate înaltă care permite ambalarea unui volum de lapte și produse lactate cuprins între 5000 și 10.000 de litri pe oră.

În 2006, anul lansării sale, Zuzu a adus în premieră pe piața din România primul lapte pasteurizat în cutie de carton Tetra Top. Și în categoria iaurturilor, Zuzu a fost un pionier încă din primul an de existență – a lansat ambalajul de carton cu linguriță atașată, iaurtul de 750 de grame “porție de familie” și iaurtul de băut la 330 de grame.

Zuzu a ajuns brand-ul numărul 1 pe segmentul laptelui pasteurizat, după doar un an de la lansare. Din septembrie 2008, Zuzu deține poziția de lider în total piață de lapte (pasteurizat și UHT).

Pentru proiectele lansate anul acesta, dar și pentru cele viitoare, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe diverse segmente de piață, precizează reprezentanţii Albalact.

Albalact a schimbat linia de ambalare și pentru portofoliul de iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia nouă are o productivitate mult mai mare și introduce un nou ambalaj în portofoliu – paharul de plastic pătrat cu gramaj mic. Ambalajul se regăsește acum în gama iaurturilor Zuzu de 125 și 140 de grame, dar și într-o nouă sortimentație de iaurturi cu fructe în pahare de 100 de grame, lansate sub brand-ul Poiana Florilor, un brand mai tânăr al companiei Albalact.

Investiția în tehnologia de ambalare a laptelui în sticle de plastic a mai adus companiei Albalact un produs nou – laptele ambalat în PET. Linia nouă poate ambala nu doar în bidoane de plastic cu mâner pentru brand-ul Zuzu, ci și în sticle PET. Albalact a introdus recent, în portofoliul brand-ului ononim De Albalact, laptele proaspăt pasteurizat în PET de 1,4 litri. Lansarea a avut loc odată cu schimbarea identității vizuale a brand-ului De Albalact, un brand de școală veche care ține de tradiția produselor românești.

Albalact, cel mai mare producător de lactate cu capital majoritar românesc, a încheiat anul 2013 cu o creștere de 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei. Anul trecut, compania a obținut un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai mare decât profitul din anul precedent.

Albalact are astăzi în portofoliul său peste 140 de produse care acoperă toate categoriile de lactate, sub cele șase brand-uri – Zuzu, Fruzu, Fulga, Rarăul, De Albalact și Poiana Florilor.

Albalact Alba Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajaţi şi peste 6000 de acţionari şi este listată la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti. Albalact deţine și 99,01% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Rarăul, De Albalact şi Poiana Florilor.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Grindină și ploaie torențială la Răhău. SVSU a intervenit pentru a scoate apa din gospodăriile oamenilor

Publicat

Luni seara a fost ploaie torențială însoțită de grindină, la Răhău – Sebeș.

Potrivit reprezentanților Primăriei, apa a intrat și în curțile oamenilor, astfel încât voluntarii de la SVSU au intervenit unde a fost nevoie.

Județul Alba s-a aflat sub Cod Portocaliu de furtună, însă nu și zona Alba Iulia – Sebeș, chiar dacă aici a plouat torențial, luni seara.

La Răhău, grindina ar fi făcut și pagube în gospodăriile oamenilor.

sursă foto: Facebook (Dorin Nistor)

 

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

UPDATE FOTO: ACCIDENT MORTAL în Lunca Mureșului. Un bărbat a murit prins sub un tractor care s-a răsturnat

Publicat

Un bărbat de aproximativ 43 de ani a murit, luni seara, după ce un tractor s-a răsturnat, în Lunca Mureșului. A rămas prins sub utilaj, iar forțele de intervenție au constatat decesul, bărbatul având leziuni incompatibile cu viața.

UPDATE 1, ora 21.42: Bărbatul, de aproximativ 43 de ani, nu a mai putut fi salvat. Avea leziuni incompatibile cu viața, transmite ISU Alba. Acesta a fost scos de localnici, înainte să ajungă forțele de intervenție, de sub tractorul ce era răsturnat într-un șanț colector.

Știrea inițială

O persoană a fost rănită într-un accident de tractor, la Lunca Mureșului, luni seara.

Din primele date, potrivit ISU Alba, aceasta este prinsă sub utilaj.

La fața locului s-au deplasat echipaje ISU (Detașamentul Aiud) cu modul de descarcerare și de la Ambulanță (SAJ Alba).

UPDATE: Potrivit ISU Alba, este vorba despre un bărbat, care ar fi rănit grav.

sursă foto: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

LISTA actualizată a țărilor ”zonă verde” pentru care nu este nevoie de carantină sau izolare, la sosirea în România

Publicat

vama

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a adoptat luni  Hotărârea nr. 34 privind stabilirea listei țărilor membre U.E și ale Spațiului Economic European și a listei țărilor terțe pentru care nu se aplică recomandarea de instituire a măsurii de izolare/carantină asupra persoanelor care sosesc din acestea în România.

Statele care sunt exceptate de la recomandarea măsurii de izolare/carantină sunt stabilite în funcție de rata cumulată de incidență a cazurilor noi de îmbolnăvire din ultimele 14 zile raportată la 100.000 de locuitori, potrivit Grupului de Comunicare Strategică.

Zborurile suspendate către și dinspre statele aflate pe listele anexate Hotărârii nr. 34 se reiau începând cu data de 7 iulie.

LISTA țărilor membre ale Uniunii Europene și Spațiului Economic European pentru care nu se recomandă intrarea în izolare/carantină a persoanelor (asimptomatice) care sosesc în România din acestea:

1. BULGARIA

2. MONACO

3. CROAȚIA

4. REGATUL UNIT AL MARII BRITANII ȘI AL IRLANDEI DE NORD

5. CEHIA

6. POLONIA

7. AUSTRIA

8. ISLANDA

9. ELVEȚIA

10. SPANIA

11. FRANȚA

12. BELGIA

13. GERMANIA

14. SLOVENIA

15. DANEMARCA

16. ȚĂRILE DE JOS

17. ITALIA

18. NORVEGIA

19. SLOVACIA

20. IRLANDA

21. LIECHTENSTEIN

22. GRECIA

23. CIPRU

24. FINLANDA

25. MALTA

26. LITUANIA

27. UNGARIA

28. ESTONIA

29. LETONIA

30. ANDORRA

31. INSULELE FEROE

32. VATICAN

Lista țărilor terțe pentru care nu se recomandă intrarea în izolare/carantină a persoanelor (asimptomatice) care sosesc în România din acestea

1. CANADA

2. MAROC

3. ALGERIA

4. AUSTRALIA

5. RWANDA

6. URUGUAY

7. JAPONIA

8. COREEA DE SUD

9. GEORGIA

10. NOUA ZEELANDĂ

11. TUNISIA

12. THAILANDA

surse: Grupul de Comunicare Strategică, cnscbt.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Șoferii vor putea compara ofertele RCA pe o platformă online oficială, pentru a alege cea mai potrivită asigurare

Publicat

Prețurile RCA vor putea fi comparate în curând printr-o platformă online oficială cu toate ofertele din piață, gestionată de Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR), a anunțat luni asociația. Noul instrument de informare va furniza nivelul estimativ al primelor de asigurare RCA la oricare dintre asigurătorii autorizați care au dreptul să practice această formă de asigurare pe teritoriul României.

În piață sunt mai multe platforme online de comparare a ofertelor RCA, dar surse din industrie spun că aceste instrumente private nu ar afișa toate informațiile privind ofertele existente.

Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) a anunțat luni că a consultat de curând atât Autoritatea de Supraveghere Financiară, cât și Consiliul Concurenței și va proceda la operaționalizarea unui sistem de informare a consumatorilor de asigurări RCA cu privire la nivelul estimativ al primelor de asigurare RCA la oricare dintre asigurătorii autorizați care au dreptul să practice această formă de asigurare pe teritoriul României.

Prin intermediul acestui nou instrument, asigurații vor putea obține on-line informații privind prețul poliței RCA, având, în același timp, siguranța respectării legislației în vigoare și criteriile de securitate a informațiilor.

„Am pornit de la constatarea că, în prezent, la stabilirea primei de asigurare RCA, riscurile luate în considerare pot fi destul de segmentate, iar informațiile publice nu sunt întotdeauna disponibile în mod transparent pentru un potențial asigurat. Astfel, diferențele de primă pot fi înțelese mai greu, uneori, nu numai de la o persoană la alta, ci și în cazul în care o persoană deține mai multe autovehicule cu caracteristici diferite. Un comparator de asigurări RCA reprezintă o soluție pentru o mai ușoară, corectă și completă informare a consumatorilor de asigurări RCA”, a declarat Mădălin Roșu, Președintele BAAR.

Scopul acestui comparator este acela de a veni în sprijinul consumatorilor, prin facilitarea accesului acestora la informații corecte și obiective.

În comunicatul transmis luni, 6 iulie, BAAR mai spune că „stabilirea prețului poliței RCA depinde de o multitudine de factori, dintre care amintim doar câțiva, cum ar fi: clasa de bonus/malus (istoricul daunalității) în care se încadrează persoana respectivă, vârsta acesteia, capacitatea cilindrică a vehiculului. Toți acești parametri vor fi luați în calcul la implementarea proiectului, astfel încât, prima de asigurare afișată prin intermediul comparatorului RCA să fie aceea la care persoana interesată ar putea încheia polița RCA cu un anumit asigurător”.

Pentru a respecta legislația GDPR în vigoare, în cadrul comparatorului RCA, datele de identificare ale persoanei vor fi protejate printr-un sistem criptat, care asigură confidențialitatea informațiilor. BAAR precizează că această inițiativă nu intră în contradicție cu principiile Directivei Europene privind distribuția in asigurări așa cum acestea sunt transpuse în legislația românească, comparatorul RCA neavând scop comercial, ci doar de informare, oferind posibilitatea consumatorilor de a “compara produse de asigurare RCA disponibile pe piață”. Totodată, modul de funcționare al comparatorului și mijloacele tehnice de securitate vor asigura respectarea principiilor și regulilor de concurență privind schimbul de informații.

Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) este o asociatie profesională care are ca membri toate societățile de asigurare autorizate să practice, pe teritoriul României, asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terților prin accidente de vehicule și de tramvaie (RCA).

sursa: hotnews.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate