Connect with us
Publicitate

Economie

Albalact raportează creştere cu 25% a cifrei de afaceri şi dublarea profitului în primele trei trimestre din 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Publicat

La sfârșitul celui de-al treilea trimestru financiar din 2013, Albalact raportează creșteri ale cifrei de afaceri si profitului, conform bugetului planificat. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 307.918.975 lei, cu 25% mai mare decât cifra de afaceri raportată în aceeași perioadă a anului trecut (247.002.943 lei). Profitul obținut de Albalact în ultimele nouă luni este de 5.429.675 lei, aproape dublu față de profitul înregistrat în aceeași perioadă din 2012 (2.719.842 lei).

Un proiect important pentru Albalact în ultimul an a fost dezvoltarea portofoliu de brânză de vaci sub brand-ul Rarăul, pentru care compania a făcut investiții noi în fabrica Rarăul din Câmpulung Moldovenesc. Extinderea de portofoliu a adus compania Albalact pe locul 2 în topul producătorilor de brânză proaspătă de vaci (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).

În toamna acestui an, tot cu brand-ul Rarăul, Albalact a intrat și pe segmentul ”ready meal” și a lansat Rarăul MBS – mamaliguță cu brânză de vaci și smântână, mâncarea tradițională a românilor. Rarăul MBS este o împachetare specială, cu o porție separată de mămăliguță și o porție de brânză de vaci cu smântână.

Extinderea continuă și în categoria iaurt a propulsat Albalact în topul primilor 3 producători de iaurt din România (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).

Zuzu Bifidus Snack este ultimul produs lansat de Albalact anul acesta și completează portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Zuzu Bifidus Snack este o combinație echilibrată de iaurt probiotic cu mixuri de cereale, fructe și seminte și este o sursă naturală de vitamine și omega 3, cu beneficii pentru sănătate. Zuzu Bifidus Snack este și o inovație în această categorie, mai ales pentru că are combinații de cereale și fructe unice pe piață, cum este mixul de goji cu stafide și merișoare, lansată în premieră. Portofoliul Zuzu Bifidus Snack are 5 sortimente.

Albalact a adus pe piață în ultimul an și un brand nou. Fruzu este cel mai tânăr brand al companiei și creează o nouă categorie în piața iaurturilor cu fructe din România: iaurtul cu topping de fructe într-un ambalaj unic.

Albalact este unul dintre primii trei producători de lapte și produse lactate din România și cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub mărcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact şi Rarăul. Albalact deține și pachetul majoritar de acţiuni (99,01%) al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc, specializată în domeniul producţiei de brânzeturi, sub brandul omonim Rarăul.

În prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cotă de piață de 29.5% în valoare, dar este lider și în total piață de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat), cu o cotă de piață de 21.1% în valoare, în septembrie 2013.

Albalact este de asemenea lider de piață pe segmentul untului de masă, cu brandul omonim De Albalact și pe segmentul smântână, cu tot brand-ul De Albalact.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate