Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

ALEGERI LOCALE: Edi Schneider, cel care a dus faima Sebeşului în România îşi declară susţinerea pentru Dorin Nistor


Publicat

Într-o scrisoare deschisă, compozitorul şi artistul Edi Schneider, cunoscut şi sub numele de DJ Phantom îşi arată susţinerea pentru candidatul PDL la alegerile locale din Sebeş, Dorin Nistor.

Edi şi-a câştigat renumele datorită muzicii sale, compuse pentru numeroase trupe şi solişti din România. De asemenea, în ultima vreme, Edi Schneider s-a remarcat prin producţia unor videoclipuri spectaculoase, unul dintre ele fiind chiar pentru reprezentanţii României la ediţia “Eurovision” din 2010: Paula Seling şi Ovi.

În scrisoarea sa, pe care v-o prezentăm în facsimil, Edi Schneider – cetăţean de onoare al Sebeşului – îşi exprimă sprijinul pentru Dorin Nistor, pentru că, spune el, “Sebeşul are nevoie de un primar tânăr, cu viziune europeană, care să aducă oraşul unde ar trebui să fie în secolul 21”.

N.R. Responsabilitatea pentru conţinutul articolelor publicate în secţiunea „Alegeri Locale” aparţine exclusiv candidaţilor, susţinătorilor ori partidelor politice.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

13 Comentarii

13 Comments

  1. oana

    miercuri, 16.05.2012 at 18:55

    asta face cantareti si pecei fara voce asa ca sustine un nimic , candidat la primarie !!!

  2. Don Quixote

    miercuri, 16.05.2012 at 19:14

    Nu m-as uita la tinerete (n-a fost un atu in multe cazuri) si nici la „viziunea europeana” (ce-i aia viziune europeana poate sa-mi explice cineva?).

    M-as uita la ce propune si – mai ales – la cum vrea sa faca ce propune.

    Alegem un primar si un consiliu (de care se vorbeste infinit mai putin in campanie desi asta conteaza mult in mandat) dupa un proces electoral de 1 luna, o mare fusereala pentru un proces de gestiune de 4 ani.

    Si alegem dupa perceptie. Si rezultatele se vad. Cazul Sarbu e relevant.

    Adica vine o persoana (sa zicem Nistor), spune ca are legaturi cu Sebesul (ma rog…) si propune o lista cu ceva. Altii la fel. Dupa 1 luna trebuie pus stampila pe cineva.

    Sa ne mai miram ca merge cum merge?

    Daca Sebesul ar fi avut niste proiecte aprobate de electorat (nu neaparat printr-un proces electoral) atunci orice primar ales ar fi trebuit sa faca (sa continue) in mandat acele proiecte. Nu mana libera in baza unor promisiuni electorale.

    • Dan Groza

      joi, 17.05.2012 at 14:18

      Corect. Ai dreptate. Pana la urama asta trebuie sa faca toti candidatii. Sa prezinte un program multianual raportat la bugetul orasului. Nu cu proiecte si promisiuni utopice, nerealizabile . Pana la urma orasul are nevoie de un manager bun care sa faca cat mai multe cu banii pe care ii are la disp0zitie si in plus sa stie sa atraga alti bani din fonduri europene cum au facut cei de la Alba Iulia. Pana acum banii s-au cheluit pe protectie sociala. Au decontat retete la romi. Asa a ajuns Sebesul sa aiba 2000 de flotanti de etnie roma, pentru ca administratia a permis acest lucru. Sunt curios daca poate cineva argumenta ca nu este asa.

  3. Sebesan

    miercuri, 16.05.2012 at 19:25

    @oana – „asta” adica Edi, a facut multe in viata lui pentru Sebes si Romania. Asa ca tu, nu ai nici o cadere sa-i comentezi deciziile si simpatiile

    @don quixote – observatiile tale sunt cel putin utopice daca nu ciudate. Asta e democratia si procesul electoral. Unii vin si promit, noi votam sperand sa nu ne minta. Problema apare cand unul ne minte, il votam, nu face nimic dar noi uitam si il votam din nou. Asa ca hai sa-i acorda lui Nistor prezumtia de nevinovatie si sa vedem ce poate. Cu Dancila ne-am lamurit.

    • sanki

      miercuri, 16.05.2012 at 21:36

      v-ati batut joc 4 ani de sebeseni, cu majoritate absoluta in consiliu si primar smecher. apropo, mai aveti **** pe liste? ca nici nu ma mai obosesc sa ma uit. m-am lamurit de pedelei locali, nationali si concluzia … nu va mai vreau. nici daca prin absurd a-ti mai face ceva mai mult decat propriul vostru buzunar. Iar cu obositul de nistor sa avem pardon — fonduri europene ca magarel … pentru el. deci PAAAAA . nu va mai stricati banii pe postere frumoase ca nu tine . ADIO consiliu, ADIO primarie, ADIO functii de smecheri. sunteti Z E R O !

  4. Don Quixote

    miercuri, 16.05.2012 at 20:30

    „Asa e democratia”…
    Sa ne resemnam. Sa votam candidat dupa candidat si consiliu dupa consiliu si daca nu fac ce au promis (sa nu zicem ca doar ne-au mintit poate fi si cazul cand nu stiau ce spun) ii schimbam dupa 4 ani.
    Celor noi sa le acordam „prezumtia de nevinovatie” si sa-i votam cu speranta ca stiu ce vorbesc si nu mint.
    Sanatoasa gandire!

  5. Sebesan

    miercuri, 16.05.2012 at 23:00

    Dupa pseudonimul tau, pari un tip dispus sa se lupte cu morile de vant. Poate inventezi tu un sistem mai bun decat democratia. Succes !

    • Don Quixote

      joi, 17.05.2012 at 13:24

      Ironic…

      Una din rotitele morilor de vant esti chiar tu. Altii ca tine completeaza ansamblul.
      Idea era ca Sebesul ar trebui sa aiba un plan general de dezvoltare (multianual) plan la care orice primar/consilui ales va trebui sa munceasca.

      Daca le dam cecuri in alb (sau aproape in alb) fac ce cred ei ca-i mai bine.
      Si avem experienta ce inseamna asta.

  6. John Doe

    joi, 17.05.2012 at 07:09

    Tinerii voteaza cu Dorin ! Profesorul de sport la joc de glezne si pensionaru’ la crescut nepoti, nu la primarie.
    Nistor rulz !

  7. pp

    joi, 17.05.2012 at 10:27

    tinerii voteaza cu dorin … ha ha ha … poate aia care vor sa fie serviti de chelner cu o bere … numa’ sa nu le-o traga ca altora

    • Tanar

      joi, 17.05.2012 at 23:18

      Daca nu are tangente politice .. de ce face campanie electorala??? Sa mearga sa voteze si gata. Votul fiecaruia e egal ori ca e renumit sau simplu cetatean area aceiasi valoare. E o facatura a PDL-ului vor sa ingrase porcul pe ultima suta de metrii. Degeaba e prea tarziu! Dupa ce si-au aratat adevarata valoare in administratiea locala (4 ani de zile a fost doar scandal intre primar si gasca viceprimarului) si administratia nationala (taieri de pensii, salarii, ajutoare de somaj…etc plus cresterea cotei T.V.A si imprumuturi enorme la FMI). Acum vor sa-i credem ca au pe Nistor si o sa curga lapte si miere… in lac:)). Pai daca din atatea „valori” (viceprimar si 10 consilieri) care nu au fost in stare sa iasa in fata si sa se lupte cu sanse pentru castigarea unui nou mandat, au primit un cadou (catelus…sau marioneta -nistor-) frumos ambalat pe care cine-l sustine??? Bogdan in care nu a avut incredere nici macar propriul pardit (dupa ce si-a anuntat candidatura la primarie a fost demis=)) si acum vor sa-i mai aleaga cineva. Sunt sigur ca electoratul din Sebeş nu mai poate fi păcălit de acest partid PDL (doar nişte şmecheri şi oportunişti) care cu siguranţă este pe ultimul drum – cel de veci.

  8. ion

    joi, 17.05.2012 at 22:20

    fraiere daca nu cunosti persoana personal te rog pliscul mic,ca daca a-i avea ocazia sa-l cunosti a-i avea alta parere,este un om de cuvant care ajuta pe toata lumea nu ca ceilalti care nu si-au vazut lungul nasului!!!!!

  9. sanki

    vineri, 18.05.2012 at 21:29

    sa ne ajute si pe noi un pic din opozitie
    multumesc
    apropo nu se zice pliscu mic …. era cu ciocu mic ca noi suntem la putere nu?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

OMS: Numărul de noi cazuri de Covid-19 creşte din nou în Europa, după o lună și jumătate în care a scăzut ”promițător”

Publicat

Numărul cazurilor noi de infecție cu coronavirus crește în Europa după șase săptămâni de declin, potrivit conducerii regionale a Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Numai săptămâna trecută s-au înregistrat peste un milion de cazuri noi de Covid-19.

După șase săptămâni de declin, numărul persoanelor infectate cu virusul SARS-CoV-2 a început din nou să crească au anunțat joi reprezentanții Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), potrivit Agerpres, care citează AFP şi Reuters.

„Constatăm o recrudescenţă în Europa Centrală şi de Est. Noile cazuri cresc, de asemenea, în mai multe ţări din Europa de Vest, unde ratele erau deja ridicate”, a declarat directorul OMS pentru Europa, Hans Kluge, în cadrul unei conferinţe de presă.

Săptămâna trecută, noile cazuri de Covid-19 în Europa au crescut cu 9%, până la puţin peste un milion, potrivit biroului regional al OMS.

„Acest lucru pune capăt unei scăderi promiţătoare observate timp de şase săptămâni a noilor cazuri, mai mult de jumătate din regiunea noastră înregistrând un număr din ce în ce mai mare de noi infectări”, a mai spus Hans Kluge.

OMS Europa: „Accelerați vaccinarea!”

Oficialul OMS a estimat că europenii trebuie să „revină la elementele de bază” pentru a lupta împotriva coronavirusului şi a variantelor sale, folosind instrumentele în vigoare şi accelerând vaccinarea.

Din cele 53 de ţări din regiunea europeană a OMS, 45 şi-au început campania de vaccinare.

Conform datelor oficiale compilate de AFP, în Uniunea Europeană, 2,6% din populaţie a primit două doze din unul dintre vaccinurile împotriva Covid-19 şi 5,4% au primit cel puţin o doză.

Date recente despre vaccinările împotriva Covid-19 cu Pfizer/BioNTech şi AstraZeneca sunt încurajatoare, a declarat la rândul său consilierul regional european pentru OMS, Siddhartha Datta.

Datele pot determina OMS să revizuiască recomandările privind intervalele între prima şi a doua doză de vaccin, a mai spus Siddhartha Datta.

Sursa: Agerpres

Foto: Arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Primăria Câlnic a cumpărat coșuri de gunoi invizibile. Achiziții nejustificate, descoperite de inspectorii Curții de Conturi

Publicat

Un raport al Curții de Conturi Alba a descoperit o serie de cheltuieli nejustificate la Primăria Câlnic. Spre exemplu, administrația locală a plătiti 33.000 de lei pe coșuri de gunoi stradale care nu au fost găsite la inspecția în teren. 

De asemenea, aproape 100.000 de lei au fost cheltuiți pe materiale de curățenie cumpărate fără respectarea legii achizițiilor publice.

Inspectorii Curții de Conturi au descoperit și alte nereguli, legate de plata unor servicii pentru utilajele instituției și de achiziția unor plăcuțe cu numere pentru case.

Precizări din raportul Curții de Conturi Alba:

”Au fost majorate nelegal cheltuielile materiale la U.A.T.C. Câlnic cu suma de 33.000 lei, prin acceptarea la plată şi decontarea efectivă în perioada 2017-2018 a unor coşuri de gunoi stradale care nu au fost identificate la inspecţia în teren efectuată în timpul auditului.

Entitatea auditată nu a aplicat prevederile legale privind achiziţiile publice, nu a recepţionat obiectele de inventar facturate şi nu a distribuit bunurile în cauză, potrivit scopului achiziţiei.

Totodată, Camera de Conturi Alba a stabilit că a fost făcută plata nejustificată a unor materiale de curăţenie (soluţie pentru pardoseli, pastile dezinfectante) în sumă de 97.000 lei, în condiţiile în care aceste materiale au fost achiziţionate fără aplicarea reglementărilor legale privind achiziţiile publice, nu au fost recepţionate, nu au fost date în consum, fiind în fapt trecute direct pe cheltuieli în momentul achiziţiei, abatere identificată la U.A.T.C. Câlnic.

Tot aici s-a făcut plata nelegală a unor materiale (plăcuţe numere pentru case) în sumă de 24.000 lei, în condiţiile în care achiziţionarea acestora s-a realizat fără aprobarea consiliului local, într-o cantitate mai mare decât cea necesară, fără aplicarea prevederilor legale privind achiziţiile publice, fără a fi recepţionate, fiind trecute direct pe cheltuieli în momentul achiziţiei şi fără a fi distribuite locuitorilor comunei care deţin imobile.

Plata nejustificată a unor servicii – conducător auto, în sumă de 18 mii lei, pentru utilajele din dotarea entității auditate, facturate de prestator și pentru care nu există documente care să justifice prestarea acestor servicii, abatere identificată la U.A.T.C. Câlnic.”

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Trei elicoptere echipate pentru căutare și salvare în condiții dificile, inclusiv în zone montane, au intrat în dotarea SMURD

Publicat

Trei elicoptere Airbus de tip H135, dotate pentru misiuni aero-medicale, achiziționate cu fonduri europene, au intrat astăzi în dotarea Inspectoratul General de Aviație al Ministerului de Interne și vor fi folosite de SMURD.

Elicopterele de ultimă generație sunt echipate pentru misiuni medicale, dar și pentru cele de căutare-salvare, inclusiv în zonele de munte greu accesibile, fiind dotate cu troliu, potrivit reprezentanților Ministrului Afacerilor Interne.

„De acum, vom putea interveni mai repede pentru a-i ajuta pe cei aflați în pericol, pe o zonă mai largă cu mai multe aeronave”, a transmis ministrul de Interne, Lucian Bode, pe Facebook.

În total, șase elicoptere au fost achiziționate prin Proiectul VIZIUNE 2020 din Programul Operațional Infrastructură Mare, gestionat de Departamentul pentru Situații de Urgență, urmând să mai fie livrate trei.

Foto: Facebook

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: Concurs pentru două posturi de director executiv și de inspector. Calendar și condiții pentru candidați

Publicat

primaria aiud

Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nederminată a două posturi. Este vorba despre un post de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al primarului și un post de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

Ambele concursuri sunt organizate la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Condiţiile de participare la concurs pentru postul de director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de director executiv este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, reprezentând durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 05.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 04.03.2021 – 23.03.2021 (ora 16:00), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou al Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Postul de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de inspector, clasa I, grad profesional principal este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Candidații trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de participare la concurs pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Direcției Economice, Compartiment Impozite și taxe locale persoane fizice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba scrisă: 06.04.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 04.03.2021 – 23.03.2021 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfășurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate