Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

FOTO UPDATE: ANCHETĂ EPIDEMIOLOGICĂ la centrul de dializă din Alba Iulia. Doi pacienți infectați cu coronavirus


Publicat

centru dializa

Anchetă epidemiologică, la centrul de dializă din Alba Iulia după ce au fost descoperite două cazuri de infectare cu coronavirus. Cele două cazuri confirmate pozitiv sunt două femei, din județul Alba, care făceau proceduri medicale la centrul de dializă. 

Alexandru Sinea, directorul DSP Alba, a declarat că: ”la centrul de dializă Alba Iulia, a fost demarată ancheta epidemiologică încă de acum doua zile, de la data descoperirii primului caz, au fost stabiliți contacții direcți și au fost predate la acel moment de către specialiștii DSP 100 de recoltoare probe în vederea efectuării de teste.

S-a solicitat recoltarea de probe în regim de urgență conducerii centrului de dializa. Va fi testat astăzi personalul medical, precum și o parte din pacienți, testarea urmând să continue în măsura în care vom primi probe de la centrul de dializă.

Rezultatele testelor se obțin în aceeași zi, în care sunt depuse probele la laborator de către cei de la Centrul de Dializa. Au fost oferite toate recomandările și instrucțiunile necesare”.

UPDATE 2: După publicarea articolului, o cititoare Alba24.ro, a transmis pe adresa redacției mai multe fotografii care ilustrează activitatea zilnică de la centrul de dializă din Alba Iulia.

UPDATE: Sinea a mai declarat că există posibitatea ca transmiterea virusului să fi fost posibilă inclusiv de la alți pacienți din alte județe, care fac dializă la centrul din Alba Iulia.

Știre în curs de actualizare.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Pandemia a ”gripat” Programul Casa Eficientă Energetic 2021: AFM nu a evaluat niciun dosar pe motiv că nu are destui angajați

Publicat

foto: targulnationalimobiliar.ro

Peste 2.300 de dosare depuse până în prezent pentru finanțare, în cadrul Programului Casa Eficientă Energetic, lansat în 15 septembrie 2020 de Administrația Fondului de Mediu, nu au fost evaluate din cauza faptului că AFM susține că nu are suficienți angajați.

La sfârșitul lunii februarie, AFM anunța căutarea unor soluții pentru externalizarea procesului de evaluare, însă modificarea ghidului de finanțare a bătut  pasul pe loc.

Reprezentanții AFM nu au putut transmite o dată estimativă la care procesul de evaluare va fi finalizat, motivând situația generată de pandemia de Covid-19 și capacitatea administrativă redusă.

Solicitanții încă se mai pot înscrie în program

Președintele Administrației Fondului pentru Mediu, Ștefan Toga, a transmis pentru Alba24.ro că în prezent programul Casa Eficientă Energetic nu a fost oprit ci încă este în derulare.

Astfel, persoanele fizice se pot înscrie, prin accesarea aplicației informatice pusă la dispoziție de către AFM, unde se completează datele de identificare și suma solicitată, urmând ca în termen de 15 zile dosarul de finanțare, în forma solicitată de ghid, să fie transmis la sediul AFM.

Niciun proiect depus nu a fost verificat. De câteva luni se lucrează pentru externalizare

Ștefan Toga a mai transmis că până la această dată nu au fost analizate proiectele depuse în cadrul programului.

Potrivit acestuia, se dorește modificarea ghidului de finanțare, în sensul introducerii posibilității externalizării procesului de evaluare. Pe lângă această modificare, grupul de lucru a mai propus și alte modificări care sunt menite să asigure o mai bună derulare a programului în viitor.

„Grupul de lucru lucrează la îmbunătățirea ghidului de finanțare, iar proiectul de modificare a ghidului va fi postat pe site-ul Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor pentru parcurgerea etapei de consultare publică, perioadă în care pot fi transmise sugestii / observații pe baza proiectului de modificare”, a explicat șeful AFM.

Mii de dosare pentru care s-au plătit rapoarte energetice lăsate în așteptare

Din cele aproximativ 11.000 de înscrieri în aplicația informatică, doar 2.344 de solicitanți au completat procesul de înscriere prin trimiterea dosarului de finanțare în format fizic la sediul AFM potrivit unei informări transmise la solicitarea Alba24.ro.

Cei peste 2300 de solicitanți au plătit pentru a se putea înscrie în program sume cuprinse între 2500 și 5000 de lei pentru întocmirea rapoartelor energetice.

Mulți dintre solicitanți se tem că vor pierde acești bani în cazul în care AFM va întârzia aplicarea programului. Cei mai afectați sunt cei care au început lucrările de renovare și nu le pot termina pentru că au vrut să le și eficientizeze energetic prin programul guvernului.  Fondul de mediu nu decontează lucrările începute înainte de aprobarea dosarelor, pe care nu le poate evalua din lipsă de personal.

Dealtfel, de câteva luni conducerea AFM se străduiește să pună câteva rânduri pe hârtie pentru a crea un cadru legal pentru externalizarea evaluarii celor 2300 de dosare depuse în perioada septembrie-octombrie 2020.

„La momentul actual nu putem estima o dată la care procesul de evaluare va fi finalizat în situația generată de pandemia de Covid-19, dar și ținând cont că AFM derulează, cu foarte puțini oameni, toate programele aflate în portofoliu, prin urmare dată fiind capacitatea administrativă redusă, s-a optat pentru externalizare, a mai precizat președintele AFM, pentru Alba24.

Programul Casa Eficientă Energetic- informații pentru solicitanți

Cheltuieli eligibile care pot fi decontate prin programul Casa Eficienta Energetic

Cheltuielile eligibile vizează: instalarea de ferestre izolante, izolarea acoperișului, a pereților exteriori, montarea unei centrale mai eficiente, a panourilor solare, sisteme de ventilație, corpuri de iluminat cu LED, senzori de mișcare, robineți și conducte noi etc. Condiția eligibilității proiectului este ca eficiența energetică a locuinței să crească cu cel puțin o clasă energetică.

Pentru a obține banii, cei interesați se pot înregistra, într-o primă fază, într-un formular de pe siteul AFM, iar apoi trebuie să depună la autorități în termen de 15 zile de la înregistrare, un dosar de finanțare cu următoarele documente:

  1. cererea de finanţare, în original, completată integral prin tehnoredactare;
  2. actul de identitate al solicitantului, valabil la data depunerii dosarului de finanțare, în copie;
  3. împuternicirea notarială, în situaţia în care cererea de finanţare este semnată de o persoană împuternicită de către solicitant, în original;
  4. actul de identitate al persoanei împuternicite, valabil la data depunerii dosarului de finanțare, în copie;
  5. extras de carte funciară, nu mai vechi de 30 de zile la data depunerii cererii de finanțare, din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcţie pe care se va implementa proiectul, în original;
  6. certificat de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate și în original, în copie legalizată sau emis în Spațiul Privat Virtual;
  7. certificat de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, în termen de valabilitate și în original sau copie legalizată;
  8. certificatul de performanță energetică eliberat înainte de intervenție, în original sau în copie legalizată și nu mai vechi de șase luni;
  9. raportul de audit energetic efectuat înainte de intervenție, în original sau în copie legalizată, elaborat conform legislației în vigoare de către un auditor energetic atestat.

Problema cea mai mare pe care au întâmpinat-o solicitanții a fost întocmirea rapoartelor de audit energetic, prețul pentru elaborarea unui astfel de document, în termen de mai puțin de 15 zile de la înscrierea în aplicație, sărind de la 1500 lei la peste 5000 de lei,  în condițiile în care, prin proiect, statul decontează mai puțin de jumătate din bani.

Cheltuieli eligibile în cadrul programului Casa Eficientă Energetic

Sunt considerate cheltuieli eligibile următoarele:

a) cheltuielile cu lucrările de reabilitare termică a elementelor de anvelopă a clădirii privind: înlocuirea tâmplăriei exterioare existente, cu tâmplărie termoizolantă; · izolarea termică a elementelor de construcție exterioare opace (pereți exteriori, terase, învelitoarea șarpantei și alte elemente similare); · izolarea termică a planşeului peste sol și/sau peste ultimul nivel al clădirii;

b) cheltuielile cu lucrările de instalare/reabilitare/modernizare a sistemelor de încălzire și de preparare și utilizare a apei calde de consum: cazane cu condensare;

pompe de căldură, cu excepția aparatelor de tip aer-aer (aparate de aer condiționat);

panouri solare termice;

izolarea termică a conductelor de distribuție și a unităților de acumulare;

dotarea cu dispozitive de reglare pentru încalzirea și preparea apei calde de consum;

înlocuirea, reablitarea componentelor instalației interioare (corpuri de încălzire, conducte, robinete, boilere, schimbătoare de căldură și alte elemente similare din componența instalației de încălzire și preparare a apei calde de consum);

c) cheltuielile pentru achiziționarea și montarea de sisteme de ventilare mecanică cu recuperare a căldurii (eficiența minimă de recuperare a căldurii 75%);

d) cheltuielile cu lucrările de reabilitare/modernizare a sistemului de iluminat aferent clădirii; acestea pot consta în:

înlocuirea corpurilor și/sau surselor de iluminat fluorescent și incandescent cu corpuri/surse cu tehnologie LED;

utilizarea senzorilor de mișcare/prezență, acolo unde aceștia se impun pentru economia de energie (poduri, mansarde, debarale) și dispozitive pentru reglarea nivelului de iluminat;

programatoare orare pentru comanda instalațiilor de încălzire și răcire;

e) cheltuielile aferente implementării de elemente de tâmplărie cu vitraj cu control solar sau sisteme de umbrire exterioară (obloane, jaluzele etc.) cu reglare manuală sau cu reglare automată inteligentă;

f) cheltuieli aferente altor intervenții ocazionate de implementarea măsurilor menționate la lit. a)-e):

-creșterea etanșeității la aer a anvelopei clădirii și la montarea tâmplăriei termoizolante; · asigurarea continuității stratului etanș la nivelul îmbinărilor sau străpungerilor în anvelopa clădirii

repararea acoperişului tip terasă/şarpantă, inclusiv repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei, respectiv a sistemului de colectare şi evacuare a apelor meteorice la nivelul învelitoarei tip şarpantă;

– demontarea instalaţiilor şi a echipamentelor montate aparent pe faţadele/terasa clădirii, precum şi montarea/remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenţie;

-refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie;

-repararea trotuarelor de protecţie, în scopul eliminării infiltraţiilor la infrastructura clădirii;

g) manopera și profitul, inclusiv TVA aferentă

h) cheltuielile pentru elaborarea certificatului de performanță energetică și efectuarea auditului energetic înainte de intervenție, elaborarea certificatului de performanță energetică și elaborarea raportului de implementare după intervenție;

Autoritatea decontează pentru toate aceste cheltuieli până la 1.500 lei;

IMPORTANT: Autoritatea finanţează doar cheltuielile eligibile efectuate după semnarea contractului de finanţare, cu excepţia cheltuielilor efectuate pentru obținerea certificatului de performanță energetică și pentru auditul energetic, efectuate înainte de intervenție.

De asemenea, Autoritatea nu finanţează lucrări efectuate în regie proprie.

  • Cheltuielile efectuate pentru achiziţia de echipamente, aparate electronice, corpuri de iluminat sunt eligibile dacă produsele achiziţionate sunt noi.

 Programul s-a blocat din luna septembrie. Următorii pași :

  1. Programul Casa Eficientă Energetic: Aprobarea/ contestarea dosarului

2. Programul Casa Eficientă Energetic: Implementarea proiectului

3.Programul Casa Eficientă Energetic: depunerea dosarului de decontare

4. Programul Casa Eficientă Energetic: Decontarea Proiectului

5. Programul Casa Eficientă Energetic: Monitorizarea proiectului

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

S.C. FM INTERNATIONAL TRASPORTI S.R.L. anunță lansarea proiectului cu titlul „Grant capital de lucru”

Publicat

15.04.2021

S.C. FM INTERNATIONAL TRASPORTI S.R.L. anunță startul implementării primei măsuri de sprijin european și guvernamental în sprijinul companiei

S.C. FM INTERNATIONAL TRASPORTI S.R.L., cu sediul în ALBA, localitatea Alba Iulia, str. Str. MACESULUI, nr. FN, telefon 0749202792, înregistrată sub nr. J01/1072/2005 la oficiul Registrului Comerţului, CUI/CIF 17981222,

ANUNȚĂ

lansarea proiectului cu titlul „Grant capital de lucru pentru S.C. FM INTERNATIONAL TRASPORTI S.R.L.”, proiect nr. RUE 8267, înscris în cadrul Măsurii „Granturi pentru capital de lucru”, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului României nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, cu completările și modificările ulterioare.

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, respectiv 08.04.2021.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea societății S.C. FM INTERNATIONAL TRASPORTI S.R.L pentru depășirea dificultăților de operare în condițiile de piață profund afectate de pandemia de Covid – 19. Sprijinul financiar public va susține compania în acoperirea plăților necesare funcționării sale și respectarea termenelor contractuale de prestare de servicii către clienții săi, fără a afecta lanțul valoric de desfășurare a activității. Compania asigură transport de marfă în regim intern și internațional, pe întreg continentul european, cât și pe rute ce leagă România de Asia.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni;

-menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor.

Valoarea proiectului este de 834,813.75 lei(valoarea totala) din care: 725,925.00 lei grant si 108,888.75 lei cofinanțare.

 

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin

Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

 

S.C. FM INTERNATIONAL TRASPORTI S.R.L.

Persoană de contact: Cadar Marinela Lăcrămioara

Website: www.fminternational.ro , email: info@fminternational.ro, telefon: 0749202792.

Documentul în format pdf poate fi consultat AICI.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

3.852 cazuri COVID confirmate în România în ultimele 24 de ore. 195 decese noi, 1.518 pacienți la ATI. Date oficiale, 15 aprilie

Publicat

Au fost raportate 3.852 noi cazuri de COVID-19, în ultimele 24 de ore, la nivel național, potrivit datelor transmise joi, 15 aprilie, de Grupul de Comunicare Strategică.

Sunt 195 decese noi. 1.518 pacienți sunt la ATI.

Citește și ALBA: 82 de cazuri COVID înregistrate în ultimele 24 de ore. Incidența actualizată în localitățile din județ

Grupul de Comunicare Strategică:

”Până astăzi, 15 aprilie, pe teritoriul României, au fost confirmate 1.020.301 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19).

925.395 de pacienți au fost declarați vindecați.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 3.852 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv.

Până astăzi, 25.800 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 14.04.2021 (10:00) – 15.04.2021 (10:00) au fost raportate 195 de decese (109 bărbați și 86 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Olt,  Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Vaslui, Vâlcea, Vrancea, Ilfov și Municipiul București.

Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 ani, 10 decese la categoria de vârstă 40-49 ani, 21 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 44 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 70 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 49 decese la categoria de peste 80 de ani.

183 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 8 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 4 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 13.050. Dintre acestea, 1.518 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 7.061.866 de teste RT-PCR și 749.153 de teste rapide antigenice.

În ultimele 24 de ore au fost efectuate 26.132 teste RT-PCR (16.640 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 9.492 la cerere) și 11.385 de teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 56.925 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 12.605 persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 46.380 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 128 de persoane.

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 3.333 de apeluri la numărul unic de urgență 112 și 552 la linia TELVERDE (0800 800 358), deschisă special pentru informarea cetățenilor.

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ziua de 14 aprilie, 4.721 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 913.590 de lei.

De asemenea, prin structurile abilitate ale Poliției, a fost întocmit, ieri, un dosar penal pentru zădărnicirea combaterii bolilor, faptă prevăzută și pedepsită de art. 352 Cod Penal”.

Situația cazurilor noi pe județe / top incidență COVID:

Județ/populație/cazuri noi/incidența COVID:

Ilfov – 42879 – 157 – 6,64

Cluj – 54003 – 274 – 5,8

Mun. București – 2E+05 – 889 – 5,75

Brașov – 41578 – 158 – 4,06

Hunedoara – 21599 – 90 – 3,96

Timiș – 51883 – 166 – 3,89

Alba – 19699 – 76 – 3,62 (82 cazuri noi, potrivit situației DSP Alba)

Constanța – 40911 – 151 – 3,5

Arad – 22292 – 114 – 3,48

Bihor – 27069 – 148 – 3,27

Sibiu – 24779 – 118 – 3,13

Galați – 25928 – 132 – 2,99

Covasna – 7751 – 64 – 2,96

Teleorman – 12785 – 66 – 2,89

Vâlcea – 15484 – 106 – 2,8

Giurgiu – 10463 – 31 – 2,72

Mureș – 22154 – 113 – 2,69

Prahova – 32452 – 173 – 2,66

Ialomița – 10241 – 33 – 2,58

Brăila – 12467 – 62 – 2,57

Bistrița – Năsăud – 11103 – 56 – 2,54

Argeș – 25514 – 110 – 2,51

Sălaj – 10281 – 24 – 2,45

Dolj – 25230 – 99 – 2,28

Caraș – Severin – 10286 – 61 – 2,23

Tulcea – 7917 – 19 – 2,22

Iași – 40620 – 168 – 2,11

Dâmbovița – 21615 – 39 – 2,02

Bacău – 24790 – 88 – 1,93

Neamț – 17612 – 72 – 1,91

Călărași – 9495 – 32 – 1,89

Mehedinți – 7746 – 18 – 1,84

Buzău – 11732 – 66 – 1,82

Olt – 13738 – 49 – 1,81

Botoșani – 13489 – 39 – 1,68

Satu Mare – 12447 – 40 – 1,63

Vrancea – 9985 – 40 – 1,57

Harghita – 7523 – 31 – 1,4

Vaslui – 15361 – 37 – 1,38

Maramureș – 19844 – 17 – 1,1

Gorj – 8952 – 26 – 1,04

Suceava – 23481 – 17 – 0,89

Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 1.046 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Județ / cazuri reconfirmate pozitiv

Municipiul Bucureşti – 155

Constanţa – 68

Cluj – 63

Hunedoara – 56

Mureş – 48

Arad – 44

Iaşi – 42

Timiş – 41

Teleorman – 34

Braşov – 32

Ilfov – 30

Neamţ – 30

Buzău – 27

Argeş – 26

Alba – 23

Prahova – 23

Vrancea – 23

Sibiu – 22

Covasna – 21

Galaţi – 20

Vaslui – 20

Olt – 19

Bacău – 14

Satu Mare – 14

Brăila – 12

Gorj – 12

Maramureş – 12

Caraş – Severin – 11

Dolj – 11

Bihor – 10

Ialomiţa – 10

Sălaj – 10

Bistriţa – Năsăud – 8

Botoşani – 8

Dâmboviţa – 8

Suceava – 8

Mehedinţi – 6

Tulcea – 6

Vâlcea – 6

Harghita – 5

Călăraşi – 4

Giurgiu – 4

sursă: Grupul de Comunicare Strategică

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ALBA: 82 de cazuri COVID înregistrate în ultimele 24 de ore. Incidența actualizată în localitățile din județ

Publicat

Au fost înregistrate 82 de cazuri noi COVID-19 în județul Alba, în ultimele 24 de ore, potrivit datelor transmise de DSP Alba joi, 15 aprilie.

De la începutul pandemiei, în județul Alba, 19.811 de persoane au fost confirmate pozitiv.  Dintre acestea 18019 de persoane au fost declarate vindecate și s-au înregistrat 557 decese.

Miercuri, în Alba au fost prelucrate 676 de probe (352 la SJU si 324 la DSP). Numarul total de teste efectuate până în prezent în județ a ajuns la 196159.

Lista localităților din care provin persoanele confirmate în ultimele 24 de ore:

Urban (58 de cazuri noi)

Alba Iulia – 19

Cugir – 14

Aiud – 7

Sebeș – 6

Blaj – 5

Ocna Mureș – 4

Câmpeni – 1

Abrud – 1

Teiuș – 1

Rural (24 de cazuri noi)

Ciugud – 3

Crăciunelu de Jos – 2

Daia Română – 2

Ighiu – 2

Mihalț – 2

Valea Lungă – 2

Bucerdea Grânoasă – 1

Cetatea de Baltă – 1

Galda de Jos – 1

Livezile – 1

Lopadea Nouă – 1

Lupșa – 1

Mirăslău – 1

Noșlac – 1

Pianu – 1

Săliștea – 1

Vințu de Jos – 1

Incidența cazurilor COVID la 14 zile în județul Alba este de 3,62 (anterior 3,67):

TOP localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba):

Mediul urban:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19:

Ocna Mureș – 97 cazuri – 6,94 (anterior 7,01)

Alba Iulia – 431 cazuri – 5,64 (anterior 5,69)

Abrud – 26 cazuri – 4,95 (anterior 5,14)

Cugir – 115 cazuri – 4,48 (anterior 4,51)

Aiud – 109 cazuri – 4,29 (anterior 4,29)

Teiuș – 29 cazuri – 4,01 (anterior 4,15)

Sebeș – 116 cazuri – 3,52 (anterior 3,71)

Blaj – 73 cazuri – 3,51 (anterior 3,61)

Baia de Arieș – 9 cazuri – 2,36 (anterior 2,63)

Câmpeni – 11 cazuri – 1,50 (anterior 1,64)

Zlatna – 5 cazuri – 0,63 (anterior 0,63)

Mediul rural:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19

Sălciua – 15 cazuri – 10,46 (anterior 10,46)

Rimetea – 9 cazuri – 9,01 (anterior 8,01)

Stremț – 19 cazuri – 7,79 (anterior 8,61)

Sântimbru – 16 cazuri – 5,28 (anterior 5,28)

Ciugud – 16 cazuri – 4,90 (anterior 4,29)

Cut – 6 cazuri – 4,71 (anterior 4,71)

Ighiu – 32 cazuri – 4,55 (anterior 4,55)

Blandiana – 4 cazuri – 4,39 (anterior 4,39)

Vințu de Jos – 24 cazuri – 4,35 (anterior 4,35)

Gârbova – 9 cazuri – 4,18 (anterior 5,11)

Fărău – 6 cazuri – 4,01 (anterior 4,01)

Săliștea – 9 cazuri – 3,79 (anterior 4,22)

Ceru-Băcăinți – 1 caz – 3,76 (anterior 3,76)

Crăciunelu de Jos – 8 cazuri – 3,75 (anterior 3,28)

Noșlac – 6 cazuri – 3,30 (anterior 3,30)

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate