Connect with us
Advertisement

Administrație

Angajare fără probă scrisă, pentru un post de asistent PR într-un proiect al Primăriei Alba Iulia cu Liceul Alexandru Domșa

Publicat

Liceul Alexandru Domșa, în parteneriat cu Primăria Alba Iulia caută să angajeze pentru un proiect din fonduri europene un asistent relații publice și comunicare. 

Deși postul în sine este unul care presupune conceperea de comunicate de presă, strategii de comunicare, elaborare de planuri, lucrul cu baze de date, concursul de angajare nu prevede o probă scrisă. 

Mai mult de atât, singura condiție pentru a candia este să ai studii medii. Nu se solicită vechime în studii sau ca viitorul asistent să aibă experiență în comunicare sau media. 

De asemenea singura probă este un interviu care va avea loc în data de 23 septembrie. Dosarele s-au putut depune până luni 20 septembrie.

Potrivit reprezentaților Liceului Alexandru Domșa până acum s-au înscris două persoane pentru proba de interviu.

Proiectul în care viitorul asistent de relații publice și comunicare va lucra este ”O viață nouă, în lumea nouă”, un proiect pe fonduri europene în valoare de peste 7 milioane de lei.

Proiectul în sine își propune să reducă numărul de persoane care trăiesc în sărăcie, în special din zona Talciocului din Alba iulia. Se dorește introducerea acestora pe piața muncii, cursuri de pregătire sau de calificare. De asemenea mai mulți copii vor beneficia de servicii de îngrijire sau programe afterschool.

Ce atribuții va avea asistentul relații publice și comunicare

Extras din anunțul de angajare postat pe site-ul Liceului Alexandru Domșa.

”- Va elabora planuri de actiune lunare, liste cu potentiali beneficiari ai campaniilor,

– Va întocmi rapoarte cu materialele de informare și educare

– Activitatea de organizare campanii de informare, educare și competiții sportive înglobează mai multe tematici și tipuri de instrumente, astfel încât experții comunicare împreună cu coordonatorul de activitate vor intocmi o strategie si un plan de comunicare pentru stabilirea liniilor directoare ca intregii activitati.

– Va elabora instrumente pentru monitorizare/evaluare impact campanii, va colecta si analiza date specifice privind nevoile beneficiarilor si va asigura masuri de revizuire ori de cate ori situatia o va cere”, se arată în documentul citat.

Adică persoana care va lucra va avea de folosit programe de editare text, tabele, prezentări sau baze de date.

Directorul Liceului a mai precizat că persoana care va lua postul se va ocupa de conceperea de comunicate de presă, oferirea de informații legate de activitatea liceului în cadrul proiectului, campanii de informare și va ține legătura cu părinții copiilor beneficiari din proiect.

Bibliografia pentru interviu

Persoana care va merge dea interviul oral va avea de răspuns din următoarele:

– Ordonanța de urgență nr. 57 din 2019 privind Codul Administrativ – Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice Capitolul I Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice, Capitolul III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia, Capitolul IV Încadrarea și promovarea personalului contractual

De asemenea, va mai fi nevoită să răspundă din următoarele:

– PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014-2020;
– Orientări privind accesarea finanțărilor în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020 Axele 1 – 6;
– Orientările pentru grupurile de acțiune locală privind implementarea strategiilor de dezvoltare locală la nivelul orașelor cu peste 20.000 locuitori – Etapa a III-a a
mecanismului DLRC aprobate prin Ordinul comun nr. 559/28.03.2019 emis de Ministerul Fondurilor Europene si nr. 1520/10.04.2019 emis de Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice;
– Strategia de Dezvoltare Locală a Asociației Grupul de Acțiune Locală Alba Iulia Incluzivă aprobată în Comitetul Director din data de 29.11.2017;
– GHIDUL SOLICITANTULUI – CONDIȚII SPECIFICE PENTRU DEPUNEREA ÎN SISTEMUL MySMIS A cererilor de finanțare aferente fișelor de proiect selectate de GAL în cadrul SDL – Etapa a III-a a mecanismului DLRC AP 5/ PI 9.vi/ OS 5.1;
– Manualul beneficiarului POCU 2014 – 2020 Axele prioritare 1 – 6.

Cât va lucra și pe ce bani

Potrivit documentelor perioada de angajare va fi de 23 de luni. Asistentul în comunicare va lucra teoretic 15 ore pe lună, pentru 79 de lei ora, adică 1100 de lei pe lună.

Potrivit reprezentaților unității școlare este a doua oară când se organizează concursul.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement