Connect with us
Publicitate

CÂMPENI

Angajări la Spitalul Orășenesc din Câmpeni: 22 de posturi scoase la concurs. Condiții de participare și calendarul recrutării

Publicat

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale, de execuție, vacante.

Este vorba despre următoarele posturi:

  • 5 posturi infirmiere – 3 posturi (M) – 2 posturi (G) – Secția interne;
  • 2 posturi infirmiere (G) – Secția chirurgie generală;
  • 1 post infirmieră (G) – Secția pediatrie;
  • 1 post infirmieră (G) – Compartimentul A TI.;
  • 1 post infirmieră debutantă (M) – Compartimentul gastroenterologie;
  • 1 post infirmieră debutantă (M) – Compartimentul primiri urgențe;
  • 1 post îngrijitor (M) – Ambulatoriu integrat – Cabinetul obstetrică-ginecologie.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • infirmieră:
    • studii generale sau studii medii;
    • curs de infirmieră organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu aprobarea Ministerului Sănătății;
    • minimum 6 luni vechime în activitate (Secția interne, Secția chirurgie generală, Secția pediatrie, Compartimentul A.T.I.);
    • nu se solicită vechime pentru infirmieră debutantă (Compartimentul gastroenterologie, Compartimentul primiri urgențe);
    • concurs pentru ocuparea postului.
  • îgrijitor:
    • studii medii;
    • nu se solicită vechime;
    • concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 29 octombrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 04 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu;
  • 09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:

  • 1 post consilier juridic II (S) – Achiziții publice, contractare;
  • 2 posturi registrator medical debutant (M) – Compartimentul evaluare și statistică.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • consilier juridic II:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – Științe juridice;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 luni;
    • cunoștințe operare PC;
    • experiența întru-un post similar constituie un avantaj;
    • concurs pentru ocuparea postului.
  • registrator medical debutant:
    • diplomă de studii medii de specialitate sau diplomă de studii medii;
    • nu se solicită vechime;
    • cunoștințe operare

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 11 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 17 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de inginer de sistem I – informatician (S) – Compartimentul informatică.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • diplomă de licență în specialitate;
  • 3 ani și 6 luni vechime în activitatea de informatică;
  • concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 24 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 02 decembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:

  • economist IA (S) – Compartimentul financiar contabil;
  • economist IA (S) – Compartimentul resurse umane;
  • economist debutant (S) – Serviciul administrativ.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • economist 1A – Compartimentul financiar- contabil:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni vechime în specialitate;
    • cunoștințe operare PC;
    • experiență într-un post similar (în contabilitate bugetară) – reprezintă un avantaj;
    • concurs pentru ocuparea postului.
  • economist 1A – Compartimentul resurse umane:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni vechime îh specialitate;
    • curs inspector de resurse umane;
    • cunoștințe operare PC;
    • concurs pentru ocuparea postului.
  • economist debutant – Serviciul administrativ;
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – studii economice;
    • nu se solicită vechime;
    • concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 01 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 05 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • muncitor IV – instalator (G) – Serviciul întreținere clădiri;
  • asistent medical debutant (PL) – Ambulatoriul integrat – Cabinetul medicină internă;
  • asistent medical (PL) – Compartimentul obstetrică-ginecologie.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • muncitor IV – instalator – Serviciul întreținere clădiri:
    • studii generale sau studii medii;
    • cuirs de instalator;
    • concurs pentru ocuparea postului;
    • nu se solicită vechime.
  • asistent medical debutant – Ambulatoriul integrat – Cabinetul medicină internă:
    • diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
    • certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. avizat și valabil la data concursului sau aviz de principiu al O.A.M.G.M.A.M.R.;
    • nu se solicită vechime;
    • concurs pentru ocuparea postului.
  • asistent medical (PL) – Compartimentul obstetrică-ginecologie:
    • diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
    • certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. avizat și valabil la data concursului sau aviz de principiu al O.A.M.G.M.A.M.R.;
    • minimum 6 luni vechime în specialitate;
    • concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 15 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 19 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu;
  • 24 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Sursă: posturi.gov.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate

ADMINISTRATIE

Măsuri de siguranță de 1 Decembrie la Alba Iulia. Ce au decis autoritățile privind manifestările organizate

Publicat

1 Decembrie la Alba Iulia: În ședința de Colegiu prefectural de luni au fost discutate principalele măsuri luate de Poliție, Jandarmi și ISU, dar și alte instituții, precum DSVSA, pentru perioada manifestărilor de 1 Decembrie la Alba Iulia.

Potrivit unui comunicat al Prefecturii Alba, în 1 decembrie se preconizează că aproximativ 1000 de persoane vor participa la Marșul Unirii (programat joi, de la ora 7.30).

În zona paradei militare, cordoanele de ordine publică se vor întinde pe 2 km. Defilarea militară va fi de la ora 14.00 pe Bulevardul 1 Decembrie. Participă peste 800 de militari.

Vezi PROGRAM COMPLET 1 Decembrie 2022 la Alba Iulia. Evenimentele organizate de Ziua Națională în Capitala UNIRII

Măsuri luate de Poliție, Jandarmerie, ISU, DSVSA

  • IPJ Alba: 210 de polițiști și încă 40 de polițiști vor asigura fluidizarea traficului rutier.
  • Jandarmeria Alba: în perioada 30 noiembrie – 4 decembrie vor fi prezenți 300 de jandarmi în stradă. 72 de jandarmi și tehnică militară vor participa la parada militară.
  • ISU Alba: în perioada 30 noiembrie – 1 decembrie 2022 vor fi în teren 50 de pompieri, 6 mijloace de intervenție și 2 ambulanțe.
  • DSVSA Alba: vor fi intensificate controalele în zona Cetate la unitățile de alimentație publică  cu scopul prevenirii și combaterii toxinfecțiilor alimentare. În data de 1 decembrie se va efectua serviciu de permanență în două ture, va fi organizat un call-center unde vor putea apela cetățenii.

Vezi și Ziua Națională la Alba Iulia: 50 de polițiști locali vor asigura măsuri de ordine, de 1 Decembrie. Cu ce vor fi echipați

Potrivit comunicatului transmis de Prefectura Alba, s-a solicitat DSP Alba, DSVSA Alba și Protecția Consumatorilor să participe cu lucrători specializați în comisii mixte de verificare a agenților economici care comercializează produse alimentare în zona Cetății.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Soprana Lorena Puican concertează acasă, la Alba Iulia, în cadrul Galei Operetei Românești. Spectacol gratuit

Publicat

Un concert de operetă românească va avea loc miercuri, 30 noiembrie, la Casa de Cultură a Sindicatelor din Alba Iulia.

Concertul, organizat de Asociația Dines, este dedicat Centenarului Încoronării și Zilei Naționale, iar intrarea va fi gratuită.

Gala Operetei Românești va fi dirijată de Mircea Holiartoc. Vor concerta: soprana Lorena Puican, mezzosoprana Lăcrămioara Crihană, tenorul Andrei Petre și bas-baritonul Mădălin Claudiu.

Va participa Orchestra Filarmonicii ”Ion Dumitrescu” Râmnicu Vâlcea și Baletul Danubio Opera.

Lorena Puican este o tânără artistă din Alba Iulia, cu o carieră extraordinară în domeniul muzicii clasice, despre care aici, în orașul ei natal, se știe prea puțin. Mai multe despre cariera ei de soprană, puteți citi AICI.

Cel mai recent concert al ei a fost la Paris.

Foto: Nico Cherciu, Opera Națională Română, sursa Facebook Lorena Puican

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ziua Națională la Alba Iulia: 50 de polițiști locali vor asigura măsuri de ordine, de 1 Decembrie. Cu ce vor fi echipați

Publicat

politie locala

 La Alba Iulia, de Ziua Națională, 50 de polițiști locali vor asigura măsuri de ordine, a anunțat viceprimarul Emil Popescu.

Potrivit acestuia, agenții vor fi echipați, printre altele, cu pistol, spray iritant lacrimogen și BodyCam pentru foto-video.

”Misiunea celor de la Poliția Locală, Serviciu din cadrul Primăriei Municipiului, începe în data de 29 noiembrie, la ora 7.00 și se încheie în data de 1 decembrie, la ora 24.00”, a precizat Popescu.

Vezi PROGRAM COMPLET 1 Decembrie 2022 la Alba Iulia. Evenimentele organizate de Ziua Națională în Capitala UNIRII

Obiectivele misiunii polițiștilor locali de 1 Decembrie

  • restricționarea traficului rutier, în 29.11-30.11 (pentru repetițiile de la parada militară) și în data de 1.12. (pentru parada militară, respectiv retragerea detașamentelor și a tehnicii armate), pe străzile cu restricții de circulație și pietonale
  • menținerea ordinii la scena din Piața Cetății
  • restricționarea și fluidizarea traficului rutier în zona barierei de acces către Cetatea Alba Carolina și a zonelor pietonale din interiorul Cetății
  • identificarea, sancționarea și îndepărtarea persoanelor care apelează la mila publică
  • alte obiective stabilite de șefii ierarhici și seful misiunii

Polițiștii locali vor acționa pe 3 schimburi: 22 în schimbul I, 22 în schimbul II și 4 în schimbul III. Pe lângă cei 48 de agenți, la misiune mai iau parte și două persoane cu funcții de conducere.

Pentru a semnala orice fel de încălcare a legii, numărul Poliției Locale este 0258.989.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Comunicat: O nouă campanie la Digi24. “Avem același sânge”

Publicat

Sângele înseamnă viață, iar noi putem da viață cu sângele nostru! Printr-un simplu gest de donare sânge, fiecare dintre noi poate face diferența dintre viață și moarte.

Statisticile crizei de sânge din România sunt sumbre: doar 2% din populație donează, suntem ultimii din Europa la acest capitol și țara unde operațiile sunt amânate pentru că unu din trei bolnavi nu primește sânge când are nevoie.

Digi24 demarează cel mai amplu și ambițios proiect național al unei televiziuni de știri în beneficiul pacienților, prin care îi chemăm pe toți românii să salveze vieți printr-o simplă donare de sânge.

Începând cu 1 Decembrie, de Ziua Națională a României, cu toții “Avem același sânge”.

Campania de donare de sânge se va desfășura pe parcursul a cel puțin un an, obiectivul nostru fiind să ajungem în toate județele României. Jurnaliștii Digi24 vor dona alături de oamenii din comunitățile în care vom ajunge. Pe 1 Decembrie, campania“Avem același sânge” va fi în trei județe simultan:

  • În județul Alba, unde donarea va fi organizată în orașul Zlatna, la sala de festivități Ampelum, între orele 8.00-15.00.
  • În Gorj, unde donarea de sânge va avea loc în comuna Runcu, la Centrul de Permanență Bâlta, între orele 8.00-15.00.
  • În Iași, unde donarea va fi la Centrul de Transfuzii Iași, între orele 7.30-15.00

În Alba, jurnaliștii Digi24 Andreea Brașovean și Mircea Ivan vor fi gazdele evenimentului de donare, care va fi transmis în direct.

O lecție pe care am învățat-o în ultimii ani este să fiu recunoscătoare. Viața este o ecuație cu multe necunoscute, iar atunci când ești sănătos, probabil că nici măcar nu îți aloci timp să te gândești câte motive ai să fii recunoscător și iei totul ca pe un dat. Într-o clipă, însă, totul se poate schimba, pentru tine sau pentru cei dragi ție. Atunci te întrebi ce poți face într-o situație de criză.

Pacienții din România au nevoie de sânge și stă în puterea noastră să îi ajutăm. Eu am donat sânge prima oară în 2017, atunci cand tatăl unui prieten a suferit un accident, iar medicii au cerut familiei să facă rost de sânge pentru a-l putea opera. De atunci încerc să donez constant. E important să știm că atunci când donăm sânge putem salva o viață, dar aducem beneficii și corpului nostru. Gândiți-vă că un gest aparent banal, îi poate da unui părinte, unui copil, unui prieten sau unui necunoscut o nouă șansă. Împreună avem același sânge!”, spune Andreea Brașovean.

Mircea Ivan : “În urmă cu un an, doi prieteni au făcut accident cu motocicleta. Au avut nevoie de sânge și foarte greu a fost strânsă cantitatea de care era nevoie. Atunci am înțeles cât de important este ca toata lumea să doneze sânge. Și tot de atunci am început să îmi fac un obicei și să donez constant. Un gest mic poate salva o viață. Fii erou, vino și donează cu noi!

Odată cu lansarea campaniei “Avem același sânge”, Digi24 în parteneriat cu UMF “Carol Davila” va demara și un amplu studiu național privind cuantificarea riscului la evenimente cardiovasculare și evaluarea calității somnului.

UMF Carol Davila s-a alăturat campaniei Digi24  <Avem același sânge> pentru că susținem importanța  providențială a donării de sânge pentru salvarea de vieți. Considerăm că împreună putem face un bine pentru societate. Ne propunem ca în campania de donare să realizăm și o acțiune colaterală de screening a riscului de evenimente cardiovasculare și evaluare a calității somnului în rândul donatorilor. Screeningurile cardiace reprezintă un instrument util în special pentru persoanele cu anumiți factori de risc precum hipertensiunea arterială, colesterol crescut sau fumat, aceștia fiind factori-cheie de risc pentru bolile de inimă. Sper ca, împreună cu studenții noștri și studenții celorlalte centre universitare care se vor implica în acțiune, să atragem cât mai mulți donatori de sânge. Acest gest poate salva vieți și totodată, utilizând instrumentul de evaluare, dorim să identificăm persoanele la risc crescut de boală cardiovasculară, pentru că așa putem să le avertizăm asupra pericolelor la care se expun pentru a lua măsuri din timp, înainte de a dezvolta o patologie cardiovasculară”, a declarat prof. dr. Viorel Jinga, rectorul UMF “Carol Davila”.

În România, bolile cardiovasculare reprezintă aproximativ 60% din totalul deceselor anuale, două treimi din acestea fiind cauzate de infarctul de miocard și de accidentul vascular cerebral. Prin această campanie de screening ne propunem să evaluăm riscul cardiovascular al persoanelor care vor dona sânge, pentru a le avertiza în cazul în care sunt necesare măsuri de corecție a stilului de viață și pentru a le reduce riscul de evenimente cardiovasculare sau alte eventuale investigații medicale. Toți donatorii vor fi informați cu privire la riscul lor în urma analizării chestionarelor colectate și vor primi recomandări specifice pentru o sănătate cardiovasculară mai bună”, spune Dr. Ștefan Busnatu – medic cardiolog, Prodecan Facultatea de Medicină, U.M.F. “Carol Davila” din București.

Digi24 le mulțumește partenerilor: Centrul de Transfuzii Alba, Consiliul Județean Alba și Primăria Orașului Zlatna.

Comunicat Digi24

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax