Administrație
Angajări la stat în Alba: Posturi de muncitori, îngrijitori, consilieri, șoferi și inspectori la mai multe primării. CONDIȚII
Sunt câteva posturi vacante în această perioadă la instituții de stat din județul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Primăria Comunei Stremţ
Muncitor calificat I mașinist mașini terasamente
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
posedă permis de conducere categoriile A, B, C, E;
atestat buldoexcavatorist;
vechime în muncă pe utilaje terasamente (buldocxcavator) – minimum 3 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
22 februarie 2021, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
25 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
01 martie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Condiţiile de participare, bibliografia şi conţinutul dosarului se afişează la sediul Primăriei Comunei Stremţ. Relaţii suplimentare la telefon 0258/848.101.
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
Secretar
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalentă celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna).
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
09 februarie 2021, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
17 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
19 februarie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.
Primăria Municipiului Aiud, județul Alba
Îngrijitoare
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
12 februarie 2021, ora 14:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
24 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
01 martie 2021, proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013, e-mail resurse@aiud.ro.
Primăria Municipiului Alba lulia
Îngrijitor clădiri (5 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
vechime în specialitate necesară: studii generale.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
12 februarie 2021, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
23 februarie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba lulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258.819.462.
Primăria Comunei Fărău
Șef S.V.S.U.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
vechime nu se solicită;
studii minim bacalaureatul.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
04 martie 2021, ora 09.00: proba practică;
04 martie 2021, ora 12.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Informaţii suplimentare la sediul Primăriei Fărău, satul Fărău nr. 70, telefon: 0258/867.102, zilnic 09.00-13.00.
Primăria Oraşului Abrud, județul Alba
Inspector de specialitate, gradul IA (2 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
inspector de specialitate IA în cadrul Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat. Condiții specifice de participare la concurs:
nivelul studiilor – studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe inginerești;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.
inspector de specialitate IA în cadrul Compartimentului Registratură- Arhivă. Condiții specifice de participare la concurs:
nivelul studiilor – studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită;
absolvent al unui curs în specializarea arhivar;
experiență în muncă în specializarea, arhivar – 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
23 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258780519, resurseumaneprimariaabrud@yahoo.ro.
Spitalul Orășenesc „Dr.Alexandru Borza”, Abrud, județul Alba
Registrator medical, portar, muncitor calificat electrician (3 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Pentru postul dc registrator medical:
studii: cel puțin studii minime;
abilități de a lucra pe calculator.
Pentru postul de muncitor calificat electrician;
studii: studii minime de 10 clase;
certificat de calificare profesională pentru electrician,
Pentru postul de portar:
studii: studii minime de 10 clase;
certificat de calificare ca agent de pază și ordine precum și atestat pentru exercitarea ocupației de agent de securitate.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
12 februarie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;
23 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
25 februarie 2021, ora 10:00: proba practică;
25 februarie 2021, ora 12:00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orășenesc „Dr.Alexandru Borza” Abrud, din Str. Republicii nr. 13, județul Alba, telefon 0258780614. interior 34.
Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, Județul Alba
Consilier IA și șofer (2 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
consilier IA:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic sau juridic;
minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
șofer I, în cadrul Compartimentului Administrativ:studii medii;
carnet conducere categoriile B, C, E;
atestat profesional;
minimum 5 ani vechime în specialitatea/calificarea solicitată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
10 februarie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
șofer I, în cadrul Compartimentului Administrativ:18 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
23 februarie 2021, ora 10.00: proba practică;
26 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.
consilier IA:18 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
23 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.
Școala Gimnazială „Singidava” din Cugir, județul Alba
Îngrijitor I
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
nivelul studiilor – studii gimnaziale;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.
18 februarie 2021, ora 12.00: proba practică;
22 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială „Singidava”, cu sediul în Cugir, str. Alexandru Sabia nr. 16, județul Alba, telefon 0258/751.727.
Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, Județul Alba
Muncitor (5 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
muncitor I (calificat):studii medii/generale;
calificare (tâmplar, zugrav, sudor, mecanic întreținere, montatorpavaje, finisaje interioare);
minimum 5 ani vechime.
muncitor (necalificat):studii generale;
fără vechime.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
10 februarie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
18 februarie 2021, ora 10.00: proba practică;
23 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.
Primăria Municipiului Aiud, Județul Alba
Inspector de specialitate I
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
vechime în muncă – minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
10 februarie 2021, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
22 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
25 februarie 2021: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013, e-mail resurse@aiud.ro.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News