Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la stat. POSTURI la Universitate, primării, spitale, școli și alte instituții publice din ALBA. Condiții


Publicat

birou

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba.

Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Vezi și REZULTATE FINALE prezidențiale 2019 în ALBA. Scorul obținut de Iohannis în fiecare localitate din județ la numărătoarea paralelă

POSTURI VACANTE

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia

– secretar gradul III S – Facultatea de Drept și Științe Sociale

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalenta celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna), profil economic/juridic; vechime în specialitate – minimum 1 an vechime în activități de secretariat; deținerea cunoștințelor de utilizare a calculatorului dovedite prin studii/formare profesională etc.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 decembrie 2019

Concurs: 13 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

muncitor calificat, treapta I – instalator – Serviciul Tehnic și de Investiții

Condiții: studii medii; certificat de calificare în meseria de instalator, minimum 4 ani vechime în muncă în meseria de instalator.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 11 decembrie 2019, ora 11.00, proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia

– bucătar

Condiții: școală profesională absolvită cu diplomă de calificare în meseria de bucătar-ospătar; vechime în specialitate necesară: minimum 8 ani vechime în meseria de bucătar-ospătar.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 decembrie 2019, ora 15.00

Concurs: 12 decembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la Căminul pentru Persoane Vârstnice Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 60, judeţul Alba, tel. 0258.834.315.

Primăria Municipiului Aiud

– inspector de specialitate, grad IA (2 posturi) – Compartimentul Proiecte, Prognoze, Programe

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
experiență în managementul proiectelor cu finanțare europeană de minimum un an (dovedită printr-un act care probează experiența într-una din pozițiile din echipa de management de proiect); vechime în muncă – minimum 2 ani.

inspector de specialitate, grad I – Compartimentul Proiecte, Prognoze, Programe

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
vechime în muncă – minimum 1 an.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 5 decembrie 2019, ora 16:00

Concurs: 16 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă/ practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013, e-mail resurse@aiud.ro

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud

– asistent medical – PL – Compartimentul Oftalmologie

Condiții: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România. Acest certificat va fi însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; nu se solicită vechime; aviz psihologic.

Concurs: 13 decembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 17 decembrie 2019, ora 10.00: proba practică; 17 decembrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza”, Abrud, din Abrud, Str. Republicii nr. 13, județul Alba, telefon 0258780614, interior 34.

Școala Gimnazială Ciugud

– îngrijitor

Condiții: studii medii; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 13 decembrie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 17 decembrie 2019, ora 09.00: proba practică; 18 decembrie 2019, ora 09.00: proba interviu

Relații suplimentare, la Școala Gimnazială Ciugud cu sediul în: localitatea Ciugud, strada Principală, nr.127, judetul Alba, tel: 0258.841.383.

Primăria Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Investiții Publice

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă in domeniul științelor inginerești; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 19 decembrie 2019, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, Parcul Arini nr. 1, județul Alba, telefon 0258731318, e-mail secretariat@primariasebes.ro

Primăria Comunei Daia Română

– consilier, grad profesional I A la Compartimentul Buget-Finanțe, Contabilitate, Taxe și Impozite

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, domeniul fundamental științe sociale, ramura de științe contabilitate. specializarea contabilitate și informatică de gestiune; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum 6 ani și 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 2 decembrie 2019, ora 16.00

Concurs: 10 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare, la Consiliul Local Daia Română, cu sediul în comuna Daia Română, strada Principală nr. 326, judeţul Alba, telefon 0258/763.101.

Școala Gimnazială „loan de Hunedoara” Sântimbru

– îngrijitor (0.25 normă) – Grădinița cu Program Normal Galtiu

îngrijitor (M) (0.25 normă) – Grădinița cu Program Normal Totoi

Condiții: studii medii, minimum 2 ani vechime în muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 decembrie 2019

Concurs: 10 decembrie 2019, ora 10,00. proba scrisă; 12 decembrie 2019, ora 10,00. proba interviu;

Relaţii suplimentare, la Școala Gimnazială „I.D. Sîrbu” Petrila, strada Blajului nr. 102, telefon 0743826476.

ALTE POSTURI

Unitatea Militară 01585 Petreşti

– magaziner debutant la depozitul materiale tehnice, auto și C.L. din plutonul deservire

Condiții: studii – studii medii/generale; vechime în muncă – minimum 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 25 noiembrie 2019, ora 14:00

Concurs: 2 decembrie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 6 decembrie 2019, ora 11.00: proba practică; 12 decembrie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Relații suplimentare la sediul Unității Militare 01585 din Petreşti, str. Valea Sebeșului nr. 58, Județul Alba telefon: 0258/743.795, interior 106.

Spitalul Municipal Sebeş

– director financiar-contabil

Condiții pentru candidați: absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă in profil economic; cel puțin 5 ani vechime in specialitatea studiilor; dețin certificatul de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum și de cunoaștere a reglementărilor europene în domeniu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 noiembrie 2019

Concurs: 4 decembrie 2019, ora 09:00: proba scrisă; 5 decembrie 2019, ora 11:00: susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 6 decembrie 2019, ora 12:30: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Spitalului Municipal Sebeş, str. Şurianu nr. 41, judeţul Alba, telefon 0258/731.712.

Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“ Sebeş

– muncitor întreţinere şcoală

Condiții: studii gimnaziale; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: – 3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 26 noiembrie 2019

Concurs: 4 decembrie 2019, ora 12:00: proba scrisă; 11 decembrie 2019, ora 12:00: proba practică; 16 decembrie 2019, ora 09:00: proba interviu.

Relații suplimentare, la Şcoala Gimnazială „Mihail Kogălniceanu“, cu sediul în Sebeş, telefon 0258/731506.

Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu“ Vinţu de Jos

– îngrijitor

Condiții: studii medii; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Concurs: 4 decembrie 2019, ora 13.00: proba scrisă; 4 decembrie 2019, ora 14.00: proba practică; 4 decembrie 2019, ora 17.00: proba interviu.

Relații suplimentare la Şcoala Gimnazială „Iuliu Maniu“, Vinţu de Jos, judeţul Alba, cu sediul în localitatea Vinţu de Jos, str. Mihai Eminescu nr. 12, judeţul Alba, telefon 0726.285.623.

Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud

– muncitor calificat tr. IV – lăcătuș mecanic de întreținere și reparații – compartimentul administrativ – întreținere clădiri și instalații

Condiții: studii – profesionale sau studii medii în domeniul mecanic de întreținere și reparații; nu este necesară vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 noiembrie 2019, ora 15.00

Concurs: 4 decembrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, Judeţul Alba, telefon 0258/861.302, interior 102.

Primăria Comunei Berghin

– șofer I la Compartimentul Gospodărire Comunală

Condiții: studii medii/generale; posesor al permisului de conducere pentru categoriile: B, C și E; nu sunt condiții de vechime.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 27 noiembrie 2019

Concurs: 5 decembrie 2019, ora 9.00: proba scrisă; 5 decembrie 2019, ora 13.00: proba practică; 5 decembrie 2019, ora 15.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Berghin, situat în comuna Berghin, nr. 361, județul Alba, telefon 0258.854.101 sau 0258.854.344.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

TOP localități din Alba după incidența cazurilor COVID înregistrate în ultimele 14 zile. Situația actualizată în 29 noiembrie

Publicat

Direcția de Sănătate Publică Alba a prezentat duminică, 29 noiembrie, situația actualizată a incidenței cazurilor de COVID-19 în județ, pentru perioada 15-28 noiembrie.

Este situația cazurilor noi în intervalul ultimelor 14 zile, raportate la mia de locuitori.

Citește și 103 de noi cazuri de COVID-19 înregistrate în Alba. LOCALITĂȚILE din care provin. Trei persoane au pierdut lupta cu virusul

La nivelul județului Alba, incidența cazurilor noi de COVID-19 în ultimele 14 zile este de 5,20 (anterior 5,35), potrivit DSP. În perioada 15-28 noiembrie 2020, la nivelul județului Alba s-au înregistrat 1.974 infectări noi cu coronavirus (anterior 2.029).

Situația pe orașe:

Cea mai mare incidență a cazurilor noi este la Blaj – 10,20 (anterior 10,68), urmat de Alba Iulia – 8,10 (anterior 8,31), Cugir – 6,57 (anterior 6,73), Sebeș cu 6,24 (anterior 6,72), Câmpeni – 5,61 (anterior 5,48).

Abrud are incidența 5,46 (anterior 5,65), Baia de Arieș – 4,68 (anterior 3,90) și Aiud – 4,54 (anterior 4,62).

Teiuș are 2,74 (anterior 3,15), Ocna Mureș – 2,49 (anterior 2,70) și Zlatna – 2,00 (anterior 2,00).

Vezi și UPDATE MODELELE DE DECLARAȚIE și adeverință de la angajator pentru carantină în Alba Iulia, Abrud, Sebeș, Cugir, Blaj sau Ciugud

TOP localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba):

Mediul urban:

Localitate – cazuri în perioada 15 – 28 noiembrie – incidența cazurilor COVID-19

Blaj – 212 cazuri – 10,20 (anterior 10,68)

Alba Iulia – 622 cazuri – 8,10 (anterior 8,31)

Cugir – 170 cazuri – 6,57 (anterior 6,73)

Sebeș – 206 cazuri – 6,24 (anterior 6,72)

Câmpeni – 42 cazuri – 5,61 (anterior 5,48)

Abrud – 29 cazuri – 5,46 (anterior 5,65)

Baia de Arieș – 18 cazuri – 4,68 (anterior 3,90)

Aiud – 116 cazuri – 4,54 (anterior 4,62)

Teiuș – 20 cazuri – 2,74 (anterior 3,15)

Ocna Mureș – 35 cazuri – 2,49 (anterior 2,70)

Zlatna – 16 cazuri – 2,00 (anterior 2,00)

AICI: GHID de CARANTINĂ în Alba Iulia, Sebeș, Blaj, Cugir, Abrud și Ciugud: Reguli și interdicții, documente de deplasare, amenzi

Mediul rural

Ciugud – 34 cazuri – 10,41 (anterior 10,41)

Cenade – 10 cazuri – 10,01 (anterior 10,01)

Mihalț – 29 cazuri – 8,73 (anterior 6,93)

Horea – 15 cazuri – 7,65 (anterior 7,14)

Cricău – 14 cazuri – 6,94 (anterior 6,94)

Bucium – 9 cazuri – 6,27 (anterior 9,05)

Șona – 27 cazuri – 6,15 (anterior 5,46)

Vințu de Jos – 30 cazuri – 5,43 (anterior 5,97)

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

103 de noi cazuri de COVID-19 înregistrate în Alba. LOCALITĂȚILE din care provin. Trei persoane au pierdut lupta cu virusul

Publicat

În județul Alba, în ultimele 24 de ore au fost depistate 103 de noi cazuri de COVID-19, potrivit datelor transmise de DSP Alba.

De asemenea au mai fost înregistrate trei noi decese ale unor persoane confirmate ca fiind infectate cu coronavirus.

Citește și TOP localități din Alba după incidența cazurilor COVID înregistrate în ultimele 14 zile. Situația actualizată în 29 noiembrie

Până în prezent în județul Alba au fost înregistrate 9.958 de persoane confirmate cu noul coronavirus, 7.422 persoane s-au vindecate și au fost înregistrate 256 decese.

Sâmbătă, în Alba au fost prelucrate 294 de teste, la DSP. Numărul total de teste efectuate pana în prezent în județ a ajuns la 124.603.

Localitate – nr. cazuri noi înregistrate

Aiud – 11

Alba Iulia – 28

Baia de Arieș – 3

Blaj – 6

Câmpeni – 2

Cugir – 6

Sebeș – 7

Teiuș – 1

Zlatna – 1

Bistra – 3

Bucerdea Grânoasă – 1

Fărău – 1

Ighiu – 6

Mihalț – 9

Pianu – 2

Roșia de Secaș – 1

Roșia Montană – 1

Săsciori – 2

Șibot – 1

Șona – 4

Unirea – 2

Valea Lungă – 2

Vințu de Jos – 1

2 anchete epidemiologice în desfășurare

Trei decese cauzate de COVID-19 

Este vorba despre doi bărbați de 73 de ani respectiv 72 de ani, din Sebeș și Sohodol și o femeie de 74 de ani, din Șeușa, toți cu multiple afecțiuni.

 

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

Facilități fiscale pentru antreprenorii aiudeni afectați de pandemie, aprobate în Consiliul Local

Publicat

Consiliul Local Aiud a aprobat în ședința de vineri facilități fiscale pentru întreprinderile mici şi mijlocii – persoane fizice întreprinzători şi societăţi comerciale din municipiul Aiud afectate de pandemia de coronavirus.

Astfel, s-a aprobat:

– reducerea impozitului anual pe clădiri cu o cotă de 50%, pentru clădirile nerezidenţiale, aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice, folosite pentru activitatea economică proprie a acestora sau date în folosinţă printr-un contract de închiriere, comodat sau prin alt tip de contract pentru desfăşurarea unor activităţi economice către alte persoane fizice sau juridice, după caz, dacă în perioada pentru care s-a instituit starea de urgenţă şi/sau alertă, ca urmare a efectelor epidemiei coronavirusului SARS-CoV-2, proprietarii sau utilizatorii clădirilor au fost obligaţi, potrivit legii, să îşi întrerupă total activitatea economică sau deţin certificatul pentru situaţii de urgenţă emis de Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri prin care se certifică întreruperea parţială a activităţii economice;

– scutirea de la plata taxei lunare pe clădiri datorate de către concesionari, locatari, titularii dreptului de administrare sau de folosinţă a unei clădiri proprietatea publică sau privată a statului ori a unităţilor administrativ-teritoriale, după caz, dacă în perioada pentru care s-a instituit starea de urgenţă şi/sau alertă ca urmare a efectelor epidemiei coronavirusului SARS-CoV-2, utilizatorii clădirilor au fost obligaţi, potrivit legii, să îşi întrerupă total activitatea economică.

Potrivit reprezentanților Primăriei, toate detaliile și procedura de acordare a facilităților fiscale vor fi comunicate săptămâna viitoare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Polițiștii din Alba continuă să verifice respectarea măsurilor anti-Covid. Peste 300 de persoane, amendate în ultimele 24 de ore

Publicat

Inspectoratul de Poliție Județean Alba a continuat activitățile de verificare a modului în care se respectă prevederile Legii nr 55 din 2020, privind unele măsuri pentru prevenirea și combatere a prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19. Au continuat și controalele pe timp de noapte și s-a acționat în filtre amplasate la intrarea în/ ieșirea din cele 6 localități carantinate. Începând cu ora 06:00 au fost instituite filtre și la intrările/ieșirile localității Vințu de Jos.

Sub coordonarea Instituției Prefectului, au fost desfășurate în sistem integrat, noi acțiuni de verificare cu privire la respectarea măsurilor impuse în contextul stării de alertă, scopul vizat fiind prevenirea răspândirii virusului Covid 19.

În ultimele 24 de ore, la activitățile desfășurate au participat 193 de polițiști și polițiști locali, alături de lucrători din alte instituții cu atribuții în domeniul verificări modului de respectare a normelor de prevenire a răspândirii noului coronavirus și au fost controlate 60 de societăți comerciale/ persoane fizice autorizate, 393 de mijloace de transport din care 46 mijloace de transport în comun și au fost legitimate 8.022 persoane.

Echipele de control au depistat și sancționat 92 de persoane care nu au respectat măsurile de protecție individuală și 110 care nu au respectat interdicțiile privind deplasarea.
Valoarea totală a sancțiunilor aplicate a fost de 17.750 lei.

În filtrele constituite la intrările / ieșirile celor 6 localități carantinate (Alba Iulia, Sebeș, Blaj, Cugir, Abrud și Ciugud) precum și pe raza acestora au acționat 138 de forțe de ordine care au controlat 4.912 persoane și 138 de autovehicule.

Au fost depistate și sancționate 115 persoane care nu au putut justifica motivul deplasării, în conformitate cu noile restricții de circulație.

Scopul controalelor este de a limita răspândirea infecției cu noul coronavirus. Pentru verificarea motivului deplasării persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea forțelor de ordine, legitimația de serviciu sau adeverința eliberată de angajator ori o declarație pe propria răspundere.

Declarația pe proprie răspundere trebuie să cuprindă: numele și prenumele, data nașterii, adresa locuinței/gospodăriei/locului activității profesionale, motivul deplasării, data completării și semnătura.

Declarația poate fi prezentată în format letric (suport hârtie) sau pe un dispozitiv electronic.

Cetățenii pot prezenta și o declarație scrisă de mână, dar care să cuprindă mențiunile anterioare.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate