Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la stat. POSTURI la Universitate, primării, spitale, școli și alte instituții publice din județul Alba. Condiții


Publicat

birou-gol-zile-libere-e1519215884228

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

POSTURI VACANTE

Universitatea „1 Decembrie 1918“Alba Iulia

– administrator financiar gradul I S din cadrul Serviciului Tehnic și de Investiții

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalenta celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna), profil economic/juridic; vechime în specialitatea studiilor-minimum 5 ani; experiență dovedită de minimum 2 ani în domeniul achizițiilor publice; constituie avantaj experiența în achiziții publice în cadrul proiectelor cu finanțare europeană.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11 octombrie 2019

Concurs: 21 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la Universitatea „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, telefon 0258.806.276, persoana de contact: Luminița Muntean.

Teatrul de Păpuşi „Prichindel” Alba Iulia

– referent de specialitate, gradul II

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul tehnic sau economic; vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 6 luni.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 17 octombrie 2019, ora 15.00

Concurs: 24 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– inspector de specialitate debutant, la Compartimentul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane, Juridic

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul juridic sau economic.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 octombrie 2019, ora 15.00

Concurs: 29 octombrie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la telefon 0749264938 sau la Biroul financiar contabilitate, resurse umane, juridic al Teatrului de Păpuşi „Prichindel“ Alba lulia din Strada Trandafirilor nr. 9.

Liceul de Arte „Regina Maria” Alba Iulia

– îngrijitor clădiri

Condiții: nivelul studiilor – medii; curs de agent curățenie clădiri; curs de instruire privind însușirea noțiunilor de igienă; vechime în muncă – 30 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 octombrie 2019, ora 12.00

Concurs: 24 octombrie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 25 octombrie 2019, ora 09.00: proba practică.

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului de Arte „Regina Maria” din Alba Iulia, judeţul Alba, Strada Călăraşilor nr. 2, telefon: 0258/812.473.

Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” Alba Iulia

– îngrijitor la Structura Școală Gimnazială Bărăbanț

Condiții: studii generale, medii; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 18 octombrie 2019, ora 16:30

Concurs: 28 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 29 octombrie 2019, ora 10:00: proba practică; 29 octombrie 2019, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa”. cu sediul în Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 143, județul Alba, telefon 0258816065 / 0721295568, email ad.alba@isjalba.ro.

Primăria Municipiului Sebeș

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcției Tehnice, Compartiment Achiziții Publice, aparatul de specialitate al primarului

Condiții: apt din punct de vedere psihologic; studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 octombrie 2019, ora 16:00

Concurs: 29 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă; 1 noiembrie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din Parcul Arini nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.318.

inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Patrimoniu și Transport

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 0 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 octombrie 2019, ora 14:00

Concurs: 28 octombrie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 31 octombrie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, telefon 0258.731.318, e-mail secretariat@primariasebes.ro.

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

– inspector de specialitate IA – Serviciul Piețe, Colectare Creanțe și Autogară

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul ingineriei; minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor; cunoştinţe operare PC.

muncitor I (calificat) – Compartiment Zone Verzi și de Agrement

Condiții: studii liceale/școală profesională; calificare; minimum 5 ani vechime în muncă.

muncitor I calificat – Compartiment întreținere și Reparații.

Condiții: studii liceale/școală profesională; calificare; minimum 5 ani vechime în muncă.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 14 octombrie 2019, ora 15.00

Concurs: 22 octombrie 2019, ora 10.00: proba scrisă, 25 octombrie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148

Primăria Municipiului Blaj

– șofer I

Condiții: studii medii/gimnaziale, permis de conducere B, C, vechime în muncă minimum 5 ani, experiență în transporturi minimum 4 ani

muncitor calificat – sudor

Condiții: studii medii/gimnaziale + curs de calificare, vechime în muncă minimum 3 ani

muncitor calificat – lucrător finisor în construcții

Condiții: studii medii/gimnaziale + curs de calificare, vechime în muncă minimum 3 ani

muncitor necalificat – 3 posturi

Condiții – studii gimnaziale – fără vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 17 octombrie 2019, ora 14.00

Concurs: 25 octombrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

expert, gradul II – Compartiment Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință – științe economice, științe juridice sau științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor, minimum 1 an.

expert, gradul I – Compartimentul Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință – științe economice, științe juridice sau științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor, minimum 4 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 8 octombrie 2019, ora 14.00

Concurs: 16 octombrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Municipiului Blaj, Piața 1848 nr. 16, telefon 0756/089.202.

Primăria Abrud – Serviciul Local de Utilitate Publică

– inspector de specialitate, gradul IA – Compartimentul Contabilitate

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență științe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 1 an; conform fișei postului candidații pentru ocuparea postului de inspector de specialitate, gradul IA, trebuie să dețină specializări în domeniul achizițiilor (conform H.G. nr. 394/2016) sau dovada înscrierii la un curs de formare în domeniul achizițiilor.

Concurs: 28 octombrie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258780519, resurseumaneprimanaabrud@yahoo.ro.

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud

– asistent medical PL – Secția Medicină Internă (perioadă determinată)

Condiții: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; acest certificat va fi însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; nu se solicită vechime; aviz psihologic.

Concurs: 23 octombrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 25 octombrie 2019, ora 10.00: proba practică; 25 octombrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

economist – Compartimentul Contabilitate (perioadă determinată)

Condiții: studii – diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire a Facultății de Științe economice; 5 ani vechime în specialitate; aviz psihologic.

Concurs: 24 octombrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 28 octombrie 2019, ora 10.00: proba interviu.

asistent medical PL – Secția Medicina Internă

Condiții: diplomă de bacalaureat și diplomă de absolvire școală postliceală sau echivalentă (PL) în domeniu; candidații vor prezenta certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România; acest certificat va fi însoțit de adeverința tip emisă de către O.A.M.G.M.A.M.R.; nu se solicită vechime; aviz psihologic.

Concurs: 23 octombrie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 25 octombrie 2019, ora 10.00: proba practică; 25 octombrie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, telefon 0258/780.614, interior 34.

ALTE POSTURI

Direcţia Publică Comunitară de Evidenţa Persoanelor Alba

– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Biroul Stare Civilă

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 octombrie 2019

Concurs: 23 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– inspector, clasa I, grad profesional superior la Biroul Stare Civilă

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 14 octombrie 2019

Concurs: 30 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

 

Relaţii suplimentare, la Direcţia Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Alba, la sediul direcţiei din Alba Iulia, piaţa Iuliu Maniu nr. 14 şi la telefon 0258/810.452, e-mail dpcep@dpcepalba.ro.

Serviciul Public Judeţean Salvamont – Salvaspeo Alba

– salvator montan, gradul I

Condiții: vechime în muncă minimum 10 ani; permis auto, categoria B; atestat de salvator montan; certificat de absolvire paramedic; certificat de absolvire tehnician salvaspeo.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 octombrie 2019, ora 16:00

Concurs: 16 octombrie 2019, ora 10:00: proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, cu sediul în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la telefon: 0737.373.874.

Spitalul Municipal Sebeş

– economist II – responsabil cu managementul calității serviciilor de sănătate

Condiții: nivelul studiilor – superioare; certificat de absolvire a unui curs de formare profesională în domeniul managementului calității serviciilor de sănătate autorizate A.N.M.C.S.; vechime minimum 1 an.

Concurs: 14 octombrie 2019, ora 09.00: proba scrisă; 16 octombrie 2019, ora 09.00: proba practică/interviu.

– muncitor calificat – bucătar

Condiții: nivelul studiilor-medii; școală profesională, cursuri de calificare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – fără vechime.

Concurs: 14 octombrie 2019, ora 11.00: proba scrisă; 16 octombrie 2019, ora 11.00: proba practică/interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Sebeş, str. Şurianu nr. 41, judeţul Alba, telefon 0258/731.712.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

LIVE VIDEO Klaus Iohannis anunță nominalizarea pentru funcția de premier: ”Îl desemnez pe domnul Nicolae Ciucă”

Publicat

Președintele Klaus Iohannis anunță nominalizarea pentru funcția de premier, după consultările cu partidele, organizate vineri. 

”Am decis să îl desemnez pe domnul Nicolae Ciucă pentru funcția de prim-ministru” a spus Iohannis, care de altfel l-a și invitat pe acesta la conferința de presă.

Premierul desemnat va trebui să formeze noul guvern.

Reprezentanții PNL sunt singurii care au făcut o propunere: Nicolae Ciucă, actualul ministru al Apărării.

Acesta ar urma să conducă un guvern minoritar, sprijinit cel mai probabil din umbră, de PSD.

O parte din termenii negocierii dintre PNL și PSD

Susținerea PSD pentru guvernul minoritar al PNL-UDMR va fi una de șase luni, până la traversarea acestei crize sanitare.

PSD va impune câteva obiective în programul de guvernare.

PSD va obține finanțare pentru administrațiile locale din teritoriu pe care le conduce.

Social-democrații nu vor intra oficial în Guvern, adică nu vor propune miniștrii. Totuși, potrivit unor surse din partid, este posibil să primească funcții în eșalonul doi, al societăților de stat și al agențiilor guvernamentale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Episcopul Devei și Hunedoarei, preasfințitul Gurie, a murit. Era infectat cu COVID-19 în stare gravă. A predat și la Alba Iulia

Publicat

Preasfințitul Gurie, Episcopul Devei și Hunedoarei infectat cu COVID-19 a murit.

A fost profesor universitar la Facultatea de Teologie Ortodoxă a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (titular al catedrei de Teologie Pastorală).

Acesta era în stare gravă după ce s-a îmbolnăvit de COVID-19 i urma să fie transferat, joi, cu un elicopter la Spitalul Judeţean din Târgu Mureş, medicii făcând eforturi pentru salvarea pacientului, ai cărui plămâni sunt afectaţi în proporţie de 85%.

Părintele episcop Gurie a fost internat vineri, 8 octombrie, la SJU Deva, fiind transferat ulterior la secţia ATI. Starea sa de sănătate s-a agravat în cursul acestei săptămâni, motiv pentru care a fost intubat în urmă cu câteva zile.

„Pacientul are o afectare pulmonară foarte mare. După ultima evaluare la tomograf s-a concluzionat că plămânii bolnavului au fost afectaţi în proporţie de 85%”, a precizat directorul medical al SJU Deva.

Cine a fost preasfințitul Gurie

Ierarhul s-a născut în ziua de 31 decembrie 1968, în localitatea Huţa – Chiuieşti, jud. Cluj, din părinţii Teodor şi Maria Georgiu, la botez primind numele Grigorie; a urmat Şcoala generală cu clasele I-IV din satul natal şi clasele V-VIII la Liceul Pedagogic „Gheorghe Lazăr” din Cluj-Napoca (1976-1984); Liceul „Traian Vuia” din Cluj-Napoca (1984-1988); Seminarul Teologic din Craiova (1988-1992); Facultatea de Teologie din Craiova (1992-1996, cu licenţă).

A urmat cursuri de specializare la Facultatea de Teologie Catolică din Padova-Italia, secţia de Teologie Sistematică (1996-1997); cursuri de doctorat la Institutul de Teologie Pastoral-Misionară din Padova (1997-2001); încă de pe vremea când a fost admis la Seminarul Teologic din Craiova a intrat ca frate la Mănăstirea Lainici (1988-1989); după aceea, secretar de cabinet al mitropolitului Nestor Vornicescu (1989-1996); între timp, tuns în monahism cu numele Gurie.

Este hirotonit ierodiacon (februarie 1990) şi ieromonah (1992); eclesiarh al Catedralei mitropolitane din Craiova (1992-1996); hirotesit protosinghel (iulie 1996), apoi arhimandrit (2001); vicar administrativ al Arhiepiscopiei Craiovei (martie 2000 – august 2001). În luna iulie a anului 2001 a fost ales Episcop-vicar al Arhiepiscopiei Craiovei, iar câteva săptămâni mai târziu, hirotonit arhiereu cu titlul „Strehăianul”, şi instalat la 5 august 2001;

În urma înfiinţării Episcopiei Devei şi Hunedoarei, în 29 octombrie 2009, a fost ales episcop titular al acesteia şi înscăunat la Deva pe 29 noiembrie acelaşi an (2009); cât a fost la studii în Italia, a înfiinţat comunităţile ortodoxe române din Padova, Pordenone, Treviso şi Verona; a editat publicaţia lunară, Lumină Lină, a parohiei din Padova; a publicat diferite articole în presa religioasă din Italia (Oriente Cristiano, Difesa del popolo, II Gazzettino, Portavoce, ş.a.) dar şi în reviste din ţară.

Este coautor la volumul „Meditaţii duhovniceşti la sfârşit de modernitate” (1999) şi la volumul „Despre mântuirea sufletului în era postindustrială” (2001) și a ţinut conferinţe pe teme de spiritualitate ortodoxă în ţară şi străinătate. De asemenea, din 2011, Preasfinția Sa a fost cadru didactic la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Alba Iulia, predând disciplina Teologie Pastorală.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Cele două săptămâni de vacanță vor fi recuperate? Ministrului Educației anunță că CNSU va decide și alte măsuri pentru școli

Publicat

Ministerul Educației nu va decide prelungirea semestrului I, care ar trebui să se încheie pe 22 decembrie, sau a anului școlar în vară, înainte de revenirea din vacanța care începe pe 25 octombrie. Exista mai multe variante luate în calcul printre care și prelungirea semestrului cu cele două săptămâni de vacanță forțată din cauza pandemiei.

„Ne vom consulta cu elevii și profesorii. Există mai multe variante. Nu vom lua o decizie înainte de revenirea din vacanță”, a declarat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, pentru HotNews.ro, întrebat dacă se va prelungi semestrul I pentru ca orele pierdute să fie recuperate.

Președintele Klaus Iohannis a anunțat miercuri seară că toți elevii și preșcolarii vor intra în vacanță, timp de două săptămâni, luni, pe 25 octombrie.

Vezi și Semestrul I se va prelungi până în luna ianuarie 2022 cu o vacanță forțată. Structura anului școlar MODIFICATĂ

„Este evident că școlile sunt puternic afectate prin elevi şi prin personal, profesori, care se îmbolnăvesc. În mod normal, de luni ar fi vacanţă pentru cei mici. S-a decis astăzi ca această vacanţă să fie valabilă nu numai pentru ciclul primar, ci şi pentru gimnaziu şi liceu, pentru două săptămâni”, a declarat șeful statului, după o întâlnire la Cotroceni.

Conform structurii anului școlar stabilite, grădinițele și clasele primare aveau o vacanță de o săptămâna, între 25 și 31 octombrie.

Vacanța prelungită și prelungirea anului școlar, măsură luată și în anul școlar trecut

Amintim că soluția unei vacanțe prelungite pentru a fi redusă mobilitatea populației a fost luată și în anul școlar trecut.

Astfel, elevii au avut o vacanță de primăvară prelungită, din 2 aprilie până în 4 mai, iar anul școlar a fost la rândul său prelungit în vară, astfel că s-a luat vacanța de vară pe 25 iunie (este vorba de elevii care nu erau clasa a opta și a XII-a)

Cele 70 milioane de teste achiziționate în perioada vacanței forțate

În perioada de două săptămâni de vacanță care începe pe 25 octombrie se va realiza achiziția celor 70 de milioane de teste cu salivă, a anunțat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu.

„În cele două săptămâni am fost asigurați că ONAC (Oficiul Național al Achizițiilor Centralizate – n.r.) va finaliza achiziția pentru cele 70 milioane de teste care au fost aprobate prin hotărârea CNSU” a anunțat ministrul interimar al Educației, într-o intervenție la B1 TV.

CNSU va decide și alte măsuri în privința școlilor

Acesta consideră că pot fi recuperate două săptămâni, dar nu mai mult.

„În educație este nevoie de predictibilitate, din păcate evoluția epidemiologică nu este deloc predictibilă. Suntem departe de ceea ce speram cu toții, de rata de vaccinare care ne-ar fi putut ajuta să ținem sub control.

Vor fi și alte măsuri anunțate în urma ședinței CNSU și a ședinței de guvern care va valida măsurile, alături de cele care vizează școlile.

În cursul acestei perioade vom avea consultări cu reprezentanții profesorilor și elevilor pentru a vedea care este maniera optimă de modificare a structurii anului școlar, astfel încât perioada cursurilor să nu fie diminuată, elevii să nu înregistreze pierderi din cauza acestei vacanțe.

Două săptămâni pot fi compensate, mai mult de două săptămâni nu vor putea fi recuperate,” a declarat Cîmpeanu la B1 TV.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ședință a CNSU pentru noile măsuri anti-COVID: Restricții pentru nevaccinați, interdicții pentru nunți și alte evenimente

Publicat

Noi măsuri vor fi decise joi într-o ședință a Comitetului Național pentru Situații de Urgență – CNSU. 

Sunt luate în discuție o serie de reglementări și restricții pentru perioada următoare:

Evenimentele private (inclusiv nunțile) vor fi interzise la nivel național în următoarele 14 până la 30 de zile;

Se iau în discuție restricții de circulație pentru persoanele nevaccinate, în timpul nopții;

Angajați în online în procent de 50%, unde este posibil;

Purtarea obligatorie a măștii inclusiv în aer liber;

Utilizarea certificatului verde pentru deplasări.

Toate aceste restricții vor trebui adoptate prin hotărâri de guvern sau prin ordine de ministru.

Astfel, urmează ca ministrul Educației să emită un ordin pentru vacanța de două săptămâni a tuturor elevilor din școli și licee, iar miniștrii Sănătății și Internelor să aprobe ordinul pentru purtarea măștii în toate spațiile interioare și peste tot la exterior.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate