Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

ANGAJĂRI la STAT. POSTURI scoase la concurs în instituții publice din județul Alba. Condiții pentru candidați

Publicat

În această perioadă, în județul Alba sunt vacante mai multe posturi în instituții publice.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR)

Centrul Regional pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (CFIR) 7 Alba Iulia

director, grad II

Condiții: vechime în specialitate – minimum 3 ani

Oficiul Județean pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (OJFIR) Alba

director, grad II

Condiții: vechime în specialitate – minimum 3 ani

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 mai 2021, ora 17.00

Concurs: 20 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; 26 mai 2021, ora 09.00: interviul.

Detalii suplimentare, la sediul A.F.I.R, București, str. Știrbei Vodă nr. 43, sectorul 1, telefon: 031/860.25.48, 031/860.25.32.

Primăria Municipiului Alba Iulia

muncitor necalificat (2 posturi) – Serviciul public „Administrarea patrimoniului local” – Serviciul administrare piețe, târguri și gestionarea câinilor fără stăpân

Condiții: studii generale; vechime în specialitate necesară: nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11 mai 2021, ora 15:00, la registratura Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților nr. 5A

Concurs: 24 mai 2021, ora 11:00: proba practică, la „Adăpostul public al câinilor tară stăpân” din Alba Iulia, Str. Rogozului nr. 40; data, ora și locul organizării interviului se vor anunța odată cu afișarea rezultatelor la proba practică.

îngrijitor de copii – Creșa 2 Ampoi

îngrijitor clădiri – Creșa 1 Cetate

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime: nu se solicită.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11 mai 2021, ora 15:00

Concurs: 25 mai 2021, ora 10:00: proba practică, la Creșa 2 Ampoi, Str. Livezii nr. 47; data, ora și locul organizării interviului se vor anunța odată cu afișarea rezultatelor la proba practică, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, telefon 0258/819.462.

AIUD

Spitalul Municipal Aiud

– șef birou – Biroul RUNOS

Condiții: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniile științe juridice, administrative, economice; 2 ani vechime în specialitate.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 mai 2021, ora 15.00

Concurs: 21 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii suplimentare, la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, telefon: 0258/861.816, interior 192.

Colegiul Naţional „Titu Maiorescu” Aiud

– secretar

Condiții: studii superioare; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 10 mai 2021, ora 14.00

Concurs: 17 mai 2021, ora 10.00 – proba scrisă; proba practică se susține în maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, după soluționarea eventualelor contestații; interviul se susține în maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei practice, după soluționarea eventualelor contestații.

Relații suplimentare, la sediul Colegiului Național „Titu Maiorescu” din Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 10, telefon: 0258/861.946.

Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud

– director medical

Condiții: absolvent de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; confirmat cel puțin medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă

Termenul limită de depunere a dosarelor: 14 mai 2021. ora 15.00, la Biroul Resurse Umane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6.

Concurs: 24 mai 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 27 mai 2021. ora 10.00 – susținerea proiectului de specialitate și interviul de selecție – la Sala de ședință a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68.

Relații suplimentare, la sediul spitalului, la secretariatul comisiei de concurs sau la telefon 0258861302, interior 102.

BLAJ

Primăria Municipiului Blaj

Biroul Integrare Europeană

– expert, grad IA

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 7 ani.

– expert, grad I

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință inginerie civilă, cu domeniul de licență inginerie civilă sau ingineria instalațiilor; vechime în specialitatea studiilor – minimum 4 ani.

– expert, grad I

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice sau științe juridice sau domeniu] fundamental științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor – minimum 4 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 mai 2021

Concurs: 28 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la Primăria Municipiului Blaj, Piața 1848 nr. 16, telefon 0258/710.110.

CÂMPENI

Liceul Tehnologic Silvic Câmpeni

– administrator financiar

Condiții: studii medii, fără condiție de vechime

Termenul pentru depunerea dosarelor: 10-14 mai 2021, între orele 10.00-14:00

Concurs: 24 mai 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 25 mai 2021, ora 10.00 – proba practică, urmată de interviu.

Relaţii suplimentare, la secretariatul Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni, str. Izvoarelor, nr. 2, telefon: 0258/771.544.

ALTE LOCALITĂȚI

Asociația Comunelor de Munte – Munții Apuseni – județul Alba (Bucium)

auditor intern, grad profesional asistent, la Compartimentul de audit public intern

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe/domeniul economic și/sau juridic; experiență în specialitatea studiilor – minimum 9 ani pentru auditorul intern, grad profesional asistent; cunoștințe de utilizare a aplicației Microsoft Oftice (Word, Excel, PowerPoint și Outlook); disponibilitatea la deplasări frecvente în comunele din județul Alba aflate în aria de responsabilitate a Compartimentului de audit public intern, precum și, ocazional, pe teritoriul național, conform programelor de pregătire profesională planificate; obținerea avizului favorabil la interviul de avizare, susținut conform pct 2.3.4.1. din Normele generale privind exercitarea activității de audit public intern, aprobate prin H.G. nr. 1086/2013.

Termen limită de depunere a dosarelor: 18 mai 2021, ora 16:00

Concurs: 25 mai 2021, ora 10:00 – susținere interviu de avizare; 26 mai 2021, ora 10:00 – proba scrisă; 31 mai 2021, ora 10:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Asociației Comunelor de Munte – Munții Apuseni – Alba, Primăria Comunei Bucium, Str. Principală nr. 25, județul Alba, telefon 0769/226.585

Liceul Tehnologic de Turism și Alimentație Arieșeni

– muncitor calificat – bucătar, Compartimentul Personal Nedidactic

Condiții: studii liceale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concurs: 24 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; 25 mai 2021, ora 10.00: proba practică; 25 mai 2021, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Liceul Tehnologic de Turism și Alimentaţie, cu sediul în Arieşeni, Strada Centru nr. 8, judeţul Alba, telefon 0358.402.717

Primăria Comunei Sohodol

– bibliotecar – Compartiment Deservire și Întreținere

Condiții: studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; vechime în muncă – minimum 5 ani; perfecționări (specializări): curs bibliotecar, dovedit cu certificat corespunzător, de calificare profesională.

Concurs: 24 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Sohodol, telefon 0733/917.087.

Primăria Comunei Bistra

– manager proiect (post perioadă determinată)

Condiții: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență (durata studii superioare de minimum 3 ani); vechime – minimum 7 ani; experiență profesională – minimum 7 ani – experiență specificam coordonarea, monitorizarea sau managementul de activități/proiecte departamente; experiența în proiecte finanțate FSE reprezintă un avantaj; certificat manager de proiect sau studii de specialitate în management.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs: 11 mai 2021, ora 11.00

Concurs: 20 mai 2021, ora 11.00 proba scrisă; 24 mai 2021, ora 11.00 proba interviu.

Relații suplimentare, la Primăria Comunei Bistra, Calea Turzii nr. 100, telefon 0258/773.105.

Primăria Comunei Șugag

– inspector de specialitate I – Compartiment Administrație Publică Locală și Secretariat Administrativ, Resurse Umane și Gestiunea Funcțiilor Publice, Registrul Agricol, Cadastru și Achiziții Publice

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: inginerie civilă, inginerie geodezică, arhitectură și urbanism; vechime în muncă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției contractuale – minimum 3 ani; cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel avansat în utilizare și proiectare – ArhiCAD/AutoCAD; nivel avansat în utilizarea programelor de editare de texte, programe GIS de analiză și editare: Global Mapper, QGIS, ArcGIS; de comunicare electronică și internet; limbi străine – cunoștințe limbă engleză – nivel mediu.

Concurs: 26 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Șugag, str. Valea Frumoasei nr. 180, telefon 0258/746.177.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax